.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است. چرا مقر ایران اینترنشنال از لندن به واشنگتن رفت؟
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما... پشت پرده جابجایی مقر ایران‌ اینترنشنال از لندن به واشنگتن‌
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما...(ادامه)

چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟ محسن هاشمی: چه کردند که خاتمی، ناطق‌، روحانی و لاریجانی به حاشیه رفتند؟
چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟(ادامه)
عکس/ صحنه ای که از پخش زنده تلویزیون حذف شد
سانسور صحنه اخراج بازکن کامرون سبب شد که گزارشگر صدا و سیما متوجه این اقدام داور نشود.(ادامه)
تحقق شبکه ملی اطلاعات در صدر برنامه‌ها قرار دارد/ مردم طعم شیرین سرعت‌های چند صد مگابیت بر ثانیه‌ای را خواهند چشید/ ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز به یک پلتفرم داخلی پیوستند/ داده‌های خصوصی مردم خط قرمز ماست....(خبر)
(ادامه)
توئیت معنادار سعید محمد/ مراقب ایران عزیز باشیم، گرگ‌ها در کمین اند
سعید محمد در توئیتی نوشت: امیدوارم ریاست محترم قوه مجریه از دو قطبی شدن و تقابل بین مردم جلوگیری کند.(ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
معاون صدا و سیما برکنار شد
پیمان جبلی طی حکمی علیرضا شریفی را به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه منصوب کرد.(ادامه)
انقلاب فتوشاپی!
در سایه بی‌توجهی و گاهی ناآگاهی کاربران شبکه‌های اجتماعی، عده‌ای با فتوشاپ تصاویری جعل می‌کنند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.(ادامه)
رسانه‌های غربی در حوادث اخیر از چه تاکتیک‌هایی استفاده کردند؟ تصاویر
حوادث اخیر کشور نشان داد هژمونی رسانه‌ای غرب با تمام توان و امکانات در میدان جنگ رسانه‌ای بر علیه مردم ایران وارد فاز جدیدی شده است.(ادامه)
جنگ در فضای مجازی ادامه دارد
رسانه‌های معاند در ادامه جنگ رسانه‌ای خود این بار در کمتر از ۲۴ ساعت به تقطیع و تحریف سه مسئول کشورمان روی آوردند(ادامه)
وزیر میراث فرهنگی گفت: برخی حرف زیاد می‌زنند، آخرش هم می‌گویند نظام در خطر است، وقتی پول می‌دهی می‌رود و دیگر پیدایش نمی‌شود، اصلاً باید پیشنهادهای دارای اعتبار و بدون اعتبار را جدا کنید و در اولویت قرار دهید. تحلیل ضرغامی از فیلم تایتانیک / رابطه‌مان را با شادی تعریف نکرده‌ایم همه متخصص گریاندن هستیم
وزیر میراث فرهنگی گفت: برخی حرف زیاد می‌زنند، آخرش هم می‌گویند نظام در خطر است، وقتی پول می‌دهی می‌رود و دیگر پیدایش نمی‌شود، اصلاً باید پیشنهادهای دارای اعتبار و بدون اعتبار را جدا کنید و در اولویت قرار دهید.(ادامه)
شبکه اجتماعی اینستاگرام در همسویی کامل با رژیم صهیونیستی بازنشر عکس شهید ۵ ساله فلسطینی آلاء قدوم را که درحملات این رژیم به نوار غزه به شهادت رسیده بود ممنوع کرد. اینستاگرام انتشار تصویر کودک شهید فلسطینی را ممنوع کرد
شبکه اجتماعی اینستاگرام در همسویی کامل با رژیم صهیونیستی بازنشر عکس شهید ۵ ساله فلسطینی آلاء قدوم را که درحملات این رژیم به نوار غزه به شهادت رسیده بود ممنوع کرد. (ادامه)
هادی ابراهیمی * سلام فرمانده و اقبال بی نظیر(يادداشت)
هادی ابراهیمی *(ادامه)
این طرح به بهانه سامان‌دهی به فضای مجازی تصویب شده است تا صدا و سیما به بحث تولید محتوای برنامه‌های برون‌سازمانی ورود کند.


