.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۲ میلیارد ریالی کالای قاچاق در مردادماه سال جاری در سطح استان خبر داد.(ادامه)
۷ خاصیت استثنائی کرفس
مصرف برگ های کرفس در رژیم غذایی می تواند به بهبود سلامتی کمک کند. استفاده از برگ های کرفس انتخاب خوبی برای رژیم غذایی کاهش وزن است، زیرا علاوه بر کالری پایینی که دارد، ویتامین ها، موادمعدنی، فیبر و درشت مغذی هایی را برای بدن فراهم می کند. (ادامه)
۷ خاصیت استثنائی کرفس
مصرف برگ های کرفس در رژیم غذایی می تواند به بهبود سلامتی کمک کند. استفاده از برگ های کرفس انتخاب خوبی برای رژیم غذایی کاهش وزن است، زیرا علاوه بر کالری پایینی که دارد، ویتامین ها، موادمعدنی، فیبر و درشت مغذی هایی را برای بدن فراهم می کند.(ادامه)
برای اینکه سرطان نگیریم باید چه کنیم ؟
دکتر «مهدی خواجوی» رئیس انجمن جراحان گوش، حلق و بینی در این باره گفت: مصرف دخانیات و مشروبات الکلی تاثیر زیادی در بروز سرطان ها دارد.(ادامه)
کشف 250 میلیون تومان قاچاق کالا در تیرماه در مازندران
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از کشف تخلف بیش از 250 میلیون تومان قاچاق کالا و ارز طی تیرماه سال 96 در سطح استان مازندران خبر داد. (ادامه)
جشنواره انجیر در گلوگاه برگزار می شود
مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه از برگزاری جشنواره انجیر در گلوگاه خبر داد و گفت: ۱۹تا ۲۳ مردادماه گلوگاه میزبان چهارمین جشنواره مرغوبترین انجیر کشور است.(ادامه)
این غذا‌ها کبد شما را سالم نگه می‌دارد
کبد را باید دستگاه تصفیه شخصی خودتان بدانید: دستگاهی که مواد بد و مضر وارد آن شده و مواد خوب و مفید از آن بیرون می‌آید.(ادامه)
توصیه های تغذیه ای برای وعده های سحری و افطاری
برای اینكه در طول روز، هنگام روزه‌داری دچار بی‌آبی نشده و تشنگی كلافه‌تان نكند، از خوراكی‌هایی باید استفاده كنید كه بتوانند به‌تدریج آب مورد نیاز بدن را تامین كنند.(ادامه)
۲۰ خاصیت شگفت‌انگیز «سرکه سیب»
سرکه سیب یکی از بهترین و طبیعی‌ترین راه‌حل‌ها برای درمان بسیاری از عارضه‌هاست. از سم زدایی بدن گرفته تا هضم بهتر و تولید انرژی مضاعف در بدن. (ادامه)
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران گفت:مازندران در چارچوب سیاست های وزارتخانه آمادگی دارد بخش مهمی از نیازهای غذایی کشور قطر را تامین کند.

