.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نیروهای مسلح یمن هدف قرار دادن کشتی آمریکایی در خلیج  عدن را تائید کردند. تا پایان جنگ غزه، اجازه کشتی رانی به مقصد اسراییل نمی دهیم
نیروهای مسلح یمن هدف قرار دادن کشتی آمریکایی در خلیج عدن را تائید کردند.(ادامه)
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند! ادعای مضحک نخست وزیر انگلیس: حملات به یمن طبق قوانین بین‌المللی مجاز هستند!
نخست وزیر انگلیس در توجیه حملات متجاوزانه به یمن مدعی شد حملات هوایی اخیر این کشور به همراه آمریکا طبق قوانین بین‌المللی «مجاز» هستند!(ادامه)
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی توقیف نفتکش آمریکایی از سوی ایران در دریای عمان اعلام کرد: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند. آمریکا: ایران کشتی توقیف شده و خدمه آن را فوری آزاد کند
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی توقیف نفتکش آمریکایی از سوی ایران در دریای عمان اعلام کرد: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند.(ادامه)
درخواست آمریکا از ایران در مورد یک نفتکش
وزارت خارجه آمریکا اقدام ایران در توقیف نفتکش مرتبط با این کشور را محکوم کرد و خواستار آزادی فوری آن و خدمه نفتکش شد.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم . سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است/ همه افراد تاثیرگذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند/ پیش‌بینی پیروزی مقاومت فلسطین در حال تحقق است
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب فرمودند: قدرت نقش‌آفرینی مردم در حوادث بزرگ را ما نباید فراموش کنیم. این را در زندگی خودمان تجربه کردیم، هم خودمان باید فراموش نکنیم، هم این تجربه را به دیگران منعکس کنیم .(ادامه)
در پی تهدید مستقیم ارتش آمریکا ضد صنعا در رفع محاصره دریایی اسراییل، یک مقام یمنی هشدار داد که هر کشوری که در ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ شرکت کند، امنیت دریایی خود را از دست خواهد داد. هشدار تند یمن به ائتلاف نظامی آمریکا
در پی تهدید مستقیم ارتش آمریکا ضد صنعا در رفع محاصره دریایی اسراییل، یک مقام یمنی هشدار داد که هر کشوری که در ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ شرکت کند، امنیت دریایی خود را از دست خواهد داد.(ادامه)
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند. درخواست وزیرخارجه انگلیس از نیروهای یمنی
وزیر خارجه انگلیس، از نیروهای یمنی خواست تا حملات به کشتی‌های دریای سرخ را متوقف کنند.(ادامه)
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع  دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) سپاه قدس ایران در عملیاتی غافلگیرانه انتقام سختی را از عاملان جنایت سبوعانه و رذیلانه کرمان خواهند گرفت
شمال نیوز : حادثه غمبار تروریستی درجوار مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی مبارزه با تروریسم در سالروز شهادت آن احیاگر بزرگ جبهه ایمانی مقاومت باردیگر چهره کثیف خالقان این جنایت هولناک را که پرونده قطوری در کشتار مردم عادی وبی دفاع دارند، عیان کرد.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
تعویض پرچم گنبد منور رضوی در واکنش به حادثه تروریستی کرمان
با دستور تولیت آستان قدس رضوی پرچم گنبد منور رضوی در پی حادثه تروریستی کرمان تعویض شد.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
شرکت دانمارکی مرسک اعلام کرد درپی تنش‌ها در دریای سرخ عبور کشتی‌های خود در این دریا را به مدت ۴۸ ساعت متوقف می‌کند. توقف ۴۸ ساعته عبور کشتی‌های شرکت مرسک در دریای سرخ
شرکت دانمارکی مرسک اعلام کرد درپی تنش‌ها در دریای سرخ عبور کشتی‌های خود در این دریا را به مدت ۴۸ ساعت متوقف می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
اینجا محل کار شهید سید رضی در دمشق است / عکس
دفتر شهید مدافع حرم سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در سفارت ایران در دمشق سوریه است. (ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: دو کشتی کانتینربر در حال حرکت به سوی سرزمین‌های اشغالی فلسطین را با دو موشک دریایی مناسب هدف قرار دادیم. یمن از هدف قرار دادن دو کشتی دیگر در دریای سرخ خبر داد
