.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود. خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر/ ۴۰ بمب برای انفجار در هیأت‌ها بود/ یکی از کشور‌های همسایه در مرز ایران کارخانه اسلحه سازی ایجاد کرده بود/ از تحرکات دشمن در پایان سال ۱۴۰۰ مطلع بودیم(خبر)
وزیر اطلاعات از کشف و خنثی‌سازی ۴۰۰ بمب در مدت اخیر خبر داد و گفت که ۴۰ بمب برای انفجار در ایام محرم طراحی شده بود.(ادامه)
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
وزارت کشور مغرب اعلام کرد که تعداد قربانیان زمین‌لرزه شدید در این کشور به ۲۰۱۲ کشته و ۲۰۵۹ زخمی افزایش پیدا کرده است. افزایش جانباختگان زلزله مغرب به بیش از ۲ هزار نفر
وزارت کشور مغرب اعلام کرد که تعداد قربانیان زمین‌لرزه شدید در این کشور به ۲۰۱۲ کشته و ۲۰۵۹ زخمی افزایش پیدا کرده است.(ادامه)
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد. روسیاهی بازیگران ناکام اغتشاشات
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد.(ادامه)
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید. راز عکس شهید آرمان بر دست زائران خارجی چه بود؟
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید.(ادامه)
شمال نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: هر کس احتمال می‌دهد که می‌تواند خدمتی به کشور و نظام کند می‌آید با آقای لاریجانی صحبت می‌کند تا از نظر سیاسی و معنوی حمایت شود. آخرین جزییات از فعالیت انتخاباتی لاریجانی در استان ها و شهرستان ها
شمال نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: هر کس احتمال می‌دهد که می‌تواند خدمتی به کشور و نظام کند می‌آید با آقای لاریجانی صحبت می‌کند تا از نظر سیاسی و معنوی حمایت شود.(ادامه)
عربستان به درخواست کمک یک کشتی با پرچم ایران در دریای سرخ پاسخ مثبت داده است. کمک عربستان به یک کشتی حامل پرچم ایران در دریای سرخ
عربستان به درخواست کمک یک کشتی با پرچم ایران در دریای سرخ پاسخ مثبت داده است.(ادامه)
مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در بخش پیشکسوتان با درخشش بانوان ایرانی همراه شد. بانوان مچ اندازی ایران و کسب ۳ مدال جهانی
مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در بخش پیشکسوتان با درخشش بانوان ایرانی همراه شد.(ادامه)
هزاران لیبیایی پس از دیدار وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تظاهراتی ضد دولتی، پرچم این رژیم را آتش زدند. آتش زدن پرچم «اسرائیل» در لیبی در پی دیدار مقامات لیبی با تل‌آویو
هزاران لیبیایی پس از دیدار وزیر خارجه این کشور با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تظاهراتی ضد دولتی، پرچم این رژیم را آتش زدند.(ادامه)
روزنامه کیهان نوشت: آقایان تصمیم‌گیر! با میدان دادن چندمین باره به امثال رشیدپور و گلزار و مدیری و... بچه‌های انقلاب را ناخواسته منزوی و دلسرد نکنید! باور کنید بین محمدرضا شهبازی که سینه خود را سپر دفاع از انقلاب کرد و رشیدپور باید اوّلی را انتخاب کرد! به کجا می‌روید؟! برای تلویزیون، شهبازی را انتخاب کنید؛ رشیدپور فتنه گر را راه ندهید
روزنامه کیهان نوشت: آقایان تصمیم‌گیر! با میدان دادن چندمین باره به امثال رشیدپور و گلزار و مدیری و... بچه‌های انقلاب را ناخواسته منزوی و دلسرد نکنید! باور کنید بین محمدرضا شهبازی که سینه خود را سپر دفاع از انقلاب کرد و رشیدپور باید اوّلی را انتخاب کرد! به کجا می‌روید؟!(ادامه)
مداحی جدید باسم کربلایی برای اربعین با یاد امام زمان(عج)+فیلم و ترجمه فارسی
باسم کربلایی مداح مشهور عراق در آستانه اربعین حسینی سال 1445 قمری، مداحی جدیدی با یاد امام زمان(عج) به نام «نمشی مع الحجة، همراه امام عصر پیاده می‌رویم» خواند.(ادامه)
با نزدیکی مجدد ایران و عربستان، پروار کردن داعش کار آسانی نخواهد بود/ اذهان آگاهان جهان نسبت به هشدار سید حسن نصرالله دقت لازم را داشته باشند/ اقتصاد اروپای درگیر با جنگ اوکراین تحمل مقابله با پدیده‌ای بنام تروریست ندارد ....(خبر)
(ادامه)
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند. عملیات شب گذشته تکفیری‌ها در شیراز از نظر امنیتی چه معنایی دارد؟
با شکست و متلاشی شدن شبکه تروریستی تحت حمایت سرویس‌های امنیتی غربی، تروریست‌ها بر آن شده‌اند تا با اقدامات ناجوانمردانه و ترور‌های کوری مشابه جنایت شب گذشته در حرم شاهچراغ انتقام خود را از مردم بی‌گناه کوچه و خیابان بگیرند.(ادامه)
جمهوری اسلامی مقابل دشمنان ایستاد و از ورطه فلاکت به بالاترین نقطه رسید و در اوج فشار دشمن در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری کرد و توانست روی پای خود بایستد و از امنیت خود که بزرگترین مولفه قدرت است، دفاع کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: علی اصغر شفیعی خورشیدی؛ فعال حقوقی رسانه ای بمناسبت ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد. پیام تبریک فعال حقوقی رسانه ای بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
