.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور احکام قطعی نسبت به مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده های شهرداری و شورای اسلامی شهرهای رامسر و چمستان .... صدوراحکام قطعی پرونده‌های شهرداری و شورای شهرهای رامسر و چمستان + جزئیات
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور احکام قطعی نسبت به مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده های شهرداری و شورای اسلامی شهرهای رامسر و چمستان ....(ادامه)
آزمون استخدامی امسال برگزار می‌شود؟
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی درباره برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری گفت: سازمان اداری و استخدامی برای برگزاری آزمون ملاحظه سازمان سنجش را دارد و اگر این سازمان بتواند شرایط و امکانات برگزاری آزمون استخدامی را فراهم کند، ما آماده برگزاری آن هستیم.(ادامه)
حکم مقصران حادثه متروپل صادر شد
پس از حدود ۶ ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان احکام نهایی مقصران این حادثه صادر شد.(ادامه)
شکایت یک میلیون دلاری از مدیررسانه‌ای برزیل به دلیل گربه آزاری
انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه‌ای تیم ملی از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
وی اظهار داشت: تعداد کارمندان دولت کمتر از ۵ میلیون نفر است پس مردم از کجا ضامن کارمند با فیش کسر از حقوق پیدا کنند؟ بانک ها پدر مردم را در پرداخت وام ازدواج درآورده‌اند | ضمانت قانونی که بانک ها قبول نمی کنند
وی اظهار داشت: تعداد کارمندان دولت کمتر از ۵ میلیون نفر است پس مردم از کجا ضامن کارمند با فیش کسر از حقوق پیدا کنند؟(ادامه)
هنگامی که به عنوان یک رئیس، اعتماد تیم خود را شکستید، بازگرداندن آن دشوار است. این جمله‌ها نشان می‌دهند مدیر نیستید(ديدگاه)
هنگامی که به عنوان یک رئیس، اعتماد تیم خود را شکستید، بازگرداندن آن دشوار است.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس اصلاحات صورت گرفته در این طرح، موضوع استخدام رسمی به وضعیت نیروهای شرکتی و در قالب قرارداد کار معین تقلیل پیدا کرد.

جزئیات آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: براساس اصلاحات صورت گرفته در این طرح، موضوع استخدام رسمی به وضعیت نیروهای شرکتی و در قالب قرارداد کار معین تقلیل پیدا کرد. (ادامه)

بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری دولت حقوق‌های پایین‌تر ۲۰ درصد و در برابر حقوق‌های بالاتر با درصدهای .... خبر خوش برای بازنشستگان / جزییات جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری / حقوق یک کارمند با خانوار چقدر شد؟
بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری دولت حقوق‌های پایین‌تر ۲۰ درصد و در برابر حقوق‌های بالاتر با درصدهای ....(ادامه)
طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق شهری و روستایی مازندران در حال اجرا است اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی در شهر‌های مازندران
طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در مناطق شهری و روستایی مازندران در حال اجرا است(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز : غلامی با اشاره به اینکه تغییرات مدیران بر طبق بررسی توانمندی‌ها و عملکرد‌ها است و مدیران ضعیف باید بروند، خاطر نشان کرد: ۱۶ جایگاه خالی در فرمانداری داریم و نیرو‌های وزارت کشور هم رغبتی برای حضور در شهرستان با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند .... نیرو‌های وزارت کشور رغبتی برای حضور در سوادکوه با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند / با مدیرانی که با صرف صبحانه مانع خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، برخورد می‌کنم !
شمال نیوز : غلامی با اشاره به اینکه تغییرات مدیران بر طبق بررسی توانمندی‌ها و عملکرد‌ها است و مدیران ضعیف باید بروند، خاطر نشان کرد: ۱۶ جایگاه خالی در فرمانداری داریم و نیرو‌های وزارت کشور هم رغبتی برای حضور در شهرستان با توجه به شرایط و امکانات ضعیف ندارند ....(ادامه)
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت : میانگین دریافتی کارکنان شرکت‌های دولتی کشور ۲.۵ برابر شرکت‌های خصوصی است / وقتی دو سوم حقوق بگیران از بیت‌المال در یک سوم بالای درآمدی کشورند، همه تلاش می کنند کارمند رسمی و حقوق بگیر دولت شوند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است. استاندار مازندران می‌رود یا می‌ماند؟ / نماینده بابل : شایعه است !
