.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

یک متخصص تغذیه گفت: برای رسیدن ویتامین‌ها به بدن، بهتر است استفاده از سبزی، میوه و روغن‌های سالم را در اولویت وعده‌های غذایی خود قرار دهیم.
۳ ویتامینی که برای لاغری معجزه می‌کند
یک متخصص تغذیه گفت: برای رسیدن ویتامین‌ها به بدن، بهتر است استفاده از سبزی، میوه و روغن‌های سالم را در اولویت وعده‌های غذایی خود قرار دهیم. (ادامه)
ارزان قیمت‌ترین میوه‌ها برای درمان کم‌خونی
کم‌خونی زمانی خود را نشان می‌دهد که خون فاقد هموگلوبین کافی باشد؛ ارزان قیمت‌ترین میوه‌ها برای درمان کم‌خونی را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.(ادامه)

یک‌کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه حرارت دیدن کربوهیدرات منجر به ایجاد ترکیب آکریلامید می‌شود، گفت: این ترکیب بسیار خطرناک و سرطان‌زا است. ته‌دیگ نخورید
یک‌کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه حرارت دیدن کربوهیدرات منجر به ایجاد ترکیب آکریلامید می‌شود، گفت: این ترکیب بسیار خطرناک و سرطان‌زا است.(ادامه)
کبد چرب، قاتلی خاموش که می‌تازد
دانشیار دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: کبد چرب بدلیل نداشتن علامت و نشانه‌های ظاهری بعنوان قاتل خاموش جوامع بشری امروزی شناخته می‌شود.(ادامه)
کدام خوردنی ها برای قلب مفید است؟
اگر به سلامت قلبتان اهمیت می‌دهید، این مواد غذایی را به رژیم غذایی روزمره خود بیفزایید.(ادامه)
مشکلات زائرانی که از طریق دفاتر غیرمجاز به اماکن زیارتی می‌روند
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه بیش از 100 پرونده قضایی علیه دفاتر غیرمجاز در محاکم قضایی در حال پیگیری است،گفت: تمام تلاش ما این است زائران بدون هیچ دغدغه‌ای به سفرهای زیارتی مشرف شوند ولی در این میان آزادبرها و دفاتر غیرمجازی هستند که تنها قصد سوءاستفاده و اخاذی را دارند.(ادامه)
خوراکی هایی که اگر آنها را ناشتا بخورید، مثل سیانور هستند
زمان درست مصرف خوراکی‌ها به اندازه سلامت آنها مهم است، خوردن برخی مواد غذایی حتی سالم در وعده صبحانه تاثیر مخربی به اندازه سیانور دارد.(ادامه)
توزیع محصولات تراریخته با نشان تجاری مشخص در مازندران
مدیر نظارت بر مواد غذایی آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی استان مازندران، گفت: محصولات تراریخته با نشان تجاری مشخص در مازندران توزیع می‌شود و مردم در جریان نحوه تولید این محصولات قرار می‌گیرند.(ادامه)
۸ ماده غذایی مفید برای کاهش کلسترول
میزان کلسترول بالا در نتیجه رژیم غذایی مملو از چربی‌های اشباع شده و چربی‌های اشباع نشده پدیدار می‌شود.(ادامه)
چگونه با قاتل خاموش مقابله کنیم(يادداشت)
(ادامه)
تاثیر نوشابه بر کلیه‌ها
بیماری کلیوی دیر تشخیص داده می‌شود و یک بیماری موذی است که طی سال‌ها به آرامی تکامل پیدا می‌کند تا زمانی که به صورت آشکار خود را نشان می‌دهد و غیر قابل برگشت است.(ادامه)
کدام موادغذایی دهانتان را خشک می‌کند؟
یک متخصص غدد درباره خشکی دهان در ماه مبارک رمضان و روش‌های رفع آن به بیان توضیحاتی پرداخت.(ادامه)
توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در مازندران
مسؤول ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی مازندران گفت: باتوجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان در زمینه تولید موادغذایی مشکلی نداریم و به میزان کافی در کشور موجود است.(ادامه)
تکنیک‌های آرام کردن تپش قلب
بسیاری از افراد گرفتار تپش قلب بالا می‌شوند، اما با برخی ترفندها می‌توان به آرامش قلب کمک کرد.(ادامه)
صف‌های طولانی خرید در استان تولیدکننده مرغ
طی ماه‌های گذشته قیمت مرغ به پرواز درآمد و درحال حاضر نیز در برخی از فروشگاه‌ها براساس برند آن تا 16 هزار تومان نیز توزیع می‌شود که خیلی از مردم با توجه به تدارک سفره عید توان خرید مرغ با این قیمت را ندارند و ترجیح می‌دهند ساعت‌های طولانی برای دریافت مرغ دولتی با قیمت 11 هزار و 500 تومان انتظار بکشند.(ادامه)
