.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : معاون سابق سیاسی استاندار مازندران گفت : نباید تحرکات اخیر احمدی نژاد را به حساب انبوه مدیران خدوم و ولایتمدار نهم و دهم نوشت چون همانگونه که شاهد بودیم و هستیم به جز تعدادی اندک ، همه مدیران دولت های نهم و دهم از اقدامات نادرست رئیس جمهور سابق و برخی از اطرافیان انگشت شمار وی برائت جستند و ..... ابراهیمی : احمدی نژاد دچار توهم شده است
شمال نیوز : معاون سابق سیاسی استاندار مازندران گفت : نباید تحرکات اخیر احمدی نژاد را به حساب انبوه مدیران خدوم و ولایتمدار نهم و دهم نوشت چون همانگونه که شاهد بودیم و هستیم به جز تعدادی اندک ، همه مدیران دولت های نهم و دهم از اقدامات نادرست رئیس جمهور سابق و برخی از اطرافیان انگشت شمار وی برائت جستند و .....(ادامه)
همسران میلیاردر بازیگران زن ایرانی را بشناسید
بازیگران از اقشار مورد توجه مردم هستند. زندگی این قشر همیشه زیر ذره بین بوده است به ویژه اینکه اگر حاشیه جنجالی هم داشته باشد. در این مطلب با شوهران میلیاردر بازیگران زن ایرانی آشنا شوید.(ادامه)
شمال نیوز: سیدمحمدعلی ثابت‌قدم شهردار سابق رشت به عنوان شهردار جدید گرگان مرکز استان گلستان انتخاب شد.

سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار جدید گرگان شد + سوابق
شمال نیوز: سیدمحمدعلی ثابت‌قدم شهردار سابق رشت به عنوان شهردار جدید گرگان مرکز استان گلستان انتخاب شد. (ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نوید را به همه مردم ایران می‌دهم که تقریبا تمامی موشک‌های سپاه مجهز به فناوری نقطه‌زنی شده است. تمام موشک‌های سپاه مجهز به "فناوری نقطه‌زنی" هستند/ جزئیات دیدار فرماندهان سپاه با روحانی(خبر)
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این نوید را به همه مردم ایران می‌دهم که تقریبا تمامی موشک‌های سپاه مجهز به فناوری نقطه‌زنی شده است.(ادامه)
صاحبان ۱۲ کرسی مهم دولت‌ اول و دوم روحانی را بشناسید
حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم برای اکثر معاونان خود حکم صادر کرد اما هنوز خبری از اعلام اسم معاون اجرایی نیست و زمزمه‎هایی درباره حذف آن شنیده می شود. با این وجود در این دولت جایگاه معاونت اقتصادی به ترکیب کابینه اضافه شده است.(ادامه)
یه آقایی یک شب تو حبس بوده بعدش هر اتفاقی براش بیفته میگه بخاطر همون یه شب حبس بود. اگه موهاشم شروع کنه ریختن میگه از آب حموم زندانه!

خاطرات بدون کنتور یک زندانی سابق!(بخوانيد)
یه آقایی یک شب تو حبس بوده بعدش هر اتفاقی براش بیفته میگه بخاطر همون یه شب حبس بود. اگه موهاشم شروع کنه ریختن میگه از آب حموم زندانه! (ادامه)
گزینه‌های جدی وزارت نیرو مشخص شدند/ این ٤ مرد حمایت چه کسانی را دارند؟
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی برداشت برخی افراد و نویسندگان مبنی بر تمام‌شدن مبارزه و انقلاب اسلامی را نادرست و «خیانت به انقلاب» خواندند و گفتند: انقلاب، هنجارهای گذشته را بهم می‌ریزد و هنجارهای جدیدی را بوجود می‌آورد و تداوم انقلاب به معنای حفظ هنجارهای جدید است.


