.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارشناس اینترنشنال در خصوص علت جدایی برخی مجریان و سایر عوامل این شبکه گفت: این افراد اخراج شده‌ و تجاوز جنسی و پولشویی علت اصلی درگیری داخلی در اینترنشنال است. افشاگری کارشناس اینترنشنال از تجاوز جنسی و پولشویی در این شبکه
کارشناس اینترنشنال در خصوص علت جدایی برخی مجریان و سایر عوامل این شبکه گفت: این افراد اخراج شده‌ و تجاوز جنسی و پولشویی علت اصلی درگیری داخلی در اینترنشنال است.(ادامه)
شمال نیوز : اساساً آموزش و پرورش مقوله ای است به عهده حاکمیت و در این زمینه باید برای همه مردم، به یک اندازه، فرصت و امکانات گذاشته شود؛ اجازه ورود به بخش خصوصی در این زمینه باید به صورت موردی، استثنائی و با ملاحظات و احتیاط همراه باشد .... چند نکته در مورد اظهارنظر جنجالی مراد صحرایی/ آقای وزیر! آموزش و پرورش با خودرو و کالاهای دیگر فرق می‌کند
شمال نیوز : اساساً آموزش و پرورش مقوله ای است به عهده حاکمیت و در این زمینه باید برای همه مردم، به یک اندازه، فرصت و امکانات گذاشته شود؛ اجازه ورود به بخش خصوصی در این زمینه باید به صورت موردی، استثنائی و با ملاحظات و احتیاط همراه باشد ....(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
ما متوجه خط سیاسی آشوب و فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی هستیم/ باید مراقب زمینه‌های شعله ور شدن این فتنه‌ها در کشور باشیم/ همه بدهکار انقلاب و شهدا هستیم/ ایستادن پای این مکتب هزینه دارد ....(خبر)
(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز:

احکام اعضاء هیأت نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران با حکم رئیس هیأت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابلاغ شد. اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در مازندران مشخص شدند+اسامی
شمال نیوز: احکام اعضاء هیأت نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران با حکم رئیس هیأت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابلاغ شد.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه اعضای گروه واگنر را موظف کرد به صورت رسمی سوگند وفاداری به دولت روسیه را امضا کنند. پوتین به نیروهای واگنر دستور داد سوگند وفاداری امضا کنند
رئیس جمهور روسیه اعضای گروه واگنر را موظف کرد به صورت رسمی سوگند وفاداری به دولت روسیه را امضا کنند.(ادامه)
بازیکن مصری که مورد نظر استقلال است با منتشر کردن عکسی از بیماری خود خبر داد. بازیکن مورد نظر استقلال بیمار است +عکس
بازیکن مصری که مورد نظر استقلال است با منتشر کردن عکسی از بیماری خود خبر داد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از تایید رای متهمان پرونده شهید عجمیان که در ۱۲ آبان سال گذشته به شهادت رسید در دیوانعالی کشور خبر داد. تایید احکام متهمان پرونده شهادت شهید عجمیان
رئیس کل دادگستری استان البرز از تایید رای متهمان پرونده شهید عجمیان که در ۱۲ آبان سال گذشته به شهادت رسید در دیوانعالی کشور خبر داد. (ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
علیرضا زاکانی، شهردار تهران به‌ عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد. شهردار تهران دستیار ویژه رئیسی شد
علیرضا زاکانی، شهردار تهران به‌ عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران شد.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا دانش‌آموزان، ابزار دشمنان نشوند / مدرسه فقط محلی برای آموزش دانش نیست و باید بر حفظ هویت فرهنگی، دینی و معرفتی جوانان ما کار کند ....(خبر)
(ادامه)
