.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل از دستگیری دو عضو شورای‌شهر و یک کارمند شهرداری بابل خبر داد .... دستگیری ها به شورا و شهرداری بابل رسید / بازداشت دو عضو شورا و یک کارمند شهرداری
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل از دستگیری دو عضو شورای‌شهر و یک کارمند شهرداری بابل خبر داد ....(ادامه)
انفصال از خدمت ۲ کارمند متخلف در مازندران
۲ کارمند مازندرانی به دلیل ارتکاب به تخلف به انفصال از خدمت محکوم شدند.(ادامه)
آمریکا ۲ فرد مرتبط با ایران را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم علیه ۲ فرد "مرتبط با وزارت اطلاعات ایران" خبر داد.(ادامه)
جعل اسناد دولتی برای دست درازی به اراضی ملی
افرادی که با جعل اسناد دولتی مبادرت به واگذاری اراضی ملی می کردند در بخش خرم آباد مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
دستگیری چند کارمند در یکی از ادارات مازندران
شمال نیوز: جمعی از کارکنان یک اداره و دو دهیار به اتهام فساد مالی در شهرستان سوادکوه دستگیر شدند.(ادامه)
دستگیری 7 نفر از متخلفان حوزه منابع طبیعی در سوادکوه/ بازداشت 2 دهیار و عضو شورای روستا به اتهام فساد مالی
دادگستری مازندران از دستگیری دو کارمند منابع طبیعی و پنج پیمانکار این حوزه اتهام دریافت رشوه خبر داد و اعلام کرد؛ همچنین دو دهیار، مسؤول مالی دهیاری و یک عضو شورای روستایی شهرستان سوادکوه نیز به اتهام فساد مالی تحویل مراجع قضایی شدند.(ادامه)
۷ موردی که نباید با جوش شیرین تمیز کنیم
شاید فکر کنید که جوش شیرین یک پاک کننده همه کاره است؛ اما در واقع به ظاهر برخی وسایل آسیب می‌رساند و نباید آن‌ها را با جوش شیرین تمیز کنیم.(ادامه)
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظّم انقلاب را منتشر کرد. روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر انقلاب
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظّم انقلاب را منتشر کرد.(ادامه)
جزئیات طرح جدید بازنشستگی پیش از موعد | شرط سنی حذف می‌شود؟
نماینده مردم مهاباد در مجلس در مورد طرح جدید بازنشستگی پیش از موعد گفت: بر اساس طرح جدید آقایان با ۲۵ سال و بانوان با ۲۰ سال سابقه کار بازنشسته می‌شوند. همچنین بازنشسته شدن کارمندان نیازی به تایید مدیر یا رئیس اداره مربوطه ندارد و شرط سنی سابق از این طرح حذف شده است.(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: مجموعه کارکنان شهرداری شیرود ۱۷ نفر هستند که تاکنون نتیجه تست کرونای هفت نفر از آنان مثبت اعلام شده و منتظر نتیجه تست سایرین هستیم .... شهرداری شیرود تعطیل شد
شمال نیوز : وی افزود: مجموعه کارکنان شهرداری شیرود ۱۷ نفر هستند که تاکنون نتیجه تست کرونای هفت نفر از آنان مثبت اعلام شده و منتظر نتیجه تست سایرین هستیم ....(ادامه)
نامه محسن رضایی به روحانی در پی شهادت فخری زاده
محسن رضایی در نامه ای به حسن روحانی، خواستار همت مضاعف برای جلوگیری از تکرار اقدامات تروریستی در کشور شد.(ادامه)
کایلی مور گیلبرت جاسوس اسرائیلی که در پوشش فعالیت‌های علمی برای جمع‌آوری اطلاعات از حوزه‌های هسته‌ای و … وارد ایران شده بود پس از گذراندن دو سال از حبس خود با سه شهروند ایرانی مبادله شد. تبادل جاسوس رژیم صهیونیستی با سه شهروند بازداشت‌شده ایرانی
کایلی مور گیلبرت جاسوس اسرائیلی که در پوشش فعالیت‌های علمی برای جمع‌آوری اطلاعات از حوزه‌های هسته‌ای و … وارد ایران شده بود پس از گذراندن دو سال از حبس خود با سه شهروند ایرانی مبادله شد.(ادامه)
۵ ایرانی در دولت بایدن حضور خواهند داشت+ بیوگرافی
حالا از بین ایرانی- آمریکایی‌ها، تعدادی در تیم انتقالی کابینه بایدن نیز حضور دارند، افرادی که می‌توانند پتانسیل نهفته‌ای برای کاستن از بار دشمنی میان ایران و آمریکا باشند.(ادامه)
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
کاهش موجودی پرونده‌های دادگاه‌های تجدیدنظر مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: موجودی پرونده‌های دادگاه‌های تجدیدنظر مازندران ۶۰ درصد کاهش یافت.(ادامه)
جزئیات افزایش حقوق کارمندان دولتی در بودجه
رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس از تعدیل افزایش حقوق کارمندان شرکت‌های دولتی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است .... چه کسی شهردار ساری می شود ؟ / یک فرماندار و سه شهردار در بین گزینه ها
