.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بارها گفته‌ام هم بعنوان اصل ولایت فقیه باید از رهبری نظام حمایت کرد و هم بعنوان شخص ولی فقیه، کسی بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم.

هاشمی انتساب توئیت جنجالی به خود را تکذیب کرد/ دیدگاه واقعی هاشمی درباره توان موشکی ایران / بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم
شمال نیوز: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بارها گفته‌ام هم بعنوان اصل ولایت فقیه باید از رهبری نظام حمایت کرد و هم بعنوان شخص ولی فقیه، کسی بهتر از آیت‌الله خامنه‌ای نداشته و نداریم. (ادامه)
هاشمی رفسنجانی: درتاییدصلاحیت سیدحسن آقایک نفرکار راخراب کرد/با آقایان مصباح و یزدی قهر نیستم
آیت الله هاشمی می گوید تصمیم برای ردصلاحیت سیدحسن خمینی از قبل گرفته شده بود و وی نیز از این تصمیم آنها خبر داشته است.(ادامه)
درآمد هفتگی 70 میلیون تومان با خوابیدن!
در دنیا مشاغل زیادی وجود دارند که شاید با شنیدن اسم آن ها بخندید، اما باور کنید از هر چیزی می توان پول درآورد حتی اگر آن چیز خواب و استراحت شما باشد.(ادامه)
شمال نیوز: تخریب کردن دیگران و اتهام زدن کار انسان‏های ضعیف است و همیشه تاریخ وجود داشته و هیچگاه تعطیل بردار نیست. درباره امام علی(ع) هم آنقدر جو سازی کرده بودند که مردم فکر می‏کردند ایشان اصلا نماز نمی‏خواند لذا وقتی امام در محراب .... اگر امام زمان(عج) هم بیاید و بگوید من این فرد را تایید می‏کنم، بازهم برخی دست از تخریب کردن برنمی دارند
شمال نیوز: تخریب کردن دیگران و اتهام زدن کار انسان‏های ضعیف است و همیشه تاریخ وجود داشته و هیچگاه تعطیل بردار نیست. درباره امام علی(ع) هم آنقدر جو سازی کرده بودند که مردم فکر می‏کردند ایشان اصلا نماز نمی‏خواند لذا وقتی امام در محراب ....(ادامه)
شرایط جدید کاهش 6 تا 10 ماهه خدمت سربازی
معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: دانشجویانی که پایان نامه های خود را با موضوعات قضائی و حقوقی مرتبط با نیروهای مسلح ارائه کنند، از امتیاز کاهش ۶ تا ۱۰ ماهه مدت سربازی استفاده می کنند. (ادامه)
ثبت نام حقوقدان برجسته بابلی برای انتخابات مجلس
(ادامه)
موج جدید بیکارانی با مدارک فوق‌لیسانس و دکترا
صاحبان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا اما بیکار، معضل جدید کشور در سال‌های آتی خواهد بود. فارغ التحصیلانی که به دلیل عدم توجه به نیازهای بازار کار بعد از پایان سال‌های طولانی تحصیل باید کفشهای آهنین یافتن شغل را به پا کنند.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: 303 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران نام‌نویسی کردند.

303 نفر در مازندران ثبت نام کردند/ 278 مرد و 25 زن/ رشد 100 درصدی
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: 303 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران نام‌نویسی کردند. (ادامه)
پورمحمدی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری شد
نماینده حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی دقایقی پیش با حضور در فرمانداری قم وی را برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد. (ادامه)
از گهواره شدن شلمچه تا درگیری تن به تن با نارنجک(يادداشت)
(ادامه)
چه کسی در انتخابات مجلس دهم عنوان اولی پایتخت را کسب می‌کند؟
در صحنه سیاست امروز کشور گمانه زنی‌هایی درباره افرادی که احتمالا می‌توانند کاندیدای اول تهران شوند مطرح شده که در این گزارش به آن پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست جدید دانشگاه مازندران را منصوب کرد.

سرپرست بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی مازندران تغییر کرد
شمال نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست جدید دانشگاه مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
در دولت احمدي‌نژاد، پمپاژ پول شده بود
در سال‌های ١٣٨٤ تا ١٣٩٢ که دو دولت نهم و دهم روی کار بودند؛ میزان نقدینگی در داخل کشور تا پنج برابر افزایش پیدا کرد. تورمی به وجود آورد که تا ٤٠ درصد در سال ٩٢ پیش رفت که رتبه کشور را به دومین تورم جهان ارتقا داد(ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب، با تاکید بر اینکه باید در تحقیقات علمی برای آینده نیازسنجی و محاسبه کرد، بیان داشتند: آمار داده‎اند که سرعت پیشرفت علمی ما در دنیا دو رتبه کم شده؛ این بد است.