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که چندی پیش شایعه انتصاب سید محمود حسینی پور به عنوان وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح بود ، اینبار و در آستانه یک سالگی استانداری اش ، خبر دیگری در فضای خبری استان پیچید که فراتر از اصل خبر واکنش شخص استاندار مازندران نیز قابل تامل است . حسینی پور استاندار تهران می‌شود؟ + واکنش حسینی پور
شمال نیوز : در حالی که چندی پیش شایعه انتصاب سید محمود حسینی پور به عنوان وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح بود ، اینبار و در آستانه یک سالگی استانداری اش ، خبر دیگری در فضای خبری استان پیچید که فراتر از اصل خبر واکنش شخص استاندار مازندران نیز قابل تامل است .(ادامه)
بازداشت یک فرد مسلح در دانشگاه تهران
عصر دیروز فردی که در تجمعات دانشجویی دانشگاه تهران حضور داشت، وقتی با درخواست مأموران حفاظت فیزیکی مبنی بر ارائه کارت دانشجویی روبرو شد، اقدام به درگیری با آنها و با ضربات چاقو 2 مامور و 2 دانشجو را زخمی کرد.(ادامه)
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در مورد خبر منتشر شده مبنی بر این که ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به بانکی در شانگ‌های منتقل کردند گفت: این روز‌ها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من می‌کنند و عده‌ای این ادعا را مطرح می‌کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند. واکنش ظریف به ادعای انتقال پول از سوی وی به خارج از کشور
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه سابق در مورد خبر منتشر شده مبنی بر این که ظریف و همسرش ۴ میلیون یورو به بانکی در شانگ‌های منتقل کردند گفت: این روز‌ها از اطراف مختلف، عده‌ای توبه نامه دروغین از سوی من منتشر می‌کنند، عده‌ای به دروغ ساختمان به نام من می‌کنند و عده‌ای این ادعا را مطرح می‌کنند که من پول به خارج از کشور منتقل کرده‌ام. عجیب است که در این شرایط تندروهای دو طرف چنین اتهامات دروغی را منتشر می‌کنند.(ادامه)
آغاز دادگاه‌های عوامل اغتشاشات در تهران و برخی استان‌ها
محسنی اژه‌ای گفت: محاکمه کسانی که در قضایای اخیر با عناصر ضدانقلاب در داخل و خارج و بیگانگان مرتبط بودند، با دقت و طبق قانون انجام خواهد گرفت.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود. رسیدگی به پرونده برخی عناصر اصلی اغتشاشات اخیر در هفته جاری
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود.(ادامه)
انقلاب فتوشاپی!
در سایه بی‌توجهی و گاهی ناآگاهی کاربران شبکه‌های اجتماعی، عده‌ای با فتوشاپ تصاویری جعل می‌کنند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.(ادامه)
شمال نیوز  :   رئیس شورای سیاست گذاری خانه دیپلماسی از برگزاری اولین دوره تخصصی DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی با رویکرد ارتقا دانش فعالین بخش اقتصادی در مازندران خبر داد. برگزاری اولین دوره DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی در مازندران
شمال نیوز : رئیس شورای سیاست گذاری خانه دیپلماسی از برگزاری اولین دوره تخصصی DBA با گرایش دیپلماسی اقتصادی با رویکرد ارتقا دانش فعالین بخش اقتصادی در مازندران خبر داد.(ادامه)
نماینده مجلس: افزایش حقوق شامل همه کارمندان و بازنشستگان کشوری می‌شود
نماینده مجلس گفت: افزایش حقوق‌ها به صورت پلکانی است و حداکثر اضافه آن ۱۰ میلیون ریال است و این مهم در راستای عدالت در پرداخت‌ها اتخاذ شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  به گفته رییس یکی از شعبه های بانک ملی به کارمندان رسمی دولت به خصوص آموزش و پرورش که گویا بانک ها علاقه خاصی به این قشر دارند! پرداخت می شود و سایر مردم به دلایل مختلف که در بالا گفته شد از دریافت آن محروم اند. وام های خرد؛ دولت یک چیز می گوید، بانک ها چیز دیگر!
شمال نیوز : به گفته رییس یکی از شعبه های بانک ملی به کارمندان رسمی دولت به خصوص آموزش و پرورش که گویا بانک ها علاقه خاصی به این قشر دارند! پرداخت می شود و سایر مردم به دلایل مختلف که در بالا گفته شد از دریافت آن محروم اند.(ادامه)
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود دستورالعمل دقیقه ۹۰ آموزش و پرورش برای جذب نیرو از سایر ارگان‌ها و چند سوال
شمال نیوز : براساس مصوبه شورای عالی اداری، به طور کلی هر دستگاهی اگر نیروی مازاد داشته باشد چنانچه این نیرو مورد نیاز سایر دستگاه‌ها بوده و خود شخص هم تمایل داشته باشد، می‌تواند به دستگاه دیگر منتقل شود(ادامه)
میراث خونین ملکه انگلیس برای بشریت
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را به‌عنوان میراث خود برجای گذاشته است.(ادامه)
۵ کارمند شهرداری بازداشت شدند
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری 5 نفر از کارمندان شهرداری سردشت به اتهامات اخذ رشوه، تحصیل مال نامشروع و تضییع حقوق بیت المال خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شرایطی که این نماینده از دشواری‌ها و تنگنای زندگی نمایندگان توصیف کرده، دل هر هموطنی را به درد می‌آورد! یعنی آن همه شایعاتی که درمورد تحویل دناپلاس و ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد به نمایندگان گفته می‌شد، همه شایعاتی بیش نبوده! هر چه سریعتر برای نمایندگان مجلس گلریزان کنید تا صاحبخانه اسباب زندگی آن‌ها را در کوچه نریزد!
شمال نیوز : شرایطی که این نماینده از دشواری‌ها و تنگنای زندگی نمایندگان توصیف کرده، دل هر هموطنی را به درد می‌آورد! یعنی آن همه شایعاتی که درمورد تحویل دناپلاس و ۲۰۰ میلیون تومان پول نقد به نمایندگان گفته می‌شد، همه شایعاتی بیش نبوده!(ادامه)
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با قهر طراحان استیضاح شهردار ساری/ طالبی در طبقه هفتم عمارت ماند
استیضاح شهردار ساری که هفته گذشته توسط سه عضو شورای شهر کلید خورده بود، با ترک جلسه استیضاح توسط همان سه عضو منتقد شهردار ناکام ماند و در نهایت با(ادامه)
قطار دولت روحانی از ریل انقلاب خارج شد/ ارز ۴۲۰۰ برای بسیاری آب و نان شد اما برای مردم نه/ در هیچ جای دنیا فضای مجازی بدون قانون نیست / ما هر چه به دولت قبل می‌گفتیم دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا امور کشور پیش برود، اما آنان قبول نمی‌کردند....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.