.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ظریف: عوامل بیرون دولت و کشور مانع از رفع تحریم ها شدند
وزیر خارجه ایران گفت: ما تلاش خود را برای رفع تحریم‌ها کردیم اما عوامل بیرون دولت و کشور مانع از این شد که به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم. (ادامه)
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. حالا دیگر پشیمانی سودی ندارد / ضعیف ترین، فرسوده ترین و ناکارآمدترین کابینه بعد از انقلاب را تشکیل دادید/ ارزش پول ملی علیرغم ادعا و وعده شما برای تقویت آن ، حدود800 درصد سقوط کرده است
شمال نیوز : احمدی نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم طی نامه‌ای اعتراضی و گلایه‌آمیز به حسن روحانی، به ارزیابی عملکرد وی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم پرداخته است. (ادامه)
حریرچی گفت: باتوجه به قدرت سرایت پذیری ویروس دلتا نظر تمام مراجع بین‌المللی این است که باید یک آرایش جدید برای مقابله با این بیماری در نظر بگیریم. هر فرد مبتلا به کرونای دلتا ۵ تا ۹ نفر را درگیر می‌کند / امکان انتقال سویه دلتا از طریق افراد واکسینه شده وجود دارد / باید سرعت واکسناسیون افزایش پیدا کند / در برخی از استان ها، استقبال مناسبی از واکسیناسیون نشده؛ ۴۰ درصد افراد برای واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند / عده‌ای برای کسب درآمد و گذراندن زندگی منکر کرونا می‌شوند(خبر)
حریرچی گفت: باتوجه به قدرت سرایت پذیری ویروس دلتا نظر تمام مراجع بین‌المللی این است که باید یک آرایش جدید برای مقابله با این بیماری در نظر بگیریم.(ادامه)
حریرچی: هر فرد مبتلا به کرونای دلتا ۵ تا ۹ نفر را درگیر می‌کند / امکان انتقال سویه دلتا از طریق افراد واکسینه شده وجود دارد
حریرچی گفت: باتوجه به قدرت سرایت پذیری ویروس دلتا نظر تمام مراجع بین‌المللی این است که باید یک آرایش جدید برای مقابله با این بیماری در نظر بگیریم. (ادامه)
هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گسترش کرونای دلتا
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد با ظهور سویه دلتا، جهان در خطر از دست دادن دستاورد‌های مقابله با کروناست. (ادامه)
این فناوری نظامی ایران هشداری به آمریکا و اسرائیل است +عکس
رادار قدیر یکی از رادارهای برد بلند ساخت صنایع دفاعی کشورمان است. (ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه دولت مردمی با مدل وین مذاکرات را ادامه نخواهد داد، افزود: مدل وین تکرار بدتر برجام بود و از چاله درآمدن و در چاه افتادن بود. برگشت آمریکا به برجام برای این کشور آورده‌ای دارد که باید هزینه بپردازد ....(خبر)
(ادامه)
محمدجواد ظریف نوشت: پس از دو سال مذاکرۀ فشرده و طاقت فرسا برای دستیابی به یک توافقِ قابل قبول، نیز ۶ سال کوشش نفس گیر برای حراست از حقوق ملّت شریف ایران و جلوگیری از متلاشی شدن توافق همراه با هشت سال ناسزا شنیدن ....(خبر)
(ادامه)
اکنون بزرگ‌ترین پرونده منابع طبیعی تاریخ جمهوری اسلامی به نفع مردم مختومه شده است؛ پرونده‌ای که اثرگذاری آن به اذعان مقامات سازمان جنگل‌ها معادل صدها پرونده مشابه در عرصه‌های طبیعی کشور است. این موفقیت اگرچه دستاورد مستقیمی جز رسیدن منافع آن به مردم ندارد، اما افقی نو را رو به فعالیت‌های رسانه‌ای می‌گشاید. افقی که آقمشهد گشود(يادداشت)
اکنون بزرگ‌ترین پرونده منابع طبیعی تاریخ جمهوری اسلامی به نفع مردم مختومه شده است؛ پرونده‌ای که اثرگذاری آن به اذعان مقامات سازمان جنگل‌ها معادل صدها پرونده مشابه در عرصه‌های طبیعی کشور است. این موفقیت اگرچه دستاورد مستقیمی جز رسیدن منافع آن به مردم ندارد، اما افقی نو را رو به فعالیت‌های رسانه‌ای می‌گشاید.(ادامه)

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: دشمنان تابلو‌دار بیرون به خوبی می‌دانند که انتخابات ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار بوده است که اصلی‌ترین دستاورد آن رویکرد مردم به ارزش‌های بعضاً فراموش شده انقلاب و آغاز فصل جدیدی از مردم‌سالاری دینی انتخابات ۱۴۰۰ شبیه جنگ خندق بود / رای ندادن برخی را نمی‌توان به حساب تحریم انتخابات فاکتور کرد / اگر تاثیر کرونا را دخیل بدانیم، مشارکت ۶۳.۲ درصد بود / برخی از اجق وجق‌های داخلی عددی نیستند که داخل آدم حساب شوند