شمال نیوز: علی اصغر شفیعی خورشیدی؛ فعال حقوقی رسانه ای بمناسبت ۱۷ مرداد گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.(ادامه)
کشور‌های حاضر در نشست جده نقشه جایگزینی را در مورد اوکراین ارائه کردند و روسیه را در جریان آن قرار دادند. ابتکار جدید برای صلح میان اوکراین و روسیه در جده
کشور‌های حاضر در نشست جده نقشه جایگزینی را در مورد اوکراین ارائه کردند و روسیه را در جریان آن قرار دادند.(ادامه)
سارا خادم‌الشریعه در اولین حضور خود با تابعیت اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی شطرنج‌ حذف شد. سارا خادم الشریعه از یک شطرنج‌باز محجبه شکست خورد
سارا خادم‌الشریعه در اولین حضور خود با تابعیت اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی شطرنج‌ حذف شد.(ادامه)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است در بحث حجاب، نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم / نباید تماشاچی باشیم و ساکت بنشینیم درحالی که ادعای عاشورایی بودن داریم / مقابله با این حرمت‌شکنان، باید خواسته مردم باشد(خبر)
ازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند. برگ آس قالیباف مقابل دولت رئیسی/ اسم رمزی که احمدی نژاد را به دره انداخت
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند.(ادامه)
نقاشی عجیب از حرم امام حسین (ع) وقتی ضریح نداشت+عکس
وقایع محرم و عاشورا، همواره یکی از بهترین موضوعات برای خلق آثار هنری و آیینی بوده اند. در زیر تصویری از حرم امام حسین (ع) که هنرمندش هیچ شناختی از اسلام و این امام همام نداشته است را می توانید ببینید .(ادامه)
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند. پشت پرده دوقطبی سازی "مهلا" - "معلی" کجاست؟!
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند.(ادامه)
نگاه به هیاهوی پوچ اندک یزدیان مجازی نکنید
(ادامه)
وزارت اطلاعات از بازداشت اعضای شبکه تروریستی - صهیونیستی به همراه ۴۳ بمب خبر داد که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان کردستان و مازندران را داشتند ....(خبر)
(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور خبر داد. دستگیری عناصر شبکه‌ گسترده تروریستی_صهیونیستی به‌همراه ۴۳ بمب
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای از بازداشت اعضای بزرگترین شبکه تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی در چند استان کشور خبر داد.(ادامه)
رئیس‌جمهور، با تأکید بر نقش اثرگذار نیروی انتظامی در برقراری نظم اجتماعی، برخورد مهربانانه و با تدبیر با افراد غافل و همچنین مواجهه هوشمندانه و در عین حال مقتدرانه با ناهنجاری‌های سازمان‌یافته را رمز موفقیت در این عرصه دانست.....(خبر)
(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران تبلیغ و روایتگری درست را اولویت اول طلاب در ماه محرم بیان کرد.

تبلیغ اولویت اول طلاب در ماه محرم است
نماینده ولی فقیه در مازندران تبلیغ و روایتگری درست را اولویت اول طلاب در ماه محرم بیان کرد. (ادامه)
سفارت سوئد در بغداد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و خدماتی ارائه نخواهد داد. سفارت سوئد در بغداد تعطیل شد
سفارت سوئد در بغداد اعلام کرد تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود و خدماتی ارائه نخواهد داد.(ادامه)
تسنیم نوشت: در پی کشف حجاب و برهنه‌نمایی دو زن و یک مرد مقابل هیئت قمر بنی‌هاشم در منطقه 6 تهران و انتشار گسترده این تصاویر در فضای مجازی، این افراد شناسایی و توسط مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند. دستگیری افرادی که به هیئت قمربنی‌هاشم اهانت کردند
تسنیم نوشت: در پی کشف حجاب و برهنه‌نمایی دو زن و یک مرد مقابل هیئت قمر بنی‌هاشم در منطقه 6 تهران و انتشار گسترده این تصاویر در فضای مجازی، این افراد شناسایی و توسط مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.(ادامه)
فیلم/ مراسم تعویض پرچم حرم سیدالشهدا در شب اول محرم
شهروند خبرنگار: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، آیین تعویض پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) در شب اول ماه محرم و با حضور هزاران زائر و با سردادن شعار «لبیک یا حسین» برگزار شد. هر ساله در این شب، پرچم سرخ گنبد حرم مطهر سیدالشهدا (ع) با پرچمی به رنگ سیاه تعویض می‎ شود تا بیانگر آغاز موسم اندوه و ایام عزای امام حسین (ع) و یارانش در ماه محرم امسال باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.