.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرد. سامانه یکپارچه تخصیص خودرو حذف نخواهد شد
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب کرد.(ادامه)
موضوعی که جنگ تحمیلی علیه ایران را با دیگر جنگ‌ها متمایز می‌کند، همین است که در این جنگ، هدف دشمن پیش‌رو از جنگ‌افروزی، تنها تعرض به تمامیت ارضی کشورمان نبود؛ بلکه اشغال خاک ایران و تجزیه کشورمان در آن دوران، فقط برای صدام اهمیت داشت و حقیقت این جنگ چیز دیگری بود. هدف اصلی از تحمیل جنگ هشت‌ساله بر ملت ایران(يادداشت)
موضوعی که جنگ تحمیلی علیه ایران را با دیگر جنگ‌ها متمایز می‌کند، همین است که در این جنگ، هدف دشمن پیش‌رو از جنگ‌افروزی، تنها تعرض به تمامیت ارضی کشورمان نبود؛ بلکه اشغال خاک ایران و تجزیه کشورمان در آن دوران، فقط برای صدام اهمیت داشت و حقیقت این جنگ چیز دیگری بود.(ادامه)
محمد حسن دانافر به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود منصوب شد. انتصاب دادستان جدید شهرستان میاندورود
محمد حسن دانافر به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود منصوب شد.(ادامه)
نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گشایش یافت. گشایش نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس
نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گشایش یافت.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد.

کسب شش مدال در مرحله کشوری المپیاد علمی / دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز + اسامی برگزیدگان
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد. (ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)
نمایشگاه دام و طیور و شیلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد. آغاز نمایشگاه دام و طیور و شیلات در مازندران
نمایشگاه دام و طیور و شیلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش از ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد و گفت: به زودی از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رونمایی می‌شود. ساخت هواپیمای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش
فرمانده نیروی هوایی ارتش از ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد و گفت: به زودی از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رونمایی می‌شود.(ادامه)
تا قبل از دولت روحانی سالانه ۸۴۰ هزار مسکن ساخته می‌شد اما قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰۰ هزار مسکن ساخته شد/ این عدد در دولت روحانی نصف شد!/ توقف تولید، قیمت مسکن را بالا می‌برد/ وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال نشدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
محرمیان گفت: در برنامه هفتم مقرر شده بانک مرکزی چک‌های کاغذی را جمع کند و تنها باید از چک الکترونیک استفاده شود. چک کاغذی حذف می‌شود
محرمیان گفت: در برنامه هفتم مقرر شده بانک مرکزی چک‌های کاغذی را جمع کند و تنها باید از چک الکترونیک استفاده شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۶ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر فاز اول طرح ملی نهضت مسکن و جدید‌ترین دستاورد هسته‌ای کشور پرداخته‌اند.(ادامه)
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد. خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
مجله فارین‌پالیسی در تحلیلی تاکید کرد: ایران به‌دنبال تشکیل یک مجمع منطقه‌ای بدون حضور آمریکا و اسرائیل است، چیزی که در دهه گذشته غیرقابل تصور بود. ایران در حال تشکیل مجمع منطقه‌ای برای حذف آمریکا و اسرائیل است
مجله فارین‌پالیسی در تحلیلی تاکید کرد: ایران به‌دنبال تشکیل یک مجمع منطقه‌ای بدون حضور آمریکا و اسرائیل است، چیزی که در دهه گذشته غیرقابل تصور بود.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قانونی باید تصویب شود تا معاون اول رئیس جمهور از مجلس رأی اعتماد بگیرد، چون معمولا در دولت‌ها معاون اول به کسی پاسخگو نیست. بابایی کارنامی: معاون اول رئیس جمهور با رای مجلس انتخاب شود
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قانونی باید تصویب شود تا معاون اول رئیس جمهور از مجلس رأی اعتماد بگیرد، چون معمولا در دولت‌ها معاون اول به کسی پاسخگو نیست.(ادامه)
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد. از توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال می‌کنیم
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد.(ادامه)
فضاپیمای روسی «لونا-۲۵» روز جمعه با هدف جستجوی آب در سطح کره ماه از پایگاه فضایی وستوچنی واقع در فاصله پنج هزار و ۵۵۰ کیلومتری شرق مسکو به فضا پرتاب شد. بازگشت روسیه به مدار رقابت با آمریکا در فضا
فضاپیمای روسی «لونا-۲۵» روز جمعه با هدف جستجوی آب در سطح کره ماه از پایگاه فضایی وستوچنی واقع در فاصله پنج هزار و ۵۵۰ کیلومتری شرق مسکو به فضا پرتاب شد.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه شکایت از رسانه‌ها را فردا شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند. ادارات استان فردا شکایات خود از رسانه ها را پس بگیرند
استاندار مازندران از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه شکایت از رسانه‌ها را فردا شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند.(ادامه)
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد. سردار سلامی: هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی افراد وارد شود
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم. پیش‌بینی مهم رییس‌کل بانک مرکزی درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو/ قیمت‌ها چه تغییری می‌کند؟
رئیس کل بانک مرکزی از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.(ادامه)
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: متولی ساخت هواپیمای مسافربری وزارت دفاع است ان‌شاالله با کمک سایر نهادها در آینده بتوانیم به دستاوردهای بسیار خوبی در ساخت هواپیمای مسافربری برسیم. ایران در حال ساخت هواپیمای مسافربری است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: متولی ساخت هواپیمای مسافربری وزارت دفاع است ان‌شاالله با کمک سایر نهادها در آینده بتوانیم به دستاوردهای بسیار خوبی در ساخت هواپیمای مسافربری برسیم.(ادامه)
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند. اتمام‌حجت رئیس‌کل بانک مرکزی با بانک‌های متخلف‌
رئیس‌کل بانک مرکزی پایبندی بانک‌ها بر نرخ سود سپرده‌های بانکی مصوب شورای پول و اعتبار را مهم و ضروری دانست و گفت: بانک‌هایی که این موضوع را رعایت نکنندبه هیئت انتظامی‌ معرفی می شوند.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر تعیین پول واحد برای کشورهای عضو پیمان شانگهای، گفت: پول واحد شانگهای به آقایی دلار بر اقتصاد جهان پایان می‌دهد. شانگهای چگونه می‌تواند به آقایی دلار در ایران پایان دهد؟
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر تعیین پول واحد برای کشورهای عضو پیمان شانگهای، گفت: پول واحد شانگهای به آقایی دلار بر اقتصاد جهان پایان می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شانگهای بازار بسیار خوبی برای حوزه انرژی ایران است به شرطی که بتوانیم مصرف بهینه انرژی را مدیریت کنیم. فرصت‌هایی که شانگهای در حوزه انرژی برای ایران ایجاد کرده است؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شانگهای بازار بسیار خوبی برای حوزه انرژی ایران است به شرطی که بتوانیم مصرف بهینه انرژی را مدیریت کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.