.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم سوابق ۳۰ نامزد نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران +تصاویر
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم(ادامه)
شمال نیوز : در بخش گردشگری و همه بخش ها در شرق مازندران مشکل جذب سرمایه گذار است که باید قوانین طوری تدوین شود که سرمایه گذاران به سهولت به منطقه بیایند که در سند جامع توسعه شرق استان پیش بینی های لازم را کرده ایم ..... دکتر شفیعی خورشیدی : روند توسعه شرق مازندران نمره قبولی ندارد / مدیران سیاسی و اجرایی در اجرای قانون سهل انگارهستند / عقب افتادگی شرق مازندران نسبت به کل مازندران بیش از اندازه است / بسیاری از نمایندگان فقط حرف میزنند وبرنامه عملیاتی ارائه نمیدهند/ « سند جامع توسعه شرق مازندران » را تدوین نمودیم
شمال نیوز : در بخش گردشگری و همه بخش ها در شرق مازندران مشکل جذب سرمایه گذار است که باید قوانین طوری تدوین شود که سرمایه گذاران به سهولت به منطقه بیایند که در سند جامع توسعه شرق استان پیش بینی های لازم را کرده ایم .....(ادامه)
رشد ۱۸ درصدی داوطلبان انتخابات مجلس در بهشهر
فرماندار بهشهر گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه ۳۲ نفر ثبت نام کردند که به نسبت مجلس دهم رشد ۱۸ درصدی دارد.(ادامه)
شمال نیوز : از مجموع ۲۲ داوطلب در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، ۱۹ نفر آقا و ۳ نفر خانم در رده سنی ۳۳ تا ۶۴ سال بوده که از مجموع ثبت‌نام‌شدگان، ۴ نفر دارای مدرک دانشگاهی دکترا و ۱۸ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد هستند..... 22 نفر در بابلسر و فریدونکنار داوطلب انتخابات یازدهم شدند
شمال نیوز : از مجموع ۲۲ داوطلب در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، ۱۹ نفر آقا و ۳ نفر خانم در رده سنی ۳۳ تا ۶۴ سال بوده که از مجموع ثبت‌نام‌شدگان، ۴ نفر دارای مدرک دانشگاهی دکترا و ۱۸ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد هستند.....(ادامه)
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: با احتساب ثبت نامی‌های امروز داوطلبان نمایندگی مجلس، تعداد داوطلبان در مازندران به ۲۷۰ نفر رسید.
270 نفر داوطلب نمایندگی مجلس در مازندران شدند/مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: با احتساب ثبت نامی‌های امروز داوطلبان نمایندگی مجلس، تعداد داوطلبان در مازندران به ۲۷۰ نفر رسید. (ادامه)
٩٨٠٦ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند/ وزرای سابق در مسیر فاطمی
ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس درحالی آغاز شد که امروز برخی نمایندگان فعلی، چهره‌های سیاسی و وزرای سابق در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
شمار داوطلبان انتخابات مجلس در مازندران به ۵۳ نفر رسید
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت:۵۳ نفر در دو روز گذشته در ۹ انتخابیه اصلی استان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.(ادامه)
 
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نام نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران در روز نخست با حضور ۲۵ نامزد پایان یافت. ۲۵ نفر نامزد انتخابات مجلس در مازندران شدند/ نمایندگان نیامدند
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: نام نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران در روز نخست با حضور ۲۵ نامزد پایان یافت.(ادامه)
پژوهشگران "دانشگاه ایالتی میشیگان" (Michigan State University) آمریکا در مطالعه اخیرشان اثرات خطرناک نداشتن خواب کافی بر عملکرد انسان را مورد بررسی قرار داده‌اند. تاثیرات خطرناکی کم‌خوابی بر روی بدن انسان
پژوهشگران "دانشگاه ایالتی میشیگان" (Michigan State University) آمریکا در مطالعه اخیرشان اثرات خطرناک نداشتن خواب کافی بر عملکرد انسان را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)

تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌ ابوبکر البغدادی که بود و چگونه قدرت گرفت؟ چرا کشته شدن رهبر داعش اهمیت دارد؟ / ابوبکر البغدادی خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود (خبر)
تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌(ادامه)
سه هزار داوطلب انتخابات مجلس شناسایی شده اند/ پیشتازی اصولگرایان
(ادامه)
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم ..... شوخی‌ - جدی های شوخی‌ - جدی های فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس در نقل خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم .....(ادامه)
شمال نیوز: وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی دارد تا از بین فارغ‌التحصیلان دارای مدرک دکترا و کارشناسی ارشد با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت در استان در رشته‎های مختلف به شکل بومی در سطح تهران و مراکز استان‌ها به صورت امریه جذب کند . فراخوان جذب سرباز امریه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
شمال نیوز: وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی دارد تا از بین فارغ‌التحصیلان دارای مدرک دکترا و کارشناسی ارشد با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت در استان در رشته‎های مختلف به شکل بومی در سطح تهران و مراکز استان‌ها به صورت امریه جذب کند .(ادامه)
شمال نیوز: دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به تعدیل ۳۵۰۰ نیروی حفاظتی شرکت‌های بهره‌بردار از جنگل گفت: از نماینده‌ها تا مسئولان منابع طبیعی هیچ‌کدام نمی‌توانند برای مشکلات استان مازندران کاری انجام دهند..... از نماینده‌ها تا مسئولان منابع طبیعی هیچ‌کدام نمی‌توانند برای مشکلات مازندران کاری انجام دهند ! / تنها یک نماینده از شهر ماهشهر به ما قول ورود به این موضوع را داد !
