.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سانسور سریال مناسبتی در شب قدر!
احتمالا این تنها در سیمای جمهوری اسلامی اتفاق می افتد که بیت المال را برای شبهای قدر هزینه کنید و خروجی طوری باشد که برای پخش مجبور باشید سانسورش کنید!(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه31خرداد
(ادامه)
همه جنجال‌های کاریکاتور «مهدی هاشمی»
(ادامه)
تصاویر: نماز ملک‌سلمان با کفش درخانه خدا
ملک سلمان و هیات همراه او که روز شنبه برای شستن کعبه معظمه به داخل خانه خدا رفته بودند پس از انتشار تصاویر این حضور با پرسش های فراوان رسانه های اجتماعی جهان عرب مواجه شدند. (ادامه)
شمال نیوز : ما زمستان 90 ساری  ، نه  دیگر  ، عزت ا... دامادی را داشت ؛ مردی که به خوبی راه رسیدن از شهرداری به خانه ملت را بلد بود و نه سید مسیح سلیم بهرامی را داشت ، هم او که _ شاد باش ای شهر ساری هایش _ وام گرفته از ملک الشعرای بهار زمزمه یارانش بود و از سویی نه کردان .... آقای نماینده؛ حفظ عزت ساری را به مردم بسپارید
شمال نیوز : ما زمستان 90 ساری ، نه دیگر ، عزت ا... دامادی را داشت ؛ مردی که به خوبی راه رسیدن از شهرداری به خانه ملت را بلد بود و نه سید مسیح سلیم بهرامی را داشت ، هم او که _ شاد باش ای شهر ساری هایش _ وام گرفته از ملک الشعرای بهار زمزمه یارانش بود و از سویی نه کردان ....(ادامه)
مروری بر فیلم‌های افشاگر در عرصه سیاست
فیلمی از مشاجره وزیر امور خارجه و نماینده عضو جبهه پایداری در مجلس منتشر شده که هیچکس مسئولیت آن را برعهده نمی‌گیرد اما واقعیت این است که یک نماینده فضای غیرخبری را خبری کرده است، این اولین بار نیست که فیلم های غیررسمی در کشور خبرساز می‌شود. (ادامه)
نیازهای سانسور شده مردان
اسمشان بد در رفته ، مردان را می گویم ، بخاطر صدای مردانه و ظاهرشان گمان می کنیم سر سخت تر از آن هستند که نیاز روحی داشته باشند.(ادامه)
20 سريال اعتراض برانگيز صدا و سیما
اين سريال به شکل وحشتناکي سانسور شد آن هم نه از نوع چند دقيقه اي بلکه از نوع 12 قسمتي اش! اعتراض نخست به اين سريال به صنف پزشکي کشور مربوط مي شد که اعلام کردند اطلاعاتي که سريال از درآمدهاي بسيار گزاف پزشکان مي دهد غيرواقعي است. (ادامه)
امین حیایی و همسرش: ما خیلی خوشبختیم!
(ادامه)
سال نیمه ابری برای دکتر حسن روحانی
در روزهایی که طرح حمایت از امر به معروف و نهی از منکر تیتر یک رسانه‌ها شده بود. حسن روحانی اینگونه واکنش نشان داد اینقدر در زندگی مردم دخالت نکنیم، بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را انتخاب کنند، نمی‌توان به زور و شلاق مردم را به بهشت برد.(ادامه)
توهین به ظریف وسانسورسخنان سردار درBBC
(ادامه)
هاشمی: دلواپسان با نتانیاهو همنوا شده‌اند
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهم‌ترین پروژه دولت را تیم مذاکره‌کننده دانست و گفت: ببینید که دلواپسان چه بر سر اینها آورده‌اند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند.(ادامه)
دو خطاي ديپلماتيک از نظر رسالت
مردم جهان بويژه جوانان جهان اسلام، جمهوري اسلامي ايران را نماد ايستادگي و پايداري در برابر تبهکاري هاي آمريکا مي دانند و بيش از سه دهه، پنجه در پنجه آمريکا انداخته ايم. بعد تصويري از سياست خارجي جمهوري اسلامي در جهان، واتاب مي دهيم که گويي هيچ تبهکاري وجود نداشته است!(ادامه)
خدا كند مجلس وزير ارشاد را استيضاح كند!
