.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که.... ضرغامی: دعا می‌کنم خدا احمدی‌نژاد را به ما برگرداند
شمال نیوز : عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در یک برنامه اینترنتی به نام (رو در رو) با بیان اینکه احمدی‌نژاد متفاوت‌ترین رئیس جمهوری است که....(ادامه)
یک کاندیدای دیگر انتخابات مشخص شد؛ برای ۱۴۰۰ آماده‌ام
عزت الله ضرغامی در خصوص احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: اتفاقاً صریح‌ترین حرف را در این قصه من زده‌ام و گفته‌ام که در نیمکت جمهوری اسلامی برای هر کاری از جمله ریاست جمهوری هستم.(ادامه)
با هماهنگی و موافقتی که با اعضای خانواده شریف آن سردار همیشه زنده به عمل آمده بود قرار بود تا دقایقی دیگر با ورود پیکر مطهر شهید سلیمانی مراسم تشییع آن عزیز برگزار شود... چرا تشییع پیکر «حاج قاسم» در حرم امام(ره) لغو شد؟
با هماهنگی و موافقتی که با اعضای خانواده شریف آن سردار همیشه زنده به عمل آمده بود قرار بود تا دقایقی دیگر با ورود پیکر مطهر شهید سلیمانی مراسم تشییع آن عزیز برگزار شود...(ادامه)
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از رفتار رسانه ملی با افرادی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله حسینعلی منتنظری انتقاد کرد. انتقاد صریح علی مطهری از سانسور آیت‌الله هاشمی در تلویزیون
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از رفتار رسانه ملی با افرادی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله حسینعلی منتنظری انتقاد کرد.(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه ۳
بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه ۳(ادامه)
انتشار صحنه‌های سانسور شده یک سریال پرحاشیه
سریال «ممنوعه» کاری از امیر پورکیان، به دلیل ممیزی‌هایی که داشت یکی از پرحاشیه‌ترین سریال‌هایی بود که سال ۹۷ توزیع شد و انتشار آن اوایل سال ۹۸ به پایان رسید. حواشی سریال بعد از گذشت یک سال از پایان آن هنوز ادامه دارد.(ادامه)
خشم یاران احمدی‌نژاد از سانسور اسم وی
بازپخش سریال یوسف پیامبر از شبکه قرآن خبرساز شد و جدید ترین اتهام سانسور به رسانه ملی برای این سریال است. سایت بهار از سانسور نام دو رئیس جمهور قبلی و اسفندیار رحیم مشایی از تیتراژ سریال مرحوم سلحشور گله کردند اما به نظر می‌رسد این شبکه غیر از نام این سه، لیست عریض تشکرهای این سریال را که دو دقیقه ادامه داشته، کوتاه کرده است.(ادامه)
دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ مردم ایران در یک همه‌پرسی باشکوه با رای قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی رای آری دادند. روزی که همه آری گفتند(يادداشت)
دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸ مردم ایران در یک همه‌پرسی باشکوه با رای قاطع ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی رای آری دادند.(ادامه)
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد. سیروس مقدم: درباره پایتخت ۶ زود قضاوت نکنید
کارگردان سریال پایتخت در واکنش به انتقاد برخی افراد گفت: در "پایتخت۵" هم عده‌ای در ماجرای سفر به ترکیه زود قضاوت کردند؛ عجله نکنید سریال ادامه دارد.(ادامه)
تنابنده: سریالِ سانسور شده را سانسور کردند!
محسن تنابنده از سانسور سریال پایتخت انتقاد کرد. (ادامه)
گلایه بازیگر "پایتخت" از سانسور
سیدامیر سیدزاده از ممیزی فصل ششم سریال "پایتخت" نوشت.(ادامه)
پیامی که از بغداد به کاخ سفید مخابره شد / حالا نوبت مسئولان عراقی است / همه‌پرسی بزرگ به ضرر آمریکایی‌ها تمام شد / مردم عراق با حضور میلیونی خود در تظاهرات روز جمعه و شعارهایی که سر دادند، صریح و قاطع مطالبات خود را بیان کردند، حال نوبت به ....(خبر)
(ادامه)
جزییات پرواز مخفیانه بزرگترین آمبولانس هوایی ارتش آمریکا از عراق به آلمان +سند
پرواز مخفیانه هواپیمای مخصوص اورژانس ارتش آمریکا به مقصد آلمان نشان می‌دهد حجم قابل توجهی از مصدومان و کشته‌شدگان پاسخ موشکی سپاه، به سرعت از عراق تخلیه شده‌اند.(ادامه)
سانسور چهره نماینده مجلس در رسانه ملی! + عکس
در اقدامی عجیب در یک برنامه تلویزیون نماینده مجلسی که میهمان مهران رجبی بود چهره‌اش سانسور شد که تبلیغات برای وی نشود. (ادامه)
گریم جالب طناز طباطبایی در فیلمی که هشت سال توقیف بود
طناز طباطبایی، بازیگر نقش حکیمه خانم در فیلم سینمایی «پریناز» به کارگردانی بهرام بهرامیان عکس گریم متفاوت خود در این فیلم را در اینستاگرام خود منتشر کرد.(ادامه)
واکنش آذری جهرمی به تحریم‌ آمریکا
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به قرار گرفتن نامش در فهرست تحریم‌های آمریکا روز جمعه نوشت: من به حمایت از دسترسی آزاد به اینترنت ادامه خواهم داد و اجازه نمی‌دهم آمریکا توسعه ایران را متوقف کند.(ادامه)
آمریکا وزیر ارتباطات ایران را تحریم کرد
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد «محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد. (ادامه)
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟.... صنیعی فر : آقای رضیان ؛ از نمایندگان تبریز، اصفهان و ... یاد بگیرید / شما هرگز دغدغه نساجی را نداشته و ندارید !
شمال نیوز : صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائم شهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟....(ادامه)