شمال نیوز: دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به تعدیل ۳۵۰۰ نیروی حفاظتی شرکت‌های بهره‌بردار از جنگل گفت: از نماینده‌ها تا مسئولان منابع طبیعی هیچ‌کدام نمی‌توانند برای مشکلات استان مازندران کاری انجام دهند.....(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دخالت نمایندگان و ارسال اسامی نامزدهای مختلف برای تصدی پست استانداری، تعیین و معرفی نهمین استاندار گلستان را به تاخیر انداخت. .... معاون وزیر کشور: دخالت نمایندگان مجلس عامل تاخیر در انتخاب استاندار گلستان بود
شمال نیوز: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دخالت نمایندگان و ارسال اسامی نامزدهای مختلف برای تصدی پست استانداری، تعیین و معرفی نهمین استاندار گلستان را به تاخیر انداخت. ....(ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که دخترش دارای مدرک مرتبط با نفت است ، گفت که انتقال وی به وزارت نفت هم به صورت ماموریت موقت است.... توضیح نماینده آمل درباره حضور دخترش در وزرات نفت + عکس
شمال نیوز : نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که دخترش دارای مدرک مرتبط با نفت است ، گفت که انتقال وی به وزارت نفت هم به صورت ماموریت موقت است....(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
شمال نیوز : برخی در این باره با ارائه پیشنهادهایی سعی داشتند خود را به عنوان نماینده مجلس از این قاعده مستثنی کنند و حضور در مجلس به عنوان نماینده را برابر یا یک مقطع تحصیلی بگنجانند، ولی کلیت مجلس با این استثنا بستن‌ها مخالفت کردند و تنها کسانی که دارای مدرک.... ورود نمایندگان به سطح مدرک تحصیلی برای نامزدی مجلس + نظر یوسفیان ملا
شمال نیوز : برخی در این باره با ارائه پیشنهادهایی سعی داشتند خود را به عنوان نماینده مجلس از این قاعده مستثنی کنند و حضور در مجلس به عنوان نماینده را برابر یا یک مقطع تحصیلی بگنجانند، ولی کلیت مجلس با این استثنا بستن‌ها مخالفت کردند و تنها کسانی که دارای مدرک....(ادامه)
دستگاههای اجرایی مازندران دو برابر پست سازمان نیرو دارند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت که هم اکنون حدود دو برابر پست های سازمانی مصوب ، نیروی انسانی در دستگاههای دولتی استان مشغول کار هستند.(ادامه)
شمال نیوز : ما امروز دانشگاه صنعتی‌ای داریم که در کنار دانشجو، استاد و کارمند، محققانی هم دارد که کارشان تنها تحقیق است. این دانشگاه تفاوت اساسی با سایر دانشگاه‌ها دارد و جهت‌گیری ما این است که.... شفقت : در سایه تحریم، توانایی دفاعی ما خود را نشان داده است
شمال نیوز : ما امروز دانشگاه صنعتی‌ای داریم که در کنار دانشجو، استاد و کارمند، محققانی هم دارد که کارشان تنها تحقیق است. این دانشگاه تفاوت اساسی با سایر دانشگاه‌ها دارد و جهت‌گیری ما این است که....(ادامه)
شمال نیوز : با نگاهی به سوابق فرشچی می‌توان از رئیس‌جمهوری که به گفته خود حقوق‌دان است تمنا کرد که اینگونه مسائل را به دست اهلش بسپارد و از برخوردهای سرهنگ‌گونه خودداری کند..... عاقبت دانستن و گفتن / خانم دکتر ؛ دست مریزاد / «دولت» جای مخالفان طرح‌های غیرکارشناسی نیست!
