.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد. ماجرای شعار دادن در پایان نیمه اول چه بود؟
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.(ادامه)
عکس/ شتری که بازی انگلیس، ایران را پیش بینی کرد!
کامیلا، تیم ملی فوتبال انگلیس را به عنوان برنده بازی برابر تیم ایران انتخاب کرده است. نشریه سان روز یکشنبه به این شتر وظیفه داد تا برنده بازی فردا را پیش بینی کند. او بدون تردید مستقیماً به سمت پرچم تیم ملی انگلیس رفت و تیم گرت ساوت‌گیت را تبدیل به تیمی کرد که باید فردا برنده شود. صاحبان این شتر، اصرار دارند که او "هرگز اشتباه نمی‌کند".(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
در روزهای اخیر این فشار روی ورزشکاران و ملی‌پوشان کشورمان متمرکز شده، که تلاش می‌کنند آن عزیزان با غیرت و پرافتخار را در ابتدا تحقیر و با فشار روانی مجبور به عکس‌العمل در میادین ورزشی و مسابقات کند، که اوج آن فشار بر بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است. برای ایران، نه دشمنانش(يادداشت)
در روزهای اخیر این فشار روی ورزشکاران و ملی‌پوشان کشورمان متمرکز شده، که تلاش می‌کنند آن عزیزان با غیرت و پرافتخار را در ابتدا تحقیر و با فشار روانی مجبور به عکس‌العمل در میادین ورزشی و مسابقات کند، که اوج آن فشار بر بازیکنان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران است.(ادامه)
آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. نفت‌کش اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفت
آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ ثبت نام کرده است. ترامپ سه شنبه شب در جریان سخنانی در ویلای شخصی خود در فلوریدا اعلام کرد که وارد رقابت ها خواهد شد. ترامپ رسما برای انتخابات ریاست‌ جمهوری ٢٠٢۴ آمریکا اعلام نامزدی کرد
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ ثبت نام کرده است. ترامپ سه شنبه شب در جریان سخنانی در ویلای شخصی خود در فلوریدا اعلام کرد که وارد رقابت ها خواهد شد.(ادامه)
دیدار بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور/ رئیسی: همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشور کنید/ ملی پوشان به رئیس جمهور چه گفتند؟ +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
جدیدترین تصاویر سه‌بعدی گوشی شیائومی ۱۳ به بیرون درز کردند. این رندرها نشان می‌دهند پرچم‌دار بعدی شیائومی به نمایشگری با لبه‌های تخت و تیز مجهز خواهد بود و شبیه آیفون‌های اپل است. کپی عجیب شیائومی از گوشی آیفون+عکس
جدیدترین تصاویر سه‌بعدی گوشی شیائومی ۱۳ به بیرون درز کردند. این رندرها نشان می‌دهند پرچم‌دار بعدی شیائومی به نمایشگری با لبه‌های تخت و تیز مجهز خواهد بود و شبیه آیفون‌های اپل است.(ادامه)
 ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. رنج ورزش بانوان مازندران از کمبود امکانات
ورزش بانوان مازندران سال هاست در رشته های مختلف قهرمان پرور و مدال آور است و نیمی از ورزشکاران سازمان یافته استان را این قشر تشکیل می دهند اما آنها برای ادامه فعالیت های ورزشی خود با موانع و مشکلات متعددی مواجه هستند. (ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند. 6 ماموریت رئیس‌جمهوری به سازمان اداری و استخدامی
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند.(ادامه)
رئیس‌جمهور تحقق کامل نظام اداری در تراز جمهوری اسلامی را نیازمند نگاه و نگرش تحول‌گرایانه دانست و گفت: سازمان اداری و استخدامی با همکاری با وزارت ارتباطات، گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کنند رئیسی: سازمان اداری و استخدامی گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کنند
رئیس‌جمهور تحقق کامل نظام اداری در تراز جمهوری اسلامی را نیازمند نگاه و نگرش تحول‌گرایانه دانست و گفت: سازمان اداری و استخدامی با همکاری با وزارت ارتباطات، گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کنند(ادامه)
گفت فردای براندازی نظام کجا می روی؟ گفتم من تا آخرین کوچه‌ای که سردرش اسم شهدا باشد می جنگم! تا آخرین کوچه می‌ایستم، گفتم ترجیح می دهم در جمهوری اسلامی بمیرم تا در غیر آن زندگی کنم! پرسید اگر جمهوری اسلامی نباشد چه کار میکنی؟
گفت فردای براندازی نظام کجا می روی؟ گفتم من تا آخرین کوچه‌ای که سردرش اسم شهدا باشد می جنگم! تا آخرین کوچه می‌ایستم، گفتم ترجیح می دهم در جمهوری اسلامی بمیرم تا در غیر آن زندگی کنم!(ادامه)
مدیر حوزه هنری مازندران گفت: سند زیست بوم استان باتوجه به ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و ارزش‌های موجود از یک سال گذشته تنظیم و در حال حاضر تکمیل شد. تکمیل سند تحول و زیست بوم مازندران/ظرفیت‌ روستاها جهانی دیده شود
مدیر حوزه هنری مازندران گفت: سند زیست بوم استان باتوجه به ظرفیت‌ها، مزیت‌ها و ارزش‌های موجود از یک سال گذشته تنظیم و در حال حاضر تکمیل شد. (ادامه)
دست رد دانش‌آموز نخبه مازندرانی به بورسیه‌های تحصیلی