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: دو کشتی کانتینربر در حال حرکت به سوی سرزمین‌های اشغالی فلسطین را با دو موشک دریایی مناسب هدف قرار دادیم.(ادامه)
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی اعلام کرد که تنها روش و شرط عدم گسترش درگیری در منطقه، توقف تجاوز به غزه است. شرط انصارالله یمن برای عدم گسترش درگیری‌ها در منطقه
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی اعلام کرد که تنها روش و شرط عدم گسترش درگیری در منطقه، توقف تجاوز به غزه است.(ادامه)
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سِنتکام) بامداد جمعه مدعی حمله موشکی انصارالله یمن در باب المندب شد. حمله موشکی انصارالله در باب المندب
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سِنتکام) بامداد جمعه مدعی حمله موشکی انصارالله یمن در باب المندب شد.(ادامه)
گروهی از دانشمندان گزارش داده اند که ماه وارد دوره جدیدی به نام «آنتروپوسن قمری» شده که دوره تأثیر انسان بر ماه است. ورود ماه به عصر جدیدی از تحولات
گروهی از دانشمندان گزارش داده اند که ماه وارد دوره جدیدی به نام «آنتروپوسن قمری» شده که دوره تأثیر انسان بر ماه است.(ادامه)
نیرو‌های یمن تاکید کردند کشتی نروژی که عازم اراضی اشغالی بود به هشدار‌های آنان توجهی نکرد و سپس مورد هدف قرار داده شد. بیانیه یمن درخصوص هدف قرار دادن کشتی نروژی
نیرو‌های یمن تاکید کردند کشتی نروژی که عازم اراضی اشغالی بود به هشدار‌های آنان توجهی نکرد و سپس مورد هدف قرار داده شد.(ادامه)
ارتش یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در یک عملیات یک کشتی نروژی حامل نفت به اسرائیل را با موشک هداف قرار داده است. ارتش یمن از حمله به کشتی حامل نفت به رژیم اسرائیل خبر داد
ارتش یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در یک عملیات یک کشتی نروژی حامل نفت به اسرائیل را با موشک هداف قرار داده است.(ادامه)
عربستان سعودی، از آمریکا خواست در موضوع توقیف کشتی‌ها در دریای سرخ توسط ارتش ملی یمن، خویشتن‌داری کند. درخواست عربستان از آمریکا درمورد یمن
عربستان سعودی، از آمریکا خواست در موضوع توقیف کشتی‌ها در دریای سرخ توسط ارتش ملی یمن، خویشتن‌داری کند.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
همزمان با ایام عزاداری دهه اول فاطمیه پرچم عزای فاطمی امروز، یکشنبه بر فراز گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) برافراشته شد. پرچم عزای فاطمی بر فراز گنبد امام رضا(ع) برافراشته شد
همزمان با ایام عزاداری دهه اول فاطمیه پرچم عزای فاطمی امروز، یکشنبه بر فراز گنبد حرم مطهر امام رضا(ع) برافراشته شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد. مبارزه با فساد در ورزش را همین امروز شروع کنید(ديدگاه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد.(ادامه)
ستاد کل نیرو‌های مسلح طی مراسمی ضمن تقدیر از تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، آن‌ها را از خدمت وظیفه عمومی معاف کرد. والیبالیست‌های جوان از خدمت سربازی معاف شدند
ستاد کل نیرو‌های مسلح طی مراسمی ضمن تقدیر از تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، آن‌ها را از خدمت وظیفه عمومی معاف کرد.(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه فرمانده وقت سپاه قدس نوشتند: شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
در آستانه فرارسیدن «هفته بسیج»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد: بیست جمله از رهبر معطم انقلاب درباره «بسیج»
در آستانه فرارسیدن «هفته بسیج»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد:(ادامه)
رژیم صهیونیستی ۶ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران بین‌المللی وام با سود بالا برای تامین هزینه‌های جنگ علیه غزه گرفته است. تل آویو برای ادامه جنگ غزه دست گدایی دراز کرد
رژیم صهیونیستی ۶ میلیارد دلار از سرمایه‌گذاران بین‌المللی وام با سود بالا برای تامین هزینه‌های جنگ علیه غزه گرفته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.435 seconds.