.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: روز پنجشنبه سوم فروردین اولین روز ماه مبارک رمضان در ایران و دیگر کشور‌های منطقه خواهد بود. سوم فروردین، اولین روز ماه رمضان است
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: روز پنجشنبه سوم فروردین اولین روز ماه مبارک رمضان در ایران و دیگر کشور‌های منطقه خواهد بود.(ادامه)
حجت الاسلام محمد عزیزی از خانواده‌ها خواست تا به اردوی راهیان نور توجه داشته باشند و گفت: دانش آموزان در این سفر به اوج معنویت می‌رسند. خانواده‌ها به اردوهای راهیان نور توجه داشته باشند
حجت الاسلام محمد عزیزی از خانواده‌ها خواست تا به اردوی راهیان نور توجه داشته باشند و گفت: دانش آموزان در این سفر به اوج معنویت می‌رسند.(ادامه)
درحالی که انتقاد‌ها از حکومت طالبان نسبت به اعمال سیاست‌های سخت گیرانه علیه زنان به شدت افزایش پیدا کرده است، تلویزیون طلوع افغانستان به مناسبت روز جهانی زن یک برنامه با حضور زنان پخش کرد. ویژه برنامه کاملاً زنانه در تلویزیون افغانستان!
درحالی که انتقاد‌ها از حکومت طالبان نسبت به اعمال سیاست‌های سخت گیرانه علیه زنان به شدت افزایش پیدا کرده است، تلویزیون طلوع افغانستان به مناسبت روز جهانی زن یک برنامه با حضور زنان پخش کرد.(ادامه)
رئیس هیات ناشنویان مازندران از کسب ۲ مدال توسط کشتی گیران ناشنوای استان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا خبر داد. ۲ مدال دستاورد کشتی گیران ناشنوای مازندران از رقابت‌های آسیایی
رئیس هیات ناشنویان مازندران از کسب ۲ مدال توسط کشتی گیران ناشنوای استان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا خبر داد.(ادامه)
ظاهری گفت: «ایران» تنها یوزپلنگ ماده سایت تکثیر در اسارت پارک ملی توران شاهرود توله یوز خود را اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دنیا می‌آورد. توله یوز «ایران» در اردیبهشت ۱۴۰۲ به دنیا خواهد آمد
ظاهری گفت: «ایران» تنها یوزپلنگ ماده سایت تکثیر در اسارت پارک ملی توران شاهرود توله یوز خود را اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دنیا می‌آورد.(ادامه)
مطالعه روی سلول‌های لنفوئید ذاتی گروه ۲ (ILC۲s) دستاورد جدیدی برای محققان دانشگاه لیژ بلژیک داشت. آموزش ویروس‌ها به سیستم ایمنی بدن
مطالعه روی سلول‌های لنفوئید ذاتی گروه ۲ (ILC۲s) دستاورد جدیدی برای محققان دانشگاه لیژ بلژیک داشت.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد. سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران معارفه شد
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد.(ادامه)
سردار حاجی‌زاده گفت: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند. فرمانده نیروی هوافضای سپاه: پایگاه‌های آمریکا مثل گوشت زیر دندان ما هستند
سردار حاجی‌زاده گفت: پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.(ادامه)

شمال نیوز:

سردار حاجی‌زاده گفت:پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند. هر زمان که نیاز باشد به پایگاه‌های آمریکایی‌ها در منطقه ضربه می‌زنیم/ رونمایی از موشک کروز پاوه
شمال نیوز: سردار حاجی‌زاده گفت:پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به طور کامل زیر نظر و اشراف ما قرار دارد و مانند گوشت زیر دندان ما هستند.(ادامه)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند بنیه قوی مردمی نظام حجت را بر همه مسئولان و علما تمام کرده است/ سیاست دشمن یأس‌آفرینی است؛ کسانی که شخصیت‌شان ویران است شرایط را ویران می‌بینند /شبهات مانند تحریم‌ها است و موجب مطالعه و فکر و تحقیق برای پاسخگویی می‌شود(خبر)
بعضی دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی مربوط به مسائل سیاسی و مواضع آن در قبال موضوعی مانند فلسطین است، اما بعضی دشمنی‌ها با ذات نظام است چرا که این نظام در مقابل افراد معتقد به نسخه غرب که با هر گونه دخالت دین در مسائل اجتماعی مخالفند(ادامه)
یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات گفت: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله ۴۲ نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند. دستگیری ۴۲ نفر از اعضای شبکه پشتیبان حمله تروریستی شاهچراغ (ع)
یکی از مدیران معاونت ضدتروریسم وزارت اطلاعات گفت: پس از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) در شیراز بلافاصله ۴۲ نفر از اعضای شبکه‌ای که فقط این حادثه را پشتیبانی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
معاون وزیر بهداشت گفت: طرح پزشک خانواده از سال آینده در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود. معاون وزیر بهداشت : طرح پزشک خانواده هزینه‌های درمان را کاهش می‌دهد
معاون وزیر بهداشت گفت: طرح پزشک خانواده از سال آینده در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت اجرا می‌شود.(ادامه)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است.

