.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جوان نیجریه‌ای در محضر نماینده ولی فقیه مازندران شیعه شد +عکس
ریموندابای اهل کشور نیجریه‌ با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه مازندران شیعه شد. (ادامه)
دانشگاه‌های کشاورزی استان مازندران تقویت شود
نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به رشد علم‌آموزی در مراکز علمی استان گفت: دانشگاه‌های کشاورزی استان مازندران از سوی دولت تقویت شود.(ادامه)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد.

هاشمی و ناطق چه به جلسات بیایند چه نیایند، از بنیانگذاران جامعه روحانیت هستند / مبداء دلخوری ناطق سال 88 است(خبر)
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی تلویزیونی به سوالاتی درباره مسائل اقتصادی و سیاسی و زندگی شخصی‌اش پاسخ داد. (ادامه)
امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه مازندران و مرکز پژوهش های مجلس
تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه مازندران و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با حضور جلالی در بابلسر به امضا رسید.(ادامه)
انتصاب رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری
رییس جمهور در حکمی خانم دکتر زهرا احمدی پور را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد. زهرا احمدی‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد(خبر)
شمال نیوز: رئیس جمهوری در حکمی «زهرا احمدی‌پور» را به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.(ادامه)
پژوهکشده اقلیمی خزر در مازندران ایجاد می شود
رئیس دانشگاه مازندران گفت: پژوهکشده اقلیمی خزر بزودی در این دانشگاه ایجاد می شود.(ادامه)
 این روزها که (نیمه آبان) که طی می شود حضور وزیری جدید بر کرسی وزارت فرهنگ و ارشاد جانی تازه به این وزارت داده است. آن مرد در باران آمد/ به مناسبت انتخاب شایسته وزیر فرهنگ و ارشاد(ديدگاه)
این روزها که (نیمه آبان) که طی می شود حضور وزیری جدید بر کرسی وزارت فرهنگ و ارشاد جانی تازه به این وزارت داده است.(ادامه)
زنگ خطر طلاق در مازندران
نرخ طلاق در مازندران از میانگین کشوری بالاتر است.(ادامه)
زنگ‌ خطر ۵ میلیون بیکار جدید
(ادامه)
شمال نیوز: در تداوم تغییرات مدیریتی استانداری مازندران و تغییرات حوزه ستادی، چند تن از مدیران جدید با حکم ربیع فلاح منصوب شدند.

استاندار مدیرکل سیاسی انتخاباتی مازندران را تغییر داد+ سوابق مدیر جدید
شمال نیوز: در تداوم تغییرات مدیریتی استانداری مازندران و تغییرات حوزه ستادی، چند تن از مدیران جدید با حکم ربیع فلاح منصوب شدند. (ادامه)
شمال نیوز : زئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارائه آماری به آخرین وضعیت دانشگاه پیام نور مازندران پرداخت و در پایان فیصل حسنی معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور به سوالات مطروحه اصحاب رسانه پاسخ گفت..... 70 درصد قبول شدگان استخدامی‌ها از دانشگاه پیام‌نور هستند
شمال نیوز : زئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارائه آماری به آخرین وضعیت دانشگاه پیام نور مازندران پرداخت و در پایان فیصل حسنی معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور به سوالات مطروحه اصحاب رسانه پاسخ گفت.....(ادامه)
زمان اعلام نتایج دکتری آزاد مشخص شد
(ادامه)
جعل عنوان «دکترا» توسط نماینده مجلس نهم!
یک نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به اتهام استفاده غیرمجاز از عناوین علمی در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حیدری محاکمه شد. (ادامه)
ردپای دبیر و رضازاده در شکست یزدانی و سلیمی!
واقعاً جای قهرمانان ورزشی در شورای شهر است یا فدراسیون های جهانی؟(ادامه)
"شهرام امیری" کیست؟
روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه، شهرام امیری چهارشنبه 13 مرداد اعدام شده است.(ادامه)
شمال نیوز : سید خلاق میرنیا با اشاره به اینکه کلنگ ساخت آزمایشگاه مرکزی جامع دانشگاه مازندران در سفر معاون رئیس جمهور زده شده است، گفت: متاسفانه با گذشت چند سال از سفر رئیس جمهور، هنوز اقدامی در این صورت نگرفته است..... مصوبه سفر دولت برای ساخت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه مازندران اجرایی نشد !
شمال نیوز : سید خلاق میرنیا با اشاره به اینکه کلنگ ساخت آزمایشگاه مرکزی جامع دانشگاه مازندران در سفر معاون رئیس جمهور زده شده است، گفت: متاسفانه با گذشت چند سال از سفر رئیس جمهور، هنوز اقدامی در این صورت نگرفته است.....(ادامه)
توسعه نیافتگی دانشگاه مازندران به مدیران استانی برمی‌گردد
رئیس دانشگاه مازندران عدم توسعه یافتگی دانشگاه را عدم وجود وحدت نظر و هماهنگی مدیران کلان استانی عنوان کرد و گفت: امیدوارم با ورود نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی این تفاهم و هماهنگی بین مدیران استان به‌ وجود آید.(ادامه)
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری سه شنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی با مردم، مهم‌ترین مسائل روز کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، منطقه‌ای و بین‌المللی را تشریح کرد.گزیده سخنان دکتر روحانی به این شرح است: اظهارات روحانی درباره نتایج اجرای برجام، بدعهدی آمریکا، فیش های حقوقی، نرخ تورم، رکود در کشور و ...(خبر)
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری سه شنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی با مردم، مهم‌ترین مسائل روز کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، منطقه‌ای و بین‌المللی را تشریح کرد.گزیده سخنان دکتر روحانی به این شرح است:(ادامه)
16 گزینه اصولگرایان برای ریاست جمهوری
دقیقا 289 روز تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فرصت باقیست و احزاب و جریانات سیاسی خود را آماده حضور در این انتخابات می کنند. انتخاباتی که اصولگرایان باید بکوشند به کاندیدای واحد برسند. (ادامه)
شمال نیوز: موضوع سقف سنی استخدام در مناصب و خدمات دولتی مورد سوال مردم است. سازمانها و وزارتخانه ها در این باره رویه یکسانی ندارند.

