.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:

رئیس جمهور در شانزدهمین سفر استانی، با همراهی جمعی از وزرا به استان گلستان سفر کرد. حضور رئیس‌جمهور در تنها جزیره ایرانی دریای خزر
شمال نیوز: رئیس جمهور در شانزدهمین سفر استانی، با همراهی جمعی از وزرا به استان گلستان سفر کرد.(ادامه)
خبر مهم وزیر کار درباره حقوق کارگران + جزئیات
معاون وزیر کار با بیان اینکه حقوق و دستمزد که طی سال‌های اخیر برای کارگران تعیین شده هزینه‌های سبد معیشت آن‌ها را پوشش نداده است، از پایان جلسات دستمزد شورای عالی کار و تعیین دستمزد سال ۱۴۰۱ در ۲۱ اسفند ماه خبر داد.(ادامه)
نگرانی از افزایش غریق در سواحل آزادشده
با توجه به حجم سواحل آزاد شده برای جلوگیری از غرق شدن مردم حداقل به ۱۰۰۰ ناجی غریق جدید نیاز است.(ادامه)
شمال نیوز : احداث پالایشگاه،پتروشیمی،اتوبان و بزرگراه ساحلی،احداث بزرگترین شهر بازی ساحلی ،ایجاد مترو و تراموا بین تهران و مازندران و دهها پروژه بزرگ دیگر از جمله وعده های نامحقق روسای دولتهای گذشته به مردم استان بوده است. استاندار برنامه عملیاتی ارائه نماید/ فرصت سوزی دستاورد همیشگی مازندران !
شمال نیوز : احداث پالایشگاه،پتروشیمی،اتوبان و بزرگراه ساحلی،احداث بزرگترین شهر بازی ساحلی ،ایجاد مترو و تراموا بین تهران و مازندران و دهها پروژه بزرگ دیگر از جمله وعده های نامحقق روسای دولتهای گذشته به مردم استان بوده است.(ادامه)
ایران در انزوا نیست/ اگر طرف غربی واقع‌بینانه برخورد کند، در کمتر از چند ساعت به مرحله توافق نهایی می‌رسیم/ ما انعطاف‌های زیادی نشان دادیم، نوبت ابتکار و انعطاف طرف غربی است/ هدف ما رسیدن به توافق خوب بوده است.....(خبر)
(ادامه)
 برجام؛ مهم‌ترین دستاورد دولت روحانی که از منظر منتقدان آورده‌ای جز ضرر برای ما نداشت. برجامی که دولت تامین آب شرب مردم را نیز در گرو آن می دانست. از کوبورگ تا کرملین، سناریویی جدید برای ایران قوی(يادداشت)
برجام؛ مهم‌ترین دستاورد دولت روحانی که از منظر منتقدان آورده‌ای جز ضرر برای ما نداشت. برجامی که دولت تامین آب شرب مردم را نیز در گرو آن می دانست.(ادامه)
شهدای ۶ بهمن مظلوم واقع شدند
فرمانده سپاه کربلای مازندران شهدای ۶ بهمن را مظلوم خواند.(ادامه)
«حدود ۱۲ کیلومتر در حاشیه رود چالوس، تعداد قابل توجهی از دستگاه‌های دولتی در بستر و حریم رودخانه اقدام به ساخت‌و‌ساز کرده‌اند. یکی از این دستگاه‌ها قوه قضائیه و دیگری وزارت نیرو است. به رئیس دادگستری البرز تأکید کردم که اولین سازه‌ای که باید قلع و قمع شود....(خبر)
(ادامه)
از مهم ترین رسالت  اهداف کلان حوزه اقتصادی ، بستر سازی شرایط مناسب و لازم جهت افزایش تولید، رفع بیکاری، اشتغال زایی ، بهبود فضای کسب و کار و افزایش تولید ناخالص داخلی است.که به رشد و پویایی تحول اقتصادی منجر می شود . نگاهی به اقتصاد شهری(ديدگاه)
از مهم ترین رسالت اهداف کلان حوزه اقتصادی ، بستر سازی شرایط مناسب و لازم جهت افزایش تولید، رفع بیکاری، اشتغال زایی ، بهبود فضای کسب و کار و افزایش تولید ناخالص داخلی است.که به رشد و پویایی تحول اقتصادی منجر می شود .(ادامه)
آیت الله لائینی :مساجد کانون بصیرت و سنگر راستین انقلاب است
نماینده ولی فقیه در مازندران از مساجد به عنوان کانون و پایگاه های بصیرت یاد کرد و گفت: مساجد سنگرهای راستین انقلاب هستند.(ادامه)
تدوین منشور تربیتی افسران امری اساسی است
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، تدوین منشور تربیتی افسران مبتنی بر الگوی مطلوب فرماندهی را امری مهم و اساسی بیان کرد.(ادامه)