آمادگی مازندران برای تامین نیازهای غذایی قطر
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت مازندران گفت:مازندران در چارچوب سیاست های وزارتخانه آمادگی دارد بخش مهمی از نیازهای غذایی کشور قطر را تامین کند. (ادامه)
با تشنگی ماه رمضان چه کنیم؟
یک کارشناس تغذیه گفت: از آنجا که مصرف میوه و سبزی کافی در طول روز از بروز تشنگی زودرس جلوگیری می‌کند باید میوه در فاصله‌ افطار تا سحر، سبزی در دو وعده‌ افطار و سحر و سالادها در وعده‌ سحر مصرف شوند. (ادامه)
با این معجون جادویی شکمتان را آب کنید+دستورالعمل
چاقی دور شکمی خطرات زیادی برای سلامتی به دنبال دارد، اما به کمک یک دستورالعمل خانگی و طبیعی می‌توانید طی ۱۰ روز چربی‌های شکم را آب کنید.(ادامه)
توصیه‌های تغذیه‌ای وزارت بهداشت برای ماه رمضان
مدیردفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به مردم توصیه کرد که در ماه مبارک رمضان از خوردن غذاهای چرب و پرکالری در وعده سحری خودداری کنند؛ چرا که تشنگی و کم آبی بدن را به دنبال دارد.(ادامه)
خونتان را با این سبزی‌ها تصفیه کنید
خون وظیفه حمل عناصر مغذی و مورد نیاز سلول‌ها را بر عهده دارد تا هر کدام به وظایف خود عمل کنند.(ادامه)
با این ۷ خوراکی از درد و التهاب خلاص می‌شوید
میوه‌های تازه و سبزیجات یک عامل اصلی و مهم برای کنترل التهاب بدن به شمار می‌آیند که در این بین گیلاس به خاطر دارا بودن آنتوسیانین خواص ضدالتهابی بالایی دارد. انتوسیانین‌ها از جمله آنتی‌اکسیدان‌هایی قوی هستند که از سلول‌های شما در برابر خطرات احتمالی محافظت می‌کنند(ادامه)
رژیم غذایی ضد انواع سرطان
(ادامه)
دستورالعمل هایی برای فرار از سرطان
رژیم غذایی یکی از مهم ترین عوامل تحت کنترل به حساب می آید که در کاهش خطر ابتلا به سرطان تاثیر دارد. (ادامه)
۴ عاملی که دشمن طول عمر شماست
«هفت عاملِ مرگ زودهنگام»، عنوان مقاله‌ای در مجله‌ی The Week است. در این مقاله نتایج جالب یک پژوهش علمی به چاپ رسیده و در آن هفت عامل مرگ‌ زودرس بررسی شده است. (ادامه)
از فواید برنج چه میدانید؟
فواید برنج برای سلامتی شامل تامین انرژی سریع و فوری، فعالیت خوب دستگاه گوارش، تثبیت سطح قند خون و فراهم کردن منابع لازم ویتامین B1 برای بدن می‌باشد.(ادامه)
عادت های غلطی که به قلبتان آسیب می زند
یکی از عوامل اصلی ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی بی تحرکی و خانه نشینی است. برای ارتقای سلامت قلب تان توصیه می‌شود که روزانه به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ورزش کنید. (ادامه)
هر مزاجی چه نوع گوشتی باید مصرف کند؟
پزشکان طب سنتی و مدرن معتقدند گوشت یکی از منابع اصلی غذایی است که حذف آن سلامت را به خطر می‌اندازد.(ادامه)
کشف و امحای 5 هزار کیلویی مواد غذایی فاسد در مازندران
بازرسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران 5 هزار و 400 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در استان کشف و امحا کردند.(ادامه)
با این ده ماده غذایی از شر آلرژی بهاره خلاص شوید
به گفته‌ی متخصصان همزمانبا تغییرات آب و هوایی و آلودگی روزافزون هوا، با تغییر هر فصل و آمدن سال جدید میزان ذرات معلق در هوا بیشترشده و در نتیجه میزارن آلرژی و حساسیت های فصلی بین افراد بیشتر نمود می‌یابد، در این بخش از سلامت با پارسینه برایتان به معرفی مواد غذایی خواهیم پرداخت که از میزان واکنش های آلرژیک شما خواهند کاست. همراه ما باشید.(ادامه)
کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران
مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در بهمن ماه سال‌جاری،در مازندران خبر داد.(ادامه)
5 تن موادغذایی فاسد در مازندران معدوم شد
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مازندران گفت: 5 تن موادغذایی فاسد در مازندران معدوم شد. (ادامه)
سبک زندگی حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها(يادداشت)
(ادامه)
بازگشایی محور کیاسر
محور کیاسر که به دلیل نداشتن ایمنی به صورت موقت مسدود شده بود ، اکنون بازگشایی شد.(ادامه)
زخم معده و مصرف مرکبات
در زخم های معده به دلیل ترشح بیش از حد اسید بهتر است ترکیبات غذایی اسیدی مثل مرکبات به دلیل میزان بالای اسید سیتریک، کیوی و برخی میوه های ترش در دوره حاد بیماری مصرف نشود.(ادامه)
امدادرسانی هلال احمر مازندران به 348 خودروی زمینگیرشده در برف
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به 348 خودروی زمینگیرشده در برف خبرداد.(ادامه)
تعزیر 122 میلیون ریالی یک شرکت بسته‌بندی موادغذایی در ساری
یک واحد بسته‌بندی مواد غذایی در ساری محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 122 میلیون و 240 هزار ریال شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.