.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیاتی از مشورت روحانی با رهبرانقلاب برای کاندیداتوری
(ادامه)
روایت مهناز افشار از ازدواج و زندگی خصوصی‌اش
مهناز افشار با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی‌اش در فضای مجازی هم گفت: «با گسترش فضای مجازی دیگر لازم نیست روی اطلاع‌رسانی تلویزیون حساب کنیم و می‌شود به تلویزیون گفت هر چه قدر دلت می‌خواهد سانسور کن ما منبع دیگری داریم که می‌توانیم به آن رجوع کنیم.»(ادامه)
ایرانی‌ها در مطالعه تنبل هستند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه متاسفانه جزو مردم‌ تنبل در مطالعه هستیم، گفت: سرانه مطالعه در ژاپن و فنلاند بیش از ۵۰ دقیقه در شبانه‌روز است ولی در ایران بین ۶ تا ۱۲ دقیقه است.(ادامه)
از سيف‌الله صدراسلام تا قاری زمان ما(يادداشت)
(ادامه)
کنگره آمریکا به قانون ضدعربستان رأی داد
از مجموع صد سناتور، 97 نفر به این طرح رأی دادند و تنها یک سناتور مخالفت کرد و بدین ترتیب، با رأی کم‌سابقه سنا به یک مصوبه، این طرح برای رأی‌گیری به مجلس نمایندگان ارسال شد. در ادامه مجلس نمایندگان آمریکا با 338 رای موافق در مقابل 74 رای مخالف، به این قانون رای داد و با دو سوم، مصوبه کنگره را تایید کرد تا بدین ترتیب وتوی اوباما کارکردش را از دست بدهد.(ادامه)
رسایی: روحانی شانسی برای انتخابات آینده ندارد
نماینده مجلس نهم با بیان اینکه روحانی شانسی برای انتخابات آینده ندارد، گفت: جناح طرفدار دولت، با کنار رفتن روحانی ، فرد دیگری را برای انتخابات معرفی می کنند، زیرا اگر خودشان بخواهند روحانی را کنار بگذارند به معنای شکست برای آنها است. (ادامه)
شرایط آقای روحانی در انتخابات سال۹۶ با شرایط ایشان در انتخابات سال۹۲ بسیار متفاوت است. روحانی دیگر یک چهره سفید برای مردم نیست بلکه مردم برای حمایت از ایشان عملکرد سه ساله دولت را در نظر می‌گیرند. ر رسایی: چوب خشک هم در برابر روحانی رأی خواهد آورد / پایگاه اجتماعی آقای هاشمی شکم‌سیرهای جامعه بودند /روحانی دیگر یک چهره سفید برای مردم نیست
شرایط آقای روحانی در انتخابات سال۹۶ با شرایط ایشان در انتخابات سال۹۲ بسیار متفاوت است. روحانی دیگر یک چهره سفید برای مردم نیست بلکه مردم برای حمایت از ایشان عملکرد سه ساله دولت را در نظر می‌گیرند. ر(ادامه)


مصطفی داننده نمی‌شود احمدی نژاد را سانسور کرد(يادداشت)
مصطفی داننده(ادامه)
واکنش وزیر دادگستری به اتهامات علیه فریدون
وزیر دادگستری در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر دست داشتن برادر رئیس‌جمهور در فساد بانکی، گفت: مدعیان باید دلیل بیاورند و اگر تخلفی صورت گرفته مستند شود تا در مراجع رسمی مورد بررسی قرار گیرد.(ادامه)
نکاتی در مورد سخنرانی جدید احمدی نژاد/ محمود و مصلحت ؟!
