.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخ صنعت کردستان به خوبی می‌چرخد،گفت: اقدامات وزارت صمت به زنجیره فولاد در کردستان جان تازه بخشیده است. فاطمی‌امین نمره قابل قبولی از مجلس می‌گیرد
رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرخ صنعت کردستان به خوبی می‌چرخد،گفت: اقدامات وزارت صمت به زنجیره فولاد در کردستان جان تازه بخشیده است.(ادامه)
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ متقاضی برای واردات خودرو ثبت نام کرده اند، گفت: از دیروز - سوم آبان - مرحله ثبت سفارش واردات خودرو آغاز شد و قرار است خودروهایی با قیمت متعادل وارد کشور شود. واکنش وزیر صمت به سوالی درباره استیضاح: نگاه مثبت دارم
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ متقاضی برای واردات خودرو ثبت نام کرده اند، گفت: از دیروز - سوم آبان - مرحله ثبت سفارش واردات خودرو آغاز شد و قرار است خودروهایی با قیمت متعادل وارد کشور شود.(ادامه)
تفکیک وزارت بازرگانی از صمت به نفع اقتصاد کشور نیست/ استیضاح فاطمی امین به صلاح کشور نیست/ برآیند عملکرد وزیر فعلی صمت مثبت است؛ باید فرصت بیشتری به او داد ....(خبر)
(ادامه)
زمان برگزاری جلسه استیضاح فاطمی‌امین تغییر کرد
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت خبر داد.(ادامه)
جلسه استیضاح وزیر صمت یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود
طرح استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت که در نشست علنی چهارشنبه (۲۷ مهر) مجلس از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده بود، در جلسه علنی یکشنبه (۸ آبان) برگزار خواهد شد.(ادامه)
معاون وزیر صمت خبر سرپرستی خود در این وزارتخانه را تکذیب کرد
معاون هماهنگی و امور کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با رد برخی از شایعات، خبر سرپرستی خود در این وزارتخانه را رد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد. استیضاح فاطمی امین در صحن علنی اعلام وصول شد
شمال نیوز : نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با امضای بیش از ۳۰ نماینده به هیات رییسه مجلس خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۳۰ امضا تقدیم هیات رییسه شد+ جزئیات
شمال نیوز : نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با امضای بیش از ۳۰ نماینده به هیات رییسه مجلس خبر داد.(ادامه)
فقیه پس از استیضاح همچنان شهردار جویبار باقی ماند
در دومین جلسه طرح سوال از شهردار جویبار موضوع استیضاح وی رای نیاورد و محمدحسین فقیه همچنان در تصدی شهردار جویبار باقی ماند.(ادامه)
با وجود زمزمه‌های چندین‌باره تشکیل وزارت بازرگانی، به‌ویژه از سوی برخی نمایندگان مجلس اما هنوز نه دولت و مجلس طرح ولایحه ای برای آن نداده اند. / اظهاراتِ بیشتر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی در این حوزه، ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت  . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت . به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم و به همین دلیل هم محبوب نیستیم / درآمدهای شهرداری ما نامشروع است ، چون پول اضافه از مردم دریافت می‌شود / مردم به مدیریت شهری اعتماد ندارند /به زور داریم از مردم پول می‌گیربم و این درست نیست
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت .(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس از عزم دولت برای احیای وزارت بازرگانی خبر داد و گفت پس از تفکیک وزرات صمت به دو وزراتخانه دولت دو وزیر برای هر یک از وزراتخانه ها معرفی خواهد کرد. .... پاسخ قالیباف به معاون رئیس‌جمهور/ توپ به زمین رسانه ها افتاد !
