.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قطار دولت روحانی از ریل انقلاب خارج شد/ ارز ۴۲۰۰ برای بسیاری آب و نان شد اما برای مردم نه/ در هیچ جای دنیا فضای مجازی بدون قانون نیست / ما هر چه به دولت قبل می‌گفتیم دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا امور کشور پیش برود، اما آنان قبول نمی‌کردند....(خبر)
(ادامه)
افزایش ۳۰۰ درصدی اجاره تلویزیون‌های شهری در ساری
رئیس شورای اسلامی شهر ساری، منفعت شهر را در درآمد پایدار شهرداری دانست و گفت: جایگاه سی.ان.جی، دکه‌ها و تلویزیون شهری مواردی هستند که باید با مصوبه شورای شهر به مزایده گذاشته شود تا سود بیش‌تری برای شهرداری داشته باشد.(ادامه)
گردشگری زمینی بین تهران - دوشنبه راه اندازی می‌شود
وزیر میراث فرهنگی با اشاره به تعریف پروژه های متعدد گردشگری گفت: گردشگری زمینی بین ایران - تاجیکستان راه اندازی می‌شود.(ادامه)
فرماندار سابق شهر قدس ضمن ابراز گلایه از صداوسیما و شایعه شباهتش به زنی که در گزارش 20:30 حضور داشت گفت: آن خانم فقط روسری‌اش شبیه به روسری سه سال گذشته من بوده و دیگر هیچ شباهتی میان ما نبوده است! من پس از.... زن خانه دار گزارش ۲۰:۳۰ من نیستم/ آن خانم فقط روسری‌اش شبیه به روسری سه سال قبل من بود/ اصلاً در شان من نیست فیلم بازی کنم
فرماندار سابق شهر قدس ضمن ابراز گلایه از صداوسیما و شایعه شباهتش به زنی که در گزارش 20:30 حضور داشت گفت: آن خانم فقط روسری‌اش شبیه به روسری سه سال گذشته من بوده و دیگر هیچ شباهتی میان ما نبوده است! من پس از....(ادامه)
بهره وری و عوامل موثر بر آن(يادداشت)
(ادامه)
با آغاز بحران اوکراین در نتیجه حمله نظامی روسیه، ژاپن از ترس تسری این رویکرد نظامی‌گری به شرق آسیا، سریعا رویکرد خود را تغییر داد و پارلمان ژاپن در ماه مارس تغییراتی در محدودیت‌های فعالیت‌های نظامی فرامرزی این کشور ایجاد کرده و....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو شورای شهر تهران ضمن تایید خبر انتصاب فرزند معاون اجرایی رئیس جمهور، به سمت شهردار منطقه ۹ تهران، عنوان کرد که او دانشجوی دکتری حقوق است و با قوانین و مقررات شهرداری آشنایی دارد. انتصاب پسر معاون اجرایی رئیس جمهور به عنوان شهردار منطقه ۹ تهران
شمال نیوز : یک عضو شورای شهر تهران ضمن تایید خبر انتصاب فرزند معاون اجرایی رئیس جمهور، به سمت شهردار منطقه ۹ تهران، عنوان کرد که او دانشجوی دکتری حقوق است و با قوانین و مقررات شهرداری آشنایی دارد.(ادامه)
مدعیان دیروز و مسئولان امروز، نشانی تکراری و غلط می‌دهند. می‌گویند دولت قبل مقصر است. بی‌تقصیر هم نیست البته، اما شما آمدید و راه را برایتان چند بانده کردند تا قصور‌ها را کوتاه کنید نه اراده‌ها را. انتقاد تند و تیز روزنامه جمهوری اسلامی از دولت رئیسی: جاده را برایتان چهاربانده کردند، پس چه شد؟
مدعیان دیروز و مسئولان امروز، نشانی تکراری و غلط می‌دهند. می‌گویند دولت قبل مقصر است. بی‌تقصیر هم نیست البته، اما شما آمدید و راه را برایتان چند بانده کردند تا قصور‌ها را کوتاه کنید نه اراده‌ها را.(ادامه)
شمال نیوز: پایش بازرسان بهداشتی و همچنین یافته‌های آماری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با هشدار جولان کرونا در ادارات دولتی مازندران از بی‌توجهی حدود ۶۰ درصد کارمندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دز سوم واکسن کرونا خبر می‌دهد. نقض دستورالعمل‌های کرونایی در مازندران به ادارات دولتی مازندران
شمال نیوز: پایش بازرسان بهداشتی و همچنین یافته‌های آماری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با هشدار جولان کرونا در ادارات دولتی مازندران از بی‌توجهی حدود ۶۰ درصد کارمندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دز سوم واکسن کرونا خبر می‌دهد.(ادامه)