برای تداوم و حفظ انقلاب باید مبارزه کرد/تا تشکیل دولت و جامعه اسلامی فاصله زیادی وجود دارد/کثرت سؤال‌ها و شبهه‌ها یکی از امتیازات این دوران(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی برداشت برخی افراد و نویسندگان مبنی بر تمام‌شدن مبارزه و انقلاب اسلامی را نادرست و «خیانت به انقلاب» خواندند و گفتند: انقلاب، هنجارهای گذشته را بهم می‌ریزد و هنجارهای جدیدی را بوجود می‌آورد و تداوم انقلاب به معنای حفظ هنجارهای جدید است. (ادامه)
قبل از صبحانه مسواک بزنید
دکتر مرتضی بنکدارچیان در کنگره دندانپزشکی نقش جهان در ارتباط با موضوع پروتز دندان اظهار داشت: پروتز در واقع عضو مصنوعی بوده و برای افرادی که یک چند دندان یا تمامی دندان های خود را از دست می دهند، می توان استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  یونسی با اشاره به اینکه رسمیت جلسات شوراها با حضور دو سوم اعضا خواهد بود، یادآور شد: نحوه رأی‌گیری به ‏‏2سبک علنی و غیر علنی برگزار می‌شود.....‏ تحصیلات اعضای شوراهای شهر مازندران در چه سطحی است ؟
شمال نیوز : یونسی با اشاره به اینکه رسمیت جلسات شوراها با حضور دو سوم اعضا خواهد بود، یادآور شد: نحوه رأی‌گیری به ‏‏2سبک علنی و غیر علنی برگزار می‌شود.....‏ (ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در جدید‌ترین رتبه بندی سایماگو و پایگاه علوم استنادی جهان اسلام (isc) در کل دانشگاه‌های کشور توانست رتبه اول منطقه (استان‌های مازندان، گیلان و گلستان)، رتبه ۱۳ در بین چهارصد واحد دانشگاه آزاد اسلامی و رتبه ۸۳ در بین کل دانشگاه‌های کشور کسب کند..... کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد قائم‌شهر در سه استان شمالی
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در جدید‌ترین رتبه بندی سایماگو و پایگاه علوم استنادی جهان اسلام (isc) در کل دانشگاه‌های کشور توانست رتبه اول منطقه (استان‌های مازندان، گیلان و گلستان)، رتبه ۱۳ در بین چهارصد واحد دانشگاه آزاد اسلامی و رتبه ۸۳ در بین کل دانشگاه‌های کشور کسب کند.....(ادامه)
معرفی علی ربیعی به عنوان وزیر کار
آخرین اخبار از تغییرات در لیست نهایی کابینه دوازدهم حاکی از آن است که بار دیگر علی ربیعی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان وزیر کار دولت دوازهم برای گرفتن رأی اعتماد به مجلس معرفی می شود.(ادامه)
حواشی برگزاری کنکور در دانشگاه آزاد قائم‌شهر/ آوردن تلفن همراه در جلسه کنکور و اخراج داوطلب
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر گفت: صبح روز دوم آزمون می‌بایست بیش از 3هزار داوطلب بازدید شده تا بتوانند روی صندلی خود بنشینند که در این میان چند جوان تلفن همراه خود را در لباس خود جاساز کرده و سر جلسه آوردند و از آن طریق سؤوالات را به بیرون منتقل کرده و پاسخ آن را دریافت می‌کردند که حراست دانشگاه متوجه این موضوع شد.(ادامه)
حذف پایان‌نامه کارشناسی ارشد و اما و اگرهای تخصصی کارشناسان
خبرهایی از حذف پایان‌نامه دانشجویان به گوش می‌رسد، پایان‌نامه این روزها به مهم‌ترین دغدغه دانشجویان تبدیل شده و سودجوها نیز از این دغدغه سوءاستفاده می‌کنند.(ادامه)
اقدام عجیب یک نامزد شورای شهر
«پدیده این دوره از انتخابات شوراهای شهر یک جوان تحصیلکرده جوانرودی است که با داشتن مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه لندن، لباس پاکبانی به تن کرد تا تبلیغات انتخاباتی‌اش را از سطح شهر جمع‌آوری کرده و به مخازن زباله بریزد.» (ادامه)
آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکترا
مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۹۶ از امروز شنبه نهم اردیبهشت‌ آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای انتخاب رشته اقدام کنند.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: بعد از اعلام نهایی صلاحیت به‌وسیله هیأت‌های اجرایی آن دسته از داوطلبانی که صلاحیتشان رد شد چهار روز فرصت دارند به هیأت‌های نظارت شکایت خود را ارائه دهند و هیأت‌های نظارت هم با سقف زمانی 10 روزه مهلت‌دارند به شکایت‌ها رسیدگی کنند..... آغاز بررسی صلاحیت‌ داوطلبان شوراها در مازندران از فردا
شمال نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: بعد از اعلام نهایی صلاحیت به‌وسیله هیأت‌های اجرایی آن دسته از داوطلبانی که صلاحیتشان رد شد چهار روز فرصت دارند به هیأت‌های نظارت شکایت خود را ارائه دهند و هیأت‌های نظارت هم با سقف زمانی 10 روزه مهلت‌دارند به شکایت‌ها رسیدگی کنند.....(ادامه)
شمال نیوز :  به مردم قول میدهم که تمام تلاشم را به کار گیرم تا مردم را در همه زمینه ها مشارکت دهم و حاکمیت مردم بر مردم را در مدیریت شهری ساری تبلور عینی ببخشم..... شورای شهر ساری به خانه تکانی اساسی نیاز دارد
شمال نیوز : به مردم قول میدهم که تمام تلاشم را به کار گیرم تا مردم را در همه زمینه ها مشارکت دهم و حاکمیت مردم بر مردم را در مدیریت شهری ساری تبلور عینی ببخشم.....(ادامه)
نام نویسی بیش از 11 هزار داوطلب مازندرانی
بیش از 11 هزار داوطلب در مازندران برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران از ثبت‌نام 11 هزار و 2 نفر داوطلب پنجمین دوره شورای شهر و روستا در استان تا روز پنجم فروردین‌ماه خبر داد.


