.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. ابری شدن هوای استان از بعد از ظهر
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
خوردن هندوانه در هوای گرم بسیار مفید است اما گاهی به دلیل ترکیب غذایی اشتباه به خود لطمه می‌زنیم. خوردن این مواد غذایی بعد از هندوانه ممنوع!
خوردن هندوانه در هوای گرم بسیار مفید است اما گاهی به دلیل ترکیب غذایی اشتباه به خود لطمه می‌زنیم.(ادامه)
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود. ادامه هوای خنک در استان
هوای مازندران امروز هم همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان
مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان خبر داد و گفت: مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.(ادامه)
رسانه‌های فرانسه از اعمال منع آمدوشد شبانه در برخی شهرهای این کشور به دلیل تشدید تنش‌ها بین شهروندان و پلیس در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست ژاندارم‌های فرانسوی خبر داد. اعلام منع آمدوشد در فرانسه/ بالگردها به پرواز درآمدند
رسانه‌های فرانسه از اعمال منع آمدوشد شبانه در برخی شهرهای این کشور به دلیل تشدید تنش‌ها بین شهروندان و پلیس در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست ژاندارم‌های فرانسوی خبر داد.(ادامه)
شهیدی که در عید قربان در راه وطن به خدا پیوست
سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در هنگام شهادت ۳۷ سال داشت، او اسوه‌ای بود که از کودکی تا واپسین لحظات عمر گرانقدرش، همواره با فداکاری و ایثار زندگی کرد و سرانجام نیز در روز عید قربان، به آرزویش که مقام شهادت بود نائل گردید و نام پرآوازه‌اش در تاریخ پرافتخار ایران جاودانه شد.(ادامه)
استفاده از پنکه هنگام خواب در شب می‌تواند چهار مشکل را برای سلامتی ایجاد کند. مضرات استفاده از پنکه هنگام خواب در شب
استفاده از پنکه هنگام خواب در شب می‌تواند چهار مشکل را برای سلامتی ایجاد کند.(ادامه)
زائران ایرانی که برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع عصر روز دوشنبه از مکه به سمت صحرای عرفات حرکت کرده بودند، پس از استقرار در چادرهایشان به راز و نیاز و عبادت پرداختند. حال و هوای زائران ایرانی در صحرای عرفات(خبر)
زائران ایرانی که برای انجام اعمال و مناسک حج تمتع عصر روز دوشنبه از مکه به سمت صحرای عرفات حرکت کرده بودند، پس از استقرار در چادرهایشان به راز و نیاز و عبادت پرداختند.(ادامه)
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند. ۶ نکته برای آبرسانی و کاهش دمای بدن
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند.(ادامه)
اجزای داخلی کابین خودرو بر اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید می کنند. استفاده از کولر خودرو در این وضعیت خطرناک است
اجزای داخلی کابین خودرو بر اثر تابش نور آفتاب مخصوصا در تابستان، گاز سمی و سرطان‌زای بنزن را تولید می کنند.(ادامه)
هوای مازندران از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود. بعد از ظهر‌ ابری در استان
هوای مازندران از بعد از ظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است. فراخوان پیش هنگام رسانه‌ای برای تکرار مشارکت حداکثری در انتخابات / با تمام ظرفیت رسانه‌ای به میدان می‌آییم
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است.(ادامه)
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود. پایداری هوا در استان مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است. تغییر ۳۸ امام جمعه در پنج ماه اخیر