در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و اداری و با توجه به گزارش‌ واصله از اداره اطلاعات استان  در خصوص اینکه تعدادی از کارکنان و مدیران اداره ... درپی اقدامات سربازان گمنام امام زمان / ۸ کارمند دولت بازداشت شدند
در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و اداری و با توجه به گزارش‌ واصله از اداره اطلاعات استان در خصوص اینکه تعدادی از کارکنان و مدیران اداره ...(ادامه)
واكنش به شوخى با رئيسى
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر اقتصاد گفت: مشکل ۱۰۰۰ کارمند مؤسسه کاسپین ونحوه فعالیت این موسسه به بانک مرکزی اعلام و مقرر شد تا فروردین‌ماه وضعیت این مؤسسه تعیین تکلیف شود. خاندوزی : وضعیت موسسه کاسپین تا فروردین مشخص می‌شود/ هزار کارمند تعیین تکلیف می شوند
شمال نیوز: وزیر اقتصاد گفت: مشکل ۱۰۰۰ کارمند مؤسسه کاسپین ونحوه فعالیت این موسسه به بانک مرکزی اعلام و مقرر شد تا فروردین‌ماه وضعیت این مؤسسه تعیین تکلیف شود.(ادامه)
هرجا دشمن احساس کند فردی در حال جمع کردن محبوبیت است از روش استهزا استفاده می‌کند. چرا؟ چون این روش برخلاف روش‌های دیگر مخاطبش خواص نیست و عموم مردم است. استهزا هم لذت و سرگرمی است و هم جنگ و مبارزه. به سرعت نیز همه‌گیر و اجتماعی می‌شود. روشی که دشمن برای رهبری انقلاب هم هرازگاهی به‌کار برده اما چون از سوی مخاطب تودهنی می‌خورد زبان بسته است. تحلیلی درباره "ناهار خوردی؟" رئیس‌جمهور(يادداشت)
هرجا دشمن احساس کند فردی در حال جمع کردن محبوبیت است از روش استهزا استفاده می‌کند. چرا؟ چون این روش برخلاف روش‌های دیگر مخاطبش خواص نیست و عموم مردم است. استهزا هم لذت و سرگرمی است و هم جنگ و مبارزه. به سرعت نیز همه‌گیر و اجتماعی می‌شود. روشی که دشمن برای رهبری انقلاب هم هرازگاهی به‌کار برده اما چون از سوی مخاطب تودهنی می‌خورد زبان بسته است.(ادامه)
۱۳ عضو فدراسیون فوتبال اخراج شدند
۱۳ عضو فدراسیون فوتبال با رفتن عزیزی خادم از این فدراسیون اخراج شدند.(ادامه)
با افزایش قیمت خودرو طی چند سال گذشته، افراد برای خرید خودرو بیش از گذشته نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند؛ اما کدام بانک ها، وام خرید خودرو دارند؟ کدام بانک ها وام خرید خودرو می دهند؟ +شرایط و جزییات
با افزایش قیمت خودرو طی چند سال گذشته، افراد برای خرید خودرو بیش از گذشته نیازمند دریافت تسهیلات بانکی هستند؛ اما کدام بانک ها، وام خرید خودرو دارند؟(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
70 درصد بازاردخانیات کشور در اختیار 2 شرکت خارجی است/ دولت گذشته به دو شرکت خارجی ارز دولتی می‌دهد و به شرکت‌های داخلی نمی‌دهد/ مازندران در یک بازه تاریخی بالای ۴ هزار هکتار زمین زیر کشت توتون داشت امروز به کمتر از ۲۰۰ هکتار که فاجعه است ....(خبر)
(ادامه)
شعار دولت تعامل با دنیاست/ روایت رئیسی از دستاوردهای سفر روسیه/ آمریکا ابتدا تحریم‌ها را بردارد، سپس از گفتگو با ایران صحبت کند/ در بورس میراث‌دار دولت قبل شدیم/ برای ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اجماع و اقناع عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم در ....(خبر)
(ادامه)
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در خصوص ماجرای «در خدمت شما هستیم» رئیسی خطاب به پوتین گفت: هر ایرانی و هر کس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد میداند معنی درخدمت شما هستیم یعنی بفرمایید. احساس میکنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی گیریم. ماجرای جمله‌ای که رئیسی خطاب به پوتین گفت