ثبت‌نام بیش از 11 هزار داوطلب شوراها در مازندران
شمال نیوز: رئیس ستاد انتخابات مازندران از ثبت‌نام 11 هزار و 2 نفر داوطلب پنجمین دوره شورای شهر و روستا در استان تا روز پنجم فروردین‌ماه خبر داد. (ادامه)
روز سوم/ چهره‌های مشهوری که در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کردند + جدول
سومین روز از ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران امروز در محل فرمانداری تهران پایان یافت. ثبت‌نام این دور از انتخابات تا روز یکشنبه ۶ فروردین ادامه خواهد داشت. (ادامه)
ثبت نهایی 2 هزار و 199 داوطلب مازندرانی در سامانه جامع انتخابات وزارت کشور
2 هزار و 199 داوطلب مازندرانی در سامانه جامع انتخابات وزارت کشور ثبت نهایی شد.(ادامه)
انتصاب مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری
علی پورحسن که از تیر سال ۱۳۹۴ به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان فعالیت می‌کرد، به سمت مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : این افراد با عوامفریبی که بواسطه خرید مدرک  آن هم از دانشگاهها و موسسات بی کیفیت آسیای میانه انجام داده اند  ، در حقیقت بی صداقتی و تفکر سودجویانه خود را در فریب افکارعمومی به نمایش گذاشته اند. .... معجزه توسعه در مازندران با مدیران بی سواد محقق نمی شود!(يادداشت)
شمال نیوز : این افراد با عوامفریبی که بواسطه خرید مدرک آن هم از دانشگاهها و موسسات بی کیفیت آسیای میانه انجام داده اند ، در حقیقت بی صداقتی و تفکر سودجویانه خود را در فریب افکارعمومی به نمایش گذاشته اند. ....(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر یکی پارلمانی ترین چهره های سیاسی ایران است که هشت دوره نمایندگی مردم تهران و کرمان را در کارنامه خود دارد. او به «لابی من » بودن معروف است و در برهه های حساس مجلس و سیاست کشور وظیفه لابی گری را برای اردوگاه اصولگرایی بر عهده داشته و هیچ گاه از اینکه.... باهنر: موسوی و کروبی باید در حصر بمانند/ کم فهم‌ها،می‌گویند روحانی ردصلاحیت می‌شود
شمال نیوز : محمدرضا باهنر یکی پارلمانی ترین چهره های سیاسی ایران است که هشت دوره نمایندگی مردم تهران و کرمان را در کارنامه خود دارد. او به «لابی من » بودن معروف است و در برهه های حساس مجلس و سیاست کشور وظیفه لابی گری را برای اردوگاه اصولگرایی بر عهده داشته و هیچ گاه از اینکه....(ادامه)
منتظر مجوز برای راه اندازی پژوهشکده اقلیم دریای خزر هستیم
رئیس دانشگاه مازندران درباره روند پژوهشکده اقلیم دریای خزر گفت: منتظر اعطای مجوز برای راه‌اندازی آن هستیم....(ادامه)
نماینده سابق مجلس گفت: من خودم در شرایطی نبودم که خرج زیادی برای انتخابات کنم اما اکنون خبرهای خوبی در این زمینه نمی شنوم؛ عده ای برای تبلیغات یک نماینده خرج می کنند و به این نفوذ می گویند. خبرهای خوبی درباره خرج های انتخاباتی نمی شنوم/ برخی وزرا هم باج می دهند و هم باج می گیرند(خبر)
نماینده سابق مجلس گفت: من خودم در شرایطی نبودم که خرج زیادی برای انتخابات کنم اما اکنون خبرهای خوبی در این زمینه نمی شنوم؛ عده ای برای تبلیغات یک نماینده خرج می کنند و به این نفوذ می گویند.(ادامه)
زنگ خطر طلاق صوری/ طلاق ۱.۹ درصد در مازندران کاهش یافت
مدیرکل بهزیستی مازندران از طلاق صوری به عنوان یک زنگ خطر یاد کرد و گفت: ممکن است براثر بی توجهی آمار طلاق صوری رشد یابد.؛(ادامه)
مرگ عجیب عروس و داماد در شب عروسی
(ادامه)
اعلام زمان دریافت کارت آزمون دکترا
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 96 تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد تعداد 260 هزار و 83 داوطلب ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد 110 هزار و 163 نفر زن و 149 هزار و 920 نفر مرد هستند یعنی 42.36 درصد داوطلبان زن و 57.64 درصد مرد هستند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.