.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی در مورد پیاده‌روی مراسم اربعین ارائه کرد. توصیه‌های ایمنی که زائران در خصوص مراسم پیاده‌روی اربعین باید بدانند
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی در مورد پیاده‌روی مراسم اربعین ارائه کرد.(ادامه)
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد. زمین خواران به عرصه های محیط زیستی هم رحم نکردند
۲۷۰ هزار متر مربع از عرصه‌های محیط زیستی مازندران که تصرف شده بودند از متصرفان خلع ید شد.(ادامه)
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.» برای دخترتان با این اصول پدری کنید
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.»(ادامه)
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد.

افزایش دمای هوای گیلان به ۴۰ درجه در روزهای پایانی هفته
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به افزایش دمای هوا استان در روزهای پایانی هفته جاری گفت: به دلیل بالا بودن رطوبت هوا در ساعاتی از روز دمای هوا به ۴۰ درجه می رسد. (ادامه)
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود. شمال داغتر می‌شود؛ دریا برای شنا مناسب نیست
آسمان مازندران تا پایان هفته گرم و شرجی با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و دریای خزر نیز با موج‌های یک متری همراه خواهد بود.(ادامه)
لازم است دمای بدن را به تدریج پایین بیاوریم و بدن را با شوک سرمایی روبرو نکنیم. اصلا در گرما یک دفعه وارد آب سرد نشوید
لازم است دمای بدن را به تدریج پایین بیاوریم و بدن را با شوک سرمایی روبرو نکنیم.(ادامه)
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت. ۵ شهر خنک ایران برای سفر در تابستان
اگر از گرمای تابستان فراری هستید و فرصت سفر رفتن را دارید قبل از اینکه بخواهید کشور‌های دیگر را برای سفر انتخاب کنید بد نیست به داخل ایران بروید و هم از هوای خنک در تابستان بهره ببرید و هم در کشور خودمان گشتی زده باشید. یکی از ویژگی‌های خاص ایران همین آب و هوای چهار فصل آن است. در حالی که در جنوب کشور هوا به بالای ۵۰ درجه می‌رسد در مناطقی از ایران شما در تابستان دمای هوایی در حدود ۲۴ درجه خواهید داشت.(ادامه)
بهداشت نیوز نوشت: بارزترین نشانه آپنه انسدادی خواب که خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها را افزایش می‌دهد، خروپف است. عامل باور نکردنی ابتلا به سرطان را بشناسید
بهداشت نیوز نوشت: بارزترین نشانه آپنه انسدادی خواب که خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها را افزایش می‌دهد، خروپف است.(ادامه)
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد. مدیرانی که استقلال را نابود کردند
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد. آماده‌باش دستگاه‌های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد.(ادامه)
خداحافظی موقت مازندرانی‌ها با هوای گرم
هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم هوای گرم و شرجی در امروز، پیش بینی کرد که از فردا شنبه تا روز چهارشنبه با کاهش شدت گرما، هوای این استان نیز به‌تدریج خنک شود. (ادامه)
دبیرکل سازمان ملل در خصوص گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری هشدار داد و گفت اثرات تغییرات اقلیمی کاملاً قابل مشاهده است. هشدار شدید گوترش: زمین به نقطه جوش رسیده است
دبیرکل سازمان ملل در خصوص گرمای شدید هوا در تابستان سال جاری هشدار داد و گفت اثرات تغییرات اقلیمی کاملاً قابل مشاهده است.(ادامه)
روایت غم‌انگیز دختر بزرگ شهید سلیمانی از دقایق اولیه شهادت حاج قاسم و نگرانی اش بابت تشنه بودن پدر هنگام شهات را بشنوید. روایت غم‌انگیز دختر بزرگ شهید سلیمانی از دقایق اولیه شهادت حاج قاسم + فیلم
روایت غم‌انگیز دختر بزرگ شهید سلیمانی از دقایق اولیه شهادت حاج قاسم و نگرانی اش بابت تشنه بودن پدر هنگام شهات را بشنوید.(ادامه)
نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آلودگی هوا در شرایط فعلی ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است. متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است. ایشان اعمال ماده ۲۳۴ شده است و هفته بعد از تعطیلات .... آلودگی فعلی هوا ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است / متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است / الحمدالله سلاجقه در مناطق خوب ساکن است و خبر از هوای بد ندارد
نایب رئیس کمسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: آلودگی هوا در شرایط فعلی ناشی از بی عرضگی سازمان محیط زیست است. متهم اول آلودگی هوا آقای سلاجقه است. ایشان اعمال ماده ۲۳۴ شده است و هفته بعد از تعطیلات ....(ادامه)
در این خبر راهکار‌هایی را معرفی کردیم که در شرایط سخت زندگی حسی بهتر داشته باشید. ۵ راهکار برای رهایی از مشکلات رندگی
در این خبر راهکار‌هایی را معرفی کردیم که در شرایط سخت زندگی حسی بهتر داشته باشید.(ادامه)
هوای مازندران امروز بارانی و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. زهر گرما در استان شکسته شد
هوای مازندران امروز بارانی و همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
افرادی که به آب‌وهوای گرم عادت ندارند، مستعد ابتلا به گرمازدگی خواهند بود. چه افرادی مستعد گرمازدگی هستند؟/ روش پیشگیری از گرمازدگی
افرادی که به آب‌وهوای گرم عادت ندارند، مستعد ابتلا به گرمازدگی خواهند بود.(ادامه)
در این خبر به پشت صحنه دنیای رنگی بلاگرها که جیب دنبال کننده‌ها را نشانه گرفته‌اند پرداخته‌ایم. پشت پرده زندگی پر زرق و برق بلاگرها!
