.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تعیین مصداق برای انتخابات خط قرمز سپاه است
(ادامه)
چه کشورهایی از ترس اسراییل به اجلاس ژنو نرفتند
(ادامه)
روزي 16 تا 18 ساعت کار مي کنم-حقوق5 ميليون تومان در ماه براي يک مدير رقم زيادي نيست-پسرم فعلا"سرباز است اما براي يافتن کار نيازي به سفارش من ندارد- مثل ساير مردم دفترچه قسط دارم-به افراد خانواده ام از 2 تا 5 هزار تومان عيدي دادم-ماشين تويوتا دارم. نوکري مردم بالا و پايين ندارد
روزي 16 تا 18 ساعت کار مي کنم-حقوق5 ميليون تومان در ماه براي يک مدير رقم زيادي نيست-پسرم فعلا"سرباز است اما براي يافتن کار نيازي به سفارش من ندارد- مثل ساير مردم دفترچه قسط دارم-به افراد خانواده ام از 2 تا 5 هزار تومان عيدي دادم-ماشين تويوتا دارم.(ادامه)
77 روز تعطیلی در سال 88
(ادامه)
تخفیف 50 درصدی برای دارندگان سفر کارت
(ادامه)
صدیقه ایمانی مدیریت شایستگی
صدیقه ایمانی(ادامه)
پولدارترین ایرانی کیست؟
(ادامه)
ماجراي چاقو خوردن دانشجوي مازنداراني
(ادامه)
جزئیات اختلاس 220 میلیارد تومانی بانک رفاه
(ادامه)
باراک حسین اوباما در یک نگاه
(ادامه)
۱۴ آبان به عنوان " روز مازندران" نامگذاری شد
روز ۲۵ رمضان المبارک سال ۲۵۰ هجری قمری برابر با ۱۴ آبان ۲۴۳ هجری شمسی که سرآغاز بیعت مردم مازندران با حسن بن زید علوی بنیانگذار اولین حکومت شیعی علوی در جهان بوده و به جهت نقش مذهب تشیع در فرهنگ مازندران و ارادت عمیق ، ‌خالصانه و تاریخی مازندران به ائمه اطهار، ‌این روز به عنوان روز مازندران با شعار " مازندران دیار سبز علویان " پیشنهاد و به تصویب رسید...(ادامه)
درآمد میلیاردی یک شبه کارمند سازمان آب
(ادامه)
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید . جوابیه استانداری مازندران به سايت فردا
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید .(ادامه)
آشفتگي در دانشگاه علوم پزشکي گلستان
(ادامه)
استاندار مازندران با اظهار تاسف از رعایت ضعیف الگوی حجاب در دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می شوند. کارمند زنی که در محل کار خود الگوی زن ایرانی را رعایت نمی کند نباید در این دولت خدمت کند. التيماتوم استاندار مازندران به كارمندان بد حجاب
استاندار مازندران با اظهار تاسف از رعایت ضعیف الگوی حجاب در دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می شوند. کارمند زنی که در محل کار خود الگوی زن ایرانی را رعایت نمی کند نباید در این دولت خدمت کند.(ادامه)
نظرسنجي بازرسي مازندران از وضعيت حجاب در ادارات
(ادامه)
مسعود ادهمی- کارشناس ICT انتخابات رايانه‌اي، بايدها و نبايدها
مسعود ادهمی- کارشناس ICT(ادامه)
ساماندهي رودخانه چالوس در حد حرف باقي مانده‌است
(ادامه)
اقدام ارزشی یک از کاندیدای فرهنگی شهر ساری
(ادامه)
اسامي كانديداهاي سرشناس گيلاني باگرايشات سياسي
(ادامه)
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ... آخرين كانديدهاي احتمالي مجلس هشتم در استان گيلان
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ...(ادامه)
انتصاب عضو پنجم هيات نظارت گيلان
(ادامه)
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر بیش از 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود ... شهردار بدون کارمند !
براي نخستين ‌بار در كشور شهر «گتاب» از توابع شهرستان بابل فقط با حضور شهردار به عنوان تنها كارمند اين شهرداري اداره مي‌شود.اين شهر بیش از 7 هزار نفر جمعيت دارد و از حدود ...(ادامه)
معرفي زود هنگام نامزدهاي 21نفره اعتدالگرایان در گلستان
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد  ...
سفر آیت ا... هاشمی رفسنجانی به مازندران
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مراسم ربع قرن تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و افتتاح مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بزودی وارد مازندران خواهد شد. ايشان قرار است در اين سفر در يادواره سرلشگر شهيد ... (ادامه)
مدیرکل گمشده ميراث فرهنگى گيلان نجات يافت
درپى ناپديدي22 کارمند ميراث فرهنگى و گردشگرى گيلان و مديرکل آن اداره در ارتفاعات منطقه توريستى درياچه نئور اردبيل، نيروهاى امدادى هلال‌احمر با عمليات 12 ساعته موفق به نجات آنها شدند.‌‌(ادامه)
علت افزایش سن ازدواج دختران» مساوی نبودن قانون بین زنان و مردان (ديدگاه)
زهرا بادلی(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)
بر اساس آخرين خبرهاي رسيده جواد قناعت به سمت معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران منصوب شد و مراسم معارفه و توديع صالحي سه شنبه هفته آينده انجام ميشود. قناعت به سمت معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران منصوب شد
بر اساس آخرين خبرهاي رسيده جواد قناعت به سمت معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران منصوب شد و مراسم معارفه و توديع صالحي سه شنبه هفته آينده انجام ميشود.(ادامه)
عزل توانمندترين مديرروابط عمومي مازندران
سيد نصرت الله فاضلي رييس سازمان آموزش و پرورش چند روز بعد از مراسم معارفه اش احمد مظفري مدير روابط عمومي آموزش و پرورش استان را بدون در نظر گرفتن توانايي هايش عزل کرد مظفري بعنوان کارمند نمونه ملي کشور موفق به دريافت يادمان خدمت گرديده و در سال گذشته در بين مجموعه کارکنان آموزش و پرورش(ادامه)
قبلي 1 ... 48 49 50 51 52 53

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.