برخی کار فرهنگی در دانشگاه را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب، با تاکید بر اینکه باید در تحقیقات علمی برای آینده نیازسنجی و محاسبه کرد، بیان داشتند: آمار داده‎اند که سرعت پیشرفت علمی ما در دنیا دو رتبه کم شده؛ این بد است. (ادامه)
۹ سخنگوی وزارت خارجه ایران
روز چهارشنبه ششم آبان ماه بود که از حسین جابرانصاری مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه به عنوان دیگر گزینه تصدی این سمت نام برده شد(ادامه)
محسن کاکویی"لاریمی نرسیدن به اجماع تهدید جدی در ایجاد منطقه آزاد تجاری ، صنعتی مازندران(يادداشت)
محسن کاکویی"لاریمی(ادامه)
داعش به هر عضو جدید چقدر پول می دهد؟
کارشناسان سازمان ملل متحد روز جمعه گفتند که گروه تروریستی داعش به حامیان خود تا مبلغ 10هزار دلار برای هر فردی که برای جنگیدن در سوریه و عراق به عضویت این گروه درآورند، پرداخت می کند. (ادامه)
فرزند مرحوم مهدوی‌کنی جانشین پدر شد
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم .... سعادت ملتهای آزاده و مسلمان، در گرو وحدت و تقریب میان آنها می باشد
شمال نیوز : دکتر مختاری مازندرانی سرانجام در سال۱۳۸۲ جهت ادامه تحصیل به کشور انگلستان اعزام شدند و در کنار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته فلسفه غرب (شاخه هرمنوتیک) از دانشگاه دورهام انگلستان شده و به فضل الهی پس از بازگشت به کشور عزیز ایران و با ورود به حوزه علمیه قم ....(ادامه)
۴ روزه فوق لیسانس و ۶ روزه دکترای مدیریت بگیرید! +سند
پدیده فروش «مدرک» در ایران البته کم سابقه نیست. پیش از این نیز برخی از موسسات رسمی مدعی اعطای مدرک در ازای دریافت مبالغ سنگین و گذراندن دوره های کوتاه شده اند.(ادامه)
جزئیات وام دانشجویی دانشگاه پیام نور
(ادامه)
محسن رضایی با همکلاسی های دوره دکترا+عکس
محسن رضایی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : دانشجویان دکتری اقتصاد دانشگاه تهران همراه استاد اقتصاد خرد اقای دکتر احمدیان (نشسته نفر دوم از سمت راست) عکس یادگاری گرفته ایم . همکلاسی های اینجانب در دوره دکتری هستند. من هم مثل همه دانشجویان معمولی کشور سر همین کلاسها نشستم و مدرک دکتری اقتصاد را از دانشگاه تهران گرفتم، رساله اینجانب با معدل نوزده و نیم درباره پول و اعتبار از اساتید نمره گرفته است.(ادامه)
چرا فائزه و مهدی هاشمی به انگلیس رفتند؟
صبح خیلی عجله داشتم که زود برسم. باید به حدنصاب رسیده و دفاع می‌کردیم. با اینکه ما یک اقلیتی قوی بودیم، اما لب مرز بودیم.(ادامه)
موج سوم بی‌سوادی در جامعه ایرانی
بی‌سواد نوع اول، نمی‌دانست چگونه بخواند و بنویسد، اما تا جایی که دلتان بخواهد شعر و داستان می‌دانست، مفاهیم اصیل ترانه‌ها، اشعار، داستان‌ها و اسطوره‌ها را درک کرده بود و سینه‌به‌سینه به فرزندانش متنقل می‌کرد.(ادامه)
ظریف جوان در کالیفرنیا + عکس
محمد جواد ظریف متولد 17 دی 1338 در تهران می باشد. (ادامه)
ظریف جوان در کالیفرنیا + عکس
محمد جواد ظریف متولد 17 دی 1338 در تهران می باشد.(ادامه)
واکنش های «ظریف» به منتقدان و مخالفان
اگر من هر زمان احساس کنم که حضورم برای منافع کشور مفید نیست، از کار کنار خواهم کشید. من با این کار بیگانه نبودم و می دانستم در این مقطع حساس زمانی وارد کار سخت و پرماجرایی می شوم.(ادامه)


بنده در ایام دفاع مقدس، یا در انجمن مسئولیت داشتم یا در نمایندگی. در واقع احساس می کنم که در هر لحظه تقریبا همراه رزمندگان بودم، اگر رزمنده ها شیمیایی می شدند ما نامه هایشان را تهیه می کردیم. اگراحساس کنم حضورم برای منافع کشور مفیدنیست،کنارمی کشم/از مسئولیت معافم کنندلحظه شادی ام است/اگر شهداازحملات علیه من خوشحالند،،ادامه دهند!(خبر)
بنده در ایام دفاع مقدس، یا در انجمن مسئولیت داشتم یا در نمایندگی. در واقع احساس می کنم که در هر لحظه تقریبا همراه رزمندگان بودم، اگر رزمنده ها شیمیایی می شدند ما نامه هایشان را تهیه می کردیم.(ادامه)
دو حکمی که امام در لحظاتش آخر حیاتش آنها را تغییر داد
بعد از ظهر گفتند: «بگویید آقایان آشتیانی و توسلی بیایند.» من به بعضی ها که آنجا بودند گفتم بروند، کمی طول کشید و ایشان دو مرتبه به من گفتند: «بگویید آقایان توسلی و آشتیانی بیایند.»(ادامه)
حقوق اعضای شورای شهر اعلام شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.