این روزها نام محسن تنابنده و «قسم» دومین فیلم او، به بهانه سروصدایی که تنابنده از ابتدای اکران فیلم راه انداخته، در صدر خبرهاست.
شلوغ‌کاری محسن تنابنده با اسم مهناز افشار
این روزها نام محسن تنابنده و «قسم» دومین فیلم او، به بهانه سروصدایی که تنابنده از ابتدای اکران فیلم راه انداخته، در صدر خبرهاست. (ادامه)
موکب اوقاف مازندران برای اربعین در سامرا برپا می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر لزوم ارتقای خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: موکب اوقاف در سامرای عراق برپا می شود.(ادامه)
برجام قناری نیست گنجشک رنگ شده است!
اگر برجام دستاوردی داشت چرا از بیان آن شرم دارند و اگر دستاوردی نداشته است -‌که نداشته- چرا ناکارآمدی و ناتوانی خود را به حساب منتقدان فاکتور می‌کنند؟!(ادامه)
بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که ساخته شده است و ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارند که سرمایه گذاران از آنها برای سرمایه گذاری استفاده می کنند. این گزارش به شما کمک خواهد کرد که با ارزهای دیجیتال آشنا شوید و بهترین آنها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. ۴ ارز پرطرفدار برای سرمایه گذاران را بشناسید
بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که ساخته شده است و ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارند که سرمایه گذاران از آنها برای سرمایه گذاری استفاده می کنند. این گزارش به شما کمک خواهد کرد که با ارزهای دیجیتال آشنا شوید و بهترین آنها را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.(ادامه)
جیغ هایی که "گاندو "درآورد/ ازتهران تا لندن
«گاندو» که روایتگر یکی از پرونده‌های جنجالی نفوذ است در حالی به ایستگاه پایانی رسید که همچنـان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره‌های نزدیک به دولت، رسانه‌های وابسته به این جریان در کنار سایتها و صفحات مجازی برانداز و ضد انقلاب ادامه دارد؛ از تهران تا لندن!(ادامه)


- با این که امروز -14 تیرماه- در تقویم رسمی به عنوان «روز قلم» نام‌گذاری شده ولی غالب اهل قلم یا از نام گذاری چنین روزی آگاه نیستند یا به آن علاقه و اعتنایی نشان نمی دهند روزی به نام «قلم»، اما نه برای همۀ «اهل قلم»(يادداشت)
- با این که امروز -14 تیرماه- در تقویم رسمی به عنوان «روز قلم» نام‌گذاری شده ولی غالب اهل قلم یا از نام گذاری چنین روزی آگاه نیستند یا به آن علاقه و اعتنایی نشان نمی دهند(ادامه)
سال 1397 برای اقتصاد ایران، خوب نبود و کسی به‌دنبال یافتن شاخص‌های مثبت و امیدوارکننده در آن نیست، بلکه به‌دنبال تحلیل نقاط منفی و فهم بحران‌های پیاپی آن است....(خبر)
(ادامه)
نامه سرگشاده یاسر هاشمی به رئیس صداوسیما
(ادامه)
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است.

چه شد به مملكت ما كه هر دمش خبريست /كه داغ قبل نرفته ست داغ تازه تريست ؟
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.