.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 احزاب،‌ گروه‌هاى سياسي، رسانه‌ها و افکار عمومى هنوز از انتخابات مجلس هشتم به طور کامل فارغ نشده‌اند و هشتمين دوره مجلس شوراى اسلامى آغاز به کار نکرده است که گمانه‌زنى‌ها، اخبار و تحليل‌هاى مختلف در باب انتخابات رياست جمهورى دهم آغاز شده است... چه كسي حريف احمدي نژاد مي شود
احزاب،‌ گروه‌هاى سياسي، رسانه‌ها و افکار عمومى هنوز از انتخابات مجلس هشتم به طور کامل فارغ نشده‌اند و هشتمين دوره مجلس شوراى اسلامى آغاز به کار نکرده است که گمانه‌زنى‌ها، اخبار و تحليل‌هاى مختلف در باب انتخابات رياست جمهورى دهم آغاز شده است...(ادامه)
متن سخنراني رضا جلالی در روستاي قرن آباد
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
روزنامه بشیر که این روزها به خاطر کسب درآمد ، مدیر کل فوق لیسانس را دکترا به خورد مردم می دهد ،دایه دفاع از مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی استان را دارد ، در حالی که معلوم نیست این روزنامه اصلاح طلب ... "ویژه خواری" روزنامه بشیر از دو سید حسینی
روزنامه بشیر که این روزها به خاطر کسب درآمد ، مدیر کل فوق لیسانس را دکترا به خورد مردم می دهد ،دایه دفاع از مدیران و مسئولان دستگاه اجرایی استان را دارد ، در حالی که معلوم نیست این روزنامه اصلاح طلب ...(ادامه)
نشست مطبوعاتي رئيس دانشگاه آزاد ساري
دکتر کیومرث نیاز آذری عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در بهمن ماه سال 71 کار خود را آغاز کرد و هم اکنون پس از 15 سال 60 رشته و 10 هزار دانشجو در این دانشگاه وجود دارد و در این مدت 16 هزار دانشجو در رشته های مختلف از دانشگاه آزاد ساری فارغ التحصیل شده اند .(ادامه)
کسب‌ رتبه‌ نخست‌ دانشگاه‌ مازندران‌ در فعاليتهاي‌ پژوهشي‌ کشور
دانشگاه‌ مازندران‌ رتبه‌ نخست‌ فعاليتهاي‌ پژوهشي‌ را درکشور كسب كرد . ‌ (ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
قبلي 1 ... 13 14 15 16 17 18

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.