.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به مازندران سفر کرد. (ادامه)
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دریایی یک کشتی تجاری را پس آنکه از دستور توقف امتناع کرد با موشک هدف قرار داد. یمن: نیروی دریایی ارتش کشتی تجاری «ام‌اس‌سی یونایتد» را با موشک هدف قرار داد
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که نیروی دریایی یک کشتی تجاری را پس آنکه از دستور توقف امتناع کرد با موشک هدف قرار داد.(ادامه)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد. کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند/ اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد/ غزه آمریکا و غرب را بی‌آبرو کرد/ چهار خصوصیت الزامی انتخابات؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت (خبر)
رهبر انقلاب با تاکید براینکه همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، فرمودند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.(ادامه)
همیشه آرزوی جنگ مستقیم با اسرائیل و آمریکا را داریم/ ما از آمریکا نمی‌ترسیم و همۀ ملت یمن مقابل آن‌ها خواهند ایستاد/ به اروپایی‌ها توصیه می‌کنیم منافع خودشان را به خطر نیندازند ....(خبر)
(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عامل هتک حرمت آمر به معروف در این شهرستان خبر داد. عامل هتک حرمت به آمر به معروف گلستانی دستگیر شد
فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری عامل هتک حرمت آمر به معروف در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا و از مسئولان دولت احمدی نژاد گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی ... وزارت رفاه، خانه امن جبهه پایداری ست / هر کجا هلدینگ اقتصادی هست، اینها حضور دارند
عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا و از مسئولان دولت احمدی نژاد گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی ...(ادامه)
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید! خودزنی عجیب هم‌میهن به خاطر عقده‌گشایی علیه نظام
روزنامه هم‌میهن می‌گوید: استرداد و بازداشت امیرحسین مقصودلو(تتلو)، نماد عصیان یک نسل است و باید بررسی کرد که او چطور از خواندن روی ناو ارتش به استرداد به عنوان مجرم رسید!(ادامه)
عربستان سعودی، از آمریکا خواست در موضوع توقیف کشتی‌ها در دریای سرخ توسط ارتش ملی یمن، خویشتن‌داری کند. درخواست عربستان از آمریکا درمورد یمن
عربستان سعودی، از آمریکا خواست در موضوع توقیف کشتی‌ها در دریای سرخ توسط ارتش ملی یمن، خویشتن‌داری کند.(ادامه)
امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در ترکیه به علت شکایت‌های خصوصی متعدد بازداشت شده بود دقایقی پیش در مرز بازرگان تحویل ایران شد. استرداد امیر تتلو به ایران؛ چه چیزی در انتظار این خواننده است؟
امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو که در ترکیه به علت شکایت‌های خصوصی متعدد بازداشت شده بود دقایقی پیش در مرز بازرگان تحویل ایران شد.(ادامه)
مرد جوان که مدعی بود همسرش به خاطر درد دل با اطرافیان تمام جزئیات زندگی مشترکشان را برملا کرده است برای درخواست طلاق به دادگاه خانواده رفت. طلاق به خاطر درددل عروس با دیگران
مرد جوان که مدعی بود همسرش به خاطر درد دل با اطرافیان تمام جزئیات زندگی مشترکشان را برملا کرده است برای درخواست طلاق به دادگاه خانواده رفت.(ادامه)
مردی که مدعی است همسرش را به خاطر رابطه پنهانی با همسایه به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. محاکمه مردی که همسرش را با میله بارفیکس کشت
مردی که مدعی است همسرش را به خاطر رابطه پنهانی با همسایه به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود . دستور ویژه رئیس جمهور برای برخورد با برخی تخلفات مدیریتی در مازندران + نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز : رویدادهای حیرت انگیز بخش های مختلف این استان که موجب دلسردی و نگرانی جریان انقلاب و مردم مومن و انقلابی این خطه شد ، موجب گردید تا رئیس جمهور با ورود شجاعانه و مستقیم به این موضوع خواستار برخورد با عناصر مخل در پیشبرد سیاست های دولت مردمی سیزدهم در مازندران شود .(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
در آستانه فرارسیدن «هفته بسیج»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد: بیست جمله از رهبر معطم انقلاب درباره «بسیج»
در آستانه فرارسیدن «هفته بسیج»، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله‌ی برگزیده از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در این‌باره، منتشر کرد:(ادامه)
المیادین در خبری فوری اعلام کرد: یک کشتی اسرائیلی با ۵۲ خدمه توسط انصارالله یمن در دریای سرخ توقیف شد. المیادین: یمن یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ توقیف کرد
المیادین در خبری فوری اعلام کرد: یک کشتی اسرائیلی با ۵۲ خدمه توسط انصارالله یمن در دریای سرخ توقیف شد.(ادامه)
آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را از خطر فروپاشی نجات دهد/ وزیر خارجۀ آمریکا به برخی مقامات کشورها گفت وقتی بعد از طوفان‌الاقصی به تل‌آویو رسیدیم همه‌چیز فروپاشیده بود/ جنگ اشباح به راه افتاده است(خبر)
(ادامه)
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد. رویترز: فرمان جنگ را ایران صادر کرد؛ اما بی‌خبر بود!
