.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : شنیدن درد دل های آنان هر قلبی را به درد می آورد و شاید به همین دلیل است که اکثر مسئولان تمایلی به حضور در میان آنان ندارند! آنها بی تردید .... توصیه به حضور در این مکان به مسئولان استان مازندران
شمال نیوز : شنیدن درد دل های آنان هر قلبی را به درد می آورد و شاید به همین دلیل است که اکثر مسئولان تمایلی به حضور در میان آنان ندارند! آنها بی تردید ....(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقاد دارم بخشی از این شایعات را هم در زمان‌های متفاوت درست می‌کنند و به موقع از آن بهره‌برداری می‌کنند، دیده‌ایم که چگونه هم بهره‌برداری کردند و موفق هم شدند. یعنی یک ترفند کثیف سیاسی و امنیتی هم هست..... فائزه هاشمی : بابا خیلی پولدار نبود / من چون الان اخراج و بیکار شدم، دارم باغ‌های پسته‌ی مامان را مدیریت می‌کنم
شمال نیوز : من اعتقاد دارم بخشی از این شایعات را هم در زمان‌های متفاوت درست می‌کنند و به موقع از آن بهره‌برداری می‌کنند، دیده‌ایم که چگونه هم بهره‌برداری کردند و موفق هم شدند. یعنی یک ترفند کثیف سیاسی و امنیتی هم هست.....(ادامه)
پخش صحنه‌های مستهجن در شبکه کیش
پس از انتشار سهوی یک فیلم سینمایی از سیمای کیش که بخشی از آن سانسور نشده بود، کارمندان خاطی این مرکز برکنار و توبیخ شدند. (ادامه)
شمال نیوز :  چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت .... رویانیان : استانداری را قبول نکردم و گفتم کار من نیست!
شمال نیوز : چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت ....(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران: دشمن از جمعیت میلیونی اربعین حسینی می‌ترسد/ تسلیم نمی‌شویم
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بیش از ۲۰ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین حضور دارند و مشاهده این جمعیت برای دشمنان سخت است، رسانه‌های غربی از این حضور خوشایند نیستند و آن را سانسور می‌کنند.(ادامه)
علت سکته در هنگام صبح چیست؟
در پایه طب سنتی، دموی‌ها از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح نباید ورزش کنند به گونه‌ای که بیشتر سکته‌ها طی این ساعات اتفاق می‌افتد؛ چراکه دم این افراد بالاست و با افزایش فشار خون سکته و سایر امراض قلبی و عروقی ایجاد می‌شود.(ادامه)
جنگ نرم مهم ترین توطئه دشمن در فضای مجازی
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رویارویی امروز ما با آمریکا در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی است.(ادامه)
عکس: سانسور عجیب لباس استقلال در صداوسیما!
مقایسه تصویر واقعی از حسن روشن با پیراهن تاج و تصویر دستکاری شده از این بازیکن در برنامه فصل فوتبال شبکه ورزش را ببینید(ادامه)
تلگرام خطرناک‌تر می‌شود
بررسی سند منتشر شده توسط تلگرام به نام «تلگرام شبکه باز» یا Telegram open network نشان از آن دارد دسترسی بی‌حد و حصر و فعالیت در محیط دارک وب فضای مجازی است.(ادامه)
با وجود آنکه آمریکا در توافقنامه الجزایر، بعد از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی تعهد داده که در امور داخلی ایران مداخله نکند مستندات مختلف کماکان گواهی می‌دهند تلاش برای براندازی سخت و نرم در ایران همواره در دستور کار سیاستمداران واشنگتن قرار دارد.
دولت‌های آمریکا برای براندازی ایران چقدر هزینه کردند؟ +جدول
با وجود آنکه آمریکا در توافقنامه الجزایر، بعد از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی تعهد داده که در امور داخلی ایران مداخله نکند مستندات مختلف کماکان گواهی می‌دهند تلاش برای براندازی سخت و نرم در ایران همواره در دستور کار سیاستمداران واشنگتن قرار دارد. (ادامه)
عکس/ سانسور عجیب در کانال تیم ملی فوتبال ایران
سانسور عجیب در کانال تیم ملی فوتبال ایران را مشاهده می کنید دیدار بانوان تیم‌های ایران و ترکمنستان و بازی با بازیکنانی که از نداشتن زانو رنج می‌برند.(ادامه)
شمال نیوز : مقدم درباره اعتراض برخی از بازیگران سریال مبنی بر حذف بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۵»، گفت: امکان ندارد قسمتی از سریال بدون هماهنگی روی آنتن برود یا از پخش حذف شود؛ یعنی امکان ندارد سانسور و ممیزی اتفاق افتاده باشد که من در جریان آن نباشم.... سیروس مقدم پاسخ می دهد؛ «پایتخت» و این همه حاشیه؛ چرا؟!
شمال نیوز : مقدم درباره اعتراض برخی از بازیگران سریال مبنی بر حذف بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۵»، گفت: امکان ندارد قسمتی از سریال بدون هماهنگی روی آنتن برود یا از پخش حذف شود؛ یعنی امکان ندارد سانسور و ممیزی اتفاق افتاده باشد که من در جریان آن نباشم....(ادامه)
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت.... 95 درصد مردم مازندران از پایتخت استقبال کرده‌اند!
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت....(ادامه)
اجازه بدهید اول به این نکته اشاره کنم که این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه این سریال را متقبل شود. ما براساس نیازهای قصه در این فصل به دنبال سرمایه‌گذاری بودیم که بتواند تمام مخارج سریال را مرتفع کند. پاسخ‌های محسن تنابنده به حاشیه‌های «پایتخت۵»
اجازه بدهید اول به این نکته اشاره کنم که این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه این سریال را متقبل شود. ما براساس نیازهای قصه در این فصل به دنبال سرمایه‌گذاری بودیم که بتواند تمام مخارج سریال را مرتفع کند.(ادامه)
«پایتخت ۵» ۱۸ قسمتی شد/ توضیح درباره یک ممیزی
تهیه‌کننده سریال «پایتخت ۵» درباره تعداد قسمت‌های این سریال اظهار کرد که تعداد قسمت‌ها از ۱۵ به ۱۸ قسمت افزایش یافته است. (ادامه)

