.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خواص درمانی فوق العاده چغندر لبو
چغندر یک ریشه گیاهی باستانی محسوب شده که در درمان بسیاری بیماری ها مانند سرطان و پیشگیری از ابتلا به انها با تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار است.(ادامه)
فواید چغندر برای سلامتی
چغندر یک ریشه گیاهی باستانی محسوب شده که در درمان بسیاری بیماری ها مانند سرطان و پیشگیری از ابتلا به انها با تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار است.(ادامه)
هفت میوه و سبزی که مانع چاقی هستند
(ادامه)
هفت میوه و سبزی که سد بزرگ چاقی هستند
متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند.(ادامه)
بلاهایی به‌نام «یک‌بارمصرف» که دامن‌گیر محیط زیست شده
سفره‌های یک‌بارمصرف بلایی است که دامن‌گیر مردم است و شاید در خانه‌ها جلوی مهمان نیز استفاده شود که همه این‌ها قصه پرغصه زیاده‌خواهی و ناآگاهی انسان نسبت به محیط خود است.(ادامه)
لاغر شدن سریع تا نوروز با ترفندهایی ساده
اگر وزن شما کاهش پیدا نمی کند، در وهله اول باید به سراغ آشپزخانه تان بروید. برخی از افراد تمام تمرکزخود را روی انرژی دریافتی و حجم غذایی مصرفی خود می گذارند این در حالی است که باید به غذا به عنوان یک سوخت بدن نگاه کرد و به سوختن کالری و میزان فعالیت ها و حتی مدت انجام کارها توجه داشت. (ادامه)
3 نکته مهم رژیمی
ترجیحات غذایی فرد هم برای تجویز رژیم غذایی بسیار مهم است. خیلی از افراد به دلایل متعدد مثل ناسازگاری‌های غذایی، غذاها یا موادغذایی مختلفی را نمی‌خورند، بنابراین لازم است کارشناس تغذیه را از همه این نکات آگاه کنید.(ادامه)
پیاز در درمان چه چیزهایی موثر است؟
یکی از خوردنی های جانبی که به غذا اضافه میشود پیاز است که در برخی موارد طعم خاصی به غذا میدهد.در کنار اینکه پیاز به غذا اضافه میشود،با غذاهایی همانند آبگوشت هم بصورت جداگانه مصرف میشود.(ادامه)
درمان سریع رفلاکس معده
رفلاکس معده یکی از شایع ترین مشکلات گوارشی است که در موارد زیادی موجب تشدید آسم و حتی اشتباه گرفتن با درهای قلبی می شود.(ادامه)
امدادرسانی هلال احمر مازندران به 9هزار نفر در برف
امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران در جریان برف اخیر به 9 هزار نفر خدمات ارائه کردند.(ادامه)
پیاز؛پماد موضعی سوختگی!
پیاز با خاصیت آنتی باکتریال قوی درمانی در درمان بسیاری از بیماری موثر بوده و در درمان عفونت و تب بالا بسیار تاثیرگذار است.(ادامه)
کلینیک آرین، پایان سرگردانی بیماران سرطانی مازندران
سرگردانی بیماران سرطانی غرب مازندران با راه‌اندازی کلینیک سرطانی آرین در آمل به پایان رسید.(ادامه)
رژیمی ویژه برای کاهش کلسترول
هفته خود را با یک غذای فوق‌العاده عالی کاهش دهنده کلسترول آغاز کنید. انتخاب بلغور جو دو سر به عنوان صبحانه، راهی ساده برای پایین آوردن سریع کلسترول خون است. این ماده غذایی سر سرشار از فیبر است و برنامه‌های غذای بسیاری بر افزایش فیبر مصرفی تاکید دارند، زیرا مصرف فیبر می‌‌نواند سطوح کلسترول خون را در محدوده مناسب حفظ نماید.(ادامه)
تخم مرغ را تا چه مدتی می توان در یخچال نگهداری کرد؟
کارشناس تغذیه مرکز بهداشت صومعه‌سرا گفت: عمده‌ترین ویژگی تخم‌مرغ و وجه‌ تمایز آن با سایر موادغذایی ترکیب کامل پروتئینی آن و مواد مهم موجود در آن است.(ادامه)
اشیائی که تیروئید را بیمار می کنند
دقت کنید ظروف تفلون خراش بر ندارند. ایجاد خراش در این ظروف به این معناست که مواد شیمیایی آنها به درون غذای شما رفته و احتمالا شما این مواد را خورده اید. لذا موقع آشپزی با این ظروف، از قاشق چوبی یا نسوز استفاده کنید. برای شستن شان هم از ابر استفاده نمایید.(ادامه)
سبزیجاتی که نباید آن ها را در یخچال بگذارید
در ابتدا باید به شما بگوییم که بهتر است تلاش کنید اکثر اوقات از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده کنید.(ادامه)
خوردن غذاهای منجمد اکیداً ممنوع!