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به برپایی گردهمایی ائمه جمعه در ۶ منطقه کشور، از تغییر ائمه جمعه ۳۸ پایگاه در پنج ماه اخیر خبر داد و گفت: در ۲ پایگاه آق قلا در استان گلستان و کرخه در استان خوزستان هم به تازگی امام جمعه معرفی و منصوب شده است.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و از بعد از ظهر با رگبار باران پیش بینی می‌شود. کاهش دما و رگبار باران در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با کاهش دما و از بعد از ظهر با رگبار باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز یکشنبه ۱۴ خرداد صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود. گرما همچنان مهمان مازندران/ تداوم دما تا روز دوشنبه
هوای مازندران امروز یکشنبه ۱۴ خرداد صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.(ادامه)
با خوردن میوه‌هایی مانند گلابی و سبزی‌هایی همچون نخود سبز، بدنتان را هیدراته نگه دارید. کدام میوه‌ها و سبزی‌ها از گرمازدگی جلوگیری می‌کنند؟
با خوردن میوه‌هایی مانند گلابی و سبزی‌هایی همچون نخود سبز، بدنتان را هیدراته نگه دارید.(ادامه)
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد. موج گرما در مازندران
مازندرانی‌ها امروز هم هوایی گرم را تجربه خواهند کرد.(ادامه)
آتش زدن بقایای گیاهی و درختان جنگلی جرم محسوب شده و با مرتکبین برابر قانون برخورد می‌شود. سوزاندن کاه و کلش ممنوع
آتش زدن بقایای گیاهی و درختان جنگلی جرم محسوب شده و با مرتکبین برابر قانون برخورد می‌شود.(ادامه)
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد. ویژگی‌های ۵ خودروی جدید ایرانی + عکس
در این مطلب با ۵ خودروی مطرحی که خودروسازان داخلی قول ارائه‌شان به بازار را داده‌اند، آشنا خواهید شد.(ادامه)
داریوش شیرچی پدر مرحوم امیرحسین در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد به سوالات مختلف پاسخ گفته است. افشاگری عجیب پدر مرحوم شیرچی !
داریوش شیرچی پدر مرحوم امیرحسین در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد به سوالات مختلف پاسخ گفته است.(ادامه)
در پی انتشار اخباری مبنی بر تعقیب قضایی چند مدیر به علت انجام ندادن تکالیف قانونی مشخص شد مربوط به دولت سابق بوده و مدیران تحت تعقیب نیز در آن دوره مسئولیت داشته‌اند توضیح خبر تعقیب قضایی چند مقام سابق دولتی
در پی انتشار اخباری مبنی بر تعقیب قضایی چند مدیر به علت انجام ندادن تکالیف قانونی مشخص شد مربوط به دولت سابق بوده و مدیران تحت تعقیب نیز در آن دوره مسئولیت داشته‌اند(ادامه)
هوای مازندران از اواخر امروز با وزش باد و بارش رگبار باران پیش بینی می‌شود. باد و باران از اواخر امروز در مازندران
هوای مازندران از اواخر امروز با وزش باد و بارش رگبار باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
هوای مازندران امروز همراه با افزایش محسوس دما پیش بینی می‌شود. افزایش محسوس دما در مازندران
هوای مازندران امروز همراه با افزایش محسوس دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود پیامی برای حزب‌اللهی‌ها(يادداشت)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود(ادامه)
قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد. قیمت جدید خودروهای سایپا ابلاغ شد+ جدول قیمت
قیمت پایه خودروهای سواری تولید داخلی گروه سایپا ابلاغ شد.(ادامه)
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است. با خستگی بهاری چه کنیم؟
خیلی از افراد طی روزهای اول بهار به طور عجیبی احساس خستگی و خواب‌آلودگی و رخوت می‌کنند، با اینکه طبیعت در حال بیدارشدن است. این پدیده که خستگی بهاری نام دارد در واقع طبیعی است.(ادامه)
 سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی. چالش‌های دولت در سال جدید/۱۲ کاری که ابراهیم رئیسی بایستی در ۱۴۰۲ انجام دهد؟(يادداشت)
سال ۱۴۰۲ برای رئیسی و وزرایش در شرایطی آغاز می‌شود که قریب به ۱۹ ماه از عمر دولت سیزدهم سپری می‌شود. بر خلاف گذشته، دیگر ارجاع دادن مشکلات به دولت روحانی نه پذیرفته شدنی است و نه عامل اقناع برای افکار عمومی.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.397 seconds.