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در دهه‌های ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ با افزایش شیوع مصرف مواد مخدر رو به رو هستیم. ۹۰ درصد تریاک جهان در ایران کشف می‌شود
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در دهه‌های ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ با افزایش شیوع مصرف مواد مخدر رو به رو هستیم.(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
حسن یزدانی در لیگ روی تشک می‌رود
حسن یزدانی ستاره کشتی آزاد ایران و جهان در لیگ برتر کشتی ایران روی تشک می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد. رئیس کل مازندرانی بیمه مرکزی ایران ابقا شد + بیوگرافی
شمال نیوز : غلامرضا سلیمانی امیری در دولت سیزدهم نیز ، به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابقاء شد.(ادامه)
افزایش ۲۷ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر شمالی کشور
مجموع عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر شمالی کشور امسال ۲۷ درصد افزایش داشت.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
دستاوردهای حیرت انگیز نابغه جویباری کشتی دنیا، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را در این صفحه بخوانید.
نابغه کشتی دنیا را بیشتر بشناسید
دستاوردهای حیرت انگیز نابغه جویباری کشتی دنیا، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک را در این صفحه بخوانید. (ادامه)
آخرین خبرها از استادیوم شهید وطنی قائمشهر
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی توضیحاتی ارائه کرده است. (ادامه)
پایان چالش چند ساله وطنی
کاشت چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، درهفته پیش رو آغاز خواهد شد.(ادامه)
چرا به‌ محض رفتن روحانی واردات واکسن سرعت گرفت؟/ چه در اواخر دولت روحانی و چه اکنون که در اوائل دولت رئیسی هستیم ایران در شدیدترین نوع تحریم‌هاست و راه‌های گردش و حصول ارز بسته شده است ....(خبر)
(ادامه)
چرا ایران در جنگ سوریه و عراق وارد شد اما در افغانستان مداخله نمی‌کند؟
(ادامه)
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند .... صوفی: اگر دولت و مجلس هم خوب عمل نکنند مردم دیگر سراغ اصلاح‌طلبان نمی‌آیند
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند ....(ادامه)
افتخارآفرینی دانشگاه نوشيرواني بابل در رتبه بندی تایمز
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل طبق رتبه بندی علمی مجله تایمز برای بار چهارم مقام اول دانشگاه‌های ایران را کسب کرد.(ادامه)
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
۴۲۰۰ خانوار مازندرانی به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند
۴۲۰۰ خانوار دیگر مازندرانی از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت برخوردار خواهند شد.(ادامه)
آزادگان ایران اسلامی پیام آزادگی را به مردم جهان رساندند
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن طی بیانیه‌ای اعلام کرد: تلاقی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور پیوند دفاع مقدس مردم ایران اسلامی با نهضت سرخ حسینی است. (ادامه)

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد." شب مرموز و پرتنش در خلیج فارس
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد."(ادامه)
جهانگیری: کشور در سال ۹۲ در شرایط اوج اختلافات بود به گونه‌ای که رئیس جمهور وقت علیه رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه نوار پخش می کرد / روحانی قبل از دوران ریاست جمهوری گنجینه اسرار کشور بود / خیلی از دوستان با نادانی کامل به دولت فشار آوردند و ....(خبر)
(ادامه)
ظریف: عوامل بیرون دولت و کشور مانع از رفع تحریم ها شدند
وزیر خارجه ایران گفت: ما تلاش خود را برای رفع تحریم‌ها کردیم اما عوامل بیرون دولت و کشور مانع از این شد که به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.