دانش‌آموز نخبه مازندرانی می‌گوید؛ از دانشگاه‌های کمبریج لندن، هاروارد آمریکا، سئول کره جنوبی برای من دعوت‌نامه برای بورسیه فرستادند ولی هرچه دارم مدیون کشورم هستم.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت ۱۳ آبان در شهر‌های مازندران
مسؤول سازمان تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا از برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت ۱۳ آبان در شهر‌های مازندران خبر داد.(ادامه)
نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس مازندران
زنگ استکبارستیزی امروز در تمامی مدارس مازندران به صدا درخواهد آمد.(ادامه)
شمال نیوز: پدر شهید علی فاضلی از شهدای حادثه تروریستی آمل گفت: علی جان را به علی اکبر امام حسین(ع) و رهبر معظم انقلاب هدیه کردیم. پدر شهید فاضلی: علی جان را به علی اکبر امام حسین هدیه کردیم
شمال نیوز: پدر شهید علی فاضلی از شهدای حادثه تروریستی آمل گفت: علی جان را به علی اکبر امام حسین(ع) و رهبر معظم انقلاب هدیه کردیم.(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
آغاز دادگاه‌های عوامل اغتشاشات در تهران و برخی استان‌ها
محسنی اژه‌ای گفت: محاکمه کسانی که در قضایای اخیر با عناصر ضدانقلاب در داخل و خارج و بیگانگان مرتبط بودند، با دقت و طبق قانون انجام خواهد گرفت.(ادامه)
سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا یک سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را در نظر دارد. این سنسور دوربین پیکسل‌های کوچک‌تری دارد، اما دیافراگم آن بازتر است. گلکسی اس 23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می‌شود؟
سامسونگ برای گلکسی اس ۲۳ اولترا یک سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را در نظر دارد. این سنسور دوربین پیکسل‌های کوچک‌تری دارد، اما دیافراگم آن بازتر است.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود. رسیدگی به پرونده برخی عناصر اصلی اغتشاشات اخیر در هفته جاری
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود.(ادامه)
اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی بابل در محکومیت اغتشاشات اخیر
دانشگاهیان علوم پزشکی بابل با برگزاری تجمع اقدامات اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.(ادامه)
ماجرای الناز رکابی چه بود؟
الناز رکابی، سنگنورد ایرانی مشهور به دختر عنکبوتی که با پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات سنگ‌نوردی آسیایی در کره جنوبی شرکت کرده بود در دور نهایی این مسابقات در اقدامی غیرقابل تصور، بدون حجاب در دور نهایی حاضر شد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حادثه رخ داده در بخشی از زندان اوین، اظهار داشت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت؛ در جریان این جنایت شاهد بودیم که عده قلیلی اقدام به آتش زدن کارگاهی کردند که به منظور اشتغالزایی زندانیان و کمک به خانواده آنها دایر شده بود؛ در جریان این حادثه، سالن اجتماعاتی را آتش زدند که با هدف شکوفایی استعدادها و آموزش زندانیان ایجاد شده بود. آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت / چنانچه فردی در زندان اوین هنوز با خانواده خود تماس برقرار نکرده، هر چه سریعتر مقدمات مکالمه او با خانواده‌اش فراهم شود / در قبال قضایایی نظیر اغتشاشات و یا حادثه زندان اوین نباید به صورت هیجانی و احساسی عمل کنیم(خبر)
رئیس قوه قضائیه با اشاره به حادثه رخ داده در بخشی از زندان اوین، اظهار داشت: آنچه در زندان اوین رخ داد جنایتی بود که به دست عده معدودی از عوامل دشمن صورت گرفت؛ در جریان این جنایت شاهد بودیم که عده قلیلی اقدام به آتش زدن کارگاهی کردند که به منظور اشتغالزایی زندانیان و کمک به خانواده آنها دایر شده بود؛ در جریان این حادثه، سالن اجتماعاتی را آتش زدند که با هدف شکوفایی استعدادها و آموزش زندانیان ایجاد شده بود.(ادامه)
عضو شورای عالی حوزه های علمیه: همان براندازانی که می‌خواستند نظام نبوی را براندازند، امروز می‌خواهند نظام ولایی را براندازند و نخواهند توانست. هیچ جای تردیدی نیست که این تلاش ها مذبوحانه است. از خارج کشور تماس گرفتند و تهدید کردند که اگر استعفا ندهی سرت را روی سینه ات می گذاریم
عضو شورای عالی حوزه های علمیه: همان براندازانی که می‌خواستند نظام نبوی را براندازند، امروز می‌خواهند نظام ولایی را براندازند و نخواهند توانست. هیچ جای تردیدی نیست که این تلاش ها مذبوحانه است.(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند. روایت محسن رضایی از «هدف ناامنی‌ها در ایران»
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.(ادامه)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند. حوادث جزیی حواس مسئولان را از سازندگی پرت نکند/ برخورد امنیتی قضایی با عوامل و افراد همسو با دشمن، کار فرهنگی با افراد هیجان‌زده/ فضا نباید امنیتی شود(خبر)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 89 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.