.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس
(ادامه)
مشکل اخلاقی و دستگيري شش دانشجوي دانشگاه مازندران
در پي دستگيري چند تن از دانشجويان دانشگاه مازندران توسط ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابلسر شايعاتي مبني بر اينكه اين دستگيري به علت فعاليت سياسي دانشجويان بوده، در جو دانشگاه مازندران ...(ادامه)
مسابقه وبلاگ نویسی بزرگداشت سردار جنگل
(ادامه)
وي محصل کلاس چهارم دبستان و جرم این نوجوان قتل است که به صورت اتفاقی در حین بازی و درگیری های بچه گانه چاقویی که برای لایه زدن توپهای پلاستیکی در دست داشت را بر سینه مقتول زد و اکنون در ... کم سن ترین زندانی مازندران 11سال دارد
وي محصل کلاس چهارم دبستان و جرم این نوجوان قتل است که به صورت اتفاقی در حین بازی و درگیری های بچه گانه چاقویی که برای لایه زدن توپهای پلاستیکی در دست داشت را بر سینه مقتول زد و اکنون در ...(ادامه)
كشف34 هزار فیلم غیر مجاز در استان گلستان
(ادامه)
اين تشكل حتي در برخي از شهرستان ها افرادي را جهت کاندیداتوری شناسايي كرده و با برخي نيز صحبت هايي داشته است و گویا می خواهد با اینگونه رفتار ها ، سایر اصولگرایان را دور بزند و ... نشست هاي رایحه خوش خدمت ، دور از چشم جبهه متحد اصولگرايي
اين تشكل حتي در برخي از شهرستان ها افرادي را جهت کاندیداتوری شناسايي كرده و با برخي نيز صحبت هايي داشته است و گویا می خواهد با اینگونه رفتار ها ، سایر اصولگرایان را دور بزند و ...(ادامه)
نامه ای از شهید رجایی به دخترش از درون زندان
(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ... توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء خنده جزایری، به عدالت و مردم و ایران!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء باغ مظفر حکایت ایران امروز است؟!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و  رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ... رییس شورای شهر اعدام می شود!!
تعدادی از اعضای شورای شهر یکی از مراکز استانها دستگیر و یا متوار ی شده اند و رییس این شورا به اتهام فساد اخلاقی و برقراری رابطه نامشروع توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به لحاظ ...(ادامه)
مازندران رتبه اول در پیشگیری از تصادفات جاده ای
استان مازندران در 6 ماهه اول سال جاری رتبه اول پیشگیری از تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد و منجر به کاهش 7 درصدی جرایم رانندگی گردید. به گزارش مهر در ساری ، فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ، افزود: در بخش سرقت ها و خصوصا سرقت موتورسیکلت و خودرو از افزایش نسبی در مقایسه با سال گذشته برخوردار بودیم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.