.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک منتقد سینما گفت: وقتی یک سیستم را قبول نداری، ولی برای مدتی بخاطر کسب درآمد چارچوب‌ها را می‌پذیری و بعد زیر میز میزنی، اخلاقی نیست.  حميد فرخ‌نژاد زیر میز «سقوط» زد
یک منتقد سینما گفت: وقتی یک سیستم را قبول نداری، ولی برای مدتی بخاطر کسب درآمد چارچوب‌ها را می‌پذیری و بعد زیر میز میزنی، اخلاقی نیست. (ادامه)
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته) اسراری کمتر شنیده شده از قبل از تولد و نحوه تولد حضرت فاطمه زهرا (س)+اسناد دقیق
در این نوشتار سعی شده به اسرار و رازهای تولد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) ، از دریچة روایات معـصومان (ع) نگاه شـود.این مقاله مشتمـل بر دو بـخش می‌باشد. بخـش اول: اسرار قبل از تولد تا زمان تولد (شامل 7 نکته) و بخش دوم: اسرار، کیفیت و نکات مربوط به حین تولد (شامل 9 نکته)(ادامه)
ترکی گفت:مراجع سیاست گذار در حوزه حجاب متعدد هستند و انسجام لازم را ندارند، هرکس برای خود جزیره‌ای کار می‌کند. استاندارد‌ها در حوزه حجاب شفاف نیست/ نیازمند قانون پوشش اجتماعی هستیم
ترکی گفت:مراجع سیاست گذار در حوزه حجاب متعدد هستند و انسجام لازم را ندارند، هرکس برای خود جزیره‌ای کار می‌کند.(ادامه)
وزارت خارجه اعلام کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند. انجمن ایران شناسی فرانسه در ایران تعطیل شد
وزارت خارجه اعلام کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.(ادامه)
در روزهای گذشته پیش‌نویس لایحه تعزیرات که توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه تدوین شده است، برای طی مراحل تقنینی تقدیم دولت شد. قانون جدید حجاب تهیه شد/ بی حجابی جرم است، نه کم حجابی/ مجازاتها جزای نقدی،ممانعت از خروج از کشور، ممنوعیت استخدام/ گشت ارشاد دیگر نیست
در روزهای گذشته پیش‌نویس لایحه تعزیرات که توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه تدوین شده است، برای طی مراحل تقنینی تقدیم دولت شد.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
پسری که با انتقام گیری خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزد سابق خود در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد. انتقام از نامزد سابق با انتشار تصاویر خصوصی
پسری که با انتقام گیری خود اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزد سابق خود در فضای مجازی کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. چرا محمود احمدی‌نژاد ساکت است؟
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.(ادامه)
دروازه بان سابق استقلال در مورد آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس صحبت کرد. پرسپولیسی ها به دیاباته دل خوش نکنند
دروازه بان سابق استقلال در مورد آخرین شرایط استقلال و پرسپولیس صحبت کرد.(ادامه)
امروز جنگ‌ها توسعه پیدا کرده‌ ؛ جنگ سایبری، بیولوژیک، نرم و شناختی از جمله جنگ‌هایی است که وجود دارد/ باید شناخت جنگ‌های آینده در دانشگاه‌ها تدریس شود/ تهدیدات انقلاب اسلامی هویتی و حق و باطلی است/ امکان دارد که پس از ماجرا‌های اخیر ....(خبر)
(ادامه)
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ... دستگیری یک مدیرکل در استان و‌ چند نکته ؟!
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ...(ادامه)
همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، مردم مومن و متدین شهر ساری با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری، با آنان وداع کردند.

آیین وداع با ۱۴ شهید گمنام در ساری برگزار شد
همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، مردم مومن و متدین شهر ساری با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری، با آنان وداع کردند. (ادامه)
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و .... حذف ایران از کمیسیون بین‌المللی مقام زن، اقدام علیه رشد بانوان ایرانی در طول ۴ دهه اخیر بوده است/ تشکیل پرونده برای ۴ شرکت دارویی به اتهام اخلال در نظام دارویی کشور/ اقدامات قوه قضاییه در رابطه با پیگیری پرونده حمید نوری
شمال نیوز : کلیه مراکز صدور مجوز موظف هستند، یک سال بعد از لازم الاجرا شدن قانون، اوایل فروردین ۱۴۰۱ بر اساس اولویت‌های تعیین شده توسط هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار ثبت درخواست و ....(ادامه)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است. مدیران رانتی، بلای جان ورزش کشور(يادداشت)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است.(ادامه)
حرکت به سمت افزایش سلامت مالی انتخابات، ایجاد فرصت بیشتر برای شورای نگهبان در جهت بررسی دقیق‌تر صلاحیت نامزدها و پیش‌بینی سازکار تعاملی میان هیأت‌های مرکزی انتخابات با شورای نگهبان از جمله در تأیید صلاحیت‌ها و تأمین سلامت انتخابات و نیز سازکار برگزاری الکترونیک انتخابات از جمله این موارد است. از شفافیت مالی کاندیداها تا رفع شبهات صلاحیت ها
حرکت به سمت افزایش سلامت مالی انتخابات، ایجاد فرصت بیشتر برای شورای نگهبان در جهت بررسی دقیق‌تر صلاحیت نامزدها و پیش‌بینی سازکار تعاملی میان هیأت‌های مرکزی انتخابات با شورای نگهبان از جمله در تأیید صلاحیت‌ها و تأمین سلامت انتخابات و نیز سازکار برگزاری الکترونیک انتخابات از جمله این موارد است.(ادامه)
تمام دشمنان به میدان آمده‌اند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند/ راه‌ها در زمین، هوا و دریا بر آن‌ها بسته است؛ برای همین به فضای مجازی و ذهن و باور‌ها هجوم آورده‌اند/ با آگاهی بخشی دشمن را ناکام خواهیم گذاشت....(خبر)
(ادامه)
تئاتر آزاد روی دست فیلم سینمایی زد
سروری‌نژاد گفت: وقتی سینماداری می‌بیند که یک سانس فیلم ۵۰ مخاطب دارد، ولی اجرای یک تئاتر آزاد شبی ۲۰۰ تماشاگر دارد، تئاتر آزاد را ترجیح می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز: مردی که ۲۰سال قبل در جریان جنایتی هولناک ۵عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده و به خارج از کشور گریخته بود در شرایطی که به‌طور مخفیانه به ایران بازگشته و در روستایی زندگی می‌کرد دستگیر شد. دستگیری قاتل ۵ عضو یک خانواده ۲۰ سال پس از جنایت / عامل جنایت رامسر بازداشت شد
شمال نیوز: مردی که ۲۰سال قبل در جریان جنایتی هولناک ۵عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده و به خارج از کشور گریخته بود در شرایطی که به‌طور مخفیانه به ایران بازگشته و در روستایی زندگی می‌کرد دستگیر شد.(ادامه)
طی یک نامه، مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا فرصت داده تا برای فراهم شدن امکان فعالیت پایدار سکوهای مذکور اقدامات لازم از جمله معرفی نماینده رسمی مسئولیت‌پذیر مستقر در ایران حداکثر تا ۱۰ روز پس از دریافت نامه از سوی آن شرکت صورت پذیرد.