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: دشمنان تابلو‌دار بیرون به خوبی می‌دانند که انتخابات ۱۴۰۰، حماسه‌ای بزرگ و ماندگار بوده است که اصلی‌ترین دستاورد آن رویکرد مردم به ارزش‌های بعضاً فراموش شده انقلاب و آغاز فصل جدیدی از مردم‌سالاری دینی(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: الان زمانی رسیده است که ما می‌توانیم به آمریکایی‌ها واکسن بدهیم و اگر آنها کمبودی دارند ما حاضریم به آنها کمک کنیم. آمریکایی‌ها کمبود واکسن داشته باشند، حاضریم به آنها کمک کنیم
فرمانده کل سپاه گفت: الان زمانی رسیده است که ما می‌توانیم به آمریکایی‌ها واکسن بدهیم و اگر آنها کمبودی دارند ما حاضریم به آنها کمک کنیم.(ادامه)
قدردانی رئیس جمهور از حضور پرشکوه مردم در انتخابات
رئیس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران حضور حماسی و کم نظیر در انتخابات ۱۴۰۰ را لبیک با شکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدید عهد با شهدای والامقام کشور، خواند و تاکید کرد: حضور پرشکوه و دشمن شکن شما ملت هوشیار در این انتخابات موجب پشیمانی و یاس دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده ای روشن را رقم زد.(ادامه)
آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتخابات
فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتخابات خبر داد.(ادامه)
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امیدواریم با روی کار آمدن یک دولت کارآمد و مردمی به یک وضعیت مطلوب برسیم، گفت: بعضی افراد می‌گویند علی برکت الله اما کارهای آنها برکت ندارد ....(خبر)
(ادامه)
این یک انتفاضه واقعی است، نبردی که به صهیونیست ها می گوید، نه تنها دوران بزن درو تمام شده است، بلکه پایان دوران اشغالگری به شیوه مدرن است . انتفاضه ی واقعی؛ از سنگ تا موشک(يادداشت)
این یک انتفاضه واقعی است، نبردی که به صهیونیست ها می گوید، نه تنها دوران بزن درو تمام شده است، بلکه پایان دوران اشغالگری به شیوه مدرن است .(ادامه)
معاون وزیر بهداشت: به دانش کامل تولید واکسن کرونا دست یافته‌ایم
معاون وزیر بهداشت گفت: جهش علمی در ارتباط با کنترل بیماری کرونا در کشور را شاهد هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر به تولید یک واکسن بومی برسیم.(ادامه)
امتحانات حضوری از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
خسرو ساکی با اشاره به برگزاری امتحانات حضوری از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد گفت:در برگزاری آزمون‌ها، غیر از بستر شاد،استفاده از سامانه‌های بومی مورد تأییدشورای مدرسه نیز بلامانع است.(ادامه)
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا  احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات  مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند. حرکت جدید کاخ‌سفید برای احیای برجام
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند.(ادامه)
ایران دومین سازنده واکسن آنفلوآنزای فصلی در دنیا شد
مدیر عامل گروه دارویی سازنده واکسن نوترکیب ایرانی آنفلوآنزای فصلی گفت: با ساخت این واکسن ایران دومین سازنده واکسن آنفولانزا در دینا شده و انحصار تولید این محصول شکسته شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه مجلس با ابراز نگرانی از عدم مدیریت بهینه در موج چهارم کرونا خواستار برگزاری فوری نشست ویژه این ستاد برای تصمیم گیری و چاره جویی در این ارتباط شد. انتقاد کریمی از بی‌تدبیری ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلات عید
شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه مجلس با ابراز نگرانی از عدم مدیریت بهینه در موج چهارم کرونا خواستار برگزاری فوری نشست ویژه این ستاد برای تصمیم گیری و چاره جویی در این ارتباط شد.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر چه گفتیم و التماس کردیم که صبوری کنید تا ویروس سرکش انگلیسی گسترش پیدا نکند، توجه نکردند، روز‌های سختی در پیش است. امیدوارم دستاورد‌های افتخارآمیز گذشته به سادگی به باد نرود.
