.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ریزگرد شمال کشور را تهدید می کند
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران گفت: با سو مدیریت در کنترل منابع آب،پدیده ریزگرد در شمال کشور دور از انتظار نیست.(ادامه)
چگونه غذا بخوریم تا لاغر بمانیم؟
تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه اظهار کرد: یکی از عوامل بروز چاقی در افراد عادت بد غذا خوردن در وعده‌های مختلف روزانه است که اگر این کار اشتباه ترک نشود، منجر به بروز چاقی و اضافه وزن در افراد می‌شود.(ادامه)
۷۸۴ واحد متخلف قاچاق کالا در مازندران شناسایی شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: سال قبل ۷۸۴ واحد متخلف در راستای مبارزه با قاچاق کالا در استان شناسایی شد.(ادامه)
امدادرسانی به ۶۰۰ حادثه دیده در محورهای برفی مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی به ۶۰۰ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار شده در محورهای برفی استان خبر داد.(ادامه)
برپایی 653 نمایشگاه صنایع‌دستی در مازندران
دبیر ستاد خدمات سفر مازندران با اشاره به اقامت 3 میلیون و 664 هزار و 500 نفرشب گردشگر در روستاهای استان، گفت: 653 نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع‌دستی نوروزی در استان برگزار شد. (ادامه)
۱۵۰ هزار هکتار از جنگل‌ها طی یک دهه اخیر در آتش سوخت
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از سوختن ۱۵۰ هزار هکتار از جنگل‌ها طی یک دهه اخیر براثر آتش خبر داد و گفت: دولت باید لایحه جامع اطفای حریق را تهیه کند.(ادامه)
این آجیل را بخورید و لاغر شوید
بر اساس محاسبات تغذیه ای پسته کالری اندکی دارد و هر اونس (حدود ۳۰ گرم ) از این دانه آجیلی ۱۶۰ کالری که دارد در برابر سایر میوه‌ها و آجیل‌ها مانند بادام هندی، گردو و بادام،فندق بسیار ناچیز است.(ادامه)
آجیل شور خط قرمز مبتلایان به پرفشاری خون
به طور متوسط از بین هر سه فرد میانسال، یک نفر به پرفشاری خون مبتلا است؛ فشارخون بالا عامل اصلی بیماری های قلبی عروقی، کلیوی، سکته مغزی و اختلالات چشمی محسوب می شود.(ادامه)
رئیس اداه اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در سال 1396  شصت انتخابات صنفی در سطح اتحادیه‌ها در شهرستان‌ها برگزار شد. برگزاری 60 انتخابات صنفی در مازندران
رئیس اداه اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در سال 1396 شصت انتخابات صنفی در سطح اتحادیه‌ها در شهرستان‌ها برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس پارلمان بخش خصوصی با اعلام اینکه نمی‌توان و نباید مشکلات بخش صادرات  را مطرح نکنیم و تنها به ارائه آمار و ارقام بپردازیم ، زیرا مازندران در حوزه‌های موادغذایی، لبنی، مرکبات و آبزی‌پروری و صنایع کوچک و متوسط قابلیت صادراتی دارد..... ترسیم دورنمای 3 میلیارد دلاری برای صادرات مازندران
شمال نیوز : رئیس پارلمان بخش خصوصی با اعلام اینکه نمی‌توان و نباید مشکلات بخش صادرات را مطرح نکنیم و تنها به ارائه آمار و ارقام بپردازیم ، زیرا مازندران در حوزه‌های موادغذایی، لبنی، مرکبات و آبزی‌پروری و صنایع کوچک و متوسط قابلیت صادراتی دارد.....(ادامه)
۷ توصیه شگفت‌انگیز برای لاغری سریع
یک رژیم سفت و سخت که در آن اثری از موادغذایی موردعلاقه شما نباشد، قطعا نتیجه نخواهدداشت و به شکست ختم می‌شود.(ادامه)
۱۰ خوراکی خوشمزه که شادی را به شما هدیه می‌دهد
تحقیقات نشان می‌دهد که چای بابونه علاوه بر این که قادر است؛ سیستم خواب را بهبود ببخشد، بلکه باعث بهبود عملکرد خلق و خو در طول روز نیز می‌شود. این امر احساس خستگی و بی‌حالی را پیش از خواب کاهش می‌دهد.(ادامه)
نشانه‌های "ضعف مغز" چیست
یک دانشجو دکترای طب ایرانی نشانه‌های "ضعف مغز" را تشریح کرد.(ادامه)
خواص شگفت انگیز گیاهی همه فن حریف
آویشن گیاهی است که می‌تواند درمانی طبیعی و بی‌خطر برای نفخ معده داشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : سونامی سرطان با سرعت غیرقابل وصفی و هر چه بیشتر رو به رشد است ولی تاکنون راهی مطمئن برای نجات از آن پیدا نشده است که بسیار نگران‌کننده است. افزایش سرعت سونامی سرطان در مازندران
