.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترامپ استیضاح شد
چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا در اقدامی بی‌سابقه برای دومین بار در مجلس نمایندگان این کشور استیضاح شد. (ادامه)
نیویورک تایمز بامداد جمعه گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به مشاورانش گفته است که قصد دارد خودش را عفو کند. افشای نقشه عجیب آخر ترامپ توسط نیویورک‌تایمز
نیویورک تایمز بامداد جمعه گزارش داد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به مشاورانش گفته است که قصد دارد خودش را عفو کند.(ادامه)
استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد
نماینده تهران از تقدیم طرح استیضاح وزیر اقتصاد به هیأت رییسه مجلس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جمعیت آبادگران گفت : با دارا بودن این ساختار سازمانی معیوب در مدیریت خرد و کلان کشور که بصورت مدیریت جزیره‌ایست نتیجه‌ای بهتر از این حاصل نخواهد شد و شک نکنید.... حسن بیادی: بگومگوی روحانی و قالیباف یعنی دهن‌کجی به مشکلات مردم/ مردم نه از دولت راضی‌اند و نه مجلس/ مجلس به جای استیضاح، فقط جیغ و داد می‌کند
شمال نیوز : دبیرکل جمعیت آبادگران گفت : با دارا بودن این ساختار سازمانی معیوب در مدیریت خرد و کلان کشور که بصورت مدیریت جزیره‌ایست نتیجه‌ای بهتر از این حاصل نخواهد شد و شک نکنید....(ادامه)
دستمزد کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بر اساس برآوردی که مجلس دارد، حداقل باید ۳۵ درصد به دستمزد کارگران اضافه شود. این برآورد بر اساس آمایش چند ساله صورت گرفته است.(ادامه)

گویا برخی از استانداران دوران وزارت کشور عبدالواحد موسوی‌لاری از او درخواست کرده‌اند نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شود؛ خبری که فارغ از نام‌های درخواست‌کنندگان، نام موسوی‌ لاری را به فهرست نسبتا بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری اضافه می‌کند. یک نام به فهرست بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری اضافه شد
گویا برخی از استانداران دوران وزارت کشور عبدالواحد موسوی‌لاری از او درخواست کرده‌اند نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ شود؛ خبری که فارغ از نام‌های درخواست‌کنندگان، نام موسوی‌ لاری را به فهرست نسبتا بلندبالای نامزدهای احتمالی ریاست‌جمهوری اضافه می‌کند.(ادامه)
۵ ایرانی در دولت بایدن حضور خواهند داشت+ بیوگرافی
حالا از بین ایرانی- آمریکایی‌ها، تعدادی در تیم انتقالی کابینه بایدن نیز حضور دارند، افرادی که می‌توانند پتانسیل نهفته‌ای برای کاستن از بار دشمنی میان ایران و آمریکا باشند.(ادامه)
خط و نشان یک نماینده برای دولت و روحانی
عباس مقتدایی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در حساب توئیتری خود به شدت از عملکرد دولت و شخص روحانی انتقاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای شهر ساری در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌‌های روی میز برای انتخاب شهردار ساری گفت: انتخاب سرپرست برای شهرداری یا شهردار تابع شرایطی است، که باید این شرایط فراهم شود. به زودی سرپرست شهرداری انتخاب می‌شود / تشریح زوایای انتخاب شهردار جدید ساری
شمال نیوز : عضو شورای شهر ساری در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌‌های روی میز برای انتخاب شهردار ساری گفت: انتخاب سرپرست برای شهرداری یا شهردار تابع شرایطی است، که باید این شرایط فراهم شود.(ادامه)
 با استیضاح وزیر اقتصاد، یک پیام را به دنیا و آمریکا مخابره خواهیم کرد و آن این که فشارهای حداکثری پاسخ داده و وزیر اقتصاد ایران به همین دلیل استیضاح شده است. این باعث خواهد شد که فشارها بیشتر از گذشته شود. استیضاح وزیر اقتصاد چه پیامی را به رئیس جمهور جدید آمریکا مخابره خواهد کرد؟
با استیضاح وزیر اقتصاد، یک پیام را به دنیا و آمریکا مخابره خواهیم کرد و آن این که فشارهای حداکثری پاسخ داده و وزیر اقتصاد ایران به همین دلیل استیضاح شده است. این باعث خواهد شد که فشارها بیشتر از گذشته شود.(ادامه)
نامه رهبر انقلاب به رییس مجلس در نهی استیضاح +عکس
مجتبی توانگر نماینده مجلس در صفحه شخصی توییتری خود نامه رهبرانقلاب به رییس مجلس درباره نهی استیضاح در ماههای پایانی دولت را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود .... اخبار انتخابات ۱۴۰۰ در اردوگاه اصلاح طلبان/ وزرای روحانی نمی‌آیند / از زنگنه و آخوندی تا اردکانیان و ظریف چه خبر ؟
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود ....(ادامه)
حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، گفته است: اصولگرایان شاید بتوانند با اکثریت افرادی که در مجلس شورای اسلامی دارند قاعده و روش انتخابات را عوض کنند و از شر انتخابات ریاست‌جمهوری خلاص شوند و به چگونگی رسیدن به پست نخست‌وزیری بیندیشند. اصولگرایان ‌دنبال نخست‌وزیری هستند؟
حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، گفته است: اصولگرایان شاید بتوانند با اکثریت افرادی که در مجلس شورای اسلامی دارند قاعده و روش انتخابات را عوض کنند و از شر انتخابات ریاست‌جمهوری خلاص شوند و به چگونگی رسیدن به پست نخست‌وزیری بیندیشند.(ادامه)
شمال نیوز : دوستداران محیط زیست و ایران سبز و شمال زیبا نیک می دانند و آگاهند؛ توجه به محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن به ترتیب یاد شده، در واقع، بیان همان دغدغه های زیست محیطی و  .... - محمدرضا زمانی درمزاری ، کنشگر حقوقی و محیط زیست و وکیل پایه یک دادگستری - از دغدغه های زیست محیطی استاد حسین اسلامی ساروی تا ضرورت توقف فوری انتقال آب مازندران
شمال نیوز : دوستداران محیط زیست و ایران سبز و شمال زیبا نیک می دانند و آگاهند؛ توجه به محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن به ترتیب یاد شده، در واقع، بیان همان دغدغه های زیست محیطی و .... - محمدرضا زمانی درمزاری ، کنشگر حقوقی و محیط زیست و وکیل پایه یک دادگستری -(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
وی گفت: بنده در صحبتی که با آقای قالیباف در دیدار مجمع نمایندگان استان داشتم، گفتند قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نخواهم کرد.
