.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است. با خستگی بهاری چه کنیم؟
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز ابری و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. ورود تدریجی سرما از اواخر امروز
هوای مازندران از اواخر امروز ابری و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: سال گذشته پنج خودرو بی‌کیفیت از درجه اعتبار ساقط شده و تولید آن متوقف شد. تولید پنج خودروی داخلی متوقف شد
رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت ایران گفت: سال گذشته پنج خودرو بی‌کیفیت از درجه اعتبار ساقط شده و تولید آن متوقف شد.(ادامه)
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز .... تردد از جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است / هراز یکطرفه شد
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر فت و برگشت و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین تردد از محور هراز مسیر جنوب به شمال نیز ....(ادامه)
داور برنامه تلویزیونی قوی‌ترین مردان درباره توقف این برنامه گفت: بی‌اخلاقی‌ بعضی از ورزشکاران در عدم پخش این برنامه تلویزیونی بی‌تاثیر نبود و خود آنها تا حد زیادی در این اتفاق مقصر بودند. فرامرز خودنگاه : بی اخلاقی بعضی ورزشکاران باعث توقف برنامه قوی‌ترین مردان شد
داور برنامه تلویزیونی قوی‌ترین مردان درباره توقف این برنامه گفت: بی‌اخلاقی‌ بعضی از ورزشکاران در عدم پخش این برنامه تلویزیونی بی‌تاثیر نبود و خود آنها تا حد زیادی در این اتفاق مقصر بودند.(ادامه)
پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران به استناد به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی نشان می دهد که شرایط جوی استان ...





پیش‌بینی وضع هوای مازندران در نوروز ۱۴۰۲
پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران به استناد به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابی هواشناسـی نشان می دهد که شرایط جوی استان ... (ادامه)
آش چهارشنبه سوری نوعی آش سنتی مازندران است که به نام آش ترشی یا آش چهل گیاه هم معروف است و طعم ترش و دلچسبی دارد. طرز تهيه دلچسب‌ترین غذا برای چهارشنبه‌ آخر سال
آش چهارشنبه سوری نوعی آش سنتی مازندران است که به نام آش ترشی یا آش چهل گیاه هم معروف است و طعم ترش و دلچسبی دارد.(ادامه)
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است. نامه متفاوت یک شهید مدافع حرم به همسرش
نبرد شام، مطلع تحقق وعده آخرالزمانی ظهور است و من و تو دقیقاً در نقطه‌ای ایستاده‌ایم که با لطف خداوند و ائمه‌اطهار نقشی بر گردنمان نهاده شده است.(ادامه)

