.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: طی حکمی از سوی مهندس قوانلو، رئیس سازمان صمت استان مازندران، رئیس جدید اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ساری منصوب شد. رییس جدید اداره صمت مرکز استان منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی مهندس قوانلو، رئیس سازمان صمت استان مازندران، رئیس جدید اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ساری منصوب شد.(ادامه)
نویسنده و منتقد فوتبال و سینما دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد. شوک به فوتبال و ورزش ایران/ حمیدرضا صدر دار فانی را وداع گفت
نویسنده و منتقد فوتبال و سینما دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
بر اساس آخرین آمار‌های اعلام‌شده، تاکنون دوهزارو 250 نفر از معرفی‌شدگان و به تعبیری گزینه‌های پیشنهادی به «سامانه معرفی مدیران» را اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و نیز ۲۳۰ نفر را وزرای سابق، معاونان پیشین ریاست‌جمهوری و معادل آن تشکیل می‌دهند سرنوشت کابینه رئیسی را کدام‌یک تعیین می‌کند؛ رایزنی ها یا سامانه معرفی وزرا؟
بر اساس آخرین آمار‌های اعلام‌شده، تاکنون دوهزارو 250 نفر از معرفی‌شدگان و به تعبیری گزینه‌های پیشنهادی به «سامانه معرفی مدیران» را اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و نیز ۲۳۰ نفر را وزرای سابق، معاونان پیشین ریاست‌جمهوری و معادل آن تشکیل می‌دهند(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
تحریم ها در حد 30 تا 40 درصد موثر است ولی از داخل می شود، تحریم ها را خنثی کرد. با توانایی های داخلی می توانیم تحریم ها را خنثی کنیم. تولید ملی را راه بیندازیم. جوانان را پای کار بیاوریم....(خبر)
(ادامه)
کشف راز حمله کرونا به مغز
تحقیقات جدید نگاهی دقیق‌تر به نحوه ورود ویروس کرونا به مغز و آسیب‌های ناشی از آن را ارائه کرده است.(ادامه)
 ستاد انتخابات مازندران با افزایش آمار نهایی ثبت‌نام شورای روستایی استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر ، اعلام کرد که انتخابات در ۲ هزار و ۴۴۶ روستا برگزار می‌شود. آمار نهایی ثبت‌نامی‌های شورای روستایی مازندران به ۱۶ هزار نفر رسید
ستاد انتخابات مازندران با افزایش آمار نهایی ثبت‌نام شورای روستایی استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر ، اعلام کرد که انتخابات در ۲ هزار و ۴۴۶ روستا برگزار می‌شود.(ادامه)
بابایی کارنامی :رقابت ۶ نفر به ازای هر کرسی شورای شهر در مازندران
سخنگوی هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان با اشاره به وجود ۳۳۶ کرسی در شوراهای شهر گفت: به ازای هر کرسی شورای شهر در استان شش نفر رقابت می کنند.(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود . آیت الله لائینی نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شد + زندگی نامه
شمال نیوز : همزمان با آخرین ساعات مهلت قانونی نام نویسی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری استان مازندران ، فرمانداری ساری به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه ، شاهد ثبت نام یکی از نامزدهای شاخص و برجسته بود .(ادامه)
ثبت نام ۲۱۸۴ نفر برای انتخابات شورای شهر در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر را در استان دو هزار ۱۸۴ نفر اعلام کرد.(ادامه)
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت که تاکنون یکهزار و ۲۶۰ نفر با ثبت نام قطعی داوطلب نامزدی ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای استان شده‌اند.
یکهزار و ۲۶۰ نفر داوطلب نامزدی شورای شهرهای مازندران شدند
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت که تاکنون یکهزار و ۲۶۰ نفر با ثبت نام قطعی داوطلب نامزدی ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای استان شده‌اند. (ادامه)
 استانداری مازندران از ثبت نام قطعی ۱۵۳ نفر طی ۲ روز گذشته به عنوان داوطلب نامزدی ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای استان خبر داد که ۱۰تن از آنان زن هستند. 