قول قالیباف برای عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری
وی گفت: بنده در صحبتی که با آقای قالیباف در دیدار مجمع نمایندگان استان داشتم، گفتند قطعاً در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت نخواهم کرد. (ادامه)
از 11 رای مأخوذه، 8 عضو شورای اسلامی شهر رشت با استیضاح وی موافق بودند و او از سمت خود برکنار شد. شهردار رشت برکنار شد / معرفی سرپرست شهرداری
از 11 رای مأخوذه، 8 عضو شورای اسلامی شهر رشت با استیضاح وی موافق بودند و او از سمت خود برکنار شد.(ادامه)
جلسه استیضاح شهردار رشت لغو شد
جلسه استیضاح شهردار رشت بنا به دلایل نامعلومی لغو شد.(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : پیشنهاد ما به دولت این بود که اجازه بدهند حدود 10 روز از فصل پاییز طی شود تا بتوان آمار دقیقتری از میزان مبتلایان در این فصل به خصوص زمانی که بسیاری از مردم از سفر بازگشته اند به دست آورد .... با بازگشایی مدارس با موج سوم کرونا مواجه خواهیم شد / نقش مافیای مدارس غیر انتفاعی در تشکیل کلاس های حضوری
شمال نیوز : پیشنهاد ما به دولت این بود که اجازه بدهند حدود 10 روز از فصل پاییز طی شود تا بتوان آمار دقیقتری از میزان مبتلایان در این فصل به خصوص زمانی که بسیاری از مردم از سفر بازگشته اند به دست آورد ....(ادامه)
امضای ۲۰۰نماینده مجلس پای شکایت از زنگنه
نماینده نجف آباد در مجلس از افزایش تعداد امضا‌های شکایت نمایندگان از زنگنه به ۲۰۰ امضا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. نامه ۱۱۴ نفر از نمایندگان مجلس به رؤسای قوا در مورد استمرار وزارت زنگنه
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تعداد ۱۱۴ از نمایندگان در نامه‌ای به قوای سه‌گانه مخالفت خود را با ادامه وزارت بیژن نامدار زنگنه در وزارت نفت اعلام کردند. (ادامه)
باهنر: برخی کاندیداهای ۱۴۰۰ را باید صادر کنیم
محمدرضا باهنر گفت: یکی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور باید این باشد که دست بر روی مسائلی که حساسیت برانگیز است، نگذارد و کشور را با حاشیه‌های بی‌فایده مواجه نکند. این طور نباید که یکی بیاید بگوید "بگم یا نگم" و دیگری بگوید "لوله‌اش می‌کنم" و از این طریق رای مردم را جلب کند. (ادامه)
استاندار سابق گیلان در جمع گزینه های روحانی برای وزارت صمت،
هرچقدر دولت اول روحانی دولت باثباتی بود که عمر وزرای آن طولانی بود و به تبع آن وضعیت معیشت مردم بهتر از شرایط کنونی بود، در دولت دوم او شرایط به کلی تغییر کرد و وزرا یکی یکی یا جابجا شدند یا برکنار یا استیضاح. در این میان هیچ وزارتخانه‌ای به اندازه ...(ادامه)
استیضاح «زنگنه» در مجلس کلید خورد
نماینده مردم دشتستان از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر نفت در مجلس خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز  با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» .... باز هم سخن از نظام پارلمانی / مجلس یازدهم آغازگر تغییر بزرگ؟
شمال نیوز با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» ....(ادامه)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است. درباره افشاگری تکراری میرسلیم علیه قالیباف(يادداشت)
سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در یکی دو ماه اخیر در مصاحبه‌هایی علیه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی موضع‌گیری کرده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.