هادی چوپان تصویر جدیدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است. (عکس) استایل جدید هادی چوپان با سبیل و تسبیح!
هادی چوپان تصویر جدیدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است.(ادامه)
هفته اول فروردین بارانی است
تا پایان سال یک سامانه بارشی دیگر وارد کشور می‌شود و همچنین به دلیل عبور امواج مختلف، در هفته نخست فروردین بارش‌های متناوب اما خفیف را در اکثر نقاط کشور خواهیم داشت.(ادامه)
روند نزولی نرخ دلار همچنان ادامه دارد به طوریکه اکنون نرخ آن به ۴۸هزار و۳۰۰ تومان رسیده است. دلایل ریزش نرخ دلار چیست؟
روند نزولی نرخ دلار همچنان ادامه دارد به طوریکه اکنون نرخ آن به ۴۸هزار و۳۰۰ تومان رسیده است.(ادامه)
کارشناس هواشناسی مازندران از وزش باد‌های شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر امروز در استان خبر داد. وزش باد ۷۰ کیلومتری در مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران از وزش باد‌های شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر امروز در استان خبر داد.(ادامه)
اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در اینجا لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه ها برای شما لیست شده است. اگر قند خونتان بالاست به این میوه ها لب نزنید
اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در اینجا لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه ها برای شما لیست شده است.(ادامه)
زوال عقل دارای علل مختلفی است اما مطالعات انجام شده نشان می‌دهد: حدود ۴۰ درصد افراد مبتلا به این عارضه تحت تأثیر عوامل خطرزایی هستند که فرد می تواند از طریق انتخاب سبک زندگی بر آنها تأثیر بگذارد. ۱۰ راهکار ساده‌ای که زوال عقل و آلزایمر را از شما دور می‌کند
زوال عقل دارای علل مختلفی است اما مطالعات انجام شده نشان می‌دهد: حدود ۴۰ درصد افراد مبتلا به این عارضه تحت تأثیر عوامل خطرزایی هستند که فرد می تواند از طریق انتخاب سبک زندگی بر آنها تأثیر بگذارد.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود. هوای مازندران صاف تا نیمه ابری
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز با رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود. هوای مازندران سرد می‌شود
هوای مازندران از اواخر امروز با رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک  است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که  ایمن سازی لازم در  جاده های اصلی شده است . مرثیه ای برای جاده های مازندران !
شمال نیوز : وضعیت کنونی جاده های استان وحشتناک است . نه خط کشی درست و کامل را در جا ده ها می بینید و نه این که ایمن سازی لازم در جاده های اصلی شده است .(ادامه)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان. پیام ملت در ۲۲بهمن استقامت و حمایت کامل از انقلاب بود؛ به ملت اظهار تعظیم می‌کنم/ضعف‌های کشور را با نگاه انقلابی می‌توان بر طرف کرد نه نگاه ارتجاعی/ فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند(خبر)
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.(ادامه)
این روزها در ایام ماه رجب حرم مطهر رضوی حال و هوایی دیگر دارد. طعم دلنشین چای در گوشه حرم مطهر رضوی
این روزها در ایام ماه رجب حرم مطهر رضوی حال و هوایی دیگر دارد.(ادامه)
با افزایش مصرف گاز خانگی جایگاه‌های سی ان جی و صنایع عمده در مازندران از مدار گازرسانی خارج شد. قطع گاز جایگاه‌های سی ان جی و صنایع عمده مازندران
با افزایش مصرف گاز خانگی جایگاه‌های سی ان جی و صنایع عمده در مازندران از مدار گازرسانی خارج شد.(ادامه)
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .



حضور حماسی دیار علویان در چهل و چهارمین بهار انقلاب/ به روایت تصویر
مردم ولایتمدار دیار علویان با حضور پرشور خود در راهپمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف مازندران بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند . (ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر و بارش برف و باران در استان هشدار نارنجی صادر کرد. هشدار نارنجی برای هوای مازندران
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر و بارش برف و باران در استان هشدار نارنجی صادر کرد.(ادامه)
مسائل توسعه روستایی درمازندران (يادداشت)
(ادامه)
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است. آیا ارتباط بین هارپ و زلزله واقعی است؟ / شایعات عجیب و غریب درباره زلزله ترکیه
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.(ادامه)
آیا زمین‌لرزه‌ها قابل پیش‌بینی هستند؟
هشدار زودهنگام وقوع زمین‌لرزه می‌تواند از افزایش مرگ و میر و آسیب جلوگیری کند. احتمالات و پیش‌بینی‌ها معمولا بر وضعیت اقلیمی و پیش‌بینی‌های آب ‌و هوا مبتنی هستند. پیش‌بینی‌ها بیشتر شبیه به بیانیه‌هایی در مورد زمان، مکان و میزان بزرگی هستند که هنوز به صورت دقیق برای زمین‌لرزه‌ها امکان‌پذیر نیست.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است. «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» شعری ماندگار از قادر طهماسبی
همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است.(ادامه)
تصویر واضح کوه دماوند از وسط میدان فاطمی تهران
در این روزهای بهمن ماه، هوای تهران به قدری تمیز و پاک است، که از هر طرف سر بچرخانی کوه‌های تهران را با تصویری واضح و شفاف می‌توانی ببینی. عکس زیر نمایی از دماوند، این کوه با شکوه از وسط میدان فاطمی تهران است که علی شفیعیان آن را امروز ثبت کرده است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به وزیر کشور گفت به مازندران ما بیشتر توجه کنید، این استان تهران دوم است اما زیرساخت‌های ما ضعیف بوده
مازندران به تهران دوم تبدیل شده است/ آقای وزیر به مازندران ما بیشتر توجه کنید
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به وزیر کشور گفت به مازندران ما بیشتر توجه کنید، این استان تهران دوم است اما زیرساخت‌های ما ضعیف بوده (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.