.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه ای فتنه انگیزی اخیر دشمنان انقلاب و اسلام را محکوم و از هوشیاری مردم مازندران در مقابله با این ترفند دشمنان تقدیر کرد . طرح ریزی آشوب های اخیر در اتاق های فکر آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی
شمال نیوز: مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان مازندران با صدور بیانیه ای فتنه انگیزی اخیر دشمنان انقلاب و اسلام را محکوم و از هوشیاری مردم مازندران در مقابله با این ترفند دشمنان تقدیر کرد .(ادامه)
دانشجویان و اساتید ما اجازه تحقق خیال‌های باطل دشمن را در محیط دانشگاه نخواهند داد/ درخشش بانوان ایرانی در عرصه‌های جهانی برای کشور قدرت آفریده است/ به مذاکرات عزتمندانه پایبند خواهیم بود و امروز منطق جمهوری اسلامی در دنیا مورد پذیرش است ....(خبر)
(ادامه)
جدیدترین خبر از امنیت تهران
محسن منصوری استاندار تهران به مناسبت هفته نیروی انتظامی در خصوص وضعیت امنیتی شهر تهران صحبت کرد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه: جوانانی که به خیابان می‌آیند دوست و دشمن را بشناسند
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به جوانان عزیزمان عرض می‌کنیم وقتی به خیابان می‌آیید پشت سرتان را نگاه کنید که امتداد مسیری که در آن هستید به یک عده قلیل می‌رسد. ما شما را دوستان خودمان می‌دانیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن به شما تعرض کند. (ادامه)
درگذشت مهسا امینی، برای چندمین بار ضرورت آماده‌ساختن بسترهای قانونی و عینی برای اعتراضات مردمی را پیش چشم سیاستمداران قرار داد. آیا خواهند دید؟! اینکه اعتراضات مردمی در سی سال أخیر، چند روزی پس از آغاز، به آوردگاهی خشونت‌بار تبدیل می‌شود، غم‌انگیز و شرم‌‌آور است. چطور اعتراض کنیم؟ کسی می‌داند؟(يادداشت)
درگذشت مهسا امینی، برای چندمین بار ضرورت آماده‌ساختن بسترهای قانونی و عینی برای اعتراضات مردمی را پیش چشم سیاستمداران قرار داد. آیا خواهند دید؟! اینکه اعتراضات مردمی در سی سال أخیر، چند روزی پس از آغاز، به آوردگاهی خشونت‌بار تبدیل می‌شود، غم‌انگیز و شرم‌‌آور است. (ادامه)
شایعه عجیب و مشکوک درباره پرسپولیس | نمی خواستند وارد زمین شوند؟
دیر به زمین آمدن بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا شایعه‌ عجیبی پیرامون این تیم به وجود بیاید.(ادامه)
آمریکایی‌ها می‌خواهند با فریب ، جوانان ما را به درون خیابان‌ها بکشند / ما زمان دفاع از همه دفاع می‌کنیم حتی کسانی که ما را دوست ندارند/ دشمن برای جبران شکست‌ها، جنگ رسانه ای و سیاسی را آغاز کرده/ هشدار می‌دهیم که ما شما را می‌شکنیم ....(خبر)
(ادامه)
۹۱۷ هزار دانش آموز در کشور بازمانده از تحصیل هستند
رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور شمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل را در کشور ۹۱۷ هزار نفر اعلام کرد.(ادامه)
بیانیه اتاق اصناف بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور
اتاق اصناف بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در بیانیه‌ای به اتفاق‌های این روزهای کشور واکنش نشان دادند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که دو روز از پایان ماه های عزا و ماتم محرم و صفر گذشته است وبا حلول ماه « ربیع الاول » فضای شهرها و حتی روستاها رنگ و روی دیگری بخه خود گرفته است اما انگار این ماه جدید در شهر ساری حلول نشده است ! « ربیع الاول » ماهی که در ساری حلول نکرد !
شمال نیوز : در حالی که دو روز از پایان ماه های عزا و ماتم محرم و صفر گذشته است وبا حلول ماه « ربیع الاول » فضای شهرها و حتی روستاها رنگ و روی دیگری بخه خود گرفته است اما انگار این ماه جدید در شهر ساری حلول نشده است !(ادامه)
تعدادی از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که مجلس شورای اسلامی تلاش دارد با بهره‌گیری از ظرفیت قانون‌گذاری، همفکری نخبگان و بهره‌گیری از معارف اصیل اسلامی، زمینه بروز هنجارشکنی اخلاقی و اباحه‌گری را از بین برده و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی را برای ملت ایران فراهم کند. بیانیه نمایندگان مجلس درباره «ناامنی‌های اخیر»
تعدادی از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که مجلس شورای اسلامی تلاش دارد با بهره‌گیری از ظرفیت قانون‌گذاری، همفکری نخبگان و بهره‌گیری از معارف اصیل اسلامی، زمینه بروز هنجارشکنی اخلاقی و اباحه‌گری را از بین برده و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی را برای ملت ایران فراهم کند.(ادامه)
برخورد پلیس فرانسه با آشوبگران مقابل سفارت ایران
منابع خبری از برخورد پلیس فرانسه با عناصری که قصد آشوب و اغتشاش مقابل سفارت ایران در پاریس را داشتند، خبر دادند.(ادامه)
مردم دیار علویان پای کار انقلاب + عکس
اجتماع هیأت‌های مذهبی شهرستان ساری در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم،مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص)و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میدان امام حسین(ع) ساری برگزار شد.(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
کسب 6 مدال جهانی توسط پهلوانان دیار علویان
