.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگیری دهها دختر و پسر در پارتی شبانه بابل
(ادامه)
بازداشت دومین نماینده به اتهام اخلاقی
(ادامه)
نماینده متهم به فساد اخلاقی در آستانه انصراف
(ادامه)
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم... داستان منتشر نشده کردان از قطع گاز زمستان 86
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم...(ادامه)
تجلیل از مقام علمی آیت الله جوادی آملی
(ادامه)
مسئولیت نظارتی مجلس هرگز نباید به دست اهمال سپرده شود،‌ اما هرگز هم نباید نظارت مجلس به معنای رقابت با دولت و نشنیدن نیازها و ضرورتها و تنگناهای آن شمرده شود. 6 توصیه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس هشتم
مسئولیت نظارتی مجلس هرگز نباید به دست اهمال سپرده شود،‌ اما هرگز هم نباید نظارت مجلس به معنای رقابت با دولت و نشنیدن نیازها و ضرورتها و تنگناهای آن شمرده شود.(ادامه)
پگاه با شایستگی به نیمه نهایی رسید
(ادامه)
طرح امنیت اجتماعی در جنگل های نوشهر
(ادامه)
بازداشت نماینده مجلس به اتهام روابط نامشروع
(ادامه)
آلودگی صوتی به بهانه جشن عروسی ، جرم است
(ادامه)
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند...
افروغ: نمی گذارم آب خوش از گلویشان پایین برود
افروغ در واکنش به این که گفته می شود وی در مخالفت با مقامات عالی نظام اخیراً در نشست نخبگان مازندران در بابل اظهاراتی داشته است با بیان اینکه از چند مجرای دیگر هم این "شایعه" را شنیده است تصریح کرد: من واقعا متاسفم از اینکه هر روز می شنوم برخی می گویند افروغ فلان چیز را گفت و یا فلان حرف را زد و ظاهرا کانون های قدرت و ثروت حتی با کاندیدا نشدن من بازهم احساس خطر می کنند... (ادامه)
بيست يكمين سالگرد سردار شهيد طوسي برگزار شد
(ادامه)
از سال «امام خمینی» تا سال «نوآوری و شکوفایی» مروری بر یک دهه گذشته و نامگذاری سال‌های مختلف(ديدگاه)
از سال «امام خمینی» تا سال «نوآوری و شکوفایی»(ادامه)
همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت قدرشناسي حسين زادگان از مردم ساري
همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت (ادامه)
فرمانده سپاه: سپاه اصولگراست اما نه به معنای حزبی
(ادامه)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی)
آسیب‌شناسی فعالیت حزبی(بخوانيد)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) (ادامه)
کسانی که رد شده اند هم اصولگرا هستند و هم اصلاح طلب و شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند. مسئولین انتخابات از زیر باران به زیر ناودان نروند!
کسانی که رد شده اند هم اصولگرا هستند و هم اصلاح طلب و شورای نگهبان باید با دقت هر چه تمام تر از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند.(ادامه)
این کاندیدای انتخابات مجلس در اقدامی غیر اخلاقی با نفوذ به یک سایت اینترنتی مطالب خلاف واقع علیه رقبایش منتشر کرد. کاندیدای فوق هم‌اکنون به علت بدهی مالی تحت تعقیب می‌باشد.
وقتي کاندیدای مجلس هكر ميشود !
این کاندیدای انتخابات مجلس در اقدامی غیر اخلاقی با نفوذ به یک سایت اینترنتی مطالب خلاف واقع علیه رقبایش منتشر کرد. کاندیدای فوق هم‌اکنون به علت بدهی مالی تحت تعقیب می‌باشد. (ادامه)
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس
(ادامه)
مشکل اخلاقی و دستگيري شش دانشجوي دانشگاه مازندران
در پي دستگيري چند تن از دانشجويان دانشگاه مازندران توسط ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابلسر شايعاتي مبني بر اينكه اين دستگيري به علت فعاليت سياسي دانشجويان بوده، در جو دانشگاه مازندران ...(ادامه)
مسابقه وبلاگ نویسی بزرگداشت سردار جنگل
(ادامه)
وي محصل کلاس چهارم دبستان و جرم این نوجوان قتل است که به صورت اتفاقی در حین بازی و درگیری های بچه گانه چاقویی که برای لایه زدن توپهای پلاستیکی در دست داشت را بر سینه مقتول زد و اکنون در ... کم سن ترین زندانی مازندران 11سال دارد
وي محصل کلاس چهارم دبستان و جرم این نوجوان قتل است که به صورت اتفاقی در حین بازی و درگیری های بچه گانه چاقویی که برای لایه زدن توپهای پلاستیکی در دست داشت را بر سینه مقتول زد و اکنون در ...(ادامه)
كشف34 هزار فیلم غیر مجاز در استان گلستان
(ادامه)
اين تشكل حتي در برخي از شهرستان ها افرادي را جهت کاندیداتوری شناسايي كرده و با برخي نيز صحبت هايي داشته است و گویا می خواهد با اینگونه رفتار ها ، سایر اصولگرایان را دور بزند و ... نشست هاي رایحه خوش خدمت ، دور از چشم جبهه متحد اصولگرايي
اين تشكل حتي در برخي از شهرستان ها افرادي را جهت کاندیداتوری شناسايي كرده و با برخي نيز صحبت هايي داشته است و گویا می خواهد با اینگونه رفتار ها ، سایر اصولگرایان را دور بزند و ...(ادامه)
نامه ای از شهید رجایی به دخترش از درون زندان
(ادامه)
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ... حسن كربلائي:مطمئنآ من کاندید مجلس هشتم نيستم!
برخي دوستان نااهل اینجانب هم به خیال اینکه برای مجلس هشتم آماده میشوم به شایعاتی علیه من میزنند به زعم آنان ممکن است من برهم زننده ی برنامه ایشان وخراب کننده بازی انتخابات باشم جماعتی هم بی میل نیستند شغل فعلی را رهاکرده و کاندیداشوم تا شاید صابون بررسی صلاحیت ها بر تن آنان کف نکند ...(ادامه)
بررسی فساد مالی عضو ارشد اتاق بازرگانی
(ادامه)
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ... توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء 
بدحجابی، پرتگاهی بین حجاب و بی حجابی!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.