.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است.
دیدار جانشین فراجا با نماینده ولی فقیه در مازندران
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است. (ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود .... کسانی که از مدیر کل ارشاد گیلان حمایت کردند؛ آیا فساد مدیر دولتی، شائبه است؟
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود ....(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره بر اهمیت تلاش برای تامین خواسته‌های مردم و رفع مشکلات با تکیه بر خردمندی، تدبیر، هماهنگی و هم‌افزایی، بر نظارت وزارتخانه‌های ذی‌ربط بر فرآیند زنجیره تولید تا مصرف تاکید کرد / از ظرفیت اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی استفاده شود ....(خبر)
(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
 پس از اعلام گزارشی توسط ضابطان دادگستری مبنی بر برپایی یک پارتی مختلط و به همراه شرب خمر در .... لو رفتن پارتی دختر و پسرهای بابلی / پلیس وارد عمل شد
پس از اعلام گزارشی توسط ضابطان دادگستری مبنی بر برپایی یک پارتی مختلط و به همراه شرب خمر در ....(ادامه)
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. دستور جدی وزیر کشور به استانداران درباره حجاب کارمندان/ حجاب را رعایت نکردند تذکر دهید؛ گوش نکردندباید تغییر کنند
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)
رئیس پلیس تل‌آویو با اشاره به مداخلات کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست سرکوب بیشتر معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد. رئیس پلیس تل‌آویو استعفا داد
رئیس پلیس تل‌آویو با اشاره به مداخلات کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست سرکوب بیشتر معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند. اعدام، عاقبت تجاوز و دست درازی به نوامیس مردم در مؤسسه زیبایی غیرمجاز
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
شمال نیوز : مخترع ملی ایران هنوز خودش را یک دانش آموخته معمولی از دبیرستان شاهپور (دکتر بهشتی)رشت می داند و بس .... گفت وگو با برنده جایزه نیکلا تسلا ۲۰۲۲ ؛ وفاداری بنیاد اعتماد
شمال نیوز : مخترع ملی ایران هنوز خودش را یک دانش آموخته معمولی از دبیرستان شاهپور (دکتر بهشتی)رشت می داند و بس ....(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
شمال نیوز: تصویر بازنشر شده از حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در کنار فردی به نام حسین سلاح‌ورزی که اخیراً در مورد صلاحیت نامبرده برای نامزدی در انتخابات اتاق بازرگانی .... واکنش قوه قضائیه به انتشار جنجالی تصویر مشترک اژه‌ای و سلاح ورزی+ عکس
شمال نیوز: تصویر بازنشر شده از حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در کنار فردی به نام حسین سلاح‌ورزی که اخیراً در مورد صلاحیت نامبرده برای نامزدی در انتخابات اتاق بازرگانی ....(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
سیره بهشتی و صورت‌بندی رفتار قضایی امروزما به «بهشتی» محتاجیم، حتی بیشتر از دهه ۶۰. گستره امروز و رویداد‌های متنوعی که اتفاق می‌افتد، این نیاز را نوبه‌نو می‌کند. سیره بهشتی و صورت‌بندی رفتار قضایی امروز(يادداشت)
سیره بهشتی و صورت‌بندی رفتار قضایی امروزما به «بهشتی» محتاجیم، حتی بیشتر از دهه ۶۰. گستره امروز و رویداد‌های متنوعی که اتفاق می‌افتد، این نیاز را نوبه‌نو می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
بررسی اتفاقات همایش اتومبیلرانی وارد سومین هفته خود شده، اما هنوز برخوردی با مقصران صورت نگرفته است. این در شرایطی است که فیلمی جدید از هنجارشکنی رخ داده در این همایش منتشر شده است. هنجارشکنی جدید در همایش اتومبیلرانی/ وزارت ورزش همچنان تماشاگر و بیانیه‌ دهنده!
بررسی اتفاقات همایش اتومبیلرانی وارد سومین هفته خود شده، اما هنوز برخوردی با مقصران صورت نگرفته است. این در شرایطی است که فیلمی جدید از هنجارشکنی رخ داده در این همایش منتشر شده است.(ادامه)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد نگاهی به سیره اخلاقی و رفتاری و جایگاه علمی ممتاز امام محمد باقر (ع)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد(ادامه)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است. شهدا قهرمانان کشورند، اهالی هنر برای نسل جوان الگو سازی کنند / خانواده‌های شهدا نقش مهمی در بیان خاطرات و الگو سازی دارند / شهدا به ایران عزت و سرافرازی بخشیدند/ خاطرات شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود(خبر)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.(ادامه)
اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید. خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر
اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.(ادامه)
ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده/ هیچ کسی امروز نمی‌تواند از واردات و صادرات ما جلوگیری کند/ امن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به ماست / ملت ایران تمام فشارها را خنثی کرده است ....(خبر)
(ادامه)
به بهانه روز ازدواج از نحوه مطرح کردن سوالات معکوس و خلاقانه گفته‌ایم. کاربردی ترین سوالات جلسه خواستگاری
به بهانه روز ازدواج از نحوه مطرح کردن سوالات معکوس و خلاقانه گفته‌ایم.(ادامه)
۲ محکوم به قصاص در شهرستان تنکابن پس از ۱۸ سال در قالب پویش «به احترام امام رئوف، می‌بخشم» آزاد شدند. آزادی ۲ محکوم به قصاص پس از ۱۸ سال
۲ محکوم به قصاص در شهرستان تنکابن پس از ۱۸ سال در قالب پویش «به احترام امام رئوف، می‌بخشم» آزاد شدند.(ادامه)
 توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید. نامه انتقادی «افشاگر شاسی‌بلندها» / آقای رئیس مجلس! از ملت «عذرخواهی» کنید
توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.(ادامه)
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند. گلایه دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد
دادستان کل کشور از وزیر اقتصاد خواست اسامی مسئولانی که در اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با همکاری نمی‌کنند را اعلام کند.(ادامه)
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است. خانواده آقای رئیس جمهور، غرق در فساد اخلاقی!
رسوایی اخلاقی خانواده بایدن از زمان انتخابات آمریکا تا کنون تیتر یک رسانه‌های غربی شده است.(ادامه)
رستوران و کافی شاپ مجموعه تفریحی شهر سبز تله کابین رامسر بعلت رعایت نکردن شئونات اسلامی و اخلاقی پلمب شدند. رقص مختلط مشتریان دو واحد صنفی را در رامسر پلمب کرد
رستوران و کافی شاپ مجموعه تفریحی شهر سبز تله کابین رامسر بعلت رعایت نکردن شئونات اسلامی و اخلاقی پلمب شدند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.