.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فدراسیون کوهنوردی با انتشار مطلبی یک سنگ نورد را به دلیل بی احترامی به پرچم مقدس ایران محروم کرد. محرومیت یک سنگ نورد پس از بی احترامی به پرچم مقدس ایران
فدراسیون کوهنوردی با انتشار مطلبی یک سنگ نورد را به دلیل بی احترامی به پرچم مقدس ایران محروم کرد.(ادامه)
معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که اجازه هنجارشکنی به دین ستیزان را در سواحل نمی دهیم، گفت:در این زمینه مماشاتی پذیرفتنی نیست.

اجازه هنجارشکنی در سواحل را نمی‌دهیم / تشکیل ده‌ها همایش مردمی عفاف و حجاب در سواحل
معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که اجازه هنجارشکنی به دین ستیزان را در سواحل نمی دهیم، گفت:در این زمینه مماشاتی پذیرفتنی نیست. (ادامه)
دورهمی غدیری در دیار علویان + عکس و فیلم
جشن بزرگ غدیر در میدان اصلی شهر ساری و حضور ۱۱۰ موکب برای پذیرایی از مردم، حضور پرشور مردمی که با عشق و ارادت در مراسم حضور پیدا کردند و پرچم‌ها و خیابان‌های چراغانی حال و هوای خاصی به شهر داده است./فارس (ادامه)
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نفتکش ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی و هشدار‌ها و اخطار‌های ناو نیروی دریایی ارتش با تغییر مسیر خود، وارد آب‌های عمان و متواری شد. یک نفتکش با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی متواری شد
سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: نفتکش ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین و مقررات بین‌المللی دریایی و هشدار‌ها و اخطار‌های ناو نیروی دریایی ارتش با تغییر مسیر خود، وارد آب‌های عمان و متواری شد.(ادامه)
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. ۱۰ دلیل برای اهمیت روز غدیر
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.(ادامه)
واکنش عجیب طالبان به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد +فیلم
طالبان در اعتراض به اهانت به قرآن و سوزاندن آن در سوئد، پرچم سوئد را منفجر کرد. (ادامه)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند. قطار انقلاب کجا می‌رود؟(يادداشت)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند.(ادامه)
ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده/ هیچ کسی امروز نمی‌تواند از واردات و صادرات ما جلوگیری کند/ امن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به ماست / ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده است ....(خبر)
(ادامه)
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
فاطمه روحانی، ملی‌پوش سابق ایران، به آلمان پناهنده شد بانوی ملی پوش ایرانی به آلمان پناهنده شد
فاطمه روحانی، ملی‌پوش سابق ایران، به آلمان پناهنده شد(ادامه)
اهتزاز پرچم ایران در عربستان + عکس
پرچم جمهوری اسلامی ایران در سفارت کشورمان در عربستان به اهتزاز در آمد.(ادامه)
کنسولگری ایران در جده عربستان امروز در مراسمی بازگشایی شد. بازگشایی کنسولگری ایران در جده
کنسولگری ایران در جده عربستان امروز در مراسمی بازگشایی شد.(ادامه)
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام خمینی(ره) زد از بانیان مسجد ضرار است. ذوالنوری: فرزندان رهبری اجاره نشین هستند و خودرو ندارند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام خمینی(ره) زد از بانیان مسجد ضرار است.(ادامه)
عکس/ استوری فلسفی علیرضا بیرانوند با پرچم پرسپولیس
(ادامه)
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم. هدایتی: از سلبریتی‌ها به مردم عادی رسیدیم
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم.(ادامه)
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد. از آزادی تا اسارت؛ حکایت نقشه‌ای «منافقانه» که نقش بر آب شد
به گفته یک کارشناس سیاسی، سیستم قضائی دولت بلژیک عملا افراد بیگناه را تحت تاثیر لابی صهیونیستی به زندان می‌اندازد.(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آن‌ها را توهین خواند.
هدیه عجیب شورای شهر به بانوی قهرمان+ عکس
ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آن‌ها را توهین خواند. (ادامه)
دختری که پرچم کشورش رو با نجابتش بالا برد
(ادامه)
عکس/ اقدام خارج از عرف سفارت سوییس
(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تصمیم گرفت که ورزشکاران را از ورود به مراسم اهدای جوایز با پرچم کشور خود منع کند. حمل پرچم توسط وزنه‌برداران ممنوع شد
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تصمیم گرفت که ورزشکاران را از ورود به مراسم اهدای جوایز با پرچم کشور خود منع کند.(ادامه)
نیروی دریایی سپاه یک نفتکش خارجی متخلف را در تنگه هرمز توقیف کرد. سپاه یک نفتکش خارجی را در تنگه هرمز توقیف کرد
نیروی دریایی سپاه یک نفتکش خارجی متخلف را در تنگه هرمز توقیف کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد. خطای راهبردی برخی مسئولان گذشته به آموزش و پرورش خسارت‌ زد/ باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم/ / نباید به مدارس دولتی کم‌اعتنایی شود/ برون‌سپاری آموزش معنایی ندارد(خبر)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.(ادامه)
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد. اعلام حمایت رسمی کردها از نامزدی قلیچدار اوغلو
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است. صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
این که هر روز به صورت دومینوار و سریالی، مقام‌های سیاسی جمهوری آذربایجان و در راس آن الهام علی‌اف، از سطحی جدید از اقدامات ضدایرانی رونمایی کنند، ایران را به سمت جنگی ناگریز و اجباری سوق می‌دهد ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۵ فروردین
واکنش‌ها به استعفای یوسف نوری تیتر امروز روزنامه‌های کشورمان است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.599 seconds.