مهلت ۱۰ روزه مرکز ملی فضای مجازی به اینستاگرام و واتساپ: در ایران نماینده معرفی کنید
طی یک نامه، مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا فرصت داده تا برای فراهم شدن امکان فعالیت پایدار سکوهای مذکور اقدامات لازم از جمله معرفی نماینده رسمی مسئولیت‌پذیر مستقر در ایران حداکثر تا ۱۰ روز پس از دریافت نامه از سوی آن شرکت صورت پذیرد. (ادامه)
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد پیام سید محمد خاتمی به مناسبت 16 آذر
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: تهدیدکنندگان بازاریان و کامیون‌داران شناسایی و محاکمه می شوند
محسنی اژه‌ای گفت:احکام تعداد دیگری که اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم “زن”، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند ....(خبر)
(ادامه)
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند.

تعداد جانباختگان اغتشاشات اعلام شد + بیانیه شورای امنیت کشور
شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه و اعلام کرد که ۲۰۰ نفر در اغتشاشات اخیر جان خود را از دست دادند. (ادامه)
زوایای پنهان دیدار رئیس جمهور فرانسه با مسیح علینژاد
شاید تا به امروز در اخبار و رسانه‌ها اسم برنارد هنری لوی را شنیده باشید که در دیدار مکرون با علینژاد نقش مهمی داشته است؛ اما این فرد کیست.(ادامه)
طبق توافقی که برای طلاق داشتم از همسرم چک ۴۰۰ میلیون تومانی بابت مهریه ام گرفتم، اما هنگام وصول چک، ناگهان همسرم با ترفندی خاص، آن را مقابل دوربین های مدار بسته بانک از دست خواهرم قاپید و قورت داد. بدهکار مهریه چک ۴۰۰میلیونی را قورت داد
طبق توافقی که برای طلاق داشتم از همسرم چک ۴۰۰ میلیون تومانی بابت مهریه ام گرفتم، اما هنگام وصول چک، ناگهان همسرم با ترفندی خاص، آن را مقابل دوربین های مدار بسته بانک از دست خواهرم قاپید و قورت داد.(ادامه)
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است/ شبکه‌های ضد ایرانی به هیچ قانون اخلاقی پایبند نیستند
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است(ادامه)
نخبه گرایی مبتنی بر عقلانیت انقلابی چنان است که فرد نخبه و تربیت شده یا مطلوب آن فردی دارای علم و عمل درست است؛ فردی که با دانایی خود عمیق ترین ضربه را به دشمنان معنویت و حقیقت خواهد زد. به روش نخبگان انقلاب عمل کنیم(يادداشت)
نخبه گرایی مبتنی بر عقلانیت انقلابی چنان است که فرد نخبه و تربیت شده یا مطلوب آن فردی دارای علم و عمل درست است؛ فردی که با دانایی خود عمیق ترین ضربه را به دشمنان معنویت و حقیقت خواهد زد.(ادامه)
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب شد
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد(ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:متأسفانه با پیدایش جنگ قدرت میان جناح‌های سیاسی کشور، عده‌ای از ائمه جمعه به جای آنکه وظیفه خاموش ساختن شیپور این جنگ را در دستور کار خود قرار دهند، خود نیز به آنها پیوستند و نقش شیپورچی را برعهده گرفتند. انتقاد تند روزنامه جمهوری اسلامی از بدزبانی بعضی ائمه جمعه
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:متأسفانه با پیدایش جنگ قدرت میان جناح‌های سیاسی کشور، عده‌ای از ائمه جمعه به جای آنکه وظیفه خاموش ساختن شیپور این جنگ را در دستور کار خود قرار دهند، خود نیز به آنها پیوستند و نقش شیپورچی را برعهده گرفتند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 133 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.