قسم دادیم صبوری کنید اما.../ روز‌های سختی در پیش است/ گفتیم صف‌های طولانی تهیه ارزاق و سفر گرفتارمان می‌کند/ تعداد بیماران در حال افزایش و تخت‌های بیمارستانی درحال پر شدن است(خبر)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر چه گفتیم و التماس کردیم که صبوری کنید تا ویروس سرکش انگلیسی گسترش پیدا نکند، توجه نکردند، روز‌های سختی در پیش است. امیدوارم دستاورد‌های افتخارآمیز گذشته به سادگی به باد نرود. (ادامه)
برگزاری جشن میلاد امام زمان ( عج) و گرامیداشت روز جوان در شرکت برق منطقه ای مازندران + تصاویر
(ادامه)
نتایج تازه ترین تحقیقات نشان می دهد، افرادی که به صورت طبیعی به ویروس کرونا مبتلا شده و بهبود یافته اند نیز در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند و پادتن های تولید شده در بدن، ایمنی کامل آنها را فراهم نمی کند ....(خبر)
(ادامه)
ساکت الهامی: بازیکنان نساجی مقداری از فشار روحی خارج شدند
سرمربی تیم نساجی مازندران، از پیروزی روحیه بخش تیمش برابر تیم سایپاتهران، کسب سه امتیاز این مسابقه را به موقع و باعث خارج شدن فشارهای روحی ازبازیکنان تیمش بیان کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم‌ها به معنی امتیاز و پاس گل دیگر به آمریکا دادن است، تصریح کرد: بازگشت ایران به برجام به معنای پذیرش و زورگویی آمریکا است چرا که آمریکایی ها خودسرانه و یکطرفه از برجام بیرون رفتند و .... عضو هیئت رئیسه مجلس: روحانی به‌دنبال دو قطبی‌سازی در انتخابات است
شمال نیوز : عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بازگشت به برجام بدون رفع تحریم‌ها به معنی امتیاز و پاس گل دیگر به آمریکا دادن است، تصریح کرد: بازگشت ایران به برجام به معنای پذیرش و زورگویی آمریکا است چرا که آمریکایی ها خودسرانه و یکطرفه از برجام بیرون رفتند و ....(ادامه)
آیت الله لائینی:لزوم حذف دلال‌بازی بین تولید و مصرف/دولت آینده جوان وانقلابی باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران خواستار برنامه‌ریزی برای حذف واسطه‌ها و دلال‌بازی بین حلقه تولید و مصرف برای حمایت از مصرف‌کننده‌ها شد.(ادامه)
۱۴۵ نفر از کادر درمان بابل در برابر کرونا واکسینه شدند
۱۴۵ نفر از کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ فرمودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت. علاج دردهای مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.


انتخابات یک فرصت بسیار بزرگ است؛ نباید آن را از دست داد / در برجام حرف زیاد شنیده‌ایم، این بار فقط عمل/ امروز مردم حاکم بر سرنوشت کشور هستند / اگر شرکت پرشور مردم با یک انتخاب درست همراه شود، آینده کشور را تضمین خواهد کرد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای‌ فرمودند: انتخابات هر چه پُر شورتر و با اقبال عمومی بیشتری همراه باشد، آثار و منافع بیشتری برای کشور خواهد داشت. علاج دردهای مُزمن کشور در پر شور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم، و بعد، انتخاب اصلح و شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است. (ادامه)
رئیس کل دادگستری:اجرای سند تحول انقلابی بزرگ در دستگاه قضایی است
رئیس کل دادگستری مازندران، اجرای سند تحول قضایی را انقلاب بزرگی در دستگاه قضایی برشمرد و گفت:اجرای عدالت دستاورد مهم این سند خواهد بود.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.