.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل گفت: قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست و باید مثل سال گذشته مدیریت می شد.

قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست
شمال نیوز : نماینده بابل گفت: قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست و باید مثل سال گذشته مدیریت می شد. (ادامه)
«استیضاح وزیر کشور به دلیل معاون سیاسی‌اش نبود بلکه موضوع معاون سیاسی بعداً به آن اضافه شد. استیضاح‌کنندگان سوالات مختلفی از وزیر کشور دارند که به قوت خود باقی است.» معاون سیاسی وزیر کشور رفت، اما استیضاح وزیر سرجایش هست
«استیضاح وزیر کشور به دلیل معاون سیاسی‌اش نبود بلکه موضوع معاون سیاسی بعداً به آن اضافه شد. استیضاح‌کنندگان سوالات مختلفی از وزیر کشور دارند که به قوت خود باقی است.»(ادامه)
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از تغییر محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی این وزارتخانه خبر داد. معاون سیاسی وزارت کشور تغییر کرد
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از تغییر محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی این وزارتخانه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور “محمدرضا غلامرضا” معاون سیاسی این وزارتخانه تغییر کرد، تا مجلس به خواسته خود برسد. معاون سیاسی وزارت کشور تغییر کرد / عقب نشینی دولت در برابر مجلس !!!
شمال نیوز : بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور “محمدرضا غلامرضا” معاون سیاسی این وزارتخانه تغییر کرد، تا مجلس به خواسته خود برسد.(ادامه)
شرایط دارو و درمان در کشورمان بحرانی است / وضعیت ۱۳۰ قلم دارو در کشورمان بحرانی است و چنانچه رئیس جمهور شخصا به مساله بحران دارو و درمان ورود نکند، احتمال مرگ و میر بیماران به دلیل نبود دارو افزایش پیدا می‌کند....(خبر)
(ادامه)
کریس کریستی، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا و رقیب دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور, روز جمعه به اوکراین رفت و با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور این کشور دیدار کرد. سفر نامزد ریاست جمهوری آمریکا به اوکراین و دیدار با زلنسکی
کریس کریستی، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا و رقیب دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور, روز جمعه به اوکراین رفت و با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.(ادامه)
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند. برگ آس قالیباف مقابل دولت رئیسی/ اسم رمزی که احمدی نژاد را به دره انداخت
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت مخالف ایجاد وزارتخانه جدید است. مخالفت دولت با ایجاد وزارتخانه جدید
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت مخالف ایجاد وزارتخانه جدید است.(ادامه)

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم این هیأت برای اعلام وصول استیضاح وزیر ورزش و جوانان در صحن پارلمان خبر داد. استیضاح وزیر ورزش روی میز هیأت‌رئیسه مجلس
عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم این هیأت برای اعلام وصول استیضاح وزیر ورزش و جوانان در صحن پارلمان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند. ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نمایندگان با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند!
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند.(ادامه)
بر اساس قانون استیضاح وزیر کشور کلید خورده است و این استیضاح باید پیگیری شود. در مجموع این موضوع باید تعیین تکلیف شود. نماینده مجلس : استیضاح وزیر کشور کلید خورده است
بر اساس قانون استیضاح وزیر کشور کلید خورده است و این استیضاح باید پیگیری شود. در مجموع این موضوع باید تعیین تکلیف شود.(ادامه)
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اصرار برخی نمایندگان بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: دعوای دولت و مجلس بر سر این موضوع به صلاح نیست. انتقاد از اصرار بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور/ دعوای دولت و مجلس به صلاح نیست
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اصرار برخی نمایندگان بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: دعوای دولت و مجلس بر سر این موضوع به صلاح نیست.(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است، بنده نیز بارها قاطعانه این مسأله را مطرح کرده و گفته‌ام که کار خلاف شرع است.
قالیباف: نمایندگان مجلس به عنوان قانونگذار حق دخالت در انتصابات دولتی را ندارند
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است، بنده نیز بارها قاطعانه این مسأله را مطرح کرده و گفته‌ام که کار خلاف شرع است. (ادامه)
شمال نیوز :  شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد . شهردار جدید جویبار انتخاب شد
شمال نیوز : شورای اسلامی شهر جویبار پس از استعفای استیضاح گونه محمذد حسین فقیه شهردار سابق ، اینبار دست به کار بزرگی زد و با انسجام هر 5 عضو ، شهردار جدید این شهر را انتخاب کرد .(ادامه)
رئیس مجلس گفت: وزیر کشور خواستند تا اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس جمهور قالیباف: وزیر کشور پذیرفت که معاون اش خطا کرده؛ فرصت دو هفته‌ای خواست تا جایگزین او مشخص شود
رئیس مجلس گفت: وزیر کشور خواستند تا اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس جمهور(ادامه)
در ماجرای بخشنامه صادرشده اخیر از سوی وزارت‌کشور که به عدم دخالت نمایندگان به امور اجرایی در سال پایانی نمایندگی اشاره داشت، مجلس فوری و قاطعانه عمل کرد و حتی به گفته یکی از نمایندگان، حدود ۲۰۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور جمع‌آوری شد تا سرانجام وزارت کشور از موضع خود عقب‌نشینی و به سمت لغو این بخشنامه حرکت کند! کاش مجلس همیشه همینطور باشد!(يادداشت)
در ماجرای بخشنامه صادرشده اخیر از سوی وزارت‌کشور که به عدم دخالت نمایندگان به امور اجرایی در سال پایانی نمایندگی اشاره داشت، مجلس فوری و قاطعانه عمل کرد و حتی به گفته یکی از نمایندگان، حدود ۲۰۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور جمع‌آوری شد تا سرانجام وزارت کشور از موضع خود عقب‌نشینی و به سمت لغو این بخشنامه حرکت کند!(ادامه)

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: براساس پیگیری‌هایی که از سامانه داخلی مجلس و همچنین پرس وجو از برخی نمایندگان داشتم، نمایندگان گفتند ۲۰۰ امضا برای استیضاح ثبت نشده است. من نمی‌دانم استیضاح منتفی شده یا نه، ولی اعلام وصول نشده است. خبر جمع‌آوری ۲۰۰ امضا برای استیضاح وزیر کشور صحت ندارد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: براساس پیگیری‌هایی که از سامانه داخلی مجلس و همچنین پرس وجو از برخی نمایندگان داشتم، نمایندگان گفتند ۲۰۰ امضا برای استیضاح ثبت نشده است. من نمی‌دانم استیضاح منتفی شده یا نه، ولی اعلام وصول نشده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. جمهوریت-نمایندگان مجلس استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. استیضاح وزیر کشور با بیش از ۲۰۰ امضا کلید خورد
نمایندگان مجلس استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. جمهوریت-نمایندگان مجلس استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند.(ادامه)
 توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید. نامه انتقادی «افشاگر شاسی‌بلندها» / آقای رئیس مجلس! از ملت «عذرخواهی» کنید
توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.(ادامه)
محمدمبرا الزامات توسعه مازندران؛ منابع، قوانین یا نگرش ؟(يادداشت)
محمدمبرا(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد. ۳ گزینه احتمالی برای سکانداری وزارت صمت
شمال نیوز : شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا دولت طی روزهای آینده، گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست وزارت صمت را معرفی خواهد کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم. بابایی کارنامی : کابینه دولت سیزدهم باید یک مازندرانی داشته باشد
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: این گلایه وجود دارد که در دولت مردمی آیت الله رئیسی یک مازندرانی وجود ندارد و این اتفاق باید بیافتد که از این استان یک وزیر داشته باشیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.