انسان موجودی چندبعدی است و به‏ لحاظ هویتی دارای لایه‌های مختلف فکری و روانی و معنوی است. دین اسلام که برنامۀ جامع تربیت و رشد انسان است قطعا به این لایه‌های چندگانه نظر دارد. از این منظر اهمیت تربیت عواطف و تمایلات و احساسات بشر (تربیت گرایش‏ها) از تربیت عقلی و فکری او (تربیت بینشی) کم‏تر نیست. پوشش؛ قطعه ای از پازل بزرگ منطق حجاب(يادداشت)
انسان موجودی چندبعدی است و به‏ لحاظ هویتی دارای لایه‌های مختلف فکری و روانی و معنوی است. دین اسلام که برنامۀ جامع تربیت و رشد انسان است قطعا به این لایه‌های چندگانه نظر دارد. از این منظر اهمیت تربیت عواطف و تمایلات و احساسات بشر (تربیت گرایش‏ها) از تربیت عقلی و فکری او (تربیت بینشی) کم‏تر نیست.(ادامه)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. عقابی که هرگز آشیان نخواست!(يادداشت)
بسیاری از ما از تدین و تقوای شهید عباس بابایی حتی در دوران آموزش خلبانی در امریکا شنیده ایم؛ این که در اتاق ژنرال آمریکایی نماز خوانده است یا در خوابگاه از عبادت سر وقت و ذکر نیمه شب دست برنداشته است. یا اینکه برای غلبه بر نفس و دور کردن شیطان، می دویده است. اما کمتر شنیده این که او پای برهنه به میان عزاداران حسینی می آمد و با صدای زیبایش نوحه می خواند. یا اینکه . او در گرما منتظر ماند و خود را معرفی نکرد که زودتر داخل پادگان راهش دهند. (ادامه)
اشمال نیوز:  خیرا با هدف برهم زدن آرامش ذهنی جامعه، فیلم مبتذلی در فضای مجازی منتشر و به فرزند استاندار ... ماجرای فیلم غیر اخلاقی منتسب به فرزند استاندار چیست؟
اشمال نیوز: خیرا با هدف برهم زدن آرامش ذهنی جامعه، فیلم مبتذلی در فضای مجازی منتشر و به فرزند استاندار ...(ادامه)
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است.
دیدار جانشین فراجا با نماینده ولی فقیه در مازندران
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است. (ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود .... کسانی که از مدیر کل ارشاد گیلان حمایت کردند؛ آیا فساد مدیر دولتی، شائبه است؟
مجتبی ذوالنور، نایب‌رئیس مجلس گفت: «اگر اتفاقی افتاده باشد دستگاه‌های امنیتی و قضایی بررسی می‌کنند اما چون اثبات نشده است اگر در تریبون‌های عمومی یا ملی مطرح شود ....(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره بر اهمیت تلاش برای تامین خواسته‌های مردم و رفع مشکلات با تکیه بر خردمندی، تدبیر، هماهنگی و هم‌افزایی، بر نظارت وزارتخانه‌های ذی‌ربط بر فرآیند زنجیره تولید تا مصرف تاکید کرد / از ظرفیت اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی استفاده شود ....(خبر)
(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
 پس از اعلام گزارشی توسط ضابطان دادگستری مبنی بر برپایی یک پارتی مختلط و به همراه شرب خمر در .... لو رفتن پارتی دختر و پسرهای بابلی / پلیس وارد عمل شد
پس از اعلام گزارشی توسط ضابطان دادگستری مبنی بر برپایی یک پارتی مختلط و به همراه شرب خمر در ....(ادامه)
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. دستور جدی وزیر کشور به استانداران درباره حجاب کارمندان/ حجاب را رعایت نکردند تذکر دهید؛ گوش نکردندباید تغییر کنند
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)
رئیس پلیس تل‌آویو با اشاره به مداخلات کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست سرکوب بیشتر معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد. رئیس پلیس تل‌آویو استعفا داد
رئیس پلیس تل‌آویو با اشاره به مداخلات کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست سرکوب بیشتر معترضان علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی استعفای خود را اعلام کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.