.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دمای هوای مازندران در روز‌های آینده به زیر صفر درجه خواهد رسید. دمای زیر صفر در انتظار مازندرانی‌ها
دمای هوای مازندران در روز‌های آینده به زیر صفر درجه خواهد رسید.(ادامه)
باغداران علاوه بر برداشت محصولات باقی مانده با برخی روش‌ها مانند آبیاری بارانی خسارت سرمازدگی را می‌توانند کاهش دهند. باغداران با یخبندان پیش رو چه کار کنند؟
باغداران علاوه بر برداشت محصولات باقی مانده با برخی روش‌ها مانند آبیاری بارانی خسارت سرمازدگی را می‌توانند کاهش دهند.(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نسبت به جمع آوری فوری باقیمانده مرکبات به کشاورزان هشدار داد. جمع آوری فوری باقیمانده مرکبات
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نسبت به جمع آوری فوری باقیمانده مرکبات به کشاورزان هشدار داد.(ادامه)
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی به بردی قاطع رسید و قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد.

شکست سنگین نساجی مقابل پرسپولیس / سرخپوشان قهرمان نیم فصل شدند
تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی به بردی قاطع رسید و قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد. (ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
اعلام جزئیات دورکاری کارمندان استان تهران برای فردا
جزئیات دورکاری کارمندان استان تهران برای فردا چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه از سوی کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۳ دی
صحبت‌های مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
سلام اسوه عفاف و عصمت. سلام بانوی تقوا و مظهر شرافت. سلام بانوی مهربانی و عطوفت. فروغ ابدیت خورشید وجودت ... اسوه عفاف و عصمت...(يادداشت)
سلام اسوه عفاف و عصمت. سلام بانوی تقوا و مظهر شرافت. سلام بانوی مهربانی و عطوفت. فروغ ابدیت خورشید وجودت ...(ادامه)
مونوکسید کربن (CO) گازی است که هنگام سوختن بنزین و سایر سوخت‌ها تولید می‌شود. نامرئی و بی‌رنگ است، بنابراین شما نمی‌توانید آن را بو یا مزه کنید. این گاز می‌تواند به سرعت ایجاد و در سطوح بالا باعث مرگ شود. چند توصیه برای پیشگیری از مسمومیت با مونوکسید کربن
مونوکسید کربن (CO) گازی است که هنگام سوختن بنزین و سایر سوخت‌ها تولید می‌شود. نامرئی و بی‌رنگ است، بنابراین شما نمی‌توانید آن را بو یا مزه کنید. این گاز می‌تواند به سرعت ایجاد و در سطوح بالا باعث مرگ شود.(ادامه)
مرغ ترش یک خورش خوشمزه مازندرانی + فیلم
رکنا: ناهار امروز در این هوای سرد و برفی خورش مرغ ترش حسابی می چسبد، پس با ما همراه باشید تا طرز تهیه این خورش را فرابگیرید.(ادامه)
سرمازدگی یا قرار گرفتن طولانی‌مدت بدن در برابر سرما، یک وضعیت خطرناک و نیازمند اقدامات فوری اورژانسی است و علائمی مانند لرز، رنگ‌پریدگی پوست و ضربان قلب سریع نشان می‌دهد که دمای مرکزی بدن فرد به زیر محدوده طبیعی رسیده است. چگونه به فرد سرمازده کمک کنیم؟
سرمازدگی یا قرار گرفتن طولانی‌مدت بدن در برابر سرما، یک وضعیت خطرناک و نیازمند اقدامات فوری اورژانسی است و علائمی مانند لرز، رنگ‌پریدگی پوست و ضربان قلب سریع نشان می‌دهد که دمای مرکزی بدن فرد به زیر محدوده طبیعی رسیده است.(ادامه)
احتمالا شما هم روزهای آلودگی هوا، از آلودگی بیرون به خانه پناه می‌آورید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که هوای خانه می‌تواند از هوای بیرون هم آلوده‌تر باشد؟ چگونه  خانه را ضد عفونی کنیم؟
احتمالا شما هم روزهای آلودگی هوا، از آلودگی بیرون به خانه پناه می‌آورید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که هوای خانه می‌تواند از هوای بیرون هم آلوده‌تر باشد؟(ادامه)
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند. چرا خطر حمله قلبی در زمستان بیشتر است؟
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند.(ادامه)