ضد و نقیض‌گویی آشکار خبرگزاری انگلیسی درباره حمایت ایران از جنگ مقاومت در غزه و سپس تلاش برای انکار آن، وضعیتی از درماندگی در اتاق عملیات روانی غرب را نشان می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است. انتقاد امام جمعه تهران از ردصلاحیت ها: برخی تصمیمات خردمندانه نبود
شمال نیوز : خطیب موقت نماز جمعه تهران انتخابات را مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت دانست و گفت: مشارکت در انتخابات نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود است.(ادامه)
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند. ارتش اسرائیل در قبضه همجنس‌بازان
کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهدنظامیان اسرائیلی در بحبوحه جنگ در غزه در یک فضای دیگری سیر می‌کنند.(ادامه)
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحدگفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می‌دهد، به شدت رد می‌کند. واکنش ایران به ارائه قطعنامه مغرضانه و ضدایرانی کانادا
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحدگفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می‌دهد، به شدت رد می‌کند.(ادامه)
دادستان کل کشور با اشاره به رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات گفت: همه رد صلاحیت‌ها به منزله داشتن پرونده قضائی نیست. رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات/همه رد صلاحیت‌ها انتخاباتی به منزله داشتن پرونده قضائی نیست؛ طبق اطلاع اکثر این موارد جنبه شکلی دارد / لازم است دستگاه‌های مرتبط علت رد صلاحیت‌ها را به اطلاع عموم مردم برسانند(خبر)
دادستان کل کشور با اشاره به رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات گفت: همه رد صلاحیت‌ها به منزله داشتن پرونده قضائی نیست.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست راهبردی صهیونسیت‌ها و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی فلسطینیان سنگ در دست داشتند، ولی امروز رزمندگان مقاومت موشک‌های نقطه‌زن به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌کنند / زمانی مردم فلسطین سنگ داشتند ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک‌های نقطه‌زن شلیک می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
تقویت انسجام ملی،راهبرد استراتژیک(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» .... سردار شهید مازندرانی که به بنی‌صدر گفت تکه‌تکه‌ات می‌کنم+تصاویر
شمال نیوز: شهید کاظمی خود را به بنی‌صدر رساند و با صدای بلند و با شجاعت تمام به او گفت: «تو دشمن امام خمینی هستی، اگر یک مو از سر امام کم شود، تو را تکه‌تکه می‌کنم» ....(ادامه)
مرد جوانی که با ساخت کلیپ‌های غیراخلاقی در یک باشگاه ورزشی و انتشار در اینستاگرام قصد داشت مدیر باشگاه را بدنام کند از سوی پلیس فتای سمنان دستگیر شد. دستگیری سازنده کلیپ های غیراخلاقی در باشگاه ورزشی
مرد جوانی که با ساخت کلیپ‌های غیراخلاقی در یک باشگاه ورزشی و انتشار در اینستاگرام قصد داشت مدیر باشگاه را بدنام کند از سوی پلیس فتای سمنان دستگیر شد.(ادامه)
حزب الله لبنان ادعای روزنامه «تایمز» چاپ لندن مبنی بر مصاحبه با یکی از فرماندهان نظامی پیشکسوت مقاومت اسلامی لبنان را تکذیب و ادعاهای مطرح شده در مطلب منتشره توسط این روزنامه را «کاملا بی‌اساس» دانست. حزب الله لبنان ادعای روزنامه «تایمز» را تکذیب کرد
حزب الله لبنان ادعای روزنامه «تایمز» چاپ لندن مبنی بر مصاحبه با یکی از فرماندهان نظامی پیشکسوت مقاومت اسلامی لبنان را تکذیب و ادعاهای مطرح شده در مطلب منتشره توسط این روزنامه را «کاملا بی‌اساس» دانست.(ادامه)
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد. توضیح شبکه افق پیرامون حواشی ایجاد شده برای برنامه «به افق فلسطین»
روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار برخی حواشی و مطالب نادرست و مبهم پیرامون برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.634 seconds.