.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر صمت در پی ادعای مطرح‌ شده درخصوص دادن ماشین شاسی‌بلند به بعضی نمایندگان مجلس در ازای رأی‌ منفی به استیضاح وزیر در نامه‌ای خطاب به ...


درخواست فوری در خصوص ماجرای رشوه‌ خودروی شاسی‌بلند به نماینده‌ها/ واکنش دادستان کل کشور به نامه وزیر صمت
وزیر صمت در پی ادعای مطرح‌ شده درخصوص دادن ماشین شاسی‌بلند به بعضی نمایندگان مجلس در ازای رأی‌ منفی به استیضاح وزیر در نامه‌ای خطاب به ... (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به خوزستان و ارسال لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به مجلس پرداخته اند.(ادامه)
میرتاج‌الدینی گفت:طبق آیین نامه داخلی مجلس جلسه استیضاح وزیر صمت ۱۰ روز کاری بعد از اعلام وصول یعنی روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت باید برگزار شود. جلسه استیضاح وزیر صمت باید سه‌شنبه برگزار شود
میرتاج‌الدینی گفت:طبق آیین نامه داخلی مجلس جلسه استیضاح وزیر صمت ۱۰ روز کاری بعد از اعلام وصول یعنی روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت باید برگزار شود.(ادامه)
ادعای انصراف نمایندگان از استیضاح با شاسی‌بلند!
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: ‌ادعای انصراف نمایندگان از استیضاح با دریافت ماشین شاسی‌بلند دروغ است.(ادامه)
رد ادعای واگذاری خودرو‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس‌ از سوی وزارت صمت
وزارت صمت ادعای یک نماینده مجلس درباره تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان را تکذیب کرد. (ادامه)
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار گفت: تعداد امضا‌ها برای استیضاح خاندوزی زیاد بود، ولی الان می‌گویند امضا‌ها به ۹ امضاء یعنی کمتر از ۱۰ امضاء رسیده است. برای پس گرفتن امضاء از جا‌های مختلفی با ما تماس گرفته شد. استیضاح وزیر اقتصاد چگونه از حدنصاب امضا افتاد؟ / باقرزاده، نماینده بابلسر: تماس‌ها گرفتند، گفتند ...
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار گفت: تعداد امضا‌ها برای استیضاح خاندوزی زیاد بود، ولی الان می‌گویند امضا‌ها به ۹ امضاء یعنی کمتر از ۱۰ امضاء رسیده است. برای پس گرفتن امضاء از جا‌های مختلفی با ما تماس گرفته شد.(ادامه)
مصادر‌‌‌‌‌ه به‌ مطلوب سخنان رهبری
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۵ اردیبهشت
بررسی پس گرفتن درخواست استیضاح وزیر صمت توسط برخی از نمایندگان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند.

نماینده مجلس: رییسی باید علاوه بر وزراء، استانداران را هم ترمیم کند
بعضی از استانداران به شدت ضعیف هستند، بعضی از وزرا باید جای خود را به افراد قوی‌تری بدهند و برخی معاونین وزرا نیاز است که تغییر کنند. (ادامه)
وی گفت: موافقان استیضاح وزیر صمت به آنچه برای این وزارتخانه از دولت قبل به جا مانده توجه کنند ، چرا که مشکلات فعلی در صنعت خودرو محصول عملکرد دولت قبلی است. با توجه به «رهنمود رهبر انقلاب»، استیضاح وزیر صمت «منتفی» است
وی گفت: موافقان استیضاح وزیر صمت به آنچه برای این وزارتخانه از دولت قبل به جا مانده توجه کنند ، چرا که مشکلات فعلی در صنعت خودرو محصول عملکرد دولت قبلی است.(ادامه)
پیشنهاد یک نماینده مجلس به رئیس جمهور: روی «مین» استعفا بروید!