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند. به گفته دونالد لوید جونز، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن فاینبرگ در شیکاگو و متخصص قلب و عروق، بنا به دلایل متعددی از جمله استرس، هوای سرد یا ترک عادات خوب از نظر خوردن، خوابیدن و آشامیدن، نرخ حمله قلبی در فاصله کریسمس و سال نوی میلادی تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد. چرا خطر حمله قلبی در زمستان بیشتر است؟
مطالعات محققین نشان می‌دهد، میزان حملات قلبی در آذرماه به نسبت سایر روزهای سال به مراتب افزایش پیدا می‌کند. به گفته دونالد لوید جونز، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن فاینبرگ در شیکاگو و متخصص قلب و عروق، بنا به دلایل متعددی از جمله استرس، هوای سرد یا ترک عادات خوب از نظر خوردن، خوابیدن و آشامیدن، نرخ حمله قلبی در فاصله کریسمس و سال نوی میلادی تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۶ آذر
تداوم آلودگی هوای تهران بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
ورود سامانه سرد و بارشی به شمال
هوای مازندران امروز همراه با کاهش نسبی دما و بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند. قبض گاز محرومان رایگان می‌شود
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند.(ادامه)
درخواست یک نماینده برای تعطیلی هفته‌ آینده
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید(ادامه)
هوای شمال گرم‌تر می‌شود
هوای مازندران امروز همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۲۲ آذر
ادامه واکنش‌ها به بیانیه مشترک چین و عربستان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
دولت انگلیس از آن ها خواست تا فقط برخی از اتاق‌های خود را گرم کنند
در بحبوحه بحران انرژی در اروپا، از شهروندان انگلیسی خواسته شده است تا فقط برخی از اتاق‌های خاص خود را با فرا رسیدن فصل سرما گرم کنند.(ادامه)
چه خوراکی هایی بدنتان را گرم نگه می دارند؟
در هوای سرد گرم نگه داشتن بدن از اهمیت بالایی برخوردار است.(ادامه)
پایداری نسبی جوی در مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد.
تشییع با شکوه پیکرمطهر شهیدمدافع امنیت «احمد صالحی» در ساری
پیکر این شهید گمنام امام زمان ( عج) پس از اقامه نماز توسط آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران از امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین تشییع شد. (ادامه)
ورود سامانه سرد و بارشی جدید به مازندران
هوای مازندران با ورود سامانه بارشی جدید امروز بارانی و سرد خواهد بود.(ادامه)
هوای مازندران امروز جمعه ۱۱ آذر ابری و بارانی و در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف خواهد بود. تداوم هوای سرد و بارشی در استان مازندران تا روز یکشنبه
هوای مازندران امروز جمعه ۱۱ آذر ابری و بارانی و در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف خواهد بود.(ادامه)
هوای مازندران از امروز تا سه شنبه هفته آینده سرد و بارانی پیش بینی می‌شود هوای مازندران از امروز تا سه شنبه هفته آینده سرد و بارانی
هوای مازندران از امروز تا سه شنبه هفته آینده سرد و بارانی پیش بینی می‌شود(ادامه)
این روزها مدارس مازندران، حال و هوای جام جهانی فوتبال دارد. شور و شوق جام جهانی در مدارس مازندران
این روزها مدارس مازندران، حال و هوای جام جهانی فوتبال دارد.(ادامه)
گوشی هواوی ارزان و خوب چی بخریم؟
با پیشرفت گوشی‌های هوشمند و ورود گوشی‌های مدل جدید و پیشرفته، قیمت گوشی‌ها نیز بسیار بیشتر از گذشته شده‌است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که توانایی خرید گوشی‌های گران‌قیمت را ندارند، به‌دنبال گوشی‌های ارزان‌قیمت هستند که از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار باشند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 227 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.