.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک عضو شورای این شهر دستگیر شد+جزییات
مهر : طبق آنچه یک منبع آگاه اعلام کرده است، در ادامه فساد در شورای شهر قدس، یک عضو دیگر از شورای شهر قدس دستگیر شد.(ادامه)
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است. اعلام لباس‌های ممنوعه برای آقایان در «ادارات» و «معابر عمومی»
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)


امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است. روایت امام جمعه بابل از صحنه ترور شهید آیت الله سلیمانی/ این ترور برنامه ریزی و هدفمند بود
امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.(ادامه)
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت. نادر طالب‌زاده به روایت چهره‌های جهانی
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت.(ادامه)
با حکم شهردار بابلسر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابلسر منصوب شد. انتصاب مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری بابلسر
با حکم شهردار بابلسر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابلسر منصوب شد.(ادامه)
تسنیم : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از قطعیت حکم پرونده اختلاس میلیاردی کارمند بانک ملی خبر داد. اختلاس میلیاردی کارمند بانک ملی در استان گلستان
تسنیم : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از قطعیت حکم پرونده اختلاس میلیاردی کارمند بانک ملی خبر داد.(ادامه)
ایلان ماسک در رفتاری عجیب و جدید خبر از واگذاری مدیریت توییتر به سگ خود داد! ظاهراً ماسک معتقد است که سگش توان تصمیم‌گیری برای سرنوشت کاربران توییتر را دارد. یک سگ همه کاره توییتر شد!
ایلان ماسک در رفتاری عجیب و جدید خبر از واگذاری مدیریت توییتر به سگ خود داد! ظاهراً ماسک معتقد است که سگش توان تصمیم‌گیری برای سرنوشت کاربران توییتر را دارد.(ادامه)
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد.

«یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن» ادارات کلید خورد / پرداخت «بن کمک هزینه خرید مانتو و شلوار اداری»
کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم از یکسان‌سازی پوشش کارکنان زن در قالب طرح فرم یکسان خبر داد. (ادامه)
بازداشت ۸ کارمند متخلف یک شهرداری
روابط عمومی اداره کل اطلاعات همدان اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل و با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری همدان، هشت نفر از کارمندان متخلف شهرداری بازداشت شدند.(ادامه)
این عضو شورا و دو همدست او به دریافت رشوه از طریق تشکیل شبکه ارتشا متهم هستند.