شمال نیوز : محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس از عزم دولت برای احیای وزارت بازرگانی خبر داد و گفت پس از تفکیک وزرات صمت به دو وزراتخانه دولت دو وزیر برای هر یک از وزراتخانه ها معرفی خواهد کرد. ....(ادامه)
«زاهدی وفا» امروز برای وزارت کار به مجلس معرفی می‌شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد: اخبار ما حاکی از آن است که دولت امروز حوالی ساعت ۱۱ نامه معرفی «محمدمهدی زاهدی‌وفا» را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس می‌فرستد.(ادامه)
شمال نیوز : یوسفیان ملا می‌گوید: دولت باید اعلام کند که سوال از وزرا چه بوده و با چه روندی این استیضاح ها کنار زده شده است؟ کمیسیون‌ها که این جلسات را برگزار کرده‌اند باید پاسخ دهند که چرا این اتفاق افتاده است در غیر این صورت این سوال در جامعه باقی خواهد ماند. یوسفیان ملا : دولت باید اعلام کند که سوال از وزرا چه بوده و با چه روندی استیضاح‌ها کنار گذاشته شده است؟
شمال نیوز : یوسفیان ملا می‌گوید: دولت باید اعلام کند که سوال از وزرا چه بوده و با چه روندی این استیضاح ها کنار زده شده است؟ کمیسیون‌ها که این جلسات را برگزار کرده‌اند باید پاسخ دهند که چرا این اتفاق افتاده است در غیر این صورت این سوال در جامعه باقی خواهد ماند.(ادامه)
واکنش دبیرکل حزب مؤتلفه به بازداشت پسر میرسلیم و تاج زاده
بادامچیان در پاسخ به سؤالی در خصوص بازداشت مصطفی تاجزاده، گفت: هرکس کار خلاف قانون کند بازداشت می شود. یک موقع طرف را دعوت می کنند که چرا خلاف کرده اید. هرکس خلاف قانون حرف زد باید قانون در مورد او اجرا شود.(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی گفت: برخی حرف زیاد می‌زنند، آخرش هم می‌گویند نظام در خطر است، وقتی پول می‌دهی می‌رود و دیگر پیدایش نمی‌شود، اصلاً باید پیشنهادهای دارای اعتبار و بدون اعتبار را جدا کنید و در اولویت قرار دهید. تحلیل ضرغامی از فیلم تایتانیک / رابطه‌مان را با شادی تعریف نکرده‌ایم همه متخصص گریاندن هستیم
وزیر میراث فرهنگی گفت: برخی حرف زیاد می‌زنند، آخرش هم می‌گویند نظام در خطر است، وقتی پول می‌دهی می‌رود و دیگر پیدایش نمی‌شود، اصلاً باید پیشنهادهای دارای اعتبار و بدون اعتبار را جدا کنید و در اولویت قرار دهید.(ادامه)
سید محمد حسینی گفت: سیدابراهیم رئیسی در سفرهای استانی رکورد زد و در یکسال به همه استان ها سفر کرد. ابراهیم رئیسی رکورد احمدی‌ نژاد را شکست
سید محمد حسینی گفت: سیدابراهیم رئیسی در سفرهای استانی رکورد زد و در یکسال به همه استان ها سفر کرد.(ادامه)
اعضای شورای اسلامی شهر بابل با ۶ رای موافق « مهدی کیانی امیری » را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پرونده‌اش را برای دریافت حکم به وزارت کشور ارسال کرده‌اند تا سرنوشت چهارمین شهردار منتخب شورای ششم در ساختمان میدان فاطمی تعیین شود.

مهدی کیانی امیری با شش رای شورا شهردار جدید بابل شد
اعضای شورای اسلامی شهر بابل با ۶ رای موافق « مهدی کیانی امیری » را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و پرونده‌اش را برای دریافت حکم به وزارت کشور ارسال کرده‌اند تا سرنوشت چهارمین شهردار منتخب شورای ششم در ساختمان میدان فاطمی تعیین شود. (ادامه)
صحن شورای اسلامی شهر ساری برای دومین بار در سه هفته اخیر محل برگزاری جلسه استیضاح شهردار مرکز استان شد؛ جلسه‌ای پرتنش و پرحاشیه همراه با مشاجره‌های تند لفظی که خروجی آن مانند استیضاح شهردار در ۲۱ تیر، مخالفت ۶ عضو با برکناری جواد طالبی بود. استیضاح شهردار ساری بازهم شکست خورد/ تنش در جلسه استیضاح + فیلم
صحن شورای اسلامی شهر ساری برای دومین بار در سه هفته اخیر محل برگزاری جلسه استیضاح شهردار مرکز استان شد؛ جلسه‌ای پرتنش و پرحاشیه همراه با مشاجره‌های تند لفظی که خروجی آن مانند استیضاح شهردار در ۲۱ تیر، مخالفت ۶ عضو با برکناری جواد طالبی بود.(ادامه)
شمال نیوز : اعضای شورای اسلامی شهر ساری در جلسه فوق العاده عصر سه شنبه رای به ابقای رئیس دادند و پرویز شعبانی برای سال دوم نیز رئیس ماند.... ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای ساری مشخص شد / شعبانی رئیس ماند / اقلیت نایب رئیسی را هم از دست داد + حواشی
شمال نیوز : اعضای شورای اسلامی شهر ساری در جلسه فوق العاده عصر سه شنبه رای به ابقای رئیس دادند و پرویز شعبانی برای سال دوم نیز رئیس ماند....(ادامه)
رئیس مجمع نمایندگان استان با انتقاد از انتصابات اخیر در استان گفت: متاسفانه در برخی پست‌های مدیریتی مهم استان، شاهد یک رویه نامناسب در انتصاب افراد غیربومی و فاقد رزومه بوده‌ایم. به شدت با انتصاب غیربومیان در استان مخالفیم/ از عدم دخالت نمایندگان در انتصابات سواستفاده کرده اند
رئیس مجمع نمایندگان استان با انتقاد از انتصابات اخیر در استان گفت: متاسفانه در برخی پست‌های مدیریتی مهم استان، شاهد یک رویه نامناسب در انتصاب افراد غیربومی و فاقد رزومه بوده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست . در جلسه عصر امروز شورای ساری چه خواهد گذشت ؟ / روز وزن کشی در شورا
شمال نیوز: انگار قرار نیست حاشیه های شورای ششم ساری پایان یابد و هر جلسه آبستن حواشی و اتفاقات خاصی است که اصلا مورد رضایت افکار عمومی نیست .(ادامه)
شمال نیوز: بابل- شهردار بابل در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر و پس از سه ماه فعالیت با شش رای اعضای شورای اسلامی شهر از سمت خود برکنار شد.