یک وعده سیب زمینی سرخ شده کل سدیم روزانه بدن را تامین می کند در صورتی که میزان سدیم در بدن افزایش پیدا کند شانس بروز حمله قلبی نیز زیاد می شود علاوه بر این ها مواد غذایی شوراعتیاد آور بوده و با تغییر ذائقه فرد به غذای پرنمک سلامت قلب و جان مورد تهدید قرار می گیرد.(ادامه)
رصد بهداشتی مناطق سیل‌زده شمال کشور
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی کشور در زمینه بیماری‌های واگیر تحت نظارت دانشگاه های علوم پزشکی مربوطه هستند.(ادامه)
8 علامت کمبود ویتامین ث را بشناسید
ویتامین ث برای رشد و ترمیم بافت‌ها در همه قسمت‌های بدن ضروری است. این ویتامین برای تشكیل كلاژن (كه یك پروتئین مهم در تشكیل پوست، بافت ترمیم یافته، تاندون، رباط ها و عروق خونی است) لازم است و کمبود آن خود را به صورت خشکی پوست و مو نشان می‌دهد.(ادامه)
دیر غذاخوردن احتمال حمله قلبی را افزایش می‌دهد
غذاخوردن بعد از ساعت ۷ شب احتمال ابتلا به ناراحتی قلبی را افزایش می‌دهد.(ادامه)
خوردنی‌های نابود کننده حافظه
چه موادغذایی باعث تخریب مغز و ایجاد آلزایمر می شوند عوامل مهم بیماری زا در این زمینه را می شناسید ؟مواغذایی که برای محافظت از مغز باید از آن ها پرهیز کنیم کدامند؟زوال عقل چگونه پدید می آید ؟خوردنی های نابود کننده ذهن و هوش و حافظه کدامند؟با برخی از آن ها در ادامه مطلب آشنا شوید.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار قائم شهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان باید نحوه ارج نهادن به اصحاب رسانه را از شهرستان های کوچک تر استان مانند ..... کم‌دقتی‌های آقای فرماندار از لوح تقدیر خبرنگاران قائم‌شهری بیرون زد! + تصاویر
شمال نیوز : فرماندار قائم شهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان باید نحوه ارج نهادن به اصحاب رسانه را از شهرستان های کوچک تر استان مانند .....(ادامه)
نوشیدن آب ‌یخ؛ عاملی برای کبدچرب
محمدامین افرا اظهار کرد: کبد چرب یک موقعیت مخرب را در بدن ایجاد می‌کند و بدتر اینکه در ابتدا هیچ علامت هشداردهنده‌ای ندارد.(ادامه)
مواد غذایی حاوی چربی‎های مضر
چربی های سالم چه نوع چربی هایی هستند این نوع چربی ها در چه مواد غذایی نهفته هستند موارد مهم برای استفاده از انواع چربی ها را در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت سعی کنید از موادغذایی حاوی چربی های مضر کمتر استفاده کنید.(ادامه)
مصرف زیاد سویا و این آسیب‌ها
همانطور که استفاده از سویا در موادغذایی بسیار مفید وتاثیرگذار است به همان اندازه نیز زیاده روی در استفاده از این ماده خوراکی می تواند مضر و خطرساز باشد و عوارض جانبی زیادی برای افراد مصرف کننده به همراه داشته باشد.(ادامه)
بوی بد دهان نشانه چیست؟
بوی بد دهان یک بیماری است که تقریبا در همه جوامع کم و بیش وجود دارد و در صورت عدم درمان می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی روحی و جسمی شود.(ادامه)
موادغذایی غیربهداشتی در چنگال قانون
3 تن موادغذایی غیربهداشتی تاریخ مصرف در آمل کشف شد.(ادامه)
خوردنی‌های مفید برای دندان‌ها
مسواک زدن مرتب دندان‌ها و استفاده از نخ دندان برای تمیز کردن لثه و دندان از باقی‌مانده مواد غذایی و قند موجود در خوراکی‌ها به حفظ سلامت دندان‌ها کمک می‌کند. اما علاوه بر رعایت این نکات بهداشتی مهم دندانپزشکان تاکید دارند که مصرف برخی از خوراکی‌ها خاص نیز برای سلامت دندان‌ها مفید هستند. (ادامه)
در طول روز چقدر قند بخوریم؟
براساس توصیه سازمان جهانی بهداشت کمتر از 10درصد انرژی روزانه باید از قندهای ساده تامین شود، ولی در حال حاضر به علت شیوع روزافزون بیماری دیابت، اضافه وزن و چاقی، به تامین کمتر از پنج درصد انرژی روزانه از قندهای ساده تاکید دارد که به طور متوسط برای یک فرد سالم 25 گرم معادل شش قاشق چایخوری است.(ادامه)
۱۰ فرمان تغذیه‌ای برای کنترل بیماری کبد چرب
یک متخصص تغذیه تمام بایدها و نبایدهای مربوط به بیماری کبد چرب را تشریح کرد و بر نقش تغذیه بر کنترل این بیماری تاکید کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.