نام نویسی ۱۵۳ داوطلب انتخابات شورای شهر در مازندران/ ۱۰ زن در میان داوطلبان
استانداری مازندران از ثبت نام قطعی ۱۵۳ نفر طی ۲ روز گذشته به عنوان داوطلب نامزدی ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای استان خبر داد که ۱۰تن از آنان زن هستند. (ادامه)
حمایت بلاعوض از پایان‌نامه ها
تسهیلات بلاعوض ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومانی به رساله‌های بازارگرا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت می شود.(ادامه)
نمکی: ورود ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونا به کشور تا پایان هفته
وزیر بهداشت: ۲۵۰ هزار دوز دیگر نیز در این هفته به کشور می‌رسد و همراه با کادر درمان، خانه سالمندان و سایر گروه‌های هدف در نوبت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت و امیدوارم تا پایان اسفند گروه‌های هدف واکسینه شوند.(ادامه)
سید محمود علوی دوشنبه شب از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و ناگفته های ترور شهید فخری زاده سخن گفت و تاکید کرد : دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند اما جمهوری اسلامی در یکی از مقاطع پرامنیت به سر می‌برد ....(خبر)
(ادامه)
دکتر مصطفی اسلامی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران برای دومین بار در فهرست یک صدم درصد پژوهشگران پراستناد برتر جهان قرار گرفت. استاد دانشگاه مازندران پژوهشگر برتر جهان شد
دکتر مصطفی اسلامی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران برای دومین بار در فهرست یک صدم درصد پژوهشگران پراستناد برتر جهان قرار گرفت.(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
فرزانه یگانه‌راد بانوی مازندرانی اهل نوشهر که در پنجمین دوره به عنوان یکی از ۲۰ بانوی کارآفرین برتر کشور انتخاب شده بود ، مورد تجلیل قرار گرفت.
بانوی مازندرانی کارآفرین برتر کشور تجلیل شد
فرزانه یگانه‌راد بانوی مازندرانی اهل نوشهر که در پنجمین دوره به عنوان یکی از ۲۰ بانوی کارآفرین برتر کشور انتخاب شده بود ، مورد تجلیل قرار گرفت. (ادامه)
جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی سال ۹۹
سخنگوی سازمان سنجش به تشریح جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی سال ۹۹ پرداخت.(ادامه)
لحظه شماری ۵۳ هزار داوطلب مازندرانی برای کنکور سراسری
۵۳ هزار داوطلب مازندرانی برای شرکت در کنکور سراسری امسال لحظه شماری می‌کنند.(ادامه)
وزیر علوم: برنامه‌ریزی برای حذف کنکور آغاز شد
وزیر علوم با بیان اینکه رقابت در کنکور در رشته‌های پزشکی و برای ۱۰۹ هزار صندلی و کمتر از ۱۱ درصد ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها است، گفت: داوطلبان خود ارزیابی داشته باشند که اگر نیاز به شرکت در کنکور ندارند از ظرفیت پذیرش بدون کنکور بهره ببرند.(ادامه)
نماینده سابق رشت ،رئیس سازمان نقشه برداری کشور شد
شمال نیوز: با حکم دکتر محمدباقر نوبخت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به سمت ریاست سازمان نقشه برداری کشور منصوب شد.(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
وضعیت شیوع کرونا در کشور چه رنگی است؟ قرمز یا سفید؛ ؟
(ادامه)
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی  و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛.... نمایندگان شمالی مجلس یازدهم با چه تحصیلاتی راهی بهارستان شدند؟+ جدول
شمال نیوز : در جداول زیر به تفکیک استان های شمالی و حوزه های انتخابیه به تحصیلات نمایندگان مجلس یازدهم اشاره شده است؛....(ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: قرار شد برای افرادی که دچار ویروس کرونا هستند، اما علائم خود را کتمان می‌کنند، یا شخصیت‌های حقوقی یا حقیقی این موضوع را کتمان کنند برای آنها جرائمی تعیین شود و قرار شد کارگروهی تشکیل شده و گزارشی ارائه دهد. .... نمکی: مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال تعطیل شد/مردم در خانه بمانند و به مسافرت نروند
شمال نیوز : وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: قرار شد برای افرادی که دچار ویروس کرونا هستند، اما علائم خود را کتمان می‌کنند، یا شخصیت‌های حقوقی یا حقیقی این موضوع را کتمان کنند برای آنها جرائمی تعیین شود و قرار شد کارگروهی تشکیل شده و گزارشی ارائه دهد. ....(ادامه)
شمال نیوز : این اعتقاد که قدرت های شیطانی و شرور، طرحی پنهانی را با استفاده از این ویروس دنبال می کنند، به نحو گسترده ای در جوامع مختلف به گوش می رسد..... روایت پایگاه خبری کانورسیشن از تئوری های توطئه درباره کرونا
شمال نیوز : این اعتقاد که قدرت های شیطانی و شرور، طرحی پنهانی را با استفاده از این ویروس دنبال می کنند، به نحو گسترده ای در جوامع مختلف به گوش می رسد.....(ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
شمال نیوز:  دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی،  فرزند قربانعلی، متولد 1/7/1346  و برادر شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس از نامزدهای مطرح و پر اقبال شرق استان مازندران در.... نگاهی به به اهم سوابق سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی « دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی »
شمال نیوز: دکتر علی اصغر شفیعی خورشیدی، فرزند قربانعلی، متولد 1/7/1346 و برادر شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس از نامزدهای مطرح و پر اقبال شرق استان مازندران در....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.