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در خصوص ماجرای «در خدمت شما هستیم» رئیسی خطاب به پوتین گفت: هر ایرانی و هر کس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد میداند معنی درخدمت شما هستیم یعنی بفرمایید. احساس میکنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی گیریم.(ادامه)
نایب رئیس مجلس گفت: ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به غیر از گندم و دارو در لایحه بودجه ۱۴۰۱ حذف می‌شود و قرار است رقم حاصل از این منابع برای ۶۰ میلیون ایرانی به ازای هر نفر ۱۱۰ هزار تومان یارانه پرداخت شود ....(خبر)
(ادامه)
رکود دراقتصاد مازندران(يادداشت)
(ادامه)
دریافت تسهیلات بانکی در کشور‌های پیشرفته، کاری بسیار آسان است و این کار بر اساس اعتبارسنجی انجام می‌شود. مهلت ۲ ماهه به بانک‌ها
دریافت تسهیلات بانکی در کشور‌های پیشرفته، کاری بسیار آسان است و این کار بر اساس اعتبارسنجی انجام می‌شود.(ادامه)
اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره زمان اجرای حذف ضامن از وام‌های بانکی بیانگر این است که این موضوع از هفته آینده در بانک‌های دولتی اجرا خواهد شد. جزییات حذف ضامن از وام‌های بانکی خُرد
اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره زمان اجرای حذف ضامن از وام‌های بانکی بیانگر این است که این موضوع از هفته آینده در بانک‌های دولتی اجرا خواهد شد.(ادامه)
استاندار : زمین رقیب بانکداری شد/ضرورت تحول در سیستم بانکی مازندران
استاندار مازندران از بانک ها به عنوان ستون اصلی اقتصاد یاد کرد وگفت: متاسفانه زمین و فروش اراضی به رقیب اصلی بانک ها در استان تبدیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز: مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید: در حال حاضر در ایران، سه و نیم میلیون کارمند وجود دارد که در مقایسه با کشور‌های دیگر با این تعداد می‌توان، تمام آسیا را اداره کرد و با این شرایط مردم باید سختی را بپذیرند و تحمل کنند تا مقداری تولید در مسیر رونق قرار بگیرد. میرسلیم : با تعداد کارمندان ایران می‌توان کل آسیا را اداره کرد!
شمال نیوز: مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید: در حال حاضر در ایران، سه و نیم میلیون کارمند وجود دارد که در مقایسه با کشور‌های دیگر با این تعداد می‌توان، تمام آسیا را اداره کرد و با این شرایط مردم باید سختی را بپذیرند و تحمل کنند تا مقداری تولید در مسیر رونق قرار بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم. مجلس قادر به حفظ منافع ملی نیست / خودروی کیفیت پائین داخلی، کجای دنیا خریدار دارد / منافع ملی در مجلس متولی ندارد
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم.(ادامه)
جلسه شورای شهر ساری زیر سایه بیماری شهردار / همه‌چیز درباره طرح سوال از شهردار ساری
هفدهمین جلسه شورای شهر ساری در حالی قرار بود، با موضوع طرح سوال از جواد طالبی شهردار ساری برگزار شود که وی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است و اعضای شورای شهر ساری در این جلسه به بیان وظایف شهردار و تصمیم‌گیری درباره ادامه کار طالبی در سمت شهرداری ساری پرداختند. (ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
خبر خوش رئیس بنیاد شهید برای جانبازان
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باوجود افزایش ۵۲ درصدی بودجه بنیاد شهید باز هم کمبود اعتبارات جدی داریم. در بودجه ۱۴۰۱ برای نخستین بار، پاداش پایان خدمت جانبازان لحاظ شده است.(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.