شمال نیوز : شمال نیوز : در حالی که دو روز از بازداشت شهردار ساری می گذرد گمانه زنی ها از انتخاب شهردار بعدی ساری در محافل سیاسی ، اجتماعی مرکز استان آغاز شده است ....(ادامه)
۲۸ کارمند دستگاه قضایی بازداشت شدند
مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه اعلام کرد: ۲۸ کارمند دستگاه قضایی به دلیل ارتباط گرفتن با اصحاب پرونده و کلاهبرداری از آنها بازداشت و تحویل محاکم قضایی شدند.(ادامه)
پاداش بازنشستگان سال ۹۸ هر دستگاه چقدر بود؟
رئیس سازمان برنامه و بودجه اخیرا طی یک تخصیص پاداش پایان خدمت کارکنان دستگاه‌های اجرایی را ابلاغ کرده است. در این بین رقم پاداش مذکور، برای هر فرد در سال ۹۸ جالب توجه است.(ادامه)
امروز آخرین مهلت ثبت نام وام کرونا است
امروز آخرین روز مهر ماه و آخرین روز ثبت نام وام کرونا است. بنگاه‌های آسیب دیده امروز برای آخرین روز می‌توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند. به گفته‌ی معاون اشتغال وزیرکار مهلت تمدید نمی‌شود.(ادامه)
خواب حقوقی پرسپولیس در بزنگاه محرومیت بین‌المللی
بخش حقوقی پرسپولیس بدون توجه به محکومیت های بین المللی فرصت دفاع را از خود دریغ می کند.(ادامه)

بر اساس قانون جعل از جمله اقدامات غیرقانونی محسوب می‌شود که جرم انگاری شده است. جعل چیست و چه مجازاتی دارد؟
بر اساس قانون جعل از جمله اقدامات غیرقانونی محسوب می‌شود که جرم انگاری شده است.(ادامه)
دستگیری کارمند بانکی که حساب مشتریان را خالی می‌کرد
فرمانده انتظامی مازندران گفت: یکی از کارکنان بانک که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب مشتریان بانک کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
سرمربی سابق استقلال به سکوت دوماهه خود پایان داد،درحالیکه هنوز دل‌پری از مدیرعامل پیشین باشگاه دارد. مجیدی: با اسم استراماچونی کلاهبرداری کردند!
سرمربی سابق استقلال به سکوت دوماهه خود پایان داد،درحالیکه هنوز دل‌پری از مدیرعامل پیشین باشگاه دارد. (ادامه)
براساس گزارش مجله "ونیتی فر" آمریکا، دونالد ترامپ با معاونان خود نسبت به توانایی و قدرتش برای پشت سر گذاشتن کرونا و ترسش از مرگ احتمالی صحبت کرده است. ترامپ از مرگ می‌ترسد و علنا سوال کرده آیا کرونا او را می‌کشد
براساس گزارش مجله "ونیتی فر" آمریکا، دونالد ترامپ با معاونان خود نسبت به توانایی و قدرتش برای پشت سر گذاشتن کرونا و ترسش از مرگ احتمالی صحبت کرده است.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: تمامی کارکنان ادارات و صاحبان مشاغل و اصناف باید به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا را رعایت کنند. دستور فوری رئیس جمهور برای برخورد شدید با کارمندان و مشاغل ناقض پروتکل‌های ضدکرونایی
رئیس جمهور گفت: تمامی کارکنان ادارات و صاحبان مشاغل و اصناف باید به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا را رعایت کنند.(ادامه)
جزئیات تکان دهنده از قتل زن جوان گیلانی + عکس
کارمند سازمان تامین اجتماعی سیاهکل در مسیر بازگشت به خانه اش در لنگرود ناپدید شد تا اینکه جنازه اش در جنگل پیدا شد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود/ دست تحریف در کمین دفاع مقدس است / دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است/ پذیرش قطعنامه از سوی امام (ره) مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود/ امسال زیارت اربعین را در منزل بخوانیم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. (ادامه)
آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام کرونا
فردا آخرین مهلت کسب و کارهای فاقد بیمه برای ثبت نام جهت دریافت وام کروناست،با این حال بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد تعداد کمی از بنگاههای ثبت نام کرده موفق به اخذ این وام شده اند.(ادامه)
وضعیت نابسامان شوراها و شهرداری ها محصول غفلت و ملاحظه کاری است
مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران گفت: وضعیت نابسامان و منزجرکننده فعلی در شوراها و شهرداری های استان یا محصول بی توجهی و غفلت نهادها و سازمان های متولی و یا نتیجه ملاحظه کاری است(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.