كاش جنتي بتواند به مجلس كمك كند تا هردو طرف، بدون سقوط به ورطه سياه نمايي چهره نظام، يكديگر را استيضاح كنند... قطعا سينما بيش از مجلس، تشنه برپايي اين ميدان مواخذه و عيارسنجي است چرا كه ديگر دارد حوصله‌اش سر مي‌رود؛ بايد تكليفش را با وزيرش و مخالفان وزيرش، روشن كند.(ادامه)
۹شخص ونهاد درلیست‌ تحریم‌های جدیدایران
وزارت خزانه‌داری آمریکا ۹ شخص و نهاد را به دلیل ارتباط با ایران به لیست‌ تحریم‌های خود اضافه کرد. (ادامه)
گاردین: ایران فیس بوک را رفع فیلتر می کند
ایران به دنبال آن است تا با برداشتن فیلترینگ کامل سایت‌هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک دست به فیلترینگ محتوایی آن بزند.(ادامه)
حبیبی: رئیس‌جمهور منتقدان را تمسخر نکند
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین در مورد اظهارات آقای رئیس جمهور در مراسم 16 آذر گفت: رئیس جمهور به جای پاسخگویی به نقد منتقدین هر بار آنها را با عبارتی تمسخر و تحقیر می‌کند.(ادامه)
تصاویر/ خودمانی‌ شدن پوتین و همسر رییس جمهور چین!
اولین قانون نانوشته دیپلماسی این است که «هرگز به همسران روسای جمهور نزدیک نشوید»، اما به نظر می‌رسد که رئیس‌جمهوری روسیه که به تازگی مجرد شده، این قانون را فراموش کرده است.(ادامه)
حسین انتظامی: رسانه‌ها کیسه شن نشوند
(ادامه)
بنر شهرداری تهران درباره بدحجابی!!+عکس
شهرداری تهران به تازگی بنرهایی را با موضوع سبک زندگی از جمله حجاب در اتوبوس ها و امکان های عمومی نصب کرده است.(ادامه)
گزارش «شرق» از ترفندهای احمدی‌نژاد
آنچه این «بازی» را جذاب‌تر می‌کند، «واهمه» جریان اصولگرا از این اخبار است. از محمدرضا باهنر گرفته تا محسن کوهکن و دیگران به شکلی عجیب در «دام» پهن‌شده از سوی جریان رسانه‌ای هوادار رییس دولت سابق می‌افتند و مدام یادآوری می‌کنند عمر سیاسی «شهردار سابق تهران» به پایان رسیده و این دست‌وپا‌زدن‌های وی، «بی‌فایده» است.(ادامه)
شکایت وکیل مهدی هاشمی از چند نماینده مجلس
وکیل‌مدافع مهدی هاشمی با اشاره به نامه نمایندگان مجلس مبنی بر درخواست از قاضی پرونده برای برگزاری علنی دادگاه موکلش و مطالبی که معتقد است به صورت غیرواقعی از قول وی در نامه مربوطه ذکر شده است، توضیحاتی را ارائه داد. (ادامه)
واقعیات زندگی طلبگی بدون سانسور
(ادامه)
دانشگاهی درایران که ورود باچادر راممنوع کرد+عکس
(ادامه)
پاسخ دایی به حرکت جنجالی کریمی
(ادامه)
از سانسور تا ممنوع التصویری خاتمی در پنجره+عکس
(ادامه)
نوجوان 13 ساله وهابی، پدر شد!
ماجرا از آن جا آغاز شد که کارگر رستوران، خواهان مدارک شناسایی و هویتی برای نوزادی شد که به دنیا آورده است. او به صراحت، پدر این نوزاد را یک نوجوان 13 ساله معرفی کرده و مشخصات دقیق وی را ارائه می داد...(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.319 seconds.