.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است. صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۵ فروردین
واکنش‌ها به استعفای یوسف نوری تیتر امروز روزنامه‌های کشورمان است.(ادامه)
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد. تاسیس"انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران"
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد.(ادامه)
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی یک بیانیه صادر کرد. ستاد کل نیروهای مسلح یک بیانیه مهم صادر کرد
ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی یک بیانیه صادر کرد.(ادامه)
اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به اوضاع متشنج در سرزمین‌های اشغالی نتانیاهو را وادار به درگیری لفظی با بایدن کرد. بایدن: از اوضاع متشنج در اسرائیل بسیار نگرانم
اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به اوضاع متشنج در سرزمین‌های اشغالی نتانیاهو را وادار به درگیری لفظی با بایدن کرد.(ادامه)
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است. نامه متفاوت یک شهید مدافع حرم به همسرش
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است.(ادامه)
ذوب آهن و نساجی در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید. نهمین ناکامی تیم مطهری در کسب پیروزی/ نساجی مغلوب ذوب آهن شد!
ذوب آهن و نساجی در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.(ادامه)
کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره گل آفساید سپاهان و اخراج مهاجم برزیلی پرسپولیس اظهارنظر کرد. اظهارنظر کارشناس داوری درباره گل آفساید سپاهان و اخراج مهاجم پرسپولیس
کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره گل آفساید سپاهان و اخراج مهاجم برزیلی پرسپولیس اظهارنظر کرد.(ادامه)
یک سخنران مذهبی، درمورد وظایف شیعیان در دوران غیبت امام زمان (عج) توضیحاتی داد. شیعیان در دوران غیبت امام زمان (عج) چه وظایفی دارند؟
یک سخنران مذهبی، درمورد وظایف شیعیان در دوران غیبت امام زمان (عج) توضیحاتی داد.(ادامه)
روزی ما در کرخه می‌جنگیدیم اما امروز در کنار مدیترانه و دریای سرخ هستیم/ تاثیر قدرت ما جهانی است/ در قلب یک سرزمین جنگ ایجاد می‌شود، نتایج جنگ را به ما نسبت می‌دهند/ وقتی یک رسانه از جایی فراری می‌شود و یک مقام تهدید می‌شود سریعا نام ما را می‌برند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد. استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به دلیل لطمه و خسارت به کشاورزان استانهای شمالی
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد.(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید. جزئیات کمتر شنیده شده از عملیات تروریستی شاهچراغ
در مطلب زیر روایتی دست اول از عملیات تکفیری‌ها در شیراز را از نظر می‌گذرانید.(ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
سارا خادم‌الشریعه برترین شطرنج‌باز زن ایران به اسپانیا مهاجرت کرد. ایران در پی بازگرداندن سارا خادم‌الشریعه؟
سارا خادم‌الشریعه برترین شطرنج‌باز زن ایران به اسپانیا مهاجرت کرد.(ادامه)
امیرحسین زارع قهرمان کشتی آزاد جهان، مدال طلای تورنمنت کرواسی را به مردم زلزله‌زده خوی تقدیم کرد. قهرمان کشتی جهان مدالش را به زلزله‌زدگان خوی تقدیم کرد
امیرحسین زارع قهرمان کشتی آزاد جهان، مدال طلای تورنمنت کرواسی را به مردم زلزله‌زده خوی تقدیم کرد.(ادامه)
تشکیل پیشگامان اقتصاد مقاومتی در شهرستان پایلوت استان مازندران
(ادامه)
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی، از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند. ‎ پیام قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران، با صدور پیام مشترکی، از حضور حماسی و فخرآفرین مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردم مومن و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند. ‎(ادامه)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. اگر دنبال شنیدن صدای ملت هستید، این‌ها ملت ایران هستند / برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد/ نگاه پدرانه رهبری در دستگاههای اجرایی دنبال می‌شود/ به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها می‌گویم که آینده ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است(خبر)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود. سومین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی در مازندران برگزار می شود
شمال نیوز: سومین سالگرد ارتحال آیت الله نورالله طبرسی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) برگزار می شود.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست.

عزم سپاه پاسداران برای دفاع شجاعانه و غیر محافظه‌کارانه از انقلاب
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست. (ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
طلاب بسیجی از ۲۶ استان در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب کشور در رامسر حضور دارند. حضور ۲۶ استان در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب کشور
طلاب بسیجی از ۲۶ استان در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب کشور در رامسر حضور دارند.(ادامه)
عصبانیت شدید روزنامه دولت از حسن روحانی: منفورترین دولت تاریخ انقلاب را پرچم داری کردی!
روزنامه ایران ارگان رسانه ای دولت به سخنان هفته پیش حسن روحانی در مورد "دولت حداقلی" واکنش نشان داد.(ادامه)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي. نقش حضرت زینب کبری(تو داناي بدون آموزگار هستي/ شباهت نیروی صبر حضرت زینب(س) به حضرت زهرا(س)/ عفت و حجب و حياي بانوی صبر/ نقش حضرت زینب کبری(س) در احیای تشیّعس) در احیای تشیّع(خبر)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي.(ادامه)
ئیس قوه قضاییه گفت با موافقت رهبر انقلاب پرونده آن دسته از افراد اغتشاشات اخیر که متنبه شدند در هر مرحله‌ای که قرار دارد مختومه خواهد شد. اژه‌ای: پرونده کسانی که متنبه شدند مختومه خواهد شد
ئیس قوه قضاییه گفت با موافقت رهبر انقلاب پرونده آن دسته از افراد اغتشاشات اخیر که متنبه شدند در هر مرحله‌ای که قرار دارد مختومه خواهد شد.(ادامه)
رای دیوان عدالت اداری درباره محاسبه خدمت سربازی در سابقه بازنشستگی
ایرنا نوشت: هیئت عمومی دیوان عدالت اداری یک مصوبه غیرقانونی که مقرر می‌کرد «مدت خدمت نظام وظیفه مشمولان قانون کار به عنوان سابقه کارگاهی کارگر برای دریافت مزایای پایان کار لحاظ نخواهد شد» را ابطال کرد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.