.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به موجب ماده یک طرح مذکور، تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه مشمول‌ ماده ۲۹ قانون ۵ ساله ششم قانون توسعه ایران از این پس نیروها باید به شکل رسمی یا قراردادی استخدام شوند. جزییات طرح جدید تغییر شرایط استخدام‌های دولتی/ همه نیروها باید رسمی یا قراردادی استخدام شوند
به موجب ماده یک طرح مذکور، تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه مشمول‌ ماده ۲۹ قانون ۵ ساله ششم قانون توسعه ایران از این پس نیروها باید به شکل رسمی یا قراردادی استخدام شوند.(ادامه)
اولین اخراجی کابینه رئیسی کیست؟
شرق در گزارشی گمانه‌زنی‌ها درباره اولین فردی که ازکابینه ابراهیم رئیسی کنار گذاشته می‌شود را بررسی کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور با صدور حکمی سید مسعود میرکاظمی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد. مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه شد
رئیس جمهور با صدور حکمی سید مسعود میرکاظمی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد.(ادامه)
پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مجلس یکدست اصولگرا به کل کابینه رئیسی رأی مثبت خواهد داد. ۱۶ سال پیش هم کابینه اول احمدی‌نژاد با مجلسی اصولگرا روبه‌رو شد، اما چهار عضو کابینه قادر به گرفتن رأی اعتماد از مجلس نشدند. پیش‌بینی‌ رای مجلس به کابینه رئیسی / افزایش تعداد جلسات علنی مجلس برای تسریع بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی
پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مجلس یکدست اصولگرا به کل کابینه رئیسی رأی مثبت خواهد داد. ۱۶ سال پیش هم کابینه اول احمدی‌نژاد با مجلسی اصولگرا روبه‌رو شد، اما چهار عضو کابینه قادر به گرفتن رأی اعتماد از مجلس نشدند.(ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. حالا دیگر پشیمانی سودی ندارد / ضعیف ترین، فرسوده ترین و ناکارآمدترین کابینه بعد از انقلاب را تشکیل دادید/ ارزش پول ملی علیرغم ادعا و وعده شما برای تقویت آن ، حدود800 درصد سقوط کرده است
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. (ادامه)
این چهره ها در دولت روحانی غیب شدند
دولت روحانی رو به پایان است اما برخی از نیروهای آن خیلی زودتر از دولت حذف و کنارگذاشته شدند. برخی از آنان حتی غیب شده و خبری ازشان نیست.(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
نماینده مجلس، آذری‌جهرمی و رحمانی‌فضلی را تهدید کرد
نماینده مردم قم در یک توییت با انتقاد از وزیر کشور و ارتباطات در برگزاری انتخابات، این وزرا را تهدید به استیضاح کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند. اگر نامزدها مردم را قانع کنند قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند مشارکت بالا می‌رود/ کسانی که نرفتن به پای صندوق را ترویج می‌کنند دلسوز مردم نیستند/ از افرادی که نجیبانه با تشخیص شورای نگهبان برخورد کردند تشکر می‌کنم(خبر)
رهبر انقلاب در دیدار امروز با نمایندگان مجلس، سخنان مهمی درباره شورای نگهبان و نگرانی‌ها درباره مشارکت مردم بیان کردند.(ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
برخی منابع خبری از شروع رایزنی‌ها برای استیضاح محمدجواد ظریف در مجلس شورای اسلامی و یا استعفای او خبر می‌دهند. ظریف برکنار می شود؟
برخی منابع خبری از شروع رایزنی‌ها برای استیضاح محمدجواد ظریف در مجلس شورای اسلامی و یا استعفای او خبر می‌دهند.(ادامه)

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود. باهنر راه نامزدی لاریجانی را بازکرد
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی  و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند. انتقاد تند بادامچیان از کاندیدا شدن هیات رئیسه مجلس در انتخابات ۱۴۰۰ /خاتمی و احمدی نژاد ظرفیتی برای نظام بودند اما...
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند.(ادامه)
علی بابائی کارنامی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: اگر استعفا دهید به خود و دولت خودتان خدمت کرده‌اید و به مردم نشان داده‌اید توان انجام کارهای کوچک مانند توزیع مرغ را نداشته‌اید.

ضرورت طرح مجدد سوال و استیضاح رئیس جمهور/ دولت توان مدیریت کارهای کوچک را ندارد
علی بابائی کارنامی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: اگر استعفا دهید به خود و دولت خودتان خدمت کرده‌اید و به مردم نشان داده‌اید توان انجام کارهای کوچک مانند توزیع مرغ را نداشته‌اید. (ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
شمال نیوز : سید مجتبی حکیم شهردار بابل ۱۷ روز پس از بازداشت، استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که از سوی اعضای شورا تایید و پذیرفته شد.