سقف سنی استخدام در دولت چند سال است؟ / رویه های مختلف استخدامی در سازمان ها
شمال نیوز: موضوع سقف سنی استخدام در مناصب و خدمات دولتی مورد سوال مردم است. سازمانها و وزارتخانه ها در این باره رویه یکسانی ندارند. (ادامه)
عاقبت 18 بازمانده شاخص مجلس نهم
مجلس نهم با تمامی فراز و فرودهایش به پایان رسید؛ مجلسی که حدود 75 درصد نمایندگان آن نتوانستند مجددا اعتماد مردم را برای حضور در دوره دهم کسب کنند. (ادامه)
شغل جدید 45 نماینده سابق چیست؟
مجلس نهم که تمام شد، نمایندگان بسیاری،‌ قید «ادوار» گرفتند و دیگر در مجلس دهم روی کرسی‌های پارلمانی نمی نشینند. آنها این روزها به جای بهارستان،‌ راهی کجا می‌شوند؟ (ادامه)
با هیئت رئیسه مجلس دهم بیشتر آشنا شوید
در جلسه دیروز مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه دائم مجلس دهم تعیین شد؛ بر این اساس، علی لاریجانی به عنوان رئیس و آقایان پزشکیان و مطهری به عنوان نواب اول و دوم رئیس انتخاب شدند.(ادامه)
دانشجوی 86 ساله «ارشد» گرفت +عکس
مسن‌ترین دانشجوی کشور در مقطع کارشناسی ارشد رشته تحقیقات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر دانش آموخته شد و با موفقیت از پایان نامه خود دفاع کرد.(ادامه)
نمایندگان منتخب استان مازندران را بهتر بشناسید + تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: 
در بازدید وزیر علوم از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه، جدیدترین محصولات کشاورزی ، مهندسی صنعتی، پزشکی، ربات ها و دیگر اختراعات دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه پیام نور معرفی شد.

 فعالیت های چشمگیر دانشگاه پیام نور درخور توجه و قابل تقدیر است
شمال نیوز: در بازدید وزیر علوم از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه، جدیدترین محصولات کشاورزی ، مهندسی صنعتی، پزشکی، ربات ها و دیگر اختراعات دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه پیام نور معرفی شد. (ادامه)
نماینده مجلس دهم از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر دکتر محمدعلی حسین‌زاده بر اثر سانحه تصادف در آزادراه قزوین - زنجان دارفانی را وداع گفت. یک نماینده مجلس دهم درگذشت +عکس
نماینده مجلس دهم از حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر دکتر محمدعلی حسین‌زاده بر اثر سانحه تصادف در آزادراه قزوین - زنجان دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
دستور روحانی درباره نیروهای شرکتی
چندسال پس از مطرح شدن طرح ساماندهی نیروهای شرکتی، حالا رئیس‌جمهور می‌گوید برای جذب نیروهای جدید کار در دولت، اولویت با کسانی است که از قبل به صورت قراردادی و شرکتی مشغول به کار بوده‌اند. (ادامه)
نمایندگان بازمانده از مجلس دهم پس از دوران نمایندگی چه می‌کنند؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.