.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست. عواملی که دست‌به‌دست هم می‌دهند و ما سرما می‌خوریم
شاید آب و هوای سرد شرایط را برای ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا آسان‌تر کند، اما سرما، تنها دلیل سرماخوردگی نیست.(ادامه)
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است. شومینه‌ها و اجاق‌های هیزمی اثرات مرگباری دارند!
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مرگ و میر ناشی از شومینه‌های هیزمی با مرگ و میر آتش‌سوزی‌های ناشی از دود استرالیا با عنوان «تابستان سیاه»، قابل مقایسه است.(ادامه)
وزیر صمت با بیان اینکه ۸ خودروی جدید برقی را به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گفت: ما تعرفه خودرو برقی را به یک درصد رساندیم. رونمایی از ۸ خودروی جدید برقی؛ به‌زودی
وزیر صمت با بیان اینکه ۸ خودروی جدید برقی را به‌زودی رونمایی خواهیم کرد، گفت: ما تعرفه خودرو برقی را به یک درصد رساندیم.(ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد. ماجرای ربودن آراد کوچولو از مقابل داروخانه
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد.(ادامه)
عکس / چگونه در هوای آلوده زندگی ‌کنیم؟
(ادامه)
عکس/ حال و هوای مزار شهید آرمان علی وردی
تعدادی از نوجوانان بر سر مزار شهید آرمان علی وردی در بهشت زهرای تهران جمع شدند و به مقام این شهید ادای احترام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
به گفته یک مکانیک متخصص، بررسی رایگان و یک تمیزکاری ساده می‌تواند راز عملکرد بهتر خودروی شما در زمستان باشد. چند ترفند برای سلامت باتری خودرو در سرمای زمستان
به گفته یک مکانیک متخصص، بررسی رایگان و یک تمیزکاری ساده می‌تواند راز عملکرد بهتر خودروی شما در زمستان باشد.(ادامه)
کارشناس مدیریت خطر بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: هموطنان پیش از شروع سفر و رانندگی حتما تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند. نکاتی مهم برای رانندگی در جاده‌های لغزنده
کارشناس مدیریت خطر بلایای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی توصیه کرد: هموطنان پیش از شروع سفر و رانندگی حتما تجهیزات ایمنی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.(ادامه)
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.(ادامه)
در آستانه شب یلدا که خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند بازار کاسبان آمل رونقی دوباره گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود از جمله میوه، شیرینی و آجیل هستند. عکس/ حال و هوای بازار آمل در آستانه شب یلدا(خبر)
در آستانه شب یلدا که خانواده‌ها در کنار یکدیگر جمع می‌شوند بازار کاسبان آمل رونقی دوباره گرفته و مردم در حال تهیه وسایل مورد نیاز خود از جمله میوه، شیرینی و آجیل هستند.(ادامه)
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود. تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود.(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود. موج جدید بارش از امروز تا دوشنبه در نوار شمالی/ اوج بارش‌ها دوشنبه در گیلان و مازندران
شمال نیوز : سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز شنبه در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما و در نیمه شرقی وزش باد انتظار می‌رود.(ادامه)
رئیس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مواظبت از مسمومیت یا مرگ در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در منازل توصیه‌هایی بیان کرد. مواظب این موجود نامرئی در خانه باشید!
رئیس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره مواظبت از مسمومیت یا مرگ در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در منازل توصیه‌هایی بیان کرد.(ادامه)
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم. دلایل افزایش خطر سکته در روز‌های سرد
یک متخصص قلب گفت: در روز‌های تعطیل و سرد زمستانی افزایش حملات قلبی را در برخی از مردم شاهد هستیم.(ادامه)
عکس/ مرداب "دریوک" مازندران(خبر)
(ادامه)
هوای سرد و بارانی در مازندران
هوای مازندران با کاهش محسوس دما و بارش باران پیش بینی می‌شود.(ادامه)
صریح‌ترین موضع و تندترین اخطار درباره ماجرای دل آزار آلودگی هوا، روز پنجشنبه از زبان رئیس قوه قضاییه صادر شد. رئیس قوه قضاییه دقیقا چه کسانی را تهدید کرد؟
صریح‌ترین موضع و تندترین اخطار درباره ماجرای دل آزار آلودگی هوا، روز پنجشنبه از زبان رئیس قوه قضاییه صادر شد.(ادامه)
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود. سیب باعث دفع سرب از بدن می شود
یک متخصص تغذیه، سیب درختی را منبع غنی پکتین عنوان کرد و گفت: خوردن سیب درختی باعث تسهیل دفع سرب از بدن می شود.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد. حمله به گل‌محمدی؛ امپراطور ترسو، قهر نکن، جواب بده!
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پس از شکست این تیم مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی که به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا منجر شد، سرمربی این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
ممکن است دیدار پرسپولیس و الدحیل در روز دیگری برگزار شود. احتمال تعویق بازی پرسپولیس الدحیل
ممکن است دیدار پرسپولیس و الدحیل در روز دیگری برگزار شود.(ادامه)
مریخ‌نورد «کنجکاوی» در حال حاضر ۴۰۰۰ روز را در مریخ سپری کرده است. مریخ‌نورد «کنجکاوی» تاکنون ۴۰۰۰ روز در مریخ بوده است
مریخ‌نورد «کنجکاوی» در حال حاضر ۴۰۰۰ روز را در مریخ سپری کرده است.(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به ویدئوی منتشر شده از جلسه‌ای در دفتر او در فضای مجازی، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن عذرخواهی از مردم به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت. توضیحات نماینده مجلس درمورد رفتارش با مردم: خسته بودم؛ هوا گرم بود و صبحانه هم نخورده بودم
شمال نیوز : رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به ویدئوی منتشر شده از جلسه‌ای در دفتر او در فضای مجازی، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن عذرخواهی از مردم به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است. صیادان مازندران خسته از وعده های هر ساله !
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.369 seconds.