استاندار مازندران در پی کسب 6 مدال جهانی توسط کشتی گیران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد(ادامه)
در اربعین سید و سالار شهیدان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت‌های دانشجویی بود و دانشجویان عزادار در حضور رهبر انقلاب اسلامی همنوا با زائران کربلای معلّی یکپارچه ندای «لبیک یا حسین» سر دادند. مراسم اربعین امسال با شکوه‌تر از هر دوره دیگری در تاریخ برگزار شد/ این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد/ سفارش قرآنیِ تواصی به حق و تواصی به صبر دستورالعمل اساسی برای همیشه ما است(خبر)
در اربعین سید و سالار شهیدان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئت‌های دانشجویی بود و دانشجویان عزادار در حضور رهبر انقلاب اسلامی همنوا با زائران کربلای معلّی یکپارچه ندای «لبیک یا حسین» سر دادند.(ادامه)
هشدار فرماندار ساری به کسانی که سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهند
(ادامه)
روایت گنده لاتی که در پیاده روی اربعین توبه کرد
قصه زندگی‌اش را که می‌گوید تازه می‌فهمیم چرا نمی‌خواست ۷ سال قبل کسی از کربلا رفتنش با خبر شود و می‌گفت همه خنده‌شان می‌گیرد . حتماً فکر می‌کرد همسایه‌ها با شنیدن این خبر یاد قمه کشی‌ها وعربده کشی‌هایش می افتند، شاید هم تصویر دستگیری و زنجیر پایش در طرح جمع آوری اراذل و اوباش محله برایشان تداعی می‌شد. اما روایت زندگی اش مصداقی طلایی است برای این جمله نورانی؛ «انَّ الْحُسَیْنَ مِصْبَاحُ هُدًی وَ سَفِینَةُ نَجَاة»(ادامه)
شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد/ بسیاری از خواسته‌های استکبار به وسیله جمهوری اسلامی تخریب شد/ پرچم جمهوری اسلامی «عدالت و معنویت» است/ این همان پرچمی است که انبیاء و ائمه برداشتند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
شبکه یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو را معرفی کرد. سه انتصاب جدید در شبکه یک سیما
شبکه یک مدیران جدید گروه‌های معارف، فرهنگ، تاریخ و هنر و مدیر آرشیو را معرفی کرد.(ادامه)
 باشگاه استقلال برای بانوان هوادار این تیم تدارک ویژه‌ای دیده است.
هدیه ویژه به خانم های استقلالی
باشگاه استقلال برای بانوان هوادار این تیم تدارک ویژه‌ای دیده است. (ادامه)
ترس آقای بازیگر از کربلا رفتن
بازیگر سریال‌های ماندگار تلویزیون می‌گوید: کربلا رفتن یکی از ترس‌های همیشگی من است. هنوز هم می‌ترسم بروم کربلا و ترس عجیب و غریبی است.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد و دولت تلاش برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات را با قوت ادامه خواهد داد. با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها می‌گویم که آینده کشور روشن است / بخش قابل توجهی از مطالبات خود از برخی کشورها را دریافت کرده‌ایم / در هیچ مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد / زندگی مردم را به هیچ عامل بیرونی گره نخواهیم زد(خبر)
رئیس جمهور گفت: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد و دولت تلاش برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات را با قوت ادامه خواهد داد.(ادامه)
تیم فوتبال استقلال هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل ملوان بندر انزلی پشت سر گذاشت تا نخستین سه امتیاز در کارنامه تیم ساپینتو به ثبت برسد. اولین پیروزی فصلِ استقلال با ساپینتو/ دشت سه امتیازی آبی‌ها با شکست ملوان
تیم فوتبال استقلال هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل ملوان بندر انزلی پشت سر گذاشت تا نخستین سه امتیاز در کارنامه تیم ساپینتو به ثبت برسد.(ادامه)
پیام تقدیر فرمانده سپاه کربلا از مردم مازندران
فرمانده سپاه کربلا از استقبال کم نظیر مردم استان و شرکت در مراسم وداع و تشییع پنج آلاله خونین بال مدافع حرم تقدیر کرد.(ادامه)
تلاش لهستان برای سیطره بر اقتصاد اوکراین
سازمان اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد لهستان در تلاش برای تحت کنترل گرفتن بخش‌هایی از اقتصاد اوکراین از جمله بخش کشاورزی این کشور است. (ادامه)
 رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئات‌ عزاداری استان تهران تاکید کردند: سینه‌زنى عزاداران حسینى، همان وسیله‌اى است که می‌تواند محبّت و ولایت اهل‌‌بیت را از نسلى به نسل دیگر برساند. رهبر انقلاب: سینه‌زنى عزاداران حسینى محبّت و ولایت اهل‌‌بیت را از نسلى به نسل دیگر می‌رساند
رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئات‌ عزاداری استان تهران تاکید کردند: سینه‌زنى عزاداران حسینى، همان وسیله‌اى است که می‌تواند محبّت و ولایت اهل‌‌بیت را از نسلى به نسل دیگر برساند.(ادامه)
بهشهری‌ها و بی‌قراری‌هایی که برای‌ شهید کابلی تمامی ندارد
این روزها بهشهری‌ها میزبان تنها بازمانده کربلای خان‌طومان هستند و بی‌قراری‌هایشان برای بازگشت شهیدکابلی پایانی ندارد. (ادامه)
تصویری زیبا از بین‌الحرمین در شب اول محرم
حضور هزاران زائر حسینی در کربلای معلی و بین الحرمین جهت مراسم تعویض پرچم دو گنبد مطهر حرم امام حسین وحرم ابا الفضل علیهما السلام(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 89 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.