.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».

بسیج فقط برای میدان نظامی نیست/ مشکل ما را با آمریکا فقط باج دادن دائم حل می‌کند/ بسیجیان در قضایای اخیر مظلوم واقع شدند/ چشم بچه‌های تیم ملی فوتبال روشن که چشم ملت را روشن کردند(خبر)
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید». (ادامه)
سرما در راه شمال
هوای مازندران از بعد از ظهر امروز همراه با افزایش ابر و احتمال بارندگی خواهد بود(ادامه)
شمال نیوز :  بالاخره با خنک تر شدن هوای استان ، مگس های مدیترانه ای که متاسفانه آسیب های فراوانی را به مرکبات استان بویژه نارنگی وارد کردند ، دست از سر باغات استان کشیدند . مگس های مدیترانه ای دست از سر باغات مازندران کشیدند
شمال نیوز : بالاخره با خنک تر شدن هوای استان ، مگس های مدیترانه ای که متاسفانه آسیب های فراوانی را به مرکبات استان بویژه نارنگی وارد کردند ، دست از سر باغات استان کشیدند .(ادامه)
کاهش دما در مازندران
هوای مازندران امروز نیمه ابری و همراه با کاهش دما خواهد بود.(ادامه)
عکس/ حال و هوای دو آرژانتینی پس از باخت به عربستان
شکست مسی و یارانش مقابل عربستان، هواداران آرژانتینی را اینگونه مغموم و ناراحت از ورزشگاه بیرون برد./عکس: فرهاد خیابانی(ادامه)
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد. تروریست‌ها را در هر موقعیتی که باشند به سزای اعمالشان خواهیم رساند/ از خون شهدا نمی‌گذریم
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد.(ادامه)
آسمانی نیمه ابری در شهر‌های مازندران
هوای شهرهای مازندران امروز نیمه ابری خواهد بود.(ادامه)
هوای مازندران امروز دوشنبه ۳۰ آبان صاف و آفتابی خواهد بود. هوای آفتابی در آخرین روز آبان
هوای مازندران امروز دوشنبه ۳۰ آبان صاف و آفتابی خواهد بود.(ادامه)
هوای مازندران تا هفته آینده صاف و نیمه ابری پیش بینی می‌شود. پیش بینی هوای صاف و نیمه ابری در مازندران
هوای مازندران تا هفته آینده صاف و نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
موشک کروز خا ۳۱ مشهور به « مرگ سوپرسونیک » یکی از سلاح‌های مورد استفاده علیه سیستم پدافندی در جنگ اوکراین است. عکس | ترکیب خوفناک موشک مشهور به مرگ سوپرسونیک با جنگنده‌ برتری هوایی
موشک کروز خا ۳۱ مشهور به « مرگ سوپرسونیک » یکی از سلاح‌های مورد استفاده علیه سیستم پدافندی در جنگ اوکراین است.(ادامه)
مادر مهدی طارمی: دوست دارم مهدی گل‌هایش را به شهدای شاهچراغ تقدیم کند
مادر مهدی طارمی امیدوار است پسرش خاطرات جام جهانی ۹۸ را با گلزنی مقابل آمریکا و انگلیس زنده کند. او می‌گوید: قبل از بعضی بازی‌ها باهم صحبت می‌کنیم و مهدی از من می‌خواهد برایش دعا کنم.(ادامه)
صاف تا نیمه ابری بودن آسمان مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری خواهد بود.(ادامه)
 هواشناسی مازندران با اشاره به شرایط پایدار جوی تا روز دوشنبه، پیش‌بینی کرد که با افزایش ناپایداری‌ها و ورود سامانه جدید از شامگاه دوشنبه، دمای هوا در مناطق مختلف این استان در روز سه‌شنبه به طور میانگین تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش یابد. دمای هوای مازندران تا پنج درجه کاهش می‌یابد
هواشناسی مازندران با اشاره به شرایط پایدار جوی تا روز دوشنبه، پیش‌بینی کرد که با افزایش ناپایداری‌ها و ورود سامانه جدید از شامگاه دوشنبه، دمای هوا در مناطق مختلف این استان در روز سه‌شنبه به طور میانگین تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش یابد.(ادامه)
هوای مازندران امروز و فردا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود. هوای مازندران امروز و فردا صاف تا نیمه ابری
هوای مازندران امروز و فردا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - یکشنبه ۲۲ آبان
جدال شبکه اینترنشنال و بی بی سی فارسی و آلودگی هوای تهران از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