شمال نیوز : با نگاهی به سوابق فرشچی می‌توان از رئیس‌جمهوری که به گفته خود حقوق‌دان است تمنا کرد که اینگونه مسائل را به دست اهلش بسپارد و از برخوردهای سرهنگ‌گونه خودداری کند..... (ادامه)
غایبان از مزایای سربازی محروم می شوند
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: غیبت از سربازی خط قرمز ناجا است و غایبان نمی توانند از مزایای طرح هایی که برای سربازان اجرا می شود مانند بهره مندی از امریه دستگاه ها یا شرکت در دوره های مهارت آموزی برای اشتغال پس از سربازی استفاده کنند. (ادامه)
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات فرزندان افراد بازنشسته خبر داد و گفت: تا به امروز فرزندان دارای مدارک بالا ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است این فرزندان جایگزین بازنشستگان در صندوق‌ها و واحدهای مربوطه شوند. خبر خوش برای بازنشسته ها ؛ فرزندانتان استخدام می شوند
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات فرزندان افراد بازنشسته خبر داد و گفت: تا به امروز فرزندان دارای مدارک بالا ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است این فرزندان جایگزین بازنشستگان در صندوق‌ها و واحدهای مربوطه شوند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه پیام نور مازندران احتمال اینکه با جذب هیئت علمی جدید این افراد دارای دانشجو نباشند سبب شده تا در فراخوان جدید، دانشگاه پیام نور اقدام به جذب هیئت علمی نکند...... رئیس پیام نور مازندران : دانشگاه پیام نور با سیر نزولی دانشجو روبرو شده است
شمال نیوز : رئیس دانشگاه پیام نور مازندران احتمال اینکه با جذب هیئت علمی جدید این افراد دارای دانشجو نباشند سبب شده تا در فراخوان جدید، دانشگاه پیام نور اقدام به جذب هیئت علمی نکند......(ادامه)
شمال نیوز : این شاید یک فرصت استثنایی برای مازندران باشد که بتواند در یک زمان دو وزیر در کابینه داشته باشد و از پتانسیل این دو مدیر ملی برای توسعه استان بهره بیشتری برد ..سوابق دژپسند و محسنی بندپی نشان داد در مسئولیت های گذشته خود همواره نگاه ویژه ای به استان زادگاه خودد داشته اند ..... « دژپسند » و « محسنی » ؛ دو وزیر مازندرانی پیشنهادی اقتصاد و کار
شمال نیوز : این شاید یک فرصت استثنایی برای مازندران باشد که بتواند در یک زمان دو وزیر در کابینه داشته باشد و از پتانسیل این دو مدیر ملی برای توسعه استان بهره بیشتری برد ..سوابق دژپسند و محسنی بندپی نشان داد در مسئولیت های گذشته خود همواره نگاه ویژه ای به استان زادگاه خودد داشته اند ..... (ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان این مطلب که اساتید حق التدریسی اغلب دارای تحصیلات عالیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بوده و دارای سوابق علمی ارزنده و جزو محققان استانی و کشوری هستند ،افزود: این افراد که در ظاهر امر استاد تلقی می شوند  در باطن  از سوی مدیریت دانشگاه ها به عنوان یک استاد شناخته نشده و نگاه سیستم  به آنها  نگاهی ابزاری است..... معیشت مدرسان حق التدریسی دانشگاه‌های مازندران زیر خط فقر است!
شمال نیوز : وی با بیان این مطلب که اساتید حق التدریسی اغلب دارای تحصیلات عالیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا بوده و دارای سوابق علمی ارزنده و جزو محققان استانی و کشوری هستند ،افزود: این افراد که در ظاهر امر استاد تلقی می شوند در باطن از سوی مدیریت دانشگاه ها به عنوان یک استاد شناخته نشده و نگاه سیستم به آنها نگاهی ابزاری است.....(ادامه)
راهبردهای حمایت از کالای ایرانی
(ادامه)
اما و اگرهای قیمت خرید سربازی در سال ۹۷
نرخ خرید جریمه غیبت سربازی در سال ۹۷ بازارداغی یافته؛ از یک طرف ستادکل با اجرای آن در سال ۹۷ مخالف است؛ از طرفی دیگر هیأت دولت در ردیف بودجه‌ای خود آن را قرار داده است.(ادامه)
اعلام آمادگی تاجزاده برای مناظره با احمدی‌نژاد/ماجرای استمداد طلبی دولت روحانی از رهبری/جاخالی زیباکلام برای پرچم رژیم صهیونیستی!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.