.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. نبویان با ۵۹۷ هزار رای نفر اول شد؛ قالیباف با ۴۴۷ هزار رای چهارم / ۱۴ نفر مستقیم به مجلس راه یافتند / ۳۲ نفر برای رقابت بر سر ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم رفتند / تعداد آرای صحیح استان تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار رای(خبر)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد. نتایج رسمی اولیه انتخابات مجلس در تهران اعلام شد (+اسامی و آرا )
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد.
آمار غیررسمی اولیه از ۷۰۰ صندوق تهران منتشر شد / نبویان و رسایی و قالیباف در صدر لیست
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد. (ادامه)
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد. لیست ائتلاف «امناء» هم منتشر شد/ سرلیست؛ رسایی
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد.(ادامه)
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دیرینه بشر تأمین رفاه و رفع فقر بوده است. راهکار‌های فقرزدایی در نهج‌البلاغه
یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دیرینه بشر تأمین رفاه و رفع فقر بوده است.(ادامه)
امروز در دومین روز نمایشگاه مطبوعات، قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران و محمدجواد شفیعی، موسی رضازاده و محمدمهدی براء بازپرس ویژه قتل میهمان غرفه همشهری شدند. حرفهای عجیب بازپرس جنایی تهران درباره زنان قاتل
امروز در دومین روز نمایشگاه مطبوعات، قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران و محمدجواد شفیعی، موسی رضازاده و محمدمهدی براء بازپرس ویژه قتل میهمان غرفه همشهری شدند.(ادامه)
یک روزنامه‌ آمریکایی فاش کرد از زمان آغاز جنگ اوکراین، واشنگتن سود قابل توجهی را از فروش تسلیحات بدست آورده است. سود آمریکا از جنگ‌های جهان
یک روزنامه‌ آمریکایی فاش کرد از زمان آغاز جنگ اوکراین، واشنگتن سود قابل توجهی را از فروش تسلیحات بدست آورده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
قصه قالیباف و رائفی‌پور چیست؟
(ادامه)
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که طی روز گذشته، ۸ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است. حزب‌الله: ۸ عملیات علیه اسراییل در یک روز انجام دادیم
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که طی روز گذشته، ۸ عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.(ادامه)
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند. ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند دو روز محوری و سرنوشت‌ساز انقلاب هستند
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند.(ادامه)
بهانه های بنی اسرائیلی انتخابات(يادداشت)
(ادامه)
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم. خبرهای جدید حداد عادل از لیست ۳۰ نفره شورای ائتلاف
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: باید به‌زودی لیست سی نفره به مردم معرفی کنیم و در قدم اول بر حسب تخصص، داوطلبان را تفکیک می‌کنیم.(ادامه)
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد. استرداد ۶ متهم فراری به کشور
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است. کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
واكنش حسين شريعتمدارى به ردصلاحيت روحانى
كيهان: حسین شریعتمداری، مدير كيهان گفت:(ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خبر داد که در ادامه پاسخگویی به حملات آمریکا و انگلیس، یک کشتی نظامی واشنگتن را در خلیج عدن هدف قرار داده است. حمله یمن به کشتی آمریکایی در خلیج عدن
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خبر داد که در ادامه پاسخگویی به حملات آمریکا و انگلیس، یک کشتی نظامی واشنگتن را در خلیج عدن هدف قرار داده است.(ادامه)
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت. سید حسن نصرالله: آماده جنگ هستیم و هیچ هراسی از آن نداریم
دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت بزرگداشت فرمانده شهید حزب الله «وسام حسن طویل» ملقب به حاج جواد، سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد . کلنگی که «سلاجقه» در مازندران شکست «اشتغال» نام داشت !
شمال نیوز : این‌که «علی سلاجقه» با غرور و افتخار ادعا می‌کند کلنگی که «احمد وحیدی» برزمین زد را شکسته است را باید حمل بر خاصیتی کرد که در برخی کتب اخلاقی درخصوص تأثیرات سوء «قدرت» آورده و نوشتند «قدرت»، انسان را کور و کر می‌کند به‌ویژه اگر فردی ظرفیت و اندازه جایگاهی که به وی سپرده می‌شود را نداشته نباشد .(ادامه)
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم. با فرزندی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند چگونه رفتار کنیم؟
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم.(ادامه)
شمال نیوز : مهران غفوریان به جنایت تروریستی کرمان واکنش نشان داد و گفت: اگر کسی حتی با جمهوری اسلامی مخالف است، نباید برای کشتار مردم ابراز خوشحالی کند. کسی را که از کشتار انسان‌های بی‌گناه ابراز شادی می‌کند، باید در تیمارستان و به دور از دیگر بیماران روانی بستری کرد
شمال نیوز : مهران غفوریان به جنایت تروریستی کرمان واکنش نشان داد و گفت: اگر کسی حتی با جمهوری اسلامی مخالف است، نباید برای کشتار مردم ابراز خوشحالی کند.(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند. همسر مقتول منکر اجاره آدمکش شد
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند.(ادامه)
حزب‌الله لبنان ادعا‌های فیگارو درباره جزئیات عملیات طوفان الاقصی را تکذیب کرد و این کار را نشانه سقوط اخلاقی رسانه‌های غربی دانست. حزب‌الله: ادعای روزنامه «فیگارو» درباره عملیات طوفان الاقصی کذب محض است
حزب‌الله لبنان ادعا‌های فیگارو درباره جزئیات عملیات طوفان الاقصی را تکذیب کرد و این کار را نشانه سقوط اخلاقی رسانه‌های غربی دانست.(ادامه)
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله، در سخنانی تاکید کرد که دفاع از برادرانمان در فلسطین مورد اجماع همه مردم یمن است. ارتش یمن مشتاق رویارویی با آمریکا است
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله، در سخنانی تاکید کرد که دفاع از برادرانمان در فلسطین مورد اجماع همه مردم یمن است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است .... تخلیه فاضلاب در حاشیه زندگی ؛ از بی عملی مسئولان تا بی مسئولیتی شهروندان !
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.607 seconds.