چرا فرمان عفو رهبر انقلاب مهم است؟(يادداشت)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است. (ادامه)
رئیس سازمان سیا آمریکا از اهمیت شش ماه آینده در تعیین سرنوشت جنگ اوکراین خبر داد. رئیس سیا: شش ماه آینده در جنگ اوکراین حیاتی خواهد بود
رئیس سازمان سیا آمریکا از اهمیت شش ماه آینده در تعیین سرنوشت جنگ اوکراین خبر داد.(ادامه)
همه ما حسادت و حسودی را می‌شناسیم، اما چه می‌توان کرد تا بر حسادت غلبه کنیم و آز آن نیرویی برای رشد و توسعه توانمندی هایمان بسازیم. وقتی به کسی حسودیمان می‌شود، چه کار بکنیم؟
همه ما حسادت و حسودی را می‌شناسیم، اما چه می‌توان کرد تا بر حسادت غلبه کنیم و آز آن نیرویی برای رشد و توسعه توانمندی هایمان بسازیم.(ادامه)
در آئینی به مناسبت دهه مبارک فجر، سالن ورزشی خورشید نکا گشایش یافت. گشایش سالن ورزشی خورشید نکا
در آئینی به مناسبت دهه مبارک فجر، سالن ورزشی خورشید نکا گشایش یافت.(ادامه)
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است. فرمانده کل سپاه: «خرمشهر‌های امروز» در فضای مجازی است
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید. هیلاری کلینتون گفته باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آن‌ها بگوییم که نترسید، ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم؛ فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی اصرار نکنید / در آمریکا اگر کسی از پشت پنجره بدنش را عریان کند، شهروندان ....(خبر)
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.(ادامه)
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد. عمار به ایستگاه پایانی رسید
اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور برخی مسئولین و خانواده شهدا در سینما فلسطین برگزار شد.(ادامه)
مشاور وزیر اقتصاد گفت: در مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، افزایش قیمت نان نخواهیم داشت و محدودیت هم در تعداد خرید نان ایجاد نمی‌شود. قیمت نان در مرحله دوم هوشمندسازی افزایش پیدا نمی‌کند
مشاور وزیر اقتصاد گفت: در مرحله دوم طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، افزایش قیمت نان نخواهیم داشت و محدودیت هم در تعداد خرید نان ایجاد نمی‌شود.(ادامه)
مدیرعامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشته که قاضی صلواتی بعد از تماس او خبر ترورش را شنیده است‌. تکذیب ترور قاضی صلواتی
مدیرعامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشته که قاضی صلواتی بعد از تماس او خبر ترورش را شنیده است‌.(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم. بهادری جهرمی: ۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی شده است
سخنگوی دولت گفت: حل مشکلات معیشتی که به این دولت به ارث رسیده است زمان بر است و ماهانه درحال تسویه بدهی‌های دولت قبل هستیم.(ادامه)
۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده/ نرخ های غیر واقعی ارز کار دشمن و بخشی از جنگ ترکیبی بود/ برخی افراد ماموریت داشتند و هزینه کار آنان از خارج کشور تامین شده بود ....(خبر)
(ادامه)
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود! در پشت‌ صحنه پروژه استعفای دولت رئیسی چه کسی ایستاده است؟
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود!(ادامه)
تنها دستاورد وطن فروشان
(ادامه)
وقتی آمریکا حامی حقوق زنان ایرانی می‌شود
جایی که قرار بود حق و حقوق خانم ها مطالبه شود اما این روزها به جایی برای سیاسی کاری بدل شد.(ادامه)
تمام دشمنان به میدان آمده‌اند تا انقلاب اسلامی را شکست دهند/ راه‌ها در زمین، هوا و دریا بر آن‌ها بسته است؛ برای همین به فضای مجازی و ذهن و باور‌ها هجوم آورده‌اند/ با آگاهی بخشی دشمن را ناکام خواهیم گذاشت....(خبر)
(ادامه)
آیا در صورت حجامت می‌توانیم اهدای خون انجام دهیم؟
از آن جایی که حجامت نوعی فرآیند تهاجمی پزشکی محسوب می‌شود، باعث معافیت یک ساله داوطلب از اهدای خون می‌شود(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.