هدف از تشکیل ساترا اعمال نفوذ و محدود کردن اپپلیکشن های پخش فیلم و رسانه هاست/ نظارت ساترا قانونی نیست
این طرح به بهانه سامان‌دهی به فضای مجازی تصویب شده است تا صدا و سیما به بحث تولید محتوای برنامه‌های برون‌سازمانی ورود کند. (ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
عکس / تصمیم کبرا هم در کتاب‌های درسی تغییر کرد!
س از سانسور ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار) در کتب درسی و پوشاندن لباس بر تن او! حالا طرحی از درس نوستالژیک تصمیم کبرا در فضای مجازی منتشر شده که به تصویب و تائید طرح جوانی جمعیت در مجلس کنایه زده. (ادامه)
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است.... تولید کننده‌ جوان : مدیران ارشد مازندران دغدغه اشتغال را ندارد / مسؤولان نه تنها حمایت‌مان نمی‌کنند بلکه در کار ما سنگ‌اندازی هم می‌کنند
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است....(ادامه)
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. فقر در ایران کارکرد انتخاباتی دارد، برای همین ریشه‌کن نمی‌شود! / مدیران در ایران به نیازهای واقعی مردم توجهی ندارند
شمال نیوز : یک جامعه شناساصولگرا که سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی را نیز دارد ، فقدان آمایش سرزمین را عامل اصلی شکاف های اجتماعی عنوان کرد. (ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
۶ کاندیدایی که در فهرست تحریم‌های آمریکا هستند
در میان ۵۹۲ کاندیدایی که برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند، شش نفرشان در لیست تحریم‌های آمریکا هستند.(ادامه)
این یک انتفاضه واقعی است، نبردی که به صهیونیست ها می گوید، نه تنها دوران بزن درو تمام شده است، بلکه پایان دوران اشغالگری به شیوه مدرن است . انتفاضه ی واقعی؛ از سنگ تا موشک(يادداشت)
این یک انتفاضه واقعی است، نبردی که به صهیونیست ها می گوید، نه تنها دوران بزن درو تمام شده است، بلکه پایان دوران اشغالگری به شیوه مدرن است .(ادامه)
اوضاع کرونا، ترسناک تر از آن است که تصور می شود
کودکان ناقل های بسیار خطرناکی هستند چون ممکن هست در بسیاری از آنها حتی علامت سرماخوردگی نیز وجود نداشته باشد.(ادامه)
«کلاب‌هاوس» پدیده انتخابات ایران خواهد شد؟
در هفته‌های گذشته تب نصب و حضور در نرم‌افزار کلاب هاوس به‌شدت در جامعه ایرانی در حال شیوع است تا حدی که می‌توان احتمال داد این شبکه اجتماعی پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شود. تسنیم این موضوع را در گفتگو با کارشناسان و فعالان رسانه بررسی می‌کند.(ادامه)
روایت محسن رضایی از چرایی توهین دولتی‌ها به گاندو
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حساب کاربری خود در توییتر با هشتگ «گاندو» نوشت:(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست .... گزاره «کابینه روحانی همان کابینه هاشمی است» درست نیست/ «تک‌دوره‌ای شدن دولت‌ها» می‌تواند راهکاری برای کاهش مشکلات در دوره دوم باشد/ ریاست جمهوری عرصه‌ای نیست که فرد به‌تنهایی تصمیم به حضور بگیرد
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست ....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه گفت : در خصوص وضعیت زمین فوتبال شهر زیراب ، اداراتی مانند منابع طبیعی و میراث فرهنگی مانع ایجاد کردند و معاون وزیر و استاندار هم بازدید کردند ولی هنوز به مرحله اجرا نرسید و .... ادارات منابع طبیعی و میراث فرهنگی مانع تکمیل زمین فوتبال زیراب !
شمال نیوز : رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه گفت : در خصوص وضعیت زمین فوتبال شهر زیراب ، اداراتی مانند منابع طبیعی و میراث فرهنگی مانع ایجاد کردند و معاون وزیر و استاندار هم بازدید کردند ولی هنوز به مرحله اجرا نرسید و .... (ادامه)
قیمت خودرو به سایت‌ها برگشت
پس از هشت ماه ممنوعیت، قیمت خودرو در آگهی‌های اینترنتی قابل مشاهده شد و با توجه به رایزنی‌ها احتمال درج قیمت مسکن در آینده نزدیک هم وجود دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.