در این خبر به پشت صحنه دنیای رنگی بلاگرها که جیب دنبال کننده‌ها را نشانه گرفته‌اند پرداخته‌ایم.(ادامه)
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود. ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در قاب تلویزیون و رادیوی شبکه استانی
همزمان با آغاز عزاداری ماه محرم، دهها ویژه‌برنامه‌ تلویزیونی و رادیویی متناسب با حال و هوای این ماه روی آنتن شبکه استانی می‌رود.(ادامه)
هوای مازندران امروز هم خنک و بارانی پیش بینی می‌شود. خنکای هوا در دل تابستان
هوای مازندران امروز هم خنک و بارانی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
بسیاری از افراد در مواجهه با باد وسایل سرمایشی مثل کولر سردرد را تجربه می‌کنند. این افراد با تصور ابتلا به سینوزیت به پزشک مراجعه و حتی علت مراجعه خود را سینوزیت مزمن بیان می‌کنند باد کولر برای این افراد سم است!
بسیاری از افراد در مواجهه با باد وسایل سرمایشی مثل کولر سردرد را تجربه می‌کنند. این افراد با تصور ابتلا به سینوزیت به پزشک مراجعه و حتی علت مراجعه خود را سینوزیت مزمن بیان می‌کنند(ادامه)
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی صنعت برق گفت: ممکن است بر اساس پیش بینی هواشناسی و تداوم جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته‌های آتی درخواست تعطیلی ادارات داشته باشیم. فوری / احتمال تعطیلی ادارات قوت گرفت
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی صنعت برق گفت: ممکن است بر اساس پیش بینی هواشناسی و تداوم جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته‌های آتی درخواست تعطیلی ادارات داشته باشیم.(ادامه)
اهدای خون در مقایسه با حجامت امر پسندیده‌تری است و با اهدای خون می‌توان به بیماران خاص کمک شایانی کرد. آیا خروج خون کثیف از بدن با حجامت، صحت دارد؟
اهدای خون در مقایسه با حجامت امر پسندیده‌تری است و با اهدای خون می‌توان به بیماران خاص کمک شایانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است. بارش تابستانی باران در «گیلان»(خبر)
بارش باران تابستانی باعث کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما، خنک و مطبوع تر شدن هوای استان گیلان و خوشحالی مردم و کشاورزان شده است.(ادامه)
هیچ چیز به اندازه خاموش بودن کولر تاکسی، مسافران را عذاب نمی دهد. مسافران حق خود می‌دانند که در گرم ترین روزهای تابستان کولر تاکسی روشن باشد، اما تاکسیرانان هم صلاح می‌دانند که کولر خاموش باشد. فصل گرما و فرار رانندگان تاکسی از روشن کردن کولر/ کرایه ها با نوع خدمات تناسب ندارد!
هیچ چیز به اندازه خاموش بودن کولر تاکسی، مسافران را عذاب نمی دهد. مسافران حق خود می‌دانند که در گرم ترین روزهای تابستان کولر تاکسی روشن باشد، اما تاکسیرانان هم صلاح می‌دانند که کولر خاموش باشد.(ادامه)
تصاویر: تهران؛ گرمترین روز سال
روند افزایش دما در کشور باعث رسیدن هوای پایتخت به دمای ۴۰ درجه در روز سه شنبه ( ۲۰ تیر ۱۴۰۲) شد و اهالی پایتخت امروز گرمترین روز هفته و گرمترین روز سال ۱۴۰۲ تا کنون را تجربه کردند.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و بارش باران پیش بینی می‌شود. خنکای هوا با بارش‌های تابستانی
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد. ادامه روز‌های داغ تابستان
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
دورهمی غدیری در دیار علویان + عکس و فیلم
جشن بزرگ غدیر در میدان اصلی شهر ساری و حضور ۱۱۰ موکب برای پذیرایی از مردم، حضور پرشور مردمی که با عشق و ارادت در مراسم حضور پیدا کردند و پرچم‌ها و خیابان‌های چراغانی حال و هوای خاصی به شهر داده است./فارس (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.966 seconds.