سردی پاهایتان را جدی بگیرید
اگر انگشتان پای شما همیشه سرد است، یکی از دلایل آن عبارت است از: ضعیف بودن جریان خون در پا. ضعیف بودن جریان خون می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، از جمله: کشیدن سیگار، فشارخون بالا و یا بیماری قلبی.(ادامه)
۱۱ بیماری که با نمک درمان میشود
زگیل، گلودرد، پینه پا و غیره جزو مشکلاتی هستند که برای همه ما پیش می آیند. شما می توانید با یک ماده ساده و دم دستی از بسیاری از مشکلات خلاص شوید: نمک! نمک از سال ها پیش برای نگهداری موادغذایی و تسکین برخی دردها استفاده می شده است. در این مطلب شما را با روش های درمانی ساده و موثر با استفاده از این ماده سفید بیشتر آشنا می کنیم.(ادامه)
معدوم‌سازی 658 میلیونی کالای قاچاق در ساری
معاون امور شهرستان‌های پلیس آگاهی مازندران از امحاء و معدوم سازی بیش از 658 میلیون انواع کالای قاچاق فاقد ضوابط فنی ، ایمنی و بهداشتی خبر داد.(ادامه)
۵ خاصیت ویتامین A که درباره آن نمی‌دانید
ویتامین A. یکی از مهم‌ترین ترکیبات حلال در چربی و بسیار مؤثر در سلامت بدن است.(ادامه)
ویتامینی که بدن شما را از سرطان بیمه می‌کند
ویتامین A پیش ساخته شده، به عنوان ویتامین فعال شناخته شده است و بدن می‌تواند آن را به همان صورتی که هست، مصرف کند. این نوع ویتامین در گوشت قرمز، مرغ، ماهی و لبنیات یافت می‌شود. (ادامه)
8 فایده مهم مصرف مرکبات
محققان سال‌هاست که با مطالعات وسیعی، به وجود سطح بالای ویتامین C و آنتی‌اکسیدان در مرکبات بخصوص پرتقال و لیمو پی‌برده‌اند.(ادامه)
7 اثر شگفت‌انگیز آب هویج بر سلامتی
دلیل بزرگی وجود دارد که طرفداران سلامت، آب هویج را به رژیم غذایی خود اضافه می‌کنند. این نوشیدنی دارای بتاکاروتن، فیبر و آنتی‌اکسیدان است که بر سلامت بدن اثر مثبت خواهد داشت.(ادامه)
نوشابه، جذب کلسیم را مختل می‌کند
رییس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر لزوم توجه به تغذیه افراد در دو دهه اول زندگی، بر ضرورت ارایه آموزش‌های لازم درباره دریافت موادغذایی که در تراکم و استحکام استخوان نقش دارند تاکید کرد.(ادامه)
راه اندازی ۱۱ موکب مازندرانی‌ ها
ستاد عتبات عالیات مازندران ۱۱ موکب برای پذیرایی از زائران حسینی راه اندازی کرده است.(ادامه)
مواد غذایی و اثرات جانبی ویتامین E
مزایای استفاده از غذاهای غنی از ویتامین E میتواند شامل درمان و پیشگیری از بیماری های قلب و عروق خونی مانند درد قفسه سینه، فشار خون بالا و شریان های مسدود شده یا سخت باشد.(ادامه)
۸ علت ابتلاء به هپاتیت را بشناسید
یک مسول وزارت بهداشت گفت: عزم جدی وزارت بهداشت بر حذف هپاتیت‌های ویروسی تا سال ۱۴۱۰ است، همچنین زندانیان بیش از بقیه در معرض خطر ابتلا به هپاتیت قرار دارند.(ادامه)
این خوراکی‌ها را با هم بخورید
حتما شما هم پیش از این از متخصصان طب سنتی در مورد ترکیب‌کردن برخی از خوراکی‌ها شنیده بودید. از نظر آن‌ها خوردن ماست با شیره انگور، مصرف پنیر با گردو و... می‌تواند به حفظ سلامت شما کمک کند. اما انگار تنها متخصصان طب سنتی نیستند که ترکیب‌کردن خوراکی‌ها با یکدیگر را توصیه می‌کنند.(ادامه)
بهترین زمان برای خوردن میوه
اگر موقع نامناسبی میوه بخورید ممکن است تمام فوایدی که دارد از بین برود. مهم است بدانیم بهترین زمان برای خوردن میوه چه زمانی است؟(ادامه)
از عدم پیگیری مصوبات شورا تا انتقادات تند اعضای شورا به شهرداری
اعضای شورای شهر قائم‌شهر به عدم آذین‌بندی و برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در فضای شهر و اجرا نشدن مصوبات شورا توسط شهرداری قائم‎شهر در صحن علنی شورا اعتراض کردند. (ادامه)
علت آتش سوزی فروشگاه مواد غذایی ساری مشخص شد
اتصال برق یخچال نگهداری موادغذایی موجب آتش سوزی فروشگاه مواد غذایی ساری شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.