شهردار بابل پس از سه ماه فعالیت برکنار شد
شمال نیوز: بابل- شهردار بابل در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر و پس از سه ماه فعالیت با شش رای اعضای شورای اسلامی شهر از سمت خود برکنار شد. (ادامه)
شمال نیوز : شهردار ساری باید « بدون حاشیه سازی» و « لشکر کشی مدیران شهرداری » به صحن شورا آمده و به سئوال متقدان به عنوان نمایندگان مردم پاسخ دهد و این پاسخ های خود را به رای همه اعضای شورا بگذارد .... استیضاح «طالبی » بازهم به جریان افتاد / ضرورت پاسخگویی شفاف شهردار بدون « لشکر کشی » به صحن شورا
شمال نیوز : شهردار ساری باید « بدون حاشیه سازی» و « لشکر کشی مدیران شهرداری » به صحن شورا آمده و به سئوال متقدان به عنوان نمایندگان مردم پاسخ دهد و این پاسخ های خود را به رای همه اعضای شورا بگذارد ....(ادامه)
سناریوی استیضاح شهردار ساری با ۱۲ سوال به مرحله دوم رسید
در سی و هفتیمن جلسه شورای اسلامی شهر ساری، با طرح ۱۲ سوال از جواد طالبی طرح استیضاح شهردار مرکز مازندران به مرحله دوم رسید.(ادامه)
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با قهر طراحان استیضاح شهردار ساری/ طالبی در طبقه هفتم عمارت ماند
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با(ادامه)
شهردار رشت برکنار شد
«امیر حسین علوی» با هشت رأی موافق اعضای شورای شهر رشت از سمت شهرداری برکنار و «خدمت بین دانا» به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.(ادامه)
بررسی تحرکات این روزهای نمایندگان مجلس نشان می‌دهد که اختلاف میان دولت و مجلس بالا گرفته و نمایندگان با انتقاد از عملکرد دولت به دنبال خانه تکانی در کابینه هستند، اما سؤال این است که چرا نمایندگان اکنون ابزارهای نظارتی خود خط و نشان مجلس برای دولت رئیسی/ استراتژی نمایندگان خانه تکانی در کابینه است؟
بررسی تحرکات این روزهای نمایندگان مجلس نشان می‌دهد که اختلاف میان دولت و مجلس بالا گرفته و نمایندگان با انتقاد از عملکرد دولت به دنبال خانه تکانی در کابینه هستند، اما سؤال این است که چرا نمایندگان اکنون ابزارهای نظارتی خود (ادامه)
شمال نیوز : «جواد طالبی» شهردار ساری برای دومین بار به صحن علنی شورا دعوت شد تا پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر باشد که بار اول به دلیل بیماری قلبی و بار دوم نیز حضور در همایش ملی در صحن علنی شورای شهر حضور نیافت طالبی بازهم برای پاسخگویی به شورا بهانه آورد ! / اینبار حضور در یک همایش ملی !
شمال نیوز : «جواد طالبی» شهردار ساری برای دومین بار به صحن علنی شورا دعوت شد تا پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر باشد که بار اول به دلیل بیماری قلبی و بار دوم نیز حضور در همایش ملی در صحن علنی شورای شهر حضور نیافت(ادامه)
قطار دولت روحانی از ریل انقلاب خارج شد/ ارز ۴۲۰۰ برای بسیاری آب و نان شد اما برای مردم نه/ در هیچ جای دنیا فضای مجازی بدون قانون نیست / ما هر چه به دولت قبل می‌گفتیم دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا امور کشور پیش برود، اما آنان قبول نمی‌کردند....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.