شاید بتوان نتیجه گرفت که زمانه برای احمدی نژاد آنچنان تفاوت کرده که او برای احمدی نژاد شدنش باید همچنان منتظر بماند..(ادامه)
# سرباز تسلیت(يادداشت)
(ادامه)
تمایل به خودکشی از کجا نشأت می گیرد؟/ موج رو به رشد خودکشی در فضای مجازی
خودکشی هر چند در وهله اول یک مشکل فردی به شمار می‌رود ولی از آنجایی که فرد در اجتماع زندگی می‌کند و تأثیرات متقابلی همواره بین آنها برقرار است، به عنوان یک معضل اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 11 اردیبهشت
(ادامه)
نمایندگان سابق تهران بعد از اتمام دوران نمایندگی چه می‌کنند؟
سی نماینده لیست امید تهران وارد مجلس شدند تا تغییری اساسی در ترکیب نمایندگان تهران رقم بخورد، اما نمایندگان سابق تهران چه افرادی هستند؟ حال که امکان حضور در صندلی‌های سبز پارلمان را ندارند در کدام مسئولیت به کارهای خود ادامه خواهند داد؟ (ادامه)
هاشمی رفسنجانی: درتاییدصلاحیت سیدحسن آقایک نفرکار راخراب کرد/با آقایان مصباح و یزدی قهر نیستم
آیت الله هاشمی می گوید تصمیم برای ردصلاحیت سیدحسن خمینی از قبل گرفته شده بود و وی نیز از این تصمیم آنها خبر داشته است.(ادامه)
نصیحت هاشمی به رئیس صداوسیما
صفحه اینستاگرام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با انتشار تصویری از وی و سرافراز رئیس صداوسیما، نوشت: حرف آقای هاشمی حرف اقناع مردم است. تحریف و سانسور و تخریب قدرت اقناع مردم را ندارد.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های 18 اسفند
(ادامه)
دختری که ادعا کرد که فرزند شاه و گوگوش است
چند وقت پیش بود که دختری ادعای عجیبی مبنی بر فرزند شاه ایران بودن کرد.(ادامه)
در حالی جدیدترین پوستر فیلم «نزدیک‌تر» رونمایی شد که دست‌اندرکاران این فیلم اعلام می‌کنند که تیزر این فیلم با حذف تصاویر پگاه آهنگرانی از تلویزیون پخش می‌شود.
تلویزیون باز هم تصویر این بازیگر زن را سانسور کرد
در حالی جدیدترین پوستر فیلم «نزدیک‌تر» رونمایی شد که دست‌اندرکاران این فیلم اعلام می‌کنند که تیزر این فیلم با حذف تصاویر پگاه آهنگرانی از تلویزیون پخش می‌شود. (ادامه)
کدام بخش سخنان رئیس‌جمهور سانسور شد
رئیس جمهور یکم بهمن ماه در جلسه همایش استانداران کشور با موضوع انتخابات که پنج شنبه یکم بهمن ماه برگزار شد. جملات عجیبی به کار برد که در خبرگزاری دولت و سایت ریاست جمهوری سانسور شد.(ادامه)
تازه‌ترین صحبت‌های دروازه‌بان پرحاشیه و خبرساز پرسپولیس نشان می دهد او نه تنها از اتفاقاتی که رقم زده است پشیمان نیست بلکه دستگاه قضایی، هواداران فوتبال و همه مخاطبان را ساده پنداشته است!
آقای سوشا مکانی لطفاً سکوت کن!
تازه‌ترین صحبت‌های دروازه‌بان پرحاشیه و خبرساز پرسپولیس نشان می دهد او نه تنها از اتفاقاتی که رقم زده است پشیمان نیست بلکه دستگاه قضایی، هواداران فوتبال و همه مخاطبان را ساده پنداشته است! (ادامه)
«ترانه علیدوستی» زیر تیغ سانسور! +عکس
بازیگر سریال «شهرزاد» نسبت به سانسور ناشیانه عکسش واکنش نشان داد. (ادامه)
مناظره رسایی و زیباکلام درباره آمریکا
حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مجلس و دکتر صادق زیباکلام استاد دانشگاه در مناظره‌ای با موضوع «آمریکا، دشمنی و نفوذ» که به همت باشگاه خبرنگاران برگزار شده بود در باب مسائلی چون تسخیر سفارت آمریکا، پشیمانی یا عدم پشیمانی تسخیر کنندگان، ارتباط داشتن یا عدم ارتباط با آمریکا،به مناظره پرداختند. (ادامه)
سانسور هاشمي در صداوسيما
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت حجاج جان‌باخته، در حسینیه امام خمینی و با حضور آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شده بود، شرکت کرد.(ادامه)
این حاجیان "بشر" نیستند؟!
(ادامه)
نامه همسر و بیت هاشمی به اژه‌ای
همسر و بیت آیت الله هاشمی در نامه ای جداگانه به حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه به سخنان اخیر وی درباره مهدی هاشمی پاسخ دادند. (ادامه)
کیهان: اصلاح طلبان حاضر به عذرخواهی از هاشمی نیستند
واکنش برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب به جوابیه محسن هاشمی و پاسخ کیهان صحت اخبار کیهان درباره رفتار آنها با هاشمی را تایید کرد.(ادامه)
انتقاد رییس سازمان صدا و سیما از دولت
اکنون دوره‌ای است که جمع بندی مذاکرات 1+5 باید در مراجع قانونی بررسی شود؛ لذا این بررسی باید عمیق و همه جانبه باشد و در چنین دوره‌ای امکان آن نیست که صرفا حرفهای موافقان مذاکرات مطرح شود. (ادامه)
پایتخت ۵ ساخته می‌شود ؟
(ادامه)
عکسی که ساواک سانسور کرد
عکسی از مراسم ختم غلامرضا تختی که ساواک آن را سانسور کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.