شمال نیوز : سونامی سرطان با سرعت غیرقابل وصفی و هر چه بیشتر رو به رشد است ولی تاکنون راهی مطمئن برای نجات از آن پیدا نشده است که بسیار نگران‌کننده است.(ادامه)
بهترین زمان مصرف قرص آهن
بسیاری از ایرانیان به دلیل کم خونی و فقر آهن از قرص آهن استفاده می کنند و برای آن ها سوال است که بهترین زمان مصرف قرص آهن کی می باشد. ما دراین مقاله بهترین زمان مصرف قرص آهن را به شما می گوییم.(ادامه)
۵ ماده غذایی که اشتها را کنترل می‌کنند
محققان دریافتند مصرف بعضی از موادغذایی مانند گردو در کنترل اشتها موثر است.(ادامه)
آنچه درباره سیر نمی‌دانستید
از زمان‌های گذشته، عقیده بر این بود که سیر، خواص درمانی زیادی دارد و دارویی موثر برای کاهش فشار خون است، اما متخصصان طب ایرانی در باره برخی ویژگی‌های درمانی سیر، نظراتی داده‌اند که شاید تا به حال، آن را نشنیده باشید.(ادامه)
۵ چیزی که مغز را مسموم می‌کنند
بعضی از سموم مانند هوای آلوده را می‌توان محدود کرد، مثلا با کمتر قرار گرفتن در معرض هوای آلوده، اما در نهایت نمی‌توانید چگونگی تاثیرشان بر مغزتان را کنترل کنید. در این مطلب در مورد پنج عاملی صحبت می‌کنیم که می‌توانند سلول‌های مغز را مسموم کنند و شما می‌توانید کنترل شان کنید.(ادامه)
با این موادغذایی سلامت کلیه‌هایتان را تضمین کنید
فلفل های قرمز موادی ادرارآور و آنتی اکسیدانی هستند. پس از گوارش، آنها عملکرد کلیه را بهبود می بخشند. این شرایط تخلیه مایعات باقی مانده در بافت های بدن را تسریع می کند.(ادامه)
با این موادغذایی سلامت کلیه‌هایتان را تضمین کنید
فلفل های قرمز موادی ادرارآور و آنتی اکسیدانی هستند. پس از گوارش، آنها عملکرد کلیه را بهبود می بخشند. این شرایط تخلیه مایعات باقی مانده در بافت های بدن را تسریع می کند.(ادامه)
برندسازی و بسته‌بندی راهکارهای جلوگیری از قاچاق و اختلاط برنج ایرانی
مدیر بازرگانی انجمن برنج ایران و مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت برنج مازندران گفت: پیشنهاد می شود مراکز عرضه برنج مجاب به استفاده از نام تجاری و بسته بندی های مخصوص برنج با آرم مشخص باشند. این مراکز باید مجوز و پروانه کسب داشته باشند و این اطلاعات بر روی بسته بندی نصب شود.در این صورت است که از عرضه برنج قاچاق، مخلوط و بدون کیفیت جلوگیری می شود.(ادامه)
هشدار؛ غذاهایی که هرگز نباید در ماکروویو گرم شوند
بر اساس تحقیقات محققان گرم کردن برخی مواد غذایی در مایکروویو خطرآفرین است و به سلامت بدن آسیب می‌رساند.(ادامه)
قوی‌ترین خوراکی‌های ضد خستگی و افسردگی +اینفوگرافی
محققان در تحقیقات خود دریافتند که برخی مواد در رژیم غذایی در جلوگیری و مبارزه با افسردگی و رفع احساس خستگی نقش دارند.(ادامه)
مواد غذایی مفید برای مبتلایان به کبد چرب
درمان کبد چرب بدون اصلاح رژیم‌ غذایی ممکن نیست. معمولا به مبتلایان به این بیماری توصیه می‌شود از کالری مصرفی خود بکاهند و در عوض به مصرف موادغذایی پرفیبر و حاوی کربوهیدرات‌های پیچیده روی بیاورند.(ادامه)
نامگذاری 3 روز جدید در تقویم رسمی ایران
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از نامگذاری 3 روز جدید در تقویم رسمی سال 1397هجری شمسی با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.(ادامه)
چربی‌ سوزی شکم با ۲۰ توصیه واقعا موثر+ جزئیات
تنگ‌شدن لباس‌ها، تنها مشکل چربی شکم نیست. چربی شکم به‌عنوان «چربی احشایی» نیز شناخته می‌شود که بسیار خطرناک است. این نوع چربی احتمال بروز برخی بیماری‌ها مانند دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهد. (ادامه)
این میوه 10 ویتامین دارد
سیب در انواع مختلفی در دسترس بوده و فاقد کلسترول، سدیم و چربی است؛ همچنین میزان کالری پایینی دارد.(ادامه)
مرگ توله خرس در بلده نور + تصویر
یک قلاده توله خرس دوساله به دلیل برخورد با خودرو در منطقه بلده نور تلف شد.(ادامه)
توصیه‌های غذایی برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: به منظور سهولت در فعالیت و حفظ سلامت زائران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، به زائران توصیه می‌شود طی سفر از غذا‌های گرم استفاده کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.