(ادامه)
دبیر انجمن صوتی و تصویری ایران، استیضاح وزیر صمت را به نفع بخش صنعت کشور ندانست و گفت: استیضاح وزیر در شرایط کنونی، صنعت کشور را دچار زیان خواهد کرد. استیضاح وزیر صمت به نفع صنعت نیست
دبیر انجمن صوتی و تصویری ایران، استیضاح وزیر صمت را به نفع بخش صنعت کشور ندانست و گفت: استیضاح وزیر در شرایط کنونی، صنعت کشور را دچار زیان خواهد کرد.(ادامه)
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر. واکنش فاطمی امین به شایعه برکناری: شوخی نکنید!
از سال گذشته زمزمه‌های زیادی در مورد تغییر فاطمی امین به گوش می‌رسید و حتی مجلس نیز وزیر صمت را یک بار استیضاح کرد و برخی از نمایندگان به دنبال استیضاح دوباره او بودند؛ اما حالا با واکنشی که فاطمی امین نسبت به تغییر خود نشان داده باید منتظر ماند و دید آیا او گزینه بعدی ترمیم بدنه دولت خواهد بود یا خیر.(ادامه)
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!» قرار بود شوخی نکنید!
وزیر صمت در مورد اینکه آیا برخی گمانه زنی ها در مورد تغییر وی صحت دارد یا خیر، گفته است: «قرار بود شوخی نکنید!»(ادامه)
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند. نماینده مجلس: اگر واردات خودرو انجام نشود قیمت پراید به ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد!
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند.(ادامه)
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ... برکناری یک وزیر دیگر توسط رئیس جمهور؟ / گزینه احتمالی جدید برای تغییر در کابینه رئیسی
در ادامه برنامه دولت سیزدهم در راستای تقویت کارآمدی بدنه دولت، به‌تازگی شاهد سه تغییر در مدیران ارشد اجرایی کشور بودیم که شامل جابه‌جایی در ...(ادامه)
نماینده مهاباد از اولین نشست بررسی استیضاح  این وزیر با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح و وزیر مربوطه در جلسه روز یکشنبه ۲۷ فروردین ... برای دومین‌بار استیضاح این وزیر پرحاشیه دولت کلید خورد؛ چشم‌ها به مجلس
نماینده مهاباد از اولین نشست بررسی استیضاح این وزیر با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح و وزیر مربوطه در جلسه روز یکشنبه ۲۷ فروردین ...(ادامه)
مردان قدرت در تیررس زنان / ۵ پرونده‌ای که جهان را تکان دادند+ تصاویر
اتهام رسمی رئیس جمهوری سابق آمریکا به پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت درباره رابطه دو طرف، اولین پرونده این چنینی نیست که جهان را تکان می‌دهد بلکه در دهه‌های گذشته نیز موارد مشابهی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند. تصمیم مزدی دولت در شورایعالی کار به تورم دامن می‌زند/ بازنشستگان اولین گروه‌ آسیب‌دیده از مصوبه افزایش مزد هستند/ مجلس در حمایت از کارگران ورود کند
شمال نیوز : صرالله دریابیگی گفت: جامعه کارگری و بازنشستگان به هیچ وجه از تصمیم مزدی دولت در شورای عالی کار رضایت ندارند.(ادامه)
افزایش بسیاری از قیمت‌ها همچون قیمت گوشت باعث شده است تا طرح استیضاح وزیر کشاورزی در مجلس آغاز شود. استیضاح وزیر کشاورزی در مجلس کلید خورد
افزایش بسیاری از قیمت‌ها همچون قیمت گوشت باعث شده است تا طرح استیضاح وزیر کشاورزی در مجلس آغاز شود.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با ۱۴ محور خبر داد. وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت. طرح استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد
عضو هیات رئیسه مجلس از طرح تقاضای استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی با ۱۴ محور خبر داد. وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعی که دارم تا دو شب گذشته این درخواست استیضاح ۱۷ امضا داشت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۱ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نطیر ریشه یابی مسمومیت‌های دانش آموزان در مدارس و تداوم کاهش قیمت ارز پرداخته اند.(ادامه)
دیگر از آن زمان گذشته که مثلا رئیس کمیسیون‌های مجلس برای موضوع ارز جلسه بگذارند. حاکمیت باید این موضوع را امنیتی ببیند چون ارزاق و زندگی مردم به دلار و سکه وابسته است. اینجا دیگر کوچک، بزرگ و پیر و جوان، چپ و راست ندارد؛ حقوق عامه مردم مطرح است که باید قاطعانه رعایت شود.