محسن تنابنده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: لطفا سانسور نکنید لطفا به مردم احترام بگذارید.
سانسور در تکرار سریال پایتخت ۵
محسن تنابنده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: لطفا سانسور نکنید لطفا به مردم احترام بگذارید. (ادامه)
واکنش محسن تنابنده به حذف بخش‌هایی از «پایتخت۵»: لطفا سانسور نکنید
محسن تنابنده با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرم خود از صداوسیما خواست تا به مردم احترام بگذارد.(ادامه)
مرتبه علمی حضرت‌ فاطمه‌(س) چقدر بود؟
مدیرگروه تاریخ و سیره مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات گفت: امامان معصوم وارث علم الهی هستند به فضائل مادرشان تصریح کرده‎اند، در واقع آنها وارث علم فاطمه(س) هستند.(ادامه)
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از چهره‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره‌ها و مقامات ایرانی مطرح بوده است.
موبایلم هنگام مذاکرات مثل اتو داغ می‌شد/ رابطه‌ام با رهبر انقلاب، مرید و مرادی است/ ارتباط بسیار نزدیکی با سردار سلیمانی داشته و دارم(خبر)
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از چهره‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره‌ها و مقامات ایرانی مطرح بوده است. (ادامه)
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی به مستندسازان توصیه کردند، لحن اثر مستند باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و یأس‌آلود و هرج‌ومرج‌طلبانه، فایده‌ آن را تبدیل به زیان می‌کند.
مستند به واقعیّات، سرچشمه امید، شوق و حرکت باشید/ لحن نقد باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد(خبر)
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیامی به مستندسازان توصیه کردند، لحن اثر مستند باید ناصحانه و چاره‌جویانه باشد. در انتقاد، لحن خصمانه و یأس‌آلود و هرج‌ومرج‌طلبانه، فایده‌ آن را تبدیل به زیان می‌کند. (ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد.... علت فوت پدرم ایست قلبی بود/ با فائزه اختلاف فکری و سلیقه دارم
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد....(ادامه)
سونامی طلاق در قم/تصویر سعید امامی روی تی شرت/واکنش باهنر به شایعه سکه گرفتن از احمدی نژاد
(ادامه)
راه خروج از این باتلاق پایان دادن به لجاجت و تجاوز و به رسمیت شناختن استقلال و حاکمیت یمن و سپردن میدان به طرف‌های یمنی به ویژه رأی مردم یمن برای تعیین حاکمان و تصمیم‌گیری نسبت به خائنان است.
کودتا در صنعا، آتش در ابوظبی(يادداشت)
راه خروج از این باتلاق پایان دادن به لجاجت و تجاوز و به رسمیت شناختن استقلال و حاکمیت یمن و سپردن میدان به طرف‌های یمنی به ویژه رأی مردم یمن برای تعیین حاکمان و تصمیم‌گیری نسبت به خائنان است. (ادامه)
حضور 20 میلیون زائر در پیاده‌روی اربعین نشانه پیروزی خون بر شمشیر است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر نیروی زمینی سپاه گفت: حضور عاشقانه بیش از 20 میلیون زائر از سراسر جهان اسلام در حماسه پیاده‌روی اربعین بهترین نمونه پیروزی خون بر شمشیر در عصر جاهلیت مدرن دوران ما است.(ادامه)
افسانه بایگان که در ۱۹ سالگی در مجموعه تاریخی «سربداران» ایفای نقش کرده است، با ذکر خاطره‌ای از این سریال، خاطرنشان کرد که «حضرت امام (ره) زندگی هنری من را رقم زدند.» خاطرات افسانه بایگان از سریال «سربداران» و پیاده‌روی اربعین
افسانه بایگان که در ۱۹ سالگی در مجموعه تاریخی «سربداران» ایفای نقش کرده است، با ذکر خاطره‌ای از این سریال، خاطرنشان کرد که «حضرت امام (ره) زندگی هنری من را رقم زدند.»(ادامه)
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: موکب اوقاف مازندران برای زائران پیاده امام حسین(ع) در شهر کوت عراق برپا می‌شود.

موکب اوقاف مازندران در شهر کوت عراق برپا می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: موکب اوقاف مازندران برای زائران پیاده امام حسین(ع) در شهر کوت عراق برپا می‌شود. (ادامه)
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: موکب اوقاف مازندران برای زائران پیاده امام حسین(ع) در شهر کوت عراق برپا می‌شود.

موکب اوقاف مازندران در شهر کوت عراق برپا می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: موکب اوقاف مازندران برای زائران پیاده امام حسین(ع) در شهر کوت عراق برپا می‌شود. (ادامه)
موکب اوقاف مازندران در شهر کوت عراق برپا می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: موکب اوقاف مازندران برای زائران پیاده امام حسین(ع) در شهر کوت عراق برپا می‌شود.(ادامه)
سانسور و تغییر متن سخنرانی ترامپ توسط شبکه خبر
(ادامه)
انتقال برخی سرورهای "تلگرام" به ایران قطعی شد
پاول دوروف موسس تلگرام در پیامی اعلام کرد سرورهای تحویل محتوی این شبکه پیام رسان یا «سی دی ان» ها به ایران و تعدادی از کشورهای خاورمیانه منتقل شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.