هوای مازندران فردا و پس فردا بارانی همراه با وزش باد، کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود. ورود موج جدیدی از بارش‌های پاییزی از فردا به مازندران
هوای مازندران فردا و پس فردا بارانی همراه با وزش باد، کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.(ادامه)
 هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی طی چند روز آینده، پیش‌بینی کرد که آسمان استان در طی این مدت صاف تا نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده باران و برف همراه باشد. ناپایداری‌های جوی در مازندران تا هفته آینده تداوم دارد
هواشناسی مازندران با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی طی چند روز آینده، پیش‌بینی کرد که آسمان استان در طی این مدت صاف تا نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده باران و برف همراه باشد.(ادامه)
پایان هفته‌ای صاف همراه با افزایش دما در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای چهارشنبه ۱۸ تا جمعه ۲۰ آبان ماه امسال شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهیم بود.(ادامه)
بارش برف پاییزی ارتفاعات و مناطق کوهستانی بالادست مازندران را سفید پوش کرد. بارش برف پاییزی در ارتفاعات مازندران
بارش برف پاییزی ارتفاعات و مناطق کوهستانی بالادست مازندران را سفید پوش کرد.(ادامه)
در روزها و هفته‌های اخیر شاهد موجی از سرماخوردگی و آنفلوآنزا در سراسر استان مازندران بوده‌ایم و همین امر منجر به تعطیلی مدارس توسط برخی از دانش آموزان و استراحت در خانه شد. افزایش آنفلوآنزا در مازندران/از خانه تا مدرسه نتیجه عادی انگاری بیماری‌های فصلی
در روزها و هفته‌های اخیر شاهد موجی از سرماخوردگی و آنفلوآنزا در سراسر استان مازندران بوده‌ایم و همین امر منجر به تعطیلی مدارس توسط برخی از دانش آموزان و استراحت در خانه شد. (ادامه)
بارش باران در شهر‌های شمالی
هوای مازندران امروز هم همراه با بارش باران خواهد بود.(ادامه)
بارندگی در استان
هوای مازندران امروز همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود.(ادامه)
شنیده ها حکایت ازآن دارد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است همراه همسر، پسر و دخترش به کشور امارات سفر کند. سفر خانوادگی یحیی گل محمدی به امارات
شنیده ها حکایت ازآن دارد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است همراه همسر، پسر و دخترش به کشور امارات سفر کند.(ادامه)
چهره مازندران همچنان پاییزی
هوای مازندران امروز هم نیمه ابری و گاهی با بارش باران خواهد بود.(ادامه)
هوای نیمه ابری پاییزی در مازندران
هوای مازندران امروز و فردا نیمه ابری و گاهی با بارش باران خواهد بود.(ادامه)
خشکی مغز و راه های درمان آن
یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: رعایت اصول تغذیه‌ای و تنظیم مناسب زمان خواب در شبانه روز از کاهش خشکی مغز جلوگیری می‌کند.(ادامه)
صدای زیبای پرندگان، درمانگر افسردگی
تحقیقات کینگز کالج لندن نشان داده است که دیدن یا شنیدن پرندگان با بهبود سلامت ذهنی مرتبط است که می‌تواند تا هشت ساعت طول بکشد.(ادامه)
باران مازندران را فرامی‌گیرد
هوای مازندران امروز بارانی و سرد پیش بینی می‌شود.(ادامه)
رکنا نوشت: "عمو حاجی" مرد تنومند و کهنسالی که از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود و در سال‌هایی برخی به وی، لقب کثیف‌ترین مرد ایران را داده بودند، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت. کثیف ترین مرد ایران درگذشت / «عمو حاجی» که بود؟
رکنا نوشت: "عمو حاجی" مرد تنومند و کهنسالی که از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود و در سال‌هایی برخی به وی، لقب کثیف‌ترین مرد ایران را داده بودند، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.(ادامه)
آسمانی بارانی در مازندران
هوای مازندران امروز به تدریج اس سمت غرب استان بارانی می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 227 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.801 seconds.