باید چند دولتی و غیردولتی در بازار ارز و سکه، «اعدام» شوند / آقایان، دست به کار نشوند، با «استیضاح‌ها»، دولت را از «عدد» می‌اندازیم/ به هم‌ریختگی شدید در تیم اقتصادی دولت وجود دارد که باید جمع شود/ مجلس نباید منفعلانه عمل کند(خبر)
دیگر از آن زمان گذشته که مثلا رئیس کمیسیون‌های مجلس برای موضوع ارز جلسه بگذارند. حاکمیت باید این موضوع را امنیتی ببیند چون ارزاق و زندگی مردم به دلار و سکه وابسته است. اینجا دیگر کوچک، بزرگ و پیر و جوان، چپ و راست ندارد؛ حقوق عامه مردم مطرح است که باید قاطعانه رعایت شود. (ادامه)
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد. استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به دلیل لطمه و خسارت به کشاورزان استانهای شمالی
شمال نیوز :" نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، از دستور کار جدی نمایندگان مجلس برای استیضاح ساداتی‌نژاد وزیرجهادکشاورزی به علت مدیریت نکردن درست درساماندهی وضعیت برنج وحجم بالای گلایه کشاورزان خبر داد.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعضی استیضاح‌های وزرا امضا‌هایی دارند، اما به طور جدی مطرح نشده است. هیچ استیضاحی در دستور کار مجلس قرار ندارد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعضی استیضاح‌های وزرا امضا‌هایی دارند، اما به طور جدی مطرح نشده است.(ادامه)
شمال نیوز:شورای اسلامی شهر ساری در پنجاه و پنجمین جلسه خود که یکشنبه شب برگزار شد، محمد قبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد. « محمدحسین قبادی» شهردار جدید ساری شد
شمال نیوز:شورای اسلامی شهر ساری در پنجاه و پنجمین جلسه خود که یکشنبه شب برگزار شد، محمد قبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)

عزت‌الله ضرغامی حضور در انتخابات ۱۴۰۸ را رد کرد و در پاسخ به حاشیه‌های حرف‌های پُرتیترش گفت: «هرکس تحریک می‌شود نگاه نکند» مرّ صریح دستورات شرعی و موضع امام (ره) است. راهی جز گفت‌وگو نداریم. عمل به سفارش رهبری در همراهی با مردم نباید اینقدر هزینه داشته باشد. مردم را نسبت به دین خدا بدبین نکنیم. کاندیدا نمی‌شوم؛ دولت رئیسی ۸ ساله است / سخت‌گیری به مردم نتیجه‌اش همین است که می‌بینید! / ما را از خودمان نترسانید؛ همین هستم که می‌بینید
عزت‌الله ضرغامی حضور در انتخابات ۱۴۰۸ را رد کرد و در پاسخ به حاشیه‌های حرف‌های پُرتیترش گفت: «هرکس تحریک می‌شود نگاه نکند» مرّ صریح دستورات شرعی و موضع امام (ره) است. راهی جز گفت‌وگو نداریم. عمل به سفارش رهبری در همراهی با مردم نباید اینقدر هزینه داشته باشد. مردم را نسبت به دین خدا بدبین نکنیم.(ادامه)
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس منتفی شدن استیضاح بهرام عین اللهی وزیر بهداشت خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت منتفی شد
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس منتفی شدن استیضاح بهرام عین اللهی وزیر بهداشت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.