.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اخیرا اخبار ی مبنی بر بازداشت کارمند استانداری بدلیل شکایت از غیر قانونی بودن انتصاب میثم لطیفی بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دیوان عدالت اداری ... بازداشت کارمند استانداری؟ | واکنش دادستان مرکز استان
اخیرا اخبار ی مبنی بر بازداشت کارمند استانداری بدلیل شکایت از غیر قانونی بودن انتصاب میثم لطیفی بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به دیوان عدالت اداری ...(ادامه)
شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند
(ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. این افراد با 10 سال سابقه کار بازنشسته می شوند!
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.(ادامه)
2 کارمند دیگر شهرداری شاهرود هم بازداشت شدند. 2 کارمند دیگر شهرداری بازداشت شدند
2 کارمند دیگر شهرداری شاهرود هم بازداشت شدند.(ادامه)
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند. معاونت زنان ریاست جمهوری: ۴۰ درصد زنان بی حجاب تهران دیپلمه و خانه دار هستند
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند.(ادامه)
محل کار آداب خاصی دارد که یک کارمند باید به آن‌ها پایبند باشد. جملات ممنوع در محل کار
محل کار آداب خاصی دارد که یک کارمند باید به آن‌ها پایبند باشد.(ادامه)
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است. دیوان عدالت اداری براساس کدام مواد قانونی حکم انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور را باطل کرد؟
در روز‌های اخیر ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی دیوان عدالت اداری با واکنش‌های مختلفی روبرو بوده است.(ادامه)
سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است. شناسایی مالیاتی پزشکانی که از روش کارت به کارت استفاده می‌کنند
سخنگوی سازمان مالیات گفت: تعدادی از پزشکان به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان هستند که برای برخی از آن‌ها اخطاریه ارسال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)

محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد. ‌نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود؛ دولت گزارش نمی‌دهد که این پول‌ها کجا می‌رود / دولت دو دستی دستش را در جیب مردم کرده؛ در دوره رکود که مالیات را افزایش نمی‌دهند / کشور‌های دیگر برای شما جذابیت ایجاد می‌کنند که به آنجا پول ببرید، اما در ایران فقط می‌گویند نخورید و نپوشید / ساعتی ۴۲۰ میلیارد تومان اسکناس چاپ می‌شود و تورم ایجاد می‌کنند؛ از تورم هم مالیات می‌گیرند(خبر)
محمدرضا جعفریان، مشاور مالیاتی اتاق اصناف تهران می گوید ما نمی‌دانیم مالیات‌ها کجا خرج می‌شود. دولت مردم را متولی خود نمی‌داند و در عمل به متولیانشان گزارش نمی‌دهند که این پول‌ها کجا رفته است. ما بار‌ها گفته ایم که باید مالیات‌ها شفاف شوند اما کسی گوش نمی‌دهد.(ادامه)
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ... مردم حرفهای شما را در باره تورم از تلویزیون می شنوند، اما برای راستی آزمایی به یخچال سر می زنند!
فراموش نکنیم، در هر خانه در کنار تلویزیون «مظنه»‌ای به نام یخچال هست که مردم عیار سخنان هیجان‌زده مسئولان را با آن می‌سنجند و نهایتاً در تناقض سخنان ...(ادامه)

دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد. آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی بخش خصوصی
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد.(ادامه)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد. با تکرار عبارت سراسر دروغ حقوق ۱۰۰ میلیونی نمایندگان، تلاش کردند مجلسی که مدال افتخار مجلس انقلابی گرفته را تخریب کنند/ یک نماینده مجلس همتراز با یک وزیر است / افراد معلوم الحالی که به نمایندگان تهمت زده اند و برای رسانه‌های معاند خوراک تهیه کرده اند، باید مورد بارخواست جدی و سریع مدعی العموم قرار گیرند(خبر)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد.(ادامه)
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
مطالعه‌ای تازه نشان داده است که استفاده مداوم از هوش مصنوعی در محیط کار باعث بیماری روانی می‌شود. مضرات استفاده مداوم از هوش مصنوعی برای سلامت فرد
مطالعه‌ای تازه نشان داده است که استفاده مداوم از هوش مصنوعی در محیط کار باعث بیماری روانی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانکهایی که به کارمند خود یک میلیارد تومان وام می‌دهد به یقین برای پرداخت وام ۱۰ میلیارد تومان به مدیران خود کیسه دوخته‌اند! پرداخت وام میلیاردی به مدیران بانکی / به مردم می گویند منابع نیست!
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانکهایی که به کارمند خود یک میلیارد تومان وام می‌دهد به یقین برای پرداخت وام ۱۰ میلیارد تومان به مدیران خود کیسه دوخته‌اند!(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت. چرا بانک‌ها وام مسکن نمی‌دهند؟
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رفتار نظام بانکی در پرداخت وام مسکن گفت: تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می‌دهند نباید انتظار دادن وام به بخش‌های دیگر را داشت.(ادامه)
دردسرهای حذف ساعت تابستانی!(يادداشت)
(ادامه)
انجمن امداد به بیماران سرطانی ایران از کارکنان مرد بالای ۴۵ سال آزمایش رایگان سرطان پروستات می‌گیرد. آزمایش رایگان سرطان پروستات برای مردان بالای ۴۵ سال
انجمن امداد به بیماران سرطانی ایران از کارکنان مرد بالای ۴۵ سال آزمایش رایگان سرطان پروستات می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز :  حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند .... عقب‌کشیدن ساعت یا عقب‌کشیدن کارمندان؟! + اظهارات یک کارمند بانک در مازندران
شمال نیوز : حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند ....(ادامه)
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند. کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.(ادامه)
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
ساعت کار جدید: ۶ صبح؛ بامدادان که تفاوت نکند لیل و نهار/ مثل کله‌پزها می‌رویم ما سرِکار!
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟! (ادامه)
منابع خبری از دست‌کم ۴۰۰ مجروح بر اثر خروج ۲ قطار مسافربری از ریل و تصادف با یک قطار باری دیگر در این کشور خبر دادند. دست‌کم ۷۰ کشته و صد‌ها زخمی بر اثر خروج قطار از ریل در هند
منابع خبری از دست‌کم ۴۰۰ مجروح بر اثر خروج ۲ قطار مسافربری از ریل و تصادف با یک قطار باری دیگر در این کشور خبر دادند.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از بازداشت یک کارمند در امور گمرکی با در اختیار داشتن تعداد ۱۹ کارت بازرگانی و استفاده غیرمجاز از آن‌ها خبر داد. بازداشت کارمند گمرک با ۱۹ کارت بازرگانی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از بازداشت یک کارمند در امور گمرکی با در اختیار داشتن تعداد ۱۹ کارت بازرگانی و استفاده غیرمجاز از آن‌ها خبر داد.(ادامه)
عکس/جواد عزتی با مو‌های سفید کنار گلاره عباسی و صابر ابر
(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد. سرشبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی معروف به الکس اعدام شد
صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
فیش حقوقی 106 میلیونی کارمند حراست سازمان پسماند در فضای مجازی منتشر شد. خبرگزاری فارس پیگیری می کند تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود. انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیونی کارمند شهرداری تهران
فیش حقوقی 106 میلیونی کارمند حراست سازمان پسماند در فضای مجازی منتشر شد. خبرگزاری فارس پیگیری می کند تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.