.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر بحث تغییر وزیر ورزش و جوانان جدی باشد، با توجه به اینکه تاکنون ۴-۵ وزیر هم تغییر کرده‌اند و به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس کابینه رئیسی در آستانه «رأی اعتماد مجدد» از مجلس؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر بحث تغییر وزیر ورزش و جوانان جدی باشد، با توجه به اینکه تاکنون ۴-۵ وزیر هم تغییر کرده‌اند و به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد. افشای جزئیات جدید تفاهم نامه شاسی بلندها / متن تفاهم نامه با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودرو
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد.(ادامه)
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ طائب: محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد. درخواست 97 نماینده مجلس: اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو اعلام شود
توسلی نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه ۹۷ نماینده مجلس به هیئت رئیسه برای اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده خودرو خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است. علیرضابیگی : 174 نماینده در لیست هستند / 12 نماینده مازندران : ما نبودیم !
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است.(ادامه)
نماینده ساری و میاندرورد گفت : به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند .... بابایی کارنامی : در بیرون از اینجا خناسان علیه مجلس فعالیت می کنند ! / نمایندگان مجلس انقلابی که قصد دارند فعالیت سالم داشته باشند چرا باید تاوان بدهند ؟!
نماینده ساری و میاندرورد گفت : به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند ....(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه‌ها رویه جاری است اما از طریق ساختار مجلس اجازه این اقدام داده نشد و طبق بررسی حراست مجلس و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، ادعای واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح کذب بود ....(خبر)
(ادامه)
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما امسال، سال انتخابات است و نماینده‌ها با دولت در افتاده‌اند
فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره ایجاد اختلاف بین مجلس و دولت در روزهای اخیرگفت: در یک حاکمیت یکدست که برایش هزینه سنگینی هم پرداخت شده است، مسلما (ادامه)
با توجه به اینکه از زمان آغازبکار مجلس یازدهم، «شفافیت» همواره یکی از پربسامدترین کلیدواژه‌های نمایندگان بوده، انتظار می‌رود که مسئولان مجلس در روزهای آتی اسامی نمایندگانی که بدون ضوابط قانونی خودرو شاسی بلند دریافت کرده‌اند را اعلام کنند. نمایندگانی که شاسی بلند گرفتند، معرفی می‌شوند؟
با توجه به اینکه از زمان آغازبکار مجلس یازدهم، «شفافیت» همواره یکی از پربسامدترین کلیدواژه‌های نمایندگان بوده، انتظار می‌رود که مسئولان مجلس در روزهای آتی اسامی نمایندگانی که بدون ضوابط قانونی خودرو شاسی بلند دریافت کرده‌اند را اعلام کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۶ اردیبهشت
بررسی سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه که فصل تازه‌ای را در میدان دیپلماسی رقم زد بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
دولت هم واقعا ناتوان است چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است. دولت رئیسی ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب است!/ این دولت دارد به ناکجاآباد می رود/ مجلس دیر به فکر سفت‌کردن پیچ‌ومهره دولت افتاد
دولت هم واقعا ناتوان است چه مورد نظارت مجلس قرار بگیرد و چه نگیرد اتفاقی نمی افتد چون یک جسم توخالی است.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد. تایید واگذاری خودروی شاسی بلند به نمایندگان از سوی بازرس ویژه رئیسی!
شمال نیوز : حجت الاسلام درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد، از معرفی متخلفانِ واگذاری رانتیِ خودرو در گزارشی محرمانه به رئیسی خبر داد.(ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند... فاطمی امین فرد مناسبی برای وزارتخانه نیست/ با تمام توان مقابل وزیر شدن دوباره فاطمی‌امین می‌ایستیم
رسولی‌نژاد گفت: در حالی‌که آقای قالیباف از ابتدا حضور نماینده‌های دولت را درنزدیکی صندلی نمایندگان منع کردند، تعدادی انگشت شمار از نمایندگان مجلس وظیفه لابی‌گری را انجام دادند...(ادامه)
شمال نیوز : یک مجلس مستقل، مطالبه‌گر، مردم محور، مقتدر، با انتخاب بهترین کارشناسان با تجربه در حوزه‌های مختلف امورات کشور تشکیل شود .... شجاعی کیاسری : راه چاره در داشتن مجلس کار آمد است / برخی از نمایندگان در همه ادوار وکیل‌الدوله هستند !
شمال نیوز : یک مجلس مستقل، مطالبه‌گر، مردم محور، مقتدر، با انتخاب بهترین کارشناسان با تجربه در حوزه‌های مختلف امورات کشور تشکیل شود ....(ادامه)
مردم در دیدارها و مکاتبات با بنده از ناکارآمدی برخی مدیران گلایه می‌کنند/ مسئولان با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند/ به هیچ وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم / قدردانی از فاطمی‌امین(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر استیضاح وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی و ورود هواپیما‌های جدید به کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
امروز عکسی از جلسه استیضاح وزیر صمت منتشر شد که در آن بابایی کارنامی، نماینده ساری و عضو کمیسیون اجتماعی با لباس ایران خودرو در صحن حاضر شده است. بابایی کارنامی با لباس "ایران‌ خودرو" در جلسه استیضاح وزیر صمت + عکس
امروز عکسی از جلسه استیضاح وزیر صمت منتشر شد که در آن بابایی کارنامی، نماینده ساری و عضو کمیسیون اجتماعی با لباس ایران خودرو در صحن حاضر شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خود را از سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت پس گرفتند. استیضاح ۱۶۲ رای موافق، ۱۰۲ رای مخالف و ۲ رای ممتنع داشت. فاطمی امین با ۱۶۲ رای موافقِ استیضاح، از وزارت صمت برکنار شد
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خود را از سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صمت پس گرفتند. استیضاح ۱۶۲ رای موافق، ۱۰۲ رای مخالف و ۲ رای ممتنع داشت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند. رئیسی در دفاع از فاطمی امین: تلقی ما از استیضاح اختلاف نیست / باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود
شمال نیوز : رئیسی با بیان اینکه نقطه اتفاق دیگر ما با مجلس برخورد با مافیای خودرو است، تاکید کرد: باید با مافیای خودرو و عوامل فساد برخورد شود. پرونده موارد شناسایی شده در مراجع قضائی در حال رسیدگی هستند.(ادامه)
رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی حضور یافت
دقایقی پیش، رئیس جمهور برای دفاع از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس شورای اسلامی حاضر شد.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
(تصاویر) حواشی جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه ( ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) به ریاست(ادامه)
(تصاویر) حواشی جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه ( ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) به ریاست(ادامه)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)
رسیدگی به استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد. آغاز جلسه استیضاح وزیر صمت در مجلس
رسیدگی به استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.(ادامه)
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید. نماینده قم: به ما دوچرخه هم ندادند چه برسد به ماشین!
ذوالنوری مطرح کرد: نماینده و نماینده‌تر نداریم و اگر این اتفاق رخ داده باشد فساد بوده و هیات رئیسه مجلس نباید از آن کوتاه بیاید.(ادامه)
دولت بهار به نقل از علیرضابیگی لیست نمایندگانی که خودرو شاسی بلند دریافت کرده‌‌اند منتشر کرده است. انتشار لیست اسامی برخی نمایندگان مجلس که دیگنیتی و فیدلیتی دریافت کرده‌اند
دولت بهار به نقل از علیرضابیگی لیست نمایندگانی که خودرو شاسی بلند دریافت کرده‌‌اند منتشر کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.