دستگیری یک عضو شورای شهر و دو مقام شهرداری مرکز استان
این عضو شورا و دو همدست او به دریافت رشوه از طریق تشکیل شبکه ارتشا متهم هستند. (ادامه)
افرادی که ساعات طولانی را در محل کار خود می‌گذرانند، به احتمال زیاد به فشارخون پنهان (مخفی یا ماسکه)، که یک نوع پنهان فشار خون بالاست، مبتلا هستند. این افراد به فشارخون پنهان مبتلا هستند
افرادی که ساعات طولانی را در محل کار خود می‌گذرانند، به احتمال زیاد به فشارخون پنهان (مخفی یا ماسکه)، که یک نوع پنهان فشار خون بالاست، مبتلا هستند.(ادامه)
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است. کاهش مبلغ اقساط طرح نهضت ملی مسکن در راه است
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است.(ادامه)
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد. با عذرخواهی از مردم مازندران ؛ معلم قائمشهری با دستور استاندار به مدرسه بازگشت+ فیلم
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد.(ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد. ۲۰ پرسش و پاسخ درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت
مولدسازی در لغت یعنی بهره ور کردن و در اصطلاح اقتصادی نیز به بهره ور کردن دارایی ها اشاره دارد یعنی هرگونه تلاش و اقدامی که بهره وری یک دارایی را افزایش دهد.(ادامه)
اهدای اعضای بدن فیض‌الله یوسفی،بازنشسته اداره ورزش و جوانان بابلسر به چند بیمار جان دوباره بخشید. اهدای عضوی که به بیماران جان دوباره بخشید
اهدای اعضای بدن فیض‌الله یوسفی،بازنشسته اداره ورزش و جوانان بابلسر به چند بیمار جان دوباره بخشید.(ادامه)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود. دولت سیزدهم شمار جان‌باختگان کرونا را به صفر و تورم را از ۶۰ به ۴۰ درصد رساند/ ریل‌گذاری خنثی سازی تحریم‌ها به نتیجه رسید/ راه حل معضل بی‌حجابی اجتماعی است، نه سیاسی و امنیتی/دولت در تلاش است سفره مردم متأثر از نوسان دلار نباشد/آنچه باعث رنج مردم می‌شود ما را هم می‌رنجاند(خبر)
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.(ادامه)
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند. متا چه بلایی سر گوشی‌ها می‌آورد؟
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند.(ادامه)
بهزیستی مازندران در خصوص اخبار منتشر شده درباره وجود یک گدا با دو کارمند و درآمد ماهانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی گدا‌ها در ساری جوابیه داد. ماجرای گدایی که گفتند دو کارمند دارد
بهزیستی مازندران در خصوص اخبار منتشر شده درباره وجود یک گدا با دو کارمند و درآمد ماهانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی گدا‌ها در ساری جوابیه داد.(ادامه)
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت. عجیب‌ترین شیوه‌های گدایی با درآمد‌های نجومی
در این مطلب از چند متکدی خبرساز با درآمد‌های نجومی و شیوه‌های عجیب‌شان خواهیم گفت.(ادامه)
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکیه کلام‌هایی از فیلم‌ها که معروف شدند
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت.(ادامه)
 مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه شعب تأمین اجتماعی مازندران جمعه این هفته به صورت ویژه فعالیت دارد، گفت: با مصادف شدن روزهای پایانی سال و مهلت ارسال لیست بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست پرداخت کارگاه‌ها اجرایی شده است.

فعالیت شعب تامین اجتماعی مازندران در روز جمعه ۳۰ دی‌ماه
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه شعب تأمین اجتماعی مازندران جمعه این هفته به صورت ویژه فعالیت دارد، گفت: با مصادف شدن روزهای پایانی سال و مهلت ارسال لیست بیمه شدگان و پرداخت حق بیمه به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست پرداخت کارگاه‌ها اجرایی شده است. (ادامه)
شمال نیوز :  چند روزی از ابلاغ نرخ ۲۳ درصدی سود سپرده‌ها از سوی بانک مرکزی می‌گذرد و به نظر می‌رسد هنوز این ابلاغیه به دست برخی بانک‌های استان مازندران نرسیده است. ابلاغ نرخ ۲۳ درصدی سود سپرده‌ها از سوی بانک مرکزی / بانک های مازندران تعلل می کنند !
شمال نیوز : چند روزی از ابلاغ نرخ ۲۳ درصدی سود سپرده‌ها از سوی بانک مرکزی می‌گذرد و به نظر می‌رسد هنوز این ابلاغیه به دست برخی بانک‌های استان مازندران نرسیده است.(ادامه)
ماجرای حقوق ۳۳میلیونی دختر عضو شورای شهر
رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق ۳۳ میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران گفت: حقوق ماه آینده اصلاح و بر اساس جدول پرداخت می شود.(ادامه)
 نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید. برای انتخاب شهردار به جمع بندی نرسیدیم/ شهرداری ساری مدیریت ندارد؛ اخراجی‌ها در حال برگشت
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید.(ادامه)
زنی که صهیونیست ها او را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند
پیام تنها مادر شهادت‌طلب به صهیونیست‌ها: به محض اینکه به ما ضربه‌ای بزنید، ما نیز انتقام خواهیم گرفت و آتش این خونخواهی شعله‌ور و هر روز برافروخته‌تر خواهد شد.(ادامه)
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است. آخرین جزئیات از شلیک به پیشانی کارمند دانشگاه علامه
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.(ادامه)
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است. آخرین جزئیات از شلیک به پیشانی کارمند دانشگاه علامه
تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بوده به صورت پیاده در حال تعقیب یکی از کارمندان دانشگاه علامه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده است.(ادامه)
به روز شدن تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها
فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.