شهردار بابل استعفا داد / چند عضو شورا مخالف استیضاح بودند ؟
شمال نیوز : سید مجتبی حکیم شهردار بابل ۱۷ روز پس از بازداشت، استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که از سوی اعضای شورا تایید و پذیرفته شد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران و نایب رئیس اول هیئت رئیسه تحقیق وتفحص از شرکت دخانیات ایران گفت: کارخانجات دخانیات در سورک مازندران با کمتر از ۱۰ درصد ظرفیت کار می کنند. زارعی : کارخانجات دخانیات مازندران با ۱۰ درصد ظرفیت کار می کنند
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران و نایب رئیس اول هیئت رئیسه تحقیق وتفحص از شرکت دخانیات ایران گفت: کارخانجات دخانیات در سورک مازندران با کمتر از ۱۰ درصد ظرفیت کار می کنند.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در پی دستگیری شهردار این شهر بیانیه ای داد.
امام جمعه بابل به دستگیری‌ شهردار این شهر واکنش نشان داد
شمال نیوز: حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل در پی دستگیری شهردار این شهر بیانیه ای داد. (ادامه)
شمال نیوز : باید هزینه سوء استفاده‌های مالی، اقدام به تخلّف و کارهای خلاف قانون را برای مدیران بالا برد تا کسی –به‌ویژه مدیران- جرأت نکند از جایگاه خود در هر سطحی سوء استفاده .... هزینه‌های تخلّف مدیران را افزایش دهید
شمال نیوز : باید هزینه سوء استفاده‌های مالی، اقدام به تخلّف و کارهای خلاف قانون را برای مدیران بالا برد تا کسی –به‌ویژه مدیران- جرأت نکند از جایگاه خود در هر سطحی سوء استفاده ....(ادامه)
شمال نیوز :: شهردار بابل که سال ۹۷ با استیضاح شهردار سابق توسط شورای شهر بابل و با هشت رأی انتخاب شده بود به دلیل برخی تخلفات مالی بازداشت شد .... شهردار بابل بازداشت شد
شمال نیوز :: شهردار بابل که سال ۹۷ با استیضاح شهردار سابق توسط شورای شهر بابل و با هشت رأی انتخاب شده بود به دلیل برخی تخلفات مالی بازداشت شد ....(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر اقبال به حجت الاسلام رییسی در نظرسنجی‌ها از همه گزینه‌های دیگر بیشتر است و وی 24.7 درصد آرا را به خود اختصاص داده است .... زاکانی : اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰ یک اتوبوس نامزد دارند/ رئیسی و قالیباف به هیچ وجه با یکدیگر رقابت نخواهند کرد/ ظاهرا قرار است خروجی شورای وحدت لاریجانی باشد
شمال نیوز : این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر اقبال به حجت الاسلام رییسی در نظرسنجی‌ها از همه گزینه‌های دیگر بیشتر است و وی 24.7 درصد آرا را به خود اختصاص داده است ....(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است که برخی افراد ذیل عنوان انجمن بازی‌سازان مستقل با هشتگ‌سازی علیه اقدامات قانونی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجام وظایف قانونی‌اش در حوزه نظارت و اعطای مجوز به تولیدات این حوزه، سعی دارند با التزام نداشتن به قانون، تولیدات بدون مجوز خود را در سطح جامعه توزیع و منتشر کنند. .... پافشاری مشکوک در تولید و توزیع بازی‌های ضدخانواده / فرزندان ایران بی‌دفاع ماندند !
شمال نیوز : چند وقتی است که برخی افراد ذیل عنوان انجمن بازی‌سازان مستقل با هشتگ‌سازی علیه اقدامات قانونی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انجام وظایف قانونی‌اش در حوزه نظارت و اعطای مجوز به تولیدات این حوزه، سعی دارند با التزام نداشتن به قانون، تولیدات بدون مجوز خود را در سطح جامعه توزیع و منتشر کنند. ....(ادامه)
اولین حضور ترامپ در انظار عمومی پس از ریاست جمهوری + عکس
رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین حضور خود در انظار عمومی، با محافظت نیروهای سرویس مخفی در مجموعه گلف خود در فلوریدا حضور یافت.(ادامه)
اولین اظهارات ترامپ پس از ترک کاخ سفید
طی مصاحبه‌ای مطرح شد؛ رئیس جمهور سابق آمریکا بالاخره سکوت سه روزه خود را شکست و بار دیگر مدعی